עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by dennis14,

    http://www.gametrailers.com/player/48648.html?type=flv משחק שינסה להתחרות ב - L4D המצליח (ששיעמם אותי נורא). מבחינת גרפיקה ומגוון נשקים המשחק נראה יותר טוב (וגם המפלצות נראות לא רע).

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by son gohan,

    האם xiaoxiao ימשיך בסרטים שלו כנסו לאתר www.newgrounds.com תחפשו XIAOXIAO ותראו סרטים מחודשים (הוא כבר מפסיק להביא סרטים)

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. Started by RAZIEL98,

    שלום ראיתי שאתמול פרסמו מידע חדש על הgta v...אבל רציתי לדעת אולי אם יהיה עוד מידע נוסף בימים הבאים של התערוכת E3 או שזה המידע היחיד שהם יפרסמו על לשחרור המשחק? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by dvvon,

    יש לי מחשב עם 256 זיכרון וג'יפורס 4 MX תמליצו לי על משחקים יפים וחדשים שיכולים לעבוד בו נ.ב המונדיאל יפעל במחשב?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by rotemk,

    דרושות המלצות למחשב ממש ישן: p4 + geforce 4. אשמח לקבל כמה המלצות למשחקי FPS שעוד רצים עליו (לא מולטיפלייר). משחקים שאהבתי: Halo חחחחחחחחחחחחח הראשון, call of duty, close combat: first to fight, delta force. לא אהבתי: גוסט ריקון, ריינבו 6. תודה.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by WarMachine,

    אז ככה, ברור קודם כל שלרוב המכריע של חברי הפורום הדיון הזה לא רלוונטי אך חייבים להיות כמה מבינינו שפשוט מכורים לקונסולה (לפחות אני כזה ) ומכורים אלו וגם לאלו שפחות אני רוצה להמליץ על משחק שפשוט עשה לי את זה וממש לא כדאי לפספס אותו למי שיש PS2 וגם לבעלי ה XBOX. המשחק האומר הוא BLACK. מי שמתעניין קצת במשחקים היה חייב לשמוע על המשחק הזה בשלב כלשהו, מדובר בFPS אבל אחד כזה שלא מתיימר להיות סטנדרטי בכלל. המטרה במשחק היא להתקדם כמו בכל FPS רגיל אבל מה שמעניין פה הוא שאפשר פשוט להרוס כל דבר שקיים במפות השונות, הכל אפשר להרוס,לפוצץ ולהשמיד תוך כדי התקדמות בשלב ויצירת הנאה מרובה לשחקן. למשחק יש גרפיקה שבמונחים של PS2 פשוט מדהימה, הפיצוצים נראים טוב והכל זורם כמו שצריך למעט כמה …

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Cyanide,

    הורדתי את המישחק ונדהמתי לגלות שהוא בשפה זרה כלשהיא שאותה אני לא מכיר. ניכנסתי לתיקיית המישחק ושם ראיתי את תיקיית השפות, היו שם הרבה קבצי אודיו עם הסיומת .bin והשמות של קיבצי הבין היו שפות בינהם: אגנלית, איטלקית, סינית קוריאנית ועוד כמה שפות אירופה. אז מה אני עושה כדי לשנות את השפה? חיפשתי בהגדרות בתוך המישחק ולא היה שם משהו שדומה לשינוי שפה. ניסיתי להעיף מהתיקייה את כל קיבצי הבין של השפות האחרות והשארתי רק את האנגלית ואז כשניכנסתי למישחק הוא יצא ממנו ושאל אותי אם ברצוני לדווח על טעות.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by Trumpeldor,

    התזמורת הפילהרמונית של לונדון הקליטה ומנגנת ממיטב נעימות משחקי הוידאו רק בשביל העטיפה הייתי קונה את הדיסק... http://itunes.apple.com/us/album/the-greatest-video-game-music/id472994506

  9. Started by Gosha,

    חשבתי שהיום הזה לא יגיע לעולם! Brigade E5: New Jagged Union אמנם לא המשך ישיר או עלילתי ל-Jagged Alliance 2, אך נכתב ע"י מפתח המשחקים הקודמים שון לינג. הממשק התקדם לגרפיקה תלת מימדית ומרשימה ופירוט רב. המשחק מפותח ע"י חברת Apeiron ומופצת ע"י ענקית התוכנה הרוסית 1C שבשנתיים האחרונות פשוט מציפה את כל העולם במשחקים המפותחים ע"י חברות מזרח אירופאיות. לעוד מידע ותמונות: http://www.gamespot.com/pc/strategy/brigadee5nju/news_6130388.html http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=88038

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by simonsix,

    * Game of the Year: Uncharted 2: Among Thieves * Studio of the Year: Rocksteady Studios * Best Independent Game Fueld by Dew: Flower * Best Xbox 360 Game: Left 4 Dead 2 * Best PS3 Game: Uncharted 2: Among Thieves * Best Wii Game: New Super Mario Bros. Wii * Best PC Game: Dragon Age: Origins * Best Handheld Game: Grand Theft Auto: Chinatown Wars * Best Shooter: Call of Duty: Modern Warfare 2 * Best Fighting Game: Street Fighter IV * Best Action Adventure Game: Assassin’s Creed II * Best RPG: Dragon Age: Origins * Best Multiplayer Game: Call of Duty: Modern Warfare 2 * Best Individual Sports Game: UFC 2009 Undisputed * Best Team Sports Game: NHL 10 * Best Driving Game: Forz…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by amit_flame,

    איך קוראים לאתר של CS בארץ איפה שרשומים כל השבטים? תודה, עמית.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by zvkel,

    לא מצאתי בחנויות לא מצאתי מאיפה להוריד help me

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  13. אני בכוונה פותח את הסקר הזה בפורום משחקים ולא בפורום כרטיסי מסך כי מעניין אותי לדעת כמה משתמשים בתצורה הזו מבין כלל אלה שמשחקים במשחקים, ולא מבין אלה שמתעניינים במיוחד בכרטיסי מסך.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by rosen88,

    אני ממליץ רק על MU ! OMEGA-MU במיוחד על עונה חדשה (6) אפיזודה 2 כמו שרת זה omega-mu.eu I recommended only MU Season 6 Ep' 2 Omega-mu.eu משחק מגניב ! דרושים GM חדשים/משקיענים! המעוניינים במעמד GM יקימו גילדות עם 10 שחקנים ומעלה וילחמו על הטירה, המנצח יוכרז כ GM בתקופת ניסיון (TGM) כל המנצחים יזכו בנשק עוצמתי חדש F.O Balanced classes Cool season 6 MU new skills no wing bug אומנם עונה שישית יצאה בשנת 2011 - אך האפיזודה הטובה יותר בשנת 2012! ביקורת: צריך להשקיע זמן כדי להתקדם במשחק צריך לדעת אנגלית גרפיקה בינונית ביחס למשחקי רשת אך יש כאלו שאוהבים את המראה הישן. חסרון עיקרי - ממכר!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by zach,

    שלום אני משחק במשחק אבל אחרי 10 דקות זה עושה לי ריסט או נתקע מה אני צריך לעשות כי: זה מה שהמשחק דורש:Operating System: Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium III 700 Mhz or Higher Video Card: 32 MB 3D Video Card Hard Drive: 1.4 GB HD CD-ROM: 8x or Faster RAM: 128 MB RAM ולי יש את הכל וזה עושה לי ריסט או נתקע מה אני צריך לעשות

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  16. שלום יש לי מחשב נייד 15.6 (מסך רחב) וחלק מן המשחקים שלי עולים עם שני פסים שחורים במסך כאשר הרוזלוציה לא מתאימה לגודל המסך שלי בכלל! האם יש דרך לכוון את הרזולצויה לכל גודל המסך למרות שבהגדרות המשחק לא ניתן ? חשוב לי שיהיה על כל המסך פחות בשביל האיכות. תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. איך אני משתמש ב 59 דולר האלה לרכישת דום לדוגמה? או לזיכוי בויזה? ,ומזה בכלל סטים וואלט?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. שלום לכולם, לפני עשר דקות רכשתי את המשחק arma 2 מהאתר gamesplanet.com המשחק עכשיו יורד למחשב שלי וכבר קיבלתי את המספר הסיריאלי במייל. השאלה שלי היא האם אני אוכל להתקין שוב את המשחק על מחשב חדש שאני מתכנן לקנות בעתיד הקרוב? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  19. מחפש משחקים בסגנון Devil May Cry 3 למחשב, תודה.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by noam_m,

    לפני 500 ימים בערך, באוגוסט 2010, גיליתי שיש ערוץ IRC לישראלים שאוהבים סטרקרפט. מאז הערוץ חווה עליות ומורדות. בתחילה הערוץ ריכז את כל הפעילות של סטרקרפט בישראל, לאחר זמן מה מנהלי הזרגלינג פתחו ערוץ משלהם ובשלב מסוים בליזארד שחררו פאץ' שאפשר לפתוח ערוצי צ'אט בתוך המשחק. אך הערוץ לעולם לא נסגר והכל בזכות האדם אשר פתח אותו, Rez. בימנו הערוץ פעיל בעיקר בשעות הערב, או כאשר מתרחש טורניר גדול כפי שאפשר לראות בגרף הבא: הצ'אט בערוץ נסוב סביב הדברים החמים שקורים בעולם הסטרקרפט (בזכות הבוט שמדווח ישירות מטוויטר), תוצאות של טורנירים, סטרימים של מקצוענים, מה אושו עושה בכל רגע נתון, הדבר המשעשע/מעצבן שקרה למישהו היום בלאדר, הטורניר הישראלי שמתרחש ברגע מסויים ועוד הרבה נושאים שוני…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. שלום, אני משחק Quick match באונליין אבל בטעות נכנסתי למאסטר ליגה ומאז אני מקבל הודעות של באן בגלל שאני לא מופיע למשחקים של המאסטר ליגה ואני לא מצליח לבטל את עצמי באמסטר ליגה, בהודעה רשום שצריך לשנות את הסטטוס אבל אין לי מושג איך

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by oren99,

    יש בכלל דבר כזה? אני חייב להמשיך את החוויה..

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  23. Started by User_Name,

    שלום... אתמול הייתה לי בעיה בDungeon Siege, שבעיקבותה המחשב קרס ועשה ריסטרט במהלך המשחק... תיקנתי את הבעיה על ידי התקנת Catalyst 3.5... קניתי את חבילת ההרחבה לNWN, ועכשיו המשחק לא עולה... ניסיתי להתקין מחדש... מה שקורה זה שלוחצים על PLAY, מופיעה "העין", ואז שום דבר לא קורה... עכשיו אני צריך להתקין שוב 3.6? ואם אני ארצה לשחק DSעוד פעם לחזור ל3.5? הדרייורים של ATI יכולים לשגע פילים. מה אני יכול לעשות? עידכון: בדקתי ואני רואה שהמשחק עולה רק עם המקורי, למה אני לא יכול לשחק עם הצריבה שהכנתי? אני לא רוצה שהדיסק ישרט או יתפוצץ. המשחק המקורי לא עשה בעיות שהכנסתי דיסק צרוב שהכנתי........... יש פיתרון?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  24. שאני מנסה להיכנס למשחק עולה לי ההודעה הזאת עולה לי

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by Or ei,

    איפה אני יכול ל"השיג"(לקנות ;D) אותו וכמה הוא עולה ? והאם הוא יעלה על ודוו בנשי בכלל ?? או על GF 2 TI בצורה חלקה?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים