משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
היי אנשים. היתי משחק ב BF2 תקופה ארוכה עד לפני חצי שנה בשבוע האחרון רציתי לשחק שוב , התקנתי את המשחק הפעלתי מחדש את החשבון שלי נכנסתי לסרבר , הכל עובד טוב.. פינג של 20-40 בסרבר הישראלי ו 80-120 בחול. משהו מוזר קורה לי כל הזמן, אחרי 2-5 דקות גג שאני משחק , המשחק נעצר , ואחרי כמה שניות כותב לי שיש לי בעיה בחיבור.. אחרי עוד עשר שניות המשחק יוצא לתפריט. זה קורה לי כל הזמן. ניסיתי להתקין מחדש את המשחק - לא עזר. ניסיתי להתקין מחדש את המשחק + לסרוק וירוסים\ספיי\וכל הג'אנק - לא עזר. ניסיתי לפרמט את המחשב + התקנה מחדש של מערכת הפעלה + התקנה מחדש של המשחק - לא עזר. ניסיתי להחליף ספק אינטרנט (אין לי מושג למה.. אבל התייאשתי) - לא עזר. התקשרתי לבזק שיחליפו את המודם של האינטרנט שלי - ל…
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מי שרוצה לשחק משחקי רשת בחיבור IP משחקים כמו- EMPIRE EARTH AGE OF EMPIRE 2 TA-KINGDOMS שיכתוב לי !!!!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום קניתי את המשחק וחבילת ההרחבה שלו התקנתי את המשחק בכונן D בתיקיית משחקים ושאני מנסה להתקין את ההרחבה הוא לא מצליח איך אני גורם לו להתקין לתיקייה שלי ויש לי גירסא 1.1 שמעתי שיש יותר חדש איך אני מעדכן? וגם אני לא מצליח לשחק איך אני משחק בזה אני שעה מנסה לשחק לא מצליח הגעתי למסך שאני רואה את הרובים שאני יכול לבחור אני רואה את המלחמה אבל לא מצליח להיכנס אליה וגם שמעתי שBF2 זה רק משחק רשת שאי אפשר לשחק ככה סתם זה נכון?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תגידו לי אנשים יפים מחר השקה של דיאבלו 3 ואתם לא חושבים ששקט פה... אחד המשחקים הכי מהנים ששיחקתי אי פעם!!! המשחק הראשון שבאמת אני הולך לשלם עליו לא משנה כמה הוא יעלה!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תגידו אם אני קונה באתר בארה"ב איזה כדאי לקנות? כמה יעלה לי משלוח ב MUSTOP כמה יעלה לי בסה"כ
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אחרי שסיימתי את הCareer ויש לי 100% יש איזו שהיא דרך להרוויח כסף? אפשר לעשות את המסלולים שכבר עשיתי ולקבל 700$ זה לא מספיק!! בשביל לקנות משהו אני צריך לעשות בערך שלושים כאלה!!!!!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה...הורדתי את המשחק מהביט טורנט..וזה השם שלו 12.09.04.Lord.Of.The.Rings.Battle.For.Middle.Earth.DVD-HOODLUM כמובן זאת גירסה DVD...ולי אין צורב DVD.... אני משתמש בדיימון טולס... ושאני בא מתקין עובר את הכמה אחוז באותו קטע כמה פעמים ניסיתי...הוא עושה לי את הבעיה הזאת אז מה אני עושה?...מה לא בסדר??.. הנה הקובץ NFO של המשחק...(של קבוצת השיחרור) *עריכת המודר - הInfo צונזר משום שהיו שם סריאלים למשחק , אסור לדבר על ווארז בפורום!*
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מה החרא הזה? יש מפה רגילה ואני לא יכול להיכנס רק בגלל שזה תומך בהרחבה. זה באג או משהו? כי אם כן זה ממש מסריח מצדם, מילא קיק כשזה מחליף למפה של ההרחבה, אבל בכלל לא להיכנס לשרת? קטע מסריח עכשיו אני שם לב שבכל שרת יש לי שגיאה, זה לכולם?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לעזור לכם בהתקנת הדמו של באטלפילד העתידי, הנה לפניכם הקבצים שעזרו לי להפעיל את המשחק (כמובן בזכות אנשים אחרים): בעיה של קבצי DLL: http://www.dll-files.com/search.php?s=d3dx9_29 (הורידו את התוכנה שנמצאת למטה, איפה שיש סמל של Engineer) בעיה של DirectX9xc: http://www.shdon.com/files/D3DXDLLFebruary29.zip
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אנדרנלין וולט הוא אתר מצוין אבל לאחרונה עשו בו שינויים. אני רק רציתי להוריד טריינר ל-IGI נכנסתי לאתר הגעתי לאן שמסבירים על הטריינר ולא מצאתי את הכפתור "הורד". עזרו לי אולי יש כפתור ולא שמתי לב תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
-
אהלן חברה , משעמם פה בממ"ד בצפון.. מתחילים לשחק משחקים. מצאתי לי דיסק מקורי של Red Alert 2 במגירת הדיסקים.. אני מת לשחק בזה. ניסיתי להריץ את המשחק על הPC XP שלי.. ההתקנה עברה חלק אבל המשחק לא פועל.. כשניסיתי על הLAP TOP של אחותי הוא עבד מצויין! מה הבעיה ואיך אני מפעיל אותו על המחשב הפרטי שלי?? תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! עד לפנ כמה שעות, הייתי סגור על PS3.. אבל אחרי זה קראתי בביקורת שמבחינת ביצועים הוא לא משהו..האם זה נכון? אם כן, אז חשבתי לקנות מחשב - אבל האם ימשיכו לצאת משחקים טובים למחשב כמו ל PS ו XBOX ? עוד שאלה - מה לדעתכם עדיף (למשחקים) מחשב(כ.מסך יהיה 8600GT או 7900GS ) או PS3 ?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כל מי ששיחק בדמו של UT2K3 שם לב שחסר שם חביב הקהל מUT,הרדימר. מסתבר שהרדימר נוכח גם בדמו,אבל לא באופן רשמי... כדאי ליצור לעצמכם את הרדימר במשחק עשו את הדבר הבא: 1] פיתחו את קובץ הUser.ini.(לא לשכוח ליצור גיבוי). 2] מיצאו את השורה =G בקובץ. 3] בערך של G רישמו את השורה הבאה: set xweapons.rocketlauncherPickup PickupMessage You got the Redeemer! | set xweapons.rocketlauncher FireModeClass Class'XWeapons.RedeemerFire' | set xweapons.rocketlauncherPickup StaticMesh StaticMesh'WeaponStaticMesh.RedeemerPickup' | set XWeapons.RedeemerFire AmmoClass Class'XWeapons.RocketAmmo' | set xweapons.rocketlauncher Mesh SkeletalMesh'Weapons.Redeemer_1st' | set xweapons.rocketlauncher Attachm…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי את Thief Gold (הראשון) וHL1 והרזולוציה משתנה כל פעם כשאני עובר מהמשחק לתפריט הראשי . יש איזה תוכנה שיכולה לאלץ את המסך להיות ברזולוציה קבועה ? אני זוכר שהייתה אפשרות בדרייבר של ATI ,אבל עכשיו אני לא מוצא אותה.[br]פורסם בתאריך: 6.06.2009 בשעה 14:24:11 מישהו?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן התנקתי את המחשק והכל והתפריט היה בסדר וזה אבל במשחק משום מה יש לי שני מסכים קטנים ניסיתי לשנות את הרזולוציה אלב עדיין זה לא טוב [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני מנסה לגבות אותן ולא מוצא.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי משחק שכרגע אני מפעיל אותו בעזרת תוכנת אלכוהול 120% האם יש אפשרות חוץ מצריבה של קובץ ה- ISO להפעיל את המשחק?? כי קבצי הISO האלה והכונן הוירטואלי תופסים הרבה מקום... תודה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת... זה משחק רשת בלבד כאילו משחק מרובה משתתפים שמשחקים באינטרנט כמו קאונטר סטרייק? או יש שם גם מערכות לשחקן יחיד וזה גם משחק נחמד כמו מדל אוף הונר? ???
-
טוב אז נראה שבזמן הקרוב אני ארכוש PS2 (משהו מאמין שעדיף הXBOX?) ויש לי מספר שאלות: 1. למרות שאני שונא את "תחכה ל...", משהו חושב שעדיף לחכות ל3? 2. האם יש גרסאות שונות? אם כן, איזה אני צריך לרכוש? 3. הבנתי שיש כל מיני צ'יפים שמוסיפים אופציות שונות למכשיר. אם משהו יוכל להרחיב קצת על מה עושים הצ'יפים ואיפה ניתן למצוא אותם, זה יעזור. 4. שמעתי מספר חוות דעת על האיכות הDVD של הPS2. שווה להשתמש בPS2 גם כמכשיר DVD? תודה חבר'ה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי בעיה....אני רוצה לשחק במולטיפלייר של cod ושאני מנסה להתחבר לserver אז זה רושם לי משהו עם הcd key יש דרך אחרת להתחבר? ???
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-


