משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם יש לי משחק שכרגע אני מפעיל אותו בעזרת תוכנת אלכוהול 120% האם יש אפשרות חוץ מצריבה של קובץ ה- ISO להפעיל את המשחק?? כי קבצי הISO האלה והכונן הוירטואלי תופסים הרבה מקום... תודה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת... זה משחק רשת בלבד כאילו משחק מרובה משתתפים שמשחקים באינטרנט כמו קאונטר סטרייק? או יש שם גם מערכות לשחקן יחיד וזה גם משחק נחמד כמו מדל אוף הונר? ???
-
טוב אז נראה שבזמן הקרוב אני ארכוש PS2 (משהו מאמין שעדיף הXBOX?) ויש לי מספר שאלות: 1. למרות שאני שונא את "תחכה ל...", משהו חושב שעדיף לחכות ל3? 2. האם יש גרסאות שונות? אם כן, איזה אני צריך לרכוש? 3. הבנתי שיש כל מיני צ'יפים שמוסיפים אופציות שונות למכשיר. אם משהו יוכל להרחיב קצת על מה עושים הצ'יפים ואיפה ניתן למצוא אותם, זה יעזור. 4. שמעתי מספר חוות דעת על האיכות הDVD של הPS2. שווה להשתמש בPS2 גם כמכשיר DVD? תודה חבר'ה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בגלל שהמחשב שלי חלש מידי למשחקים החדשים כגון borderlands 2 ו dishonored החלטתי שאני ירכוש את dark souls למחשב אחרי שראיתי את הדרישות הנמוכות שיש לו. ממש לפני שהחלטתי שאני רוכש אותו ראיתי שהרבה אנשים מתלוננים שיש למשחק המון בעיות כגון נעילה של ה FPS ותמיכה דלה לעכבר ולמקלדת. שמעתי שיש תיקונים של מודרים ומעריצים שמתקנים ומשפרים את החוויה, אז הייתי רוצה בשמחה לדעת איפה כל התיקונים האלה ומה הכי מומלצים? האם המשחק עובד טוב גם על מחשבים חלשים כמו שכתוב בדרישות מערכת או שזה שיקרי? ובכללי מה חוות הדעת שלכם על המשחק.. תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום! ??? אני כבר מחפש את המשחק MEDAL OF HONOR חודשיים ואני לא מוצא. אמרו לי שזה משחק רשת פצצה.... ואני מת להשיג אותו. אם מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג אותו אז אם הוא יכול ליגיד לי.? ואם אתם יודעים בכלל אתר טוב של משחקי רשת טובים תגידו לי. תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן חברה ! האם יש פה קהילה של Leauge of legends? אנשים שמשחקים יחד , וכ'ו ? אני משחק כמה חודשים כבר ועניין אותי לדעת.. כי ראיתי כמה ישראלים כבר בפנים ואני משחק עם כמה חברים .. אם כן - VenusGod אני בשרת EUwest ותגיבו את שלכם בכיף נראה אולי יצא פה משהו חח
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לכבוד יום העצמאות, ספיישל של משחקים לסמארטפון שמוקדש ליוצרים ישראלים!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש משחקים של להטיס מטוסים, שיהיו כמה שיותר מציאותי! אני מכיר את Microsoft Flight simulator X אבל יש עוד כאלה בתחום ? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ניסיתי הכל עמדתי שכבתי כרעתי גם מאחורי מסתור,חכיתי גם מספיק זמן,והוא עדיין מתנשף אחלה משחק
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ויוצא למסך הראשי.(כל זה קורה מתי שמסך התעינה נגמר,ושאפשר לבחור מקום להתחיל ואיזה נשק) למשהו זה קרה או מכיר את התקלה ויודע מה לעשת שבבקשה יסביר לי איך לפתור אותה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. אני מחפש המלצה למשחקים טובים אני אוהב משחקים עתידניים כאלא (HL2 STARWAR וכדומה) אבל אני לא ממש אוהב דברים כבדים מידי (כמו doom3 וקוויק 4) מצד שני אני גם דיי מחבב משחקים בסגנון ישן כזה.. (אהבתי את אססין קריד וזנו קלאש) אבל לא דברים משעממים ובנאלים מידי (כמו titan quest ) אני אשמח להמלצה טובה... תודה רבה נ.ב. אני מעדיף בלי משחקים עכשויים כאלא... (בלי rainbowsix...) אלא אם כן יש לך אפשרויות יוצאות דופן כאלא.. (כמו dark sector)
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני ממש צריך את עזרתכם! אני מבצע סמינר במערכות מידע כחלק מתואר ראשון במכללת תל אביב-יפו. השאלון עוסק בבחינת העדפות והרגלי השימוש של צרכנים במשחקי וידאו חינמיים. אשמח אם תקדישו כמה דקות מזמנכם למלא שאלון זה. תודה רבה על העזרה! לינק לשאלון- https://docs.google.com/forms/d/1ajCZ0qX1S6Pk9BYenoQ40pJ76g9_suVeVROrD-9LIM8/viewform
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
החנות של GOG, חנות ה-Humble Store וגם יוביסופט מספקים לכם תעסוקה לימים הקרובים - ללא תשלום כלל לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
ראיתי שלא פתחו בינתיים על המשחק הזה שום דיון חוץ מאחד ששאלו מתי הוא יוצא ואחד עם כמה סרטונים.. בכל אופן, מישו כבר הספיק לשחק? נרשמתי לפני איזה חודש או כמה שבועות לבטא בתקווה שאני אצליח להרשם לפני שייגמרו המקומות,ולפני ארבעה ימים קיבלתי אימייל מUBI עם סריאל לזה ואפשרות להורדה מסטים אני לא יודע אם משו בכלל יפעל על ויסטה כי הדרייבר של NVIDIA ככל הנראה לא תואם את הגרסה שיש לי[וכן, הורדתי את הדרייבר לויסטה בX64] אם זה ילך בסדר מחר או מחרתיים כמה תצלומי מסך (: אני חייב לומר שלא שחקתי בשום משחק של HEROES או M&S.. אז אני בטח אפרוש מוקדם מהמשחק אם אני לא אהיה מרוצה ממנו אני אשמח לתת למישו ת'חשבון שיהיה עם זה.. *כנראה שזה רק למולטי פלייר.. [attachment deleted by admin…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי הכרזה או אתר או משהו שמוכיח שהמשחק באמת יוצא למחשב ???
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע היכן ניתן לקנות את המשחק ( המאד ישן ) הזה?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אדון פדידה היקר הביא לי ולמיכה באן מה ה-ts ל8 שנים אני רוצה מאדון פדידה שידוע מאד בספר החוקים שכתב בקהילה הזאת שיביא לי חוק אחד שאומר שמותר לו להביא לי באן ואם בכלל ל-8 שנים. חבל שנותנים לילדים מmw3 שאין להם מושג מהחיים שלהם לשלוט על כל הקהילה כולה ולתת לשחקנים שפי 10 יותר ותיקים ומשחקים יותר מהם ומכירים את הקהילה יותר מהם "Fadida": מה צריך חוקים? אנחנו דיקטטורה אני מקווה שתבינו מיהו ה"דיקטטור" ששולט בקהילה הזאת כי כנראה לא תראו אותי פה לפי אדון פדידה ל8 השנים הבאות תהנו. על תנעל אם אתה כזה גבר אדון פדידה היקר
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
איזה משחקי יריות טובים יש היום שאפשר לשחק באינטרטנט?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שני משחקים חדשים ומעניינים ייחשפו בשבוע הבא בתערוכת E3 2016 - משחק קרבות גיבורי העל Injustice 2 מבית אד בון וחבורתו (יוצרי מורטל קומבט) וגם משחק ההישרדות-פעולה-זומבים Dead Rising 4.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
הכתבה המלאה ישנה בגיימר, www.gamer.co.il אבל הנה חלק ממנה המדגים אחוות "הגיימרים"
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בדיזינגוף סנטר היחידה בעולם אחרי ניו יורק כבוד לישראל לא? קניתי חולצה של דונקי קונג: אנשים משחקים במסך 100 אינץ' במשחק מאריו חדש שיצא: מאריו קפץ מהמסך לביקור:
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בזמן אחרון ממש אין במה לשחק,ממש נהנתי מהמשחק הראשון,אבל בזמנו אמרתי שאין מצב שאני יקנה את השני,כי זה בעצם אותו המשחק... אני ממש משועמם מהמשחק הראשון,גם כשלא שחקתי בו כבר מעלה משנה,אני שוקל לקנות את השני שעולה היום גרושים,אבל השאלה שלי האם יש הרבה ישראלים שמשחקים? ואיך הפינג בשרתים בחו"ל?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94-rts-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%9e%d7%99%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99-cc-%d7%a0%d7%95%d7%97%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%90%d7%a8/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי אקס בוקס ביחד עם צ'יפ ואני מעוניים להרכיב אותו ואין לי מושג איפה אני יכול לעשות את זה? אני גר בב"ש אבל לא אכפת לי לנסוע למרכז כדי לעשות את זה. שמעתי ממישהו שיש ברמת-גן חנות שעושה. מי שיודע ויוכל להגיד לי אני ישמח וגם אם אפשר את המספר טלפון
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
משחק מעולה, אבל משום מה לא יוצא דם מנאצים פגועים(לצערי הנאצים גם לא מתפרקים לחתיכות).יש איזה מוד מוצלח "שעוקף" את הצנזורה שנכפתה עלינו?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


