עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. יש איזו שיטה מיוחדת?? משהו עם הקוצים שם????

  2. Started by עמוס ז,

    http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1037665 כנסו לפרטים נוספים. השרת כבר באויר ואתם מוזמנים להכנס!

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  3. Started by taimor,

    היום קיבלתי הזמנה לבטא, אם אתם שואלים זכיתי בCDKEY ע"י זה שהתמונה שצילמתי לתחרות זכתה טוב אז מי בבטא נריץ אחרי שאני אחזור הביתה משחק ? ? (בנתיים אני מוריד אבל בקרוב תמונות )

    • 24 תגובות
    • 2.4k צפיות
  4. Started by RDS,

    תגידו יש משחק בייסבול נורמלי (חדש יחסית) למחשב? כי חיפשתי בגיימספוט את הגירסה של EA Ncaa, והאחרון שיצא למחשב היה ב-99... משהו מכיר משחק טוב לבייסבול (לא חייב EA)... תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  5. Started by ben060,

    יש שם ארבעה אפשרויות לשחק ברשת מישהו יכול להפנות אותי למדריך או להסביר לי איך לשחק ברשת במשחק הזה?

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  6. Started by shaithebest,

    שלום לכולם שאלה קצת מטומטמת אבל ממש בא לי שיהיה לי במחשב את הפיפא. יש לי בפליי סטיישן ואני מכור אני רוצה להתקין אותו בלפטופ שילך איתי לכל מקום במיוחד בהפסקות בלימודים ובעבודה חיפשתי את הדיסק באופיס דיפו ולא מצאתי הכרטיס מסך שלי הוא NVIDIA GEFORCE 8400 GS 256MB נראה לי שזה יריץ לי את הפיפא בנייד בלי לקרטע (אני מתאר לעצמי....יכול להיות שאין מצב?) רק איפה קונים את הדיסק ומה המחיר בערך? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by lmlm,

    השתחחר עידכון הכולל את השיפורים הבאים: * Play Computer tab now fully functional in main menu. * Don't report LAN servers to the master server. * Sniper Scope fixes. * Fixed overlapping icons on level load screen. * Allow support for either EXT or ARB texture_rectangle. * Fixed exploit where Anansi could block SSM on third objective. * Fixed bug where Titan view would go crazy if FOV is higher than 90. * Base player speed returned to original. Upgrade tweaked מקור http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/108 מי שלא הספיק לשחק אתמול או היום שיכנס יוריד ויראה את השיפור (הם פתחו גם את ה SINGLE PLAYER )

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  8. Started by amit27,

    למה שאני תמיד יורה יש שחורים מרובעים ?? , ואיך אפשר לטפל בבעיה ?. תודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 865 צפיות
  9. Started by davidcohen,

    איך אפשר להוסיף דם למשחק ? יש פאצ' או משהו ?

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  10. סתם מעניין אותי כי זה נראה בלתי אפשרי.. אני בקושי עובר את המרוץ עם הטרקטורונים אבל השלה עם המשאיות שולט.. אפשר להפוך שם משאיות ודברים כאלה http://img404.imageshack.us/img404/2964/idrtdrtdrttd0.jpg http://img520.imageshack.us/img520/8383/dirtjs7.jpg

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  11. התעוררתי בעתיד? אני לא מבין איך הבנאדם נותן בקורת על המשחק בכלל. http://zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=505339 [attachment deleted by admin]

    • 18 תגובות
    • 3k צפיות
  12. Started by Enigma1992,

    שלום יש לי בעיה במשחק Ducati World Championship, הורדתי אותו התקנתי הכל הלך טוב. שמתי קראק והתקנתי Directx. עכשיו מתי שאני נכנס למשחק אני מקבל את השגיאה הבאה : אשמח לעזרה.

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  13. Started by lmlm,

    לדמו: http://www.fileplanet.com/179658/170000/fileinfo/Loki-Demo על המשחק: http://www.gamespot.com/pc/rpg/loki/index.html?tag=result;title;0

    • 5 תגובות
    • 885 צפיות
  14. Started by id3232,

    אחים איך עושים SLOW MOTION בFEAR COMBAT???

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות
  15. Started by LIOR42,

    האם יש אפשרות לשחק לא רק בתור המפקד אלא גם בתור אחד החיילים האחרים?

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  16. לשלט הנ"ל קוראים X-ARCADE בתמונה מוצכ השלט ליחיד אבל אני מעדיף את השלט הזוגי העזרה שאני צריך היא כזו : 1.אם יש חנות בארץ שמוכרת דבר כזה בדיוק או דומה אשמח להתוודע 2. אם מישהוא מוכר יד שנייה נהדר גם כן 3. ואם מישהוא ניסה את זה במיוחד בMAME32 רשמים בכלל נהדר המוצר כבד יחסית ולא זול מלכתחילה לכן משלוח מארה"ב יכול להגיע ל 150$ בעוד שזה עולה 80$ שבת שלום שבוע טוב וכיוצא בזה [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 983 צפיות
  17. בבקשה טריינר שעובד ולא סתם מששהו שמצאתם ברשת. תודה

  18. Started by איתמר,

    הורדתי את המשחק והתקנתי אבל אין קראק וSD4HIDE לא מפעיל לי את זה וגם antiblaxx גם לא מפעיל או שאני לא יודע להשתמש בתוכנות האלה

    • 1 תגובה
    • 490 צפיות
  19. http://www.gamershell.com/download_19042.shtml דיווחים בבקשה! עריכה: גם אפשר לשחק מי שאין לו...

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  20. Started by davidcohen,

    אהלן , ראיתי את האשכול שנפתח על המשחק החדש ויש לי את האחד היות רישן ואני מתקין אותו ממש ברגעים אלו ושאני יסיים אותו אני יעבור למשחק הבא... פעם כבר התקנתי את המשחק ואפילו עשיתי שלב אחד ואז היו לי בעיות עם המחשב ומאז לא חזרתי לשחק בו ממה שאני זוכר במשחק יש המון אפשרויות של שליטה על חיילים ודברים כאלה... מישהו יכול להסביר על האפשרויות השונות במשחק ועל איך שעושים אותם ? על כל הדברים שאפשר לעשות דרך המפה וכאלה...על פקודות שאני יכול לתת לחיילים ואיך... תודה

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  21. Started by natan805,

    כי ל xbox ראיתי שכבר יצא Call of Duty 4 אז מה עם Call of Duty 3 ?

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by Chymes,

    די, נמאס. לפני חודש וחצי רכשתי מחשב חדש ב-6K, אבל אין לי משחקים. חרשתי על Oblivion שקניתי לפני שנה בתקווה שירוץ על 5900XT. סיימתי את המשחק ואני מרגיש שמציתי אותו עד תום. אני משחק כרגע ב-Medieval II, אבל גם המשחק הזה מתחיל להימאס. יש משחקים מעניינים בשוק?

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by nore0,

    מאז שהתקנתי את ה-update fear_update_en_100-107_108 לא משנה על איזה מקש אני שם את הזום הוא לא עובד

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by DarkMoh,

    יש לי רעיון למשחק המושלם. במשחק הזה אתם צריכים אינטרנט. המשחק יוצר עולם ווירטואלי - מין 'מפה' ענקית שיש בה הכל: עצים, אבנים, זהב, אוכל, בתים, חפצים, מכונות "אוכל", מכונות "שתיה". כל השחקנים במפה יהיו שחקנים אמיתיים. כאשר אתה מתחיל 'חדר משחק' - החדר נמצא שם לעד. [או עד שיהיה מנצח במשחק] המשחק מייצר עולם אקראי שיש בו הכל, מין עיר כזאת אבל אין לה קשר לעולם החיצוני. כשאתה מתחיל - אתה צונח לשם עם מצרכים מוגבלים [ בלי רובים ]. המטרה במשחק? לשרוד. איך? תמצא לך בית. תמצא לך ברית עם כמה אנשים. תארגן לך אספקה. תבנה חומה מסביב לבית \ כל דבר אחר - עם המון אפשרויות של בניה [חומה, מיטות, סולמות, קופסאות איכסון, נשקים - חרבות עץ וכדומה.] יהיה לך סקילים שונים של בניה - כאשר בנית מספיק XX…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Wheel,

    אחרי 4 שרתים שונים מביסייטס, שבכולם אחרי מעל חודש נהיו לאגים ודרופים עד לרמה שאי אפשר לשחק. אני מחפש חברת שרתים חדשה, חשוב שהם יספקו גם ונטרילו אני מעוניין בשרת נעול עם 100 טיקרייט. המלצות?

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות

דיונים חדשים בפורומים