עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%94%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%98-%d7%95%d7%9c%d7%a9%d7%93%d7%a8-%d7%9e%d7%a9/

    • 2 תגובות
    • 989 צפיות
  2. Started by joni,

    יש קהילות למשחקים DOD source ו-ETQW?! בישראל ושרתים שפועלים ואנשים משחקים בהם? שווה לקנות את ETQW?? ובקשר למשחק שאני מחפש כבר חודשים Discworld 1+2 אם למישהו יש מושג איך להשיג אותם?!?!

    • 9 תגובות
    • 989 צפיות
  3. Started by Mantis,

    המשחק החדש של היוצרים של סדרת גות'יק האגדית http://risen.deepsilver.com/ :jump1:

    • 4 תגובות
    • 989 צפיות
  4. Started by GameGems,

    אוף טלטייל, למה המשחקים שלכם כל כך ממכרים

    • 3 תגובות
    • 989 צפיות
  5. קניתי תמישחק הזה " BIOSHOCK "... קראתי בדיונים שהוא מישחק טוב עכשיו שאני מתקין אותו הוא בסוף עושה לי " Download Auto Patcher " ? אני לא יודע מה זה יש לי אינרטנרט 3 מגה והוא כל הזמן אומר לי " Chack your Internet " משהו כזה ........... המישחק הזה עלה לי הרבה כסף עם יש פיתרון לבעיה הזאת תגידו לי או שאני יחזיר תמישחק ? מה אתם אומרים.. [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 988 צפיות
  6. Started by GbeTech,

    היי אפשר לקבל המלצות למשחקי Space Simulator? אתם יודעים, שיש יקום ענק כזה, ספינות וכד'. עדיף עם עלילה טובה (כמו Freelancer הישן). תודה

    • 14 תגובות
    • 988 צפיות
  7. Started by the man,

    היי זוכרים את לארי אז חברה בחדר של הפסלים , צריך להוציא קוביות אין לי מושג תעזרו לי בבקשה תגידו איפה לסמן ומה לכתוב תודה!!!!

    • 1 תגובה
    • 988 צפיות
  8. Started by FC Chelsea,

    שלום לכולם ! אנחנו מחפשים שחקנים ל SWAT 4 ברשת. (גירסה 1.1 חובה!) יש לנו שרת בהמאצ'י ואנחנו 4 אנשים שמחפשים לפחות 4 אנשים רציניים (וכאלה שיודעים לשחק...) למשחקים של 4 על 4 ברשת ! מי שמעוניין שישלח לי בבקשה בהודעה פרטית ואני אביא לו את הפרטים של החדר..

    • 7 תגובות
    • 988 צפיות
  9. המהדורות המשופרות של Mafia 2 ו-Mafia 3 לא ממש עומדות בציפיות ומייצרות יותר בעיות מתוספות - סיפתח שאינו מעודד במיוחד לקראת ההשקה המתוכננת של הרימייק עבור המשחק המקורי בעוד מספר חודשים לכתבה

    • 1 תגובה
    • 988 צפיות
  10. Started by Forester33,

    שלום לכולם=) כל מי שנמצא קצת זמן בקהילה כבר פחות או יותר מכיר אותי, אבל אני לא העניין פה. הקבוצה שאני חבר, ושדרן בה, מארגנת טורניר גדול כל שבוע, עם פרסים בסך 150 דולר, שווה לנסות ולהשתתף, ויותר מזה, ברגע שאני אראה אנשים מהארץ שמשחקים, אני אדחוף כדי לשדר אותם ולתת להם כמה שיותר זמן אוויר. אתר הטורניר - ISC.imba.tv אתר הקבוצה - www.Imbalanced.tv שיהיה בהצלחה =)

    • 4 תגובות
    • 988 צפיות
  11. Started by Jack_g,

    אני מחפש דרך לעשות RIP לסרטים של GOD OF WAR, אחרי שמסיימים את המשחק אפשר לראות את כל הסרטים ברצף אז בטוח אפשר איכשהו לעשות RIP לזה. או אולי מישהו פה מצא RIP של מישהו אחר ורוצה לתת קישור. תודה.

    • 11 תגובות
    • 988 צפיות
  12. Started by SilverCivic,

    אהלן.. הורדתי את ה6 דיסקים של GTA SA עכשיו אני צריך עזרה.. איך מתקיינם אותם?! תודה

    • 2 תגובות
    • 988 צפיות
  13. Started by amit22,

    איך להגדיר את הגרפיקה במשחק יש שם המון מה להגדיר

  14. Started by 9raviv9,

    שלום לכולם. לאחרונה קניתי את המשחק הנ"ל וכל הזמן שאני מתחבר לאיזה שרת אני יוצא ממנו ויש לי את ההודעה הזאת. אגב אחרי שהתקנתי את המשחק התקנתי גם את הפאץ' האחרון ה-1.41. ואגב איזה שרתים ישראלים טובים יש ?

    • 7 תגובות
    • 988 צפיות
  15. התנופה שבמאבק בטכנולוגיות הגנות הקבצים ממשיך, כשגם משחק הכדורגל הפופולרי של EA Games מופץ לפתע ברחבי הרשת לכתבה

  16. Started by GameGems,

    אין לכם ידע משמעותי בתכנות ובעיבוד גראפי אבל יש בכם אהבה גדולה מאוד לגיימינג? תתפלאו, אבל זה מספיק בכדי להפוך את הרעיונות והחלומות שלכם לכותר משחק ממשי לכתבה

  17. אני לא בטוח שזה הקטגוריה והמקום לפרסם את ההודעה הזאת - אז אם זה לא בבקשה תפנו אותי למקום הנכון.... יש לי את משחק קאוונטר סטרייק - ומדי פעם כאשר אני מפעיל אותו הוא נתקע - ואני צריך לעשות ריסטרט.... יש לי WINDOWS XP - ואני יודע שכל כך הרבה ריסטרטים יהרגו את המחשב שלי בסוף. בבקשה תעזרו לי... (אם תרצו עוד מידע רק תבקשו - אני אגיד הכל... ) תודה...

    • 0 תגובות
    • 988 צפיות
  18. אז ככה ברוב המשחקים החדשים עדיין אין תמיכה בsli כמו crysis2 buletstorm dragon age ועוד... וכל מיני לא יודע אם פירסמו או לא אבל בטוח זה יעזור לרבים זה בעצם מפעיל את הsli במשחקים שעדיין אין תמיכה בהם אצלי זה שיפר את crysis2 פלאים כל מה שאתם צריכים זה להוריד ולהתקין (מצפה לתוצאות... ואני בטוח שיהיו) http://www.f2h.co.il/c92ht3498fgh (רצוי שהדרייבר הזה יהיה מתוקן אצלכם 266.58)

    • 5 תגובות
    • 987 צפיות
  19. חנות ה-GOG נטולת הגנות הקבצים ביצעה מהפך לעיצוב שלה לרגל חגיגות עשור לקיומה ורוצה שכולם ידעו זאת - אז היא מציעה ללא עלות את כותר הפעולה הנהדר שהושק לפני שנתיים לכתבה

  20. Started by eladbu,

    מישהו יודע מתי אמור לצאת NFSU2 והאם יש כבר תמונות או איזה דמו מהמחשק ל PC.?

    • 9 תגובות
    • 987 צפיות
  21. Started by jonr,

    ייאיייי !

    • 1 תגובה
    • 987 צפיות
  22. Started by agent__smith,

    מי משחק ? החברה האלה מייצרים DLCים שכל אחד יותר טוב מאחר. DLC בסגנון D&D חחח....מצחיק איך הם עשו שאתה מרגיש דמות במשחק D&D. גם הייצורים חדשים מפות חדשות הכל חדש.... תענוג ! וקשה..... בצילום חבר "אידיוט" לבל 61 הצטרף אלי, אני לא קלטתי עד שנתקלתי בORC.... והוא 61 ואני 56....וזה ממש ממש לא כוחות.... העפתי את החבר מהמשחק לכל הרוחות....

    • 1 תגובה
    • 987 צפיות
  23. Started by jean-paul,

    יש לי מחשב פנטיון 4 1.7 ,256 ddr ram כרטיס מסךgeforce2 64 mx 400 של asus כאשר אני מעלה את warcraft3 ומסמן שהמשחק יעלה ע"פ הפרטים הגרפים הגבוהים ביותר,המשחק רץ לי יפה ואינו נתקע.אולם כאשר אני יוצא מן המשחק השולחן עבודה עולה לי לאט וכשאני בודק את צריכת הזיכרון(xp)בעזרת task manager אני מגלה שהמשחק השתמש בנוסף ל זיכרון ram בכונן הקשיח האם זה נורמלי למשחק בסדר גודל כזה? ???

    • 1 תגובה
    • 987 צפיות
  24. יש במקרה איפשהו מדריך או רשימה של סוגי בעיטות/תרגילים שאפשר לעשות עם הגיים פד? פשוט יש כל כך הרבה קומבינציות... או שמישהו יכול לתת כמה טיפים? אם זה משנה הגיים פד הוא לוג'יטק קורדלס רמפלד 2 (אם אני אנסה לכתוב באנגלית יהיו יותר מדי טעויות כתיב P: )

    • 2 תגובות
    • 987 צפיות
  25. Started by quantoM,

    כאשר קניתי את הCS:S דרך הtאתר של סטים הייתה שמה חבילה של עוד 5$ בשביל גרי מוד, אמרתי, 20 שקל בשביל משחק, למה לא? אז קניתי. נכנסתי למשחק, ולא הבנתי מה המטרה שלו, מה אני צריך לעשות ? והכינוי שלי היה n00b משום מה ??? מישהו בבקשה יכול להסביר מה הפואנטה במשחק הזה ? מה אני צריך לעשות ? בתודה ושבת שלום, Quantom.

    • 3 תגובות
    • 987 צפיות

דיונים חדשים בפורומים