עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אמיתי??? http://pcgalaxy.co.il/grand-theft-auto-5-comes-earlier-than-expected/ איך בא לייי

  2. Started by Guarding angel,

    משחק אדיר ביותר מי שמכיר את סידרת המשחקים האדירה הזאת להגיב כאןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  3. Started by J.allmighty,

    היי, האם קיים תוספת למשחק unrel tournament שנקרא TO ? (tactical ops ) אני חושב... בגרסא 3.40 שניתנת להורדה חינם ?

    • 5 תגובות
    • 993 צפיות
  4. Started by musari,

    למה נעלתם לבחור את התראד מיסכן ? גם אני הורדתי את הפרוץ גירסת הדיוידי שיחקתי ראיתי שהמשחק פצצה וקניתי את המקורי...ויש עוד המון שעושים את זה כי המישחקים יקרים ורוצים להיתנסות לפני שקונים במה שהדמואים לא נותנים את כל האפשרויות...

    • 5 תגובות
    • 993 צפיות
  5. Started by matani122,

    איזה באסה זה, אני שיחקתי ב DMC 5 עם דאנטה והמשחקיות שם בהרבה יותר נוחה. להרביץ ולירות עם העכבר, תזוזה עם העכבר. ב DMC 4 להרביץ עם i ולירות עם J זה ממש לא נוח וגם כל שאר הכפתורים. ואי אפשר להחליף את זה לעכבר, ניסיתי כבר.

    • 0 תגובות
    • 993 צפיות
  6. http://www.gamespot.com/news/6163545.html וכמובן שיש תמונה. כמה צפוי שיש שם רק אחת וחצי שנראית ~טוב .

    • 12 תגובות
    • 993 צפיות
  7. חבילת Humble Bundle חדשה זמינה ברשת - והעלות היא כמו תמיד כזו שפשוט לא תוכלו לסרב לה לכתבה

  8. כותרת. כתוב בדרישות המומלצות סדרה 6 של nvidia. האם הכרטיס שלי משתווה לה?

    • 9 תגובות
    • 993 צפיות
  9. Started by dani,

    why i cant see the words?

    • 1 תגובה
    • 993 צפיות
  10. אורח McCartney
    Started by אורח McCartney,

    למשחק עדין לא יצאו תמונות ועדין אין שם למשחק כרגע קרייטק מחפשת מתכנת בכיר לפרויקט שלה ,המשחק יעבוד על מנוע של Crysis ...אוהבי Crysis אין לכם מימה להתלהב עכשיו לכם יוציאו חרא ולבעלי קונסולה יוציאו את החרא שלכם אבל יותר מתקדמת . http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=98818 http://ps3.ign.com/articles/722/722135p1.html

    • 10 תגובות
    • 993 צפיות
  11. Started by eranmor,

    המשחק מקרטע בצורה עצבנית... ממש בקושי זז על משחקים אחרים כמו UT2003 המשחק עובד חלק אז למה מקרטע שם???????? תודה מראש לכל העוזרים

    • 7 תגובות
    • 993 צפיות
  12. Started by Zeev86,

    למי שלא בעניינים, יוצרי minecraft עבדו על משחק חדש ביומיים האחרונים, ואת עבודתם שידרו בhumblebundle.com כמה שנראה משחק בינוני בהתחלה, הפך להיות משחק נורא חמוד וכיפי, ואפילו עם מולטיפלייר! (אלוהים יודע איך הם הספיקו להוסיף את הקוד של מולטיפלייר כי זה התווסף רק היום בשעות האחרונות) מי שתורם לצדקה באתר humblebundle.com (כמה שרוצים) מקבל את המשחק המלא היום בערב.

    • 2 תגובות
    • 993 צפיות
  13. Started by The UnKnown,

    Does anyone knows what are the official requirements ? Thanks!

    • 11 תגובות
    • 993 צפיות
  14. כבר התאיישתם מלחכות ל-Beyond Good and Evil 2? עכשיו הוא חוזר אלינו עם טריילר חדש, שמציע כיוון שונה מזה שראינו אי שם בעשור הקודם לכתבה

  15. Started by FPSbanana,

    יש לי חשבון מקורי לא גנוב ולא פרוץ ולא השתמשתי בצ'יטים וקיבלתי באן מהסטים אני נכנס לCSS הוא לא נותן לי להיכנס!

    • 8 תגובות
    • 993 צפיות
  16. Started by MrPanda,

    ForceMu צוות שרת פורס אמיו גאה להציג שרת כפול המכיל שרת קשה עונה 4.6 ובמקביל שרת קל עונה 4וכל זה בקליינט אחד! פרטי השרת שם השרת: ForceMu בעלים: טומי אורלי ושלום מתכנת: יוני השרת הקשה השרת הקל עונה 4.6 4 ניסיון 50x 9999x ניסיון מאסטר 1.5x 10x דרופ 30x 75x דרופ אקס 2000 2000 דרופ יהלומים 10% 1…

    • 2 תגובות
    • 993 צפיות
  17. Started by hardware maniac,

    שלום,התקנתי את המשחק(גם הרגיל הוא אמיתי וגם חבילת ההרחבה נקנתה בכסף) ולאחר ההתקנה המשחק אינו עולה[שניהם].ההתקנה עוברת חלק בשניהם. ניתן לציין שזהו מחשב חדש שעליו לא עובד המשחק ועל הישן שלי הוא עבד. המחשב הישן שלי: P4 2.6 512RAM GeForce5700FX *את החדש אתם יכולם לראות בצד במפרט. אני חושש שזה נובע מהמעבד 3800 כפול הליבה שלי אך איני בטוח כלל. אשמח לעזרה.תודה מראש לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 993 צפיות
  18. Started by benor,

    האם יש דרך כלשהי לעשות Host ונגיד חבר שלי יכנס אליי???? ועוד דבר, מתי שאני בונה מבנה אני רק יכול לבנות אותו רק עם שחקן אחד כלומר בלי שאחר יעזור לו לבנות יש דרך לעשות זאת? תודה, בן-אור!

    • 1 תגובה
    • 993 צפיות
  19. עשיתי ב-70$ עכשיו אני רוצה לקנות TF2 יהיו מבצעים בקריסמס על משחקים? אם אתם כמעט בטוחים תגידו איזה

  20. Started by SHAY951,

    הבעיה שלי קצת מוזרה אבל הולכת ככה: שאני טוען שמירה של משחק, השמירה עולה אבל המשחק במצב PAUSE (כתוב על המסך GAME PAUSED) . ניסיתי כל מקש אפשרי במקלדת וגם צירופים ושום דבר לא מבטל את הפאוס הזה ואי אפשר להמשיך במשחק! יש למישהו מושג איזה מקש משחרר את זה (חיפשתי ב README ולא מצאתי שם).

    • 3 תגובות
    • 993 צפיות
  21. מישהו יכול לעזור לי ? אני מגיע למקום שאני נלחם בשני מפלצות גדולות אחרי זה לוחץ על כפתור להגביע מדרגות ששם על הריצפה יש תמונה ,ושאני נכנס אליה זה מעביר אותי למקום עם הרבה מיפלצות ושם אני מת למישהו יש פיתרון ?

  22. Started by omrit,

    שלום לכולם, יש לי HTPC חדש (עם ATI 4770) שמחובר ל LCD 47 בסלון. למישהו יש רעיון למשחקים שיכול להיות נחמד שיהיו במחשב בסלון? (החל מטטריס ועד DIRT). תודה על העצות!

    • 4 תגובות
    • 992 צפיות
  23. לכל מי שיכול להבטיח שהוא ישחק לפחות 15-20 שעות הסופ"ש. בבקשה רק אנשים שלא הייתה להם הזדמנות לשחק עדיין (: עריכה: נמסרו (:

    • 0 תגובות
    • 992 צפיות
  24. שירות הגיימינג בענן מבית מיקרוסופט, xCloud, שיתחרה ב-Stadia של גוגל ויאפשר גיימינג כמעט על כל מסך עם חיבור לרשת ללא תלות בכוח העיבוד, מקבל פרטים טכניים חדשים לכתבה

  25. Started by INFERNO,

    איך לעזזזל אני מתקן את זה ? יש לי XP

    • 3 תגובות
    • 992 צפיות

דיונים חדשים בפורומים