עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אורח Si-Nom

    כי עם צריך ליקנות אז אני לא מוצא אותו בשום מקום... באתר הרישמי גם לא כתוב כלום :s05:

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  2. איזה משחקים שהולכים להיות משחקים טובים ומצופים הולכים לצאת בחודש-חודשיים הקרובים?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. צמד כותרים בולטים זכו להשתחרר מידי הגנת הקבצים השנויה במחלוקת, זמן-מה לאחר שכבר נפרצו והופצו באופן פיראטי לכתבה

  4. Started by IlanF,

    התקנתי את המשחק אבל הרזולוציה קצת נמוכה.. איפה אני משנה אותה?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  5. המשחקים כמעט לא מתחדשים ואם כן אז הם לא מנצלים בכל מקרה את הכרטיסים החדשים

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by dd7,

    הוא אומר לי את ההודעה הזאת: Crash in application version: grpcrc1.35 Could not load context.xml מה זה אומר ? מה צריך לעשות?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by bbking,

    שלום 1) איך אני נרשם למשחק? 2) האם אפשר להתקין את הפאצים במקורי? 3) למשחק עדיין יש תקיעות, איך מסדרים? הכרטיס מסך מעודכן 4) איך אני מוריד עדכונים במקורי? תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by Internal,

    תגידו בבקשה יצא דיאבלו דמו ? כי אני רואה הרשת מוצפת Diablo 3 Official Demo LEAKED"

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  9. Started by oziz_2,

    הי, קיבלתי את המחשב החדש, והייתי רוצה לדעת על איזה משחק כל אחד מכם לפי דעתו היה ממליץ לי לרכוש.. כרגע יש לי באטל פילד 2, אל לייף 2 ,קוואק 4 ,והנסיך הפרסי. על איזה משחקים נוספים הייתם ממליצים??? ??? אשמח לשמוע דעתכם תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  10. שלום, אני מנהל קבוצת מולטי גדולה מאוד בארץ ואנחנו מחפשים קבוצת קאונטר סטרייק אם אתם רציניים (וכשאני אומר רציני אני מתכוון הוכחות) ואתם רוצים להיות חלק ממולטי רציני אתם מוזמנים לפנות אליי שימו לב יש כמה דרישות : 1)קבוצה פעילה לפחות 3 חודשים. 2)קבוצה רשומה ב-ESL עם משחקים. 3)קבוצה שרוצה להתקדם ורואה את עצמה משחקת בטווח הארוך 4)שחקנים עם גישה טובה ולא בעייתיים אם אתם עומדים בקריטריונים צרו איתי קשר כאן או במירק שלנו #PwR-Gaming ב- Quakenet ניתן לפנות אליי גם בסקייפ yuvalganim. תודה, יובל.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. סרטוני משחקיות מודלפים מהאלפא הסגורה מספקים לנו הצצה ראשונה לאיתחול של סדרת האקשן-התגנבות הפופולרית לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/צפו-ב-11-דקות-של-משחקיות-מתוך-ה-hitman-החדש/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by avigdo,

    בכונן C שלי נותרו כ 2.5G בעת התקנת המשחק, הגדרתי שהוא יותקן על כונן D, עליו יש לי מספיק שטח פנוי. למרות זאת, החליטה תוכנת ההתקנה, לשלוח קבצים לכונן C ואח"כ לידע אותי שאין לה מספיק מקום להתחיל בהתקנה. תוכנת ההתקנה מתעלמת מכל הבקשות שלי לזוז ל D. מישהו מכיר את הבעיה? אשמח לקבל הצעות

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  13. ממש בסוף של המשחק, מי יורה במאקארוב (MAKAROV)? הרי השותף שאיתי (יורי אם אני לא טועה) מת... אז מה ירה במאקארוב?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by ZacNaboot,

    למרות הרכיבים של המחשב שלי GTA IV פועל בסביבות ה15-30 FPS המפרט של המחשב שלי הוא: מעבד: core2dou e6300 1.86 ghz 2 MB cache זיכרון: 3GB DDR2 667mhz לוח אם: gigabyte ga-945p-s3 rev 1.0 דיסקים קשיחים: 1. wd WD2500KS SATA2 2. SAMSUNG HD160HJ SATA2 כרטיס מסך: ati radeon hd 4850 powercolor מערכת הפעלה: windows vista ultimate SP1 *לא חשוב באיזה רזולוציה אני משחק או מה רמת האיכות הFPS אותו הדבר באותם המקומות במפה *הורדתי ועדכנתי את הדרייבר האחרון של כרטיס המסך שלי מהאתר של היצרן *אין לי שום יישום שמכביד על המערכת בזמן שהמשחק פועל *עשיתי סריקה של וירוסים וסריקה של רוגלות ולא נמצא שום דבר חריג משחקים אחרים כמו קריסיס, קריסיס ווארהאד, fallout3, ניד פור ספיד אנדרקובר, ט…

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by Israeliko87,

    RendeZook מכה שנית. רק הפעם עם סנייפר. שווה לראות!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by guybenhamo,

    שלום לכל חברי הפורום, לאחר התקנת המשחק והעתקת הקראק שהורד מכאן: http://gf.wiretarget.com/ אני נתקל בשגיאת DLL ברגע שאני מנסה להפעיל את הקובץ ShippingPC-SkyGame [העלתי תמונה]... הורדתי את הקובץ DLL והוספתי אותו לתקיה SYSTEM32 אך לא ביצעתי התקנה כלשהי של ה DLL בנוסף התקנתי DIRECTX 11 שהיה חסר במחשב... אני לא מצליח להבין למה המשחק לא עולה... האם הוא אמור לעלות מהקובץ שציינתי למעלה או מהאייקון שלו? האם החלק שלא התקנתי את ה DLL במחשב גורם לי לכל התקלה? תודה מראש לכל העוזרים... אני משתמש בווינדאוס 7 במחשב נייד חדש שאמור להריץ את המשחק ללא בעיה...[br]פורסם בתאריך: 17.04.2010 בשעה 16:21:28 רק נוסיף שברגע שאני מנסה להריץ את המשחק מקובץ Launcher הוא מבקש ממני סריאל שעלי להוסיף [סרי…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by chandler,

    סתם שאלה, יש פה גאטר אחד ביום, ועשרות אנשים בטיאס שסתם יושבים.. (וגם הגאטר היחיד הזה מתנהל בשרת פרוץ............) אז..

  18. חבילת המשחקים השבועית העדכנית במיזם הוותיק תוכל לספק לכם עד 15 כותרים שאת רובם ככל הנראה טרם היכרתם, במחיר מצחיק שמתחיל מדולר אחד בלבד אם אתם אוהבים להתנסות במשחקים קצת פחות ידועים ומוכרים, ולנסות למצוא 'פנינים נסתרות' שאפשר להתמכר אליהן כנגד הסיכויים – החבילה הנוכחית באתר ה-Humble Bundle היא ככל הנראה בשבילכם. החבילה השבועית הנוכחית מתרכזת במשחקיה של המפיצה האירופאית הצנועה Focus Home Interactive, ותשלום של דולר אחד או יותר יעניק לכם גישה לחמישה כותרים: Mars: War Logs, Pix the Cat, Yesterday, Space Run ו-Final Exam. תשלום של סכום שגבוה מהערך הממוצע (כרגע 6.74 דולר, או כ-26 ש"ח) יעניק לכם שישה משחקים נוספים לחבילה: משחק האטסטרטגיה בזמן אמת Wargame: Eu…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by פריק,

    ** המודעה צונזרה **

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  20. היי, באיזה הגדרות הייתם ממליצים להשתמש בקרייסיס עבור המחשב הבא: Processor Intel® Core2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz Memory (RAM) 4.00 GB Graphics NVIDIA GeForce 9800 GTX Gaming graphics 1919 MB Total available graphics memory Primary hard disk 307GB Free (466GB Total) ניסיתי להפעיל על רזולוציה של 1680x1050 (מסך 22 אינץ') ועל AAx8 עם כל ההגדרות בvery high וזה עבד ממש לאט. אח"כ ניסיתי עם אותה רזולוציה, בלי AA ועם הגדרות של High בהכל ועדיין לא עבד כל כך טוב. המשחק התחיל לעבוד בצורה סבירה רק שהורדתי לרזולוציה של 1280x960 (או 980 לא בטוח) בלי AA ועם high בהכל. אני חושד שיש בעייה עם הגרסא של המשחק שהורדתי (razor 1911) יכול להיות גם שיש בעיה אחרת. למישהו יש רעיון??

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by shlomishlomi,

    התקנתי Yuri's Revenge וRrd Alert2 על המחשב שלי ולא עובד לי Yuri's Revenge מישהו יכול לעזור לי בבקשה!!! (יש לי וינדוס XP)

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  22. תוכנת סטים של Valve, שעד לא מזמן הייתה זמינה רק לפלטפורמת ווינדוס, מקבלת רענון עם עיצוב חדש לדף הבית, שיתאים את עצמו למשתמש לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a7%d7%99%d7%98%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%91-%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a7%d7%91%d7%9c-%d7%9e%d7%aa%d7%99%d7%97%d7%aa-%d7%a4%d7%a0%d7%99%d7%9d/

  23. Started by jackhammer,

    השגיאה הזאת משגעת אותי אני מנסה לשחק ב COD5 לפני חצי שעה שיחקתי והכל היה בסדר יצאתי מהמשחק ועכשיו כל פע שאני מנסה להכנס הוא נותן לי את השגיאה הזאת ולא נותן לי להתחבר חיפשתי בגוגל וכל הפיתרונות שם דבילים כמו תעשה ריסט תפתח פורטים תאפס את הראוטר עשיתי את כל אלה (למרות שזה בכלל לא הגיוני כל הפתרונות האלה) וזה עדיין לא מתחבר מה יכולה להיות הבעיה? למישהו עוד זה קורה?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by black T.I,

    כל המנהלים פה הם בני זונות וכלבים כל הזמן אתם מעיפים אנשים יא חרות

דיונים חדשים בפורומים