עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. התקנתי את המשחק והכל אבל הוא כותב לי: PLEASE INSERT THE CORRECT DVD-ROM אבל שמתי את הדיסק שעליו יש את ההתקנה... (יש לי רק דיסק אחד) . מה לעשות? אה כן, הורדתי פרוץ בלי לקנות את המשחק...

    • 7 תגובות
    • 991 צפיות
  2. Started by ETB,

    אני תקוע בשלב האחרון, אחרי שעשיתי סריקת עין לגרוזיני, באים שכירי חרב ומכסחים לי את הצורה. אין תחמושת ואין כוח. איך אני עובר את החרא הזה???

    • 7 תגובות
    • 991 צפיות
  3. Started by tzvi770,

    תסכלו על המפרט שלי (בפרופיל) וגם אין לי מושג איך משתמשים בהם אז אם תוכלו להסביר לי זה יהיה מצוין. תודה רבה ושבוע טוב!

    • 6 תגובות
    • 991 צפיות
  4. Started by Spinier,

    אהלן חברה, דף זה נועד בישביל לרכז את כל הישראלים שמשחקים SC2, ותוכלו לראות איפה אתם עומדים ביחס לאחרים. http://sc2ranks.com/c/169/israel-division אם אתה לא רואים את עצמכם ברשימה, חפשו את עצמכם ותביאו את הלינק לפרופיל שלכם, למשל: http://sc2ranks.com/eu/823456/Spinier בצד ימין למעלה אתם רושמים את השם שלכם בBattle.net, Code, והשרת שאתם משחקים בו.

    • 0 תגובות
    • 990 צפיות
  5. Started by ktulu,

    היי, אני יודע שקיימים 2 משחקים דומים לכדורגל וכדורסל שהם בעצם באותו סגנון. זה משחק של כביכול ילדים בשכונה, ובעצם מרכיבים קבוצה מהשחקנים בשכונה. המשחק משוחק במגרש קט רגל או סל בשכונה. חובבני כזה וממש מגניב. אז, לא זוכר איך קוראים לזה. מישהו מכיר את שם המשחקים?

    • 9 תגובות
    • 990 צפיות
  6. Started by natan805,

    אני רוצה לשחק באינטרנט במשחק ואני לא יודע איך. ניכנסתי ל online אחרי זה על ירד הפאץ.ושוב נכנסתי ל online ושם לחצתי על create .ויש שם מקום אני חושב להרשם רשמתי שם משתמש ואמייל שלי וקוד שלי. עכשיו יש שם גם קוד שצריך להכניס של המשחק .השאלה איזה קוד צריך להכניס לשם הכנסתי את הקוד של הדיסק .אני לא יודע אם בגלל זה אבל זה לא עבד. מישהו יכול להדריך אותי?

  7. Started by ZomberGaming,

    סרטון PVP קצר לא משהו מיוחד בקטנה כזה http://www.youtube.com/watch?v=K8efpb-crOw&feature=youtu.be תהנו

    • 0 תגובות
    • 990 צפיות
  8. Started by Or ei,

    האם יש לאנריל טורנמנט פונט ?

    • 3 תגובות
    • 990 צפיות
  9. Started by The UnKnown,

    חבר שלי הביא לי היום את המשחק, וכאשר סיימתי להתקין באתי להפעיל והודעת ERROR: מה זה יכול להיות?תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 990 צפיות
  10. הוא אמור להיות לפני DELFI אבל לא מצאתי שוב דבר אם למישהו יש איזה תמונת מסך עם המפה והוא יכול לסמן לי איפה למצוא אותו אני אשמח...

  11. Started by NAZRAK,

    סופה של תקופה, אחרי 14 שנה http://www.gamespy.com/ למיטב הבנתי פשוט מאחדים אותם לגמרי עם IGN כי זה לא משתלם להחזיק שני אתרי גיימינג. הגיוני, אך עדיין עצוב לי, בחמש שנים הראשונהות הייתי מתעדכן ישירות למייל על הגיימינג רק מהם וצוחק מההומור האדיר של "פארגו". כשהוא פרש כבר הייתי מתעדכן הרבה פחות. היום כבר זה בעיקר דרך GT.

  12. המשך לוולפנשטיין, שילוב מפתיע בין טקן לגלגה, משחק חדש מיוצרי Fruit Ninja וגיבורי העל של מארוול - זאת ועוד במדור המשחקים השבועי שלנו לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-%d7%94%d7%96%d7%95%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a0%d7%90%d7%a6%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8%d7%99%d7%9d/

    • 1 תגובה
    • 990 צפיות
  13. Started by ALEX.P,

    אחרי שהורדתי את counter strike ב steam והפעלתי אתו רציתי להכנס לserver וזה לא נכנס

    • 2 תגובות
    • 990 צפיות
  14. כותר המירוצים הטרי הוא כנראה הבלעדי הטוב ביותר של מיקרוסופט לשנת 2018 - ונהנה ממכירות מרשימות של מעל ל-2 מיליון יחידות כבר בתחילת דרכו לכתבה

  15. Started by lmlm,

    http://vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=12285 אין ספק שהיפנים נדלקו עליו. אכן אני גם חושב ש הWII הולך לנצח ובגדול. אפילו למי שיש איזה PS3 או XBOX 360 יהיה לו בצד איזה WII מה דעתכם? גם אתם חושבים שהוא יהיה המנצח או המפסיד?

    • 13 תגובות
    • 990 צפיות
  16. כמו בכותרת, אני משחק לי ב-Battlefield 2 אני רואה את הצימחייה והדשא שמה בכללית גדלה לי מול הפנים, אני לא רואה דשא בהתחלה ואחרי זה אני מיתקדם עם השחקן אני רואה את הדשא איפה שעמדתי גדל כזה, וגם ב-Vice City אני סתם נוסע, וסתם אני ניכנס בעמוד והוא ביכלל בילתי ניראה, אחרי שנייה רואים אותו. גם ב-San Andreas זה ככה, אבל רק ב-3 המשחקים האלה, זו בעיה תכנית? בעיה רצינית? או בעיה שיש אותה לכולם? תודה מראש לעוזרים!!

  17. כותר המירוצים הגדול של שנת 2018 אמור להכיל מבחר עשיר במיוחד, אשר נחשף מוקדם מהצפוי לכתבה

  18. האם מישהו בבקשה יכול לתת לי הכוונה לפאטצ' השלישי של המשחק לא דרך האתר הרשמי...אני פשוט לא מצליח להוריד משם אם יש למישהו כוח אז האם הוא יכול לשלוח לי אותו ? תודה

    • 6 תגובות
    • 990 צפיות
  19. Started by Or ei,

    אני רוצה להתחבר למשחק רשת מקומי דרך האינטרנט בUT איך עושים את זה ?

    • 3 תגובות
    • 990 צפיות
  20. Started by aviv00,

    למי שרוצה לשתף סירטונים או חדשות בקשר ל VALORANT בישראל מוזמן ל - https://www.reddit.com/r/ValorantIsrael/

    • 0 תגובות
    • 990 צפיות
  21. היי באתר הזה תוכלו לראות את הערים החדשות (והענקיות) ללמוד אל המאפיות וללמוד איפה כל אחד ממוקם, וכמובן להוריד את שני הטריילרים. אני ממליץ להוריד פשוט השינוי שהם עשו במשחקת מדהים!!! והינה עוד כמה תמונות: מקווה שתהנו (לפחות כמוני) Install

    • 8 תגובות
    • 989 צפיות
  22. טוב נועם ביקש שנסכם את הטורניר סוף שנה ובעיקר נדבר על הפרס הגדול ועל הזוכה בו. קודם כל אני רוצה לברך את אלחנן 'Shoco' ה. שזכה בפרס הגדול מתנת חברת MSI, לוח אם מדגם MSI P67A-GD55 בשווי 800 ש"ח. אלחנן זכה בו לאחר שהשיג 425 נקודות ואילו במקום השני Regba היה מאחוריו עם 385 נקודות. אלחנן וגם אתם לא ידעתם שהוא הולך לזכות בפרס הנ"ל והסיבה היא, שרצינו ששחקנים ישחקו אפילו בטורנירים קטנים ולא יבואו למטרה רק להשיג את הפרס הגדול, רצינו לצבור מסורת ששחקנים שבאמת משחקים הרבה זמן בטורנירים ולא שחקנים שבאים ועושים טובה שהם נרשמים, יוכלו לזכות וכך גם לתת צ'אנס לשחקנים מהליגות הנמוכות, סתם כדי שתבינו בעשרים המדורגים הראשונים היו לא פחות מ 9 שחקני פלאטינום, שחקן גולד ושחקן סילבר ועוד 2 שחקנ…

    • 6 תגובות
    • 989 צפיות
  23. מחקתי את המשחק והתקנתי אותו מחדש ולפני זה שמרתי את התיקיה Rockstar Games שנמצאת ב- C:\Documents and Settings\USER\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV לאחר שהתקנתי את המשחק מחדש שמתי חזרה את התיקיה שם אבל זה כל הזמן מתחיל לי את המשחק מהתחלה מה פיספסתי תוכלו לעזור לי?

  24. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%94%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%98-%d7%95%d7%9c%d7%a9%d7%93%d7%a8-%d7%9e%d7%a9/

    • 2 תגובות
    • 989 צפיות
  25. Started by יובל זך-אורון,

    הבן שלי קיבל מתנה פלייסטיישן 3 עם משחק כדורגל. אחרי שהוא עושה גול יש הילוך חוזר והוא לא מצליח לצאת מההילוך החוזר וחייב להתחיל משחק מחדש. איך יוצאים מהילוך חוזר וחוזרים להמשך המשחק ? תודה.

דיונים חדשים בפורומים