עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. גם עם האפשרות ליצור שרת ולתת אייפי דרך האייסיקיו. לא חייב להיות על שרתים עצמאיים. מקווה שיש דרך, בתודה, עידן192

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. אני מחכה לWARCRAFT 3 בקוצר רוח אני נורא אהבתי את המשחק הזה ואני נורא מקווה שהוא יהיה על רמה. עוד משהו זה SIMCITY 4 שכבר התגעגעתי למשחק שכזה לאורך זמן רב... האם יש לכם גם ציפיות ממשחק מסויים?

    • 60 תגובות
    • 5.5k צפיות
  3. Started by Born2Kill,

    דמו או משהו דומה...... ?

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  4. Started by nore0,

    תודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by galh_5,

    אני ממש מקווה האם יהיה למחשב?ידוע כזה דבר?

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by ben_amitai,

    אני זוכר לפני מלאן שנים היה לי משחק פורמולה שהייתי אוהב לשחק, אבל מאז כניסתם של הקונסולות המשחקים האלה נעלמו מעולם המחשב (או שפספסתי אותם). ידוע לכם על משחק כזה או אם יש משהו מפותח?

    • 4 תגובות
    • 722 צפיות
  7. האם יש משחקים שתומכים במעבד 4 ליבות..? ???

  8. האם משחקים חדשים תומכים ב-SURROUND של 7.1 ,או שזה סתם גימיק מסחרי נוסף, ואין שיפור לעומת 5.1 ? במילים אחרות האם לדעתכם יש טעם לרכוש RECIVER שתומך ב-7.1 או שזה סתם ביזבוז כסף שלא יתן לי שום שיפור משמעותי לעומת 5.1 ? האם בכלל האוזן האנושית של האדם הממוצע מסוגלת בכלל להרגיש בהבדל הזה של תוספת 2 ערוצים (לעומת 5.1 )?

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  9. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    האם יש עוד מישחקים בסיגנון של Black & White? ממש ממש כמו המישחק שאתה אלוהים וכאלה אם יש תנו לי שמות. אאא וכן מתי יוצא Blakc & White 2???

    • 12 תגובות
    • 881 צפיות
  10. היי האם יש פאטצ' לליגה הישראלית בשביל FIFA 2005? ואם כן... איפה אפשר להוריד??? תודה מראש Install

  11. אני מחפש פאץ שיעדכן לי את ההעברות של השחקנים בפרו 2009. מודה לכם על כל מידע בנושא

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  12. האם יש פאצ' של היורוליג ל-NBA2005??

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  13. עד לאחרונה היה לי מסך CRT 85HZ. לא הייתה שום בעיה, כי אף משחק רציני לא היה נותן לי יותר מ85 פריימים על הגדרות גבוהות, כך שלא הייתי מפעיל את הVSYNC בכלל. המסך התקלקל, וכמובן שקניתי מסך LCD 60HZ רגיל. הפלא ופלא....יש במשחקים מסוימים בעיה. יותר מ60 FPS יש קריעות, פחות מ60FPS זה כבר מתחיל להיות די איטי. במשחקים שבהם הVSYNC עובד כמו שצריך, ולא גורם לפריימים לרדת ל30- אין בעיה. העניין הוא שעכשיו התחלתי לשחק far cry 4. כמו שהיה בFC2 , הVSYNC במשחק הזה פשוט הורג את הפריימים. מה שמעניין , שזה קורא לי רק בMSAA. SMAA פועל כמו שצריך. יכול להיות שזה בכלל שהפריימים שלי אף פעם לא יורדים מתחת ל60 עם השיטה הזאת. בכל אופן אי אפשר לשחק את המשחק עם SMAA. ניסיתי adaptive…

    • 2 תגובות
    • 900 צפיות
  14. Started by bbking,

    תמחקו את ההודעה

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  15. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    האם יש תאריך יציאה ל Black & White 2 ? וכמה הוא יקח? ב VGAMES כתוב מחצית שניה בשנת 2003??????? http://www.vgames.co.il/website/vgames_title_page.asp?seqTitleID=1437&platform=main

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  16. ???

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  17. Started by pc student,

    אני זקוק לתוכנה כזאת PLZ HELP

    • 3 תגובות
    • 946 צפיות
  18. כמובן שהכוונה לכאלה שאין כבר אפשרות בנויה בהם... לדוג': Capitalism 2

    • 0 תגובות
    • 906 צפיות
  19. Started by Arik.G,

    מחפש משחקים ללאן הבא עם חברים. לא ממש הבנתי האם אפשר לארגן את זה בלי הצורך שכל מחשב יהיה מחובר לאינטרנט ול STEAM. עד היום הינו מחברים כל מחשב לסוויטצ', אחד פותח משחק וכולם מתחברים אליו ומשחקים. זה אשפרי ב MW2 וBLACK OPS?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. אני מעוניין לדעת השאלה בכותרת

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  21. אני יודע שלפני הפאטצים אמרו שבwin8 הביצועים הרבה יותר טובים, זה נכון גם היום? או ששיפרו את ביצועי המשחק בwin7?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. כותרת

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by composite,

    אז ככה, קיבלנו זיכוי מאיזו חנות בסך 350 ש''ח, אז החלטנו לקנות Call OF Duty. אבל זה לא העניין כרגע. העניין הוא שנשארו לי 120 ש''ח כדי לקנות UT2003 שעולה שם 99 ש''ח! ;D האם כדאי לי לקנות? הכסף הזה ישר יכול לעבור לקופת החיסכון שלי. אבל תמיד רציתי את המשחק הזה! אני שואל את השאלה הזאת בגלל ש- UT2004 בקרוב ייצא, ואני לא יודע אם לחכות לו. מה אתם אומרים? ;D

    • 7 תגובות
    • 836 צפיות
  24. Started by לוח שנה,

    מי שיכול לפרט את הסיבות, אני אשמח.

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  25. Started by EasyPooper,

    אהלן חברה אני שוקל לקנות את המשחק ולחזור לשדות הקרב חלקכם אולי זוכרים אותי עוד משדות הקרב המושלגים של BC2 ^^ רציתי לדעת האם המצב של המשחק בימינו עושה קנייה שלו כדאית כלומר, האם יש שרתים ישראליים בשפע? אם לא, אז איך הפינגים לחו"ל (חיבור 10 מגה של בזק+בזב"ל) והאם כדאי להשקיע עוד 10 פאונדים בBACK TO KARKAND הזה תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים