עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by kill_b7,

    אם מישהו מעוניין לשחק במשחק הזה דרך הרשת(בחיבור ישיר)אז שישאיר כאן הודעה/ישלח לי הודעה לפרטים. מומלץ להתקין את הROSTER המעודכן מפה: http://download.nba-live.com/pafiledb.php?action=file&id=1207

    • 2 תגובות
    • 635 צפיות
  2. Started by zmir,

    שלום לכולם כרגע קיבלתי מייל שהתקבלתי לבטא של hellgate london ואני מוריד את המשחק עוד מישהוא קיבל הזמנה? אני מקווה שהמחשב שלי יעמוד בזה (לפחות את הדרישות הראשוניות יש לי). אם יש בפורום עוד אנשים שקיבלו הזמנה אז אוליי נוכל לשחק יחד

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  3. Started by erezuz,

    אני שמתי לב מכם ששואלים שאלות אם המשחק הזה יעבוד בדרישות המערכת במחשב שלי אם המשחק זה יופעל במחשב וזה וזה אז הנה הלינק לאתר שיבדוק לכם את הדרישות המערכת ויגיד לכם אם תוכלו לשחק במשחק או שלא וכמובן ממליץ לכם רכיבים וכ'ו לשדרוג המחשב. אתר די טוב ושימושי ! לינק : http://www.srtest.com/ אני בטוח שיש פה מכם שמכירים את זה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by itai_1813,

    לאחר חיפוש מעמיק בפורומים ראיתי שהיו אחרים ממני שגם נתקלו באותה הבעיה ניתנו להם תשובות כמו להוריד עדכון למשחק או באפשרויות סאונד של DXDIAG להוריד את המד עד הסוף אך שום דבר לא עזר. הבעיה התחילה בשלב של האחוזה (you better watch out) עם מלא בחורות בביקיני. בזמן שאני לוחץ על המקש {G} על מנת להניח/לזרוק חפץ מסוים המשחק פשוט קורס או כשאני מנסה להניח פצצה במקום מסוים. שוב, הבעיה הזאת לא הופיעה בשלבים שלפני כן. מקווה שתעזרו ותודה מראש...

    • 4 תגובות
    • 745 צפיות
  5. משחקים בסגנון indigo prophecy שפשוט סוחפים אותך עם העלילה שלהם...זה לפי דעתי הדבר הכי חשוב במשחק עלילה סוחפת אין לי בעיה עם כל סוג של משחק יריות,אסטרטגיה,קווסט. שיחקתי בהרבה סוגים אבל אף עלילה לא סחפה אותי כמו באינדיגו אשמח לשמוע מאוד על עוד משחקים כאלה שאתם מאמינים שהעלילה שלהם ממש טוב רק כמה דוגמאות נוספות diablo 2 כשאתה משחק בו בפעם הראשונה הסרטים והקווסטים הכל נורא סוחף vampire the mesqurade bloodlines max payne פשוט עלילה מצויינת וסוחפת נורא ומשחקים ששיעממו: far cry משחק טוב מבחינת אקשן ויריות אבל עלילה דיי חלשה ולא סוחפת strangle hold הרבה הרבה הרבה יותר מדיי יריות...נהיה משעמם פשוט. המשחקים החדשים שיצאו בזמן האחרון דיי איכזבו אז אשמח לשמוע הצעות למשחקים מכל הזמנים…

    • 10 תגובות
    • 908 צפיות
  6. Started by SciFi7,

    בקדחת הדמואים יצא הדמו של FEAR החדש, תהנו 765MB מקורות: http://www.nzone.com/object/nzone_fearpm_downloads.html http://www.gamershell.com/news/42351.html

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  7. Started by Galit17,

    אני מסמנת את USE BLOOM EFFECT WHEN AVAILBLE לוחצת אישור ושוב אישור ואז חוזרת לבדוק אם הוא אישר ואני רואה שמה שסימנתי על USE BLOOM EFFECT WHEN AVAILBLE כבר לא מופיע הנה תמונה לפני כשאני מסמנת ואחרי כשאני לוחצת אישור: [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 799 צפיות
  8. האם המשחק "קרייסיס" יוכל לרוץ אצלי חלק על הגדרות גבוהות במחשב שלי ללא שדרוג*? מפרט: Intel Core 2 Duo E6300 Gigabyte 965P-DS3 1 GB DDR2 667MHZ MSI NX8800GTS T2D320E-HD-OC EZCOOL 500W SILENT LED WD 250GB 16MB SATA2 *במידה ויתבצע שדרוג זה יהיה להעלות את הזכרון מג'יגה ל2 ג'יגה... מה דעתכם?

    • 4 תגובות
    • 705 צפיות
  9. Started by Shnig0,

    שלום! גלשתי ב-nZone של Nvidia וראיתי משחק ששמו-Hellgate: London מכיוון שאני מאוד אוהב משחקי אימה החלטתי לבדוק האם המערכת שלי תעבור את הדרישות המומלצות ציפיתי שהיא לא תעבור בגלל הזכרון של הכרטיס מסך מעבד, או OS אני רוצה לדעת כמה עברו את הדרישות המומלצות http://www.nzone.com/content/nzone/srl/nzone_srl.asp?gameid=5451

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. יש לי את המשחק והוא עולה לי ואני אפילו מצמליח לשחק ב-2 משימות הראשונות בהתחלה אבל פתאום הוא קורס לי . הכרטיס מסך שלי זה X800 GTO2. יכול להיות שזו הסיבה? הכרטיס בכלל אמור להיות מסוגל להריץ את המשחק או שאני סתם מנסה?

  11. שלום. יש לי את המפרט Amd Athlon 64 2Ghz Abit Kv8 Pro 512 ram של ProMos (משהו ג'נרי אני מניח) Nvidia Fx 5500 128m אני מחפש משחק FPS נחמד להעביר איתו את החופשה, אבל אני לא יודע מה יעלה לי על המחשב (ראיתי את האשכול הנעוץ אבל אני לא יודע מה הדרישות מערכת של כל משחק) תודה

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  12. Started by amit27,

    תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Impreza,

    הגעתי בערך לשלב ה3 והמשחק קרס ומאז הוא לא פועל אני מקבל את ההודעה הזאת: "A problem occurred while trying to initialize the Direct3D device. The default video options have been restored. If the problem persists, please make sure your drivers are up to date or contact your hardware vendor" מישהו נתקל בזה?

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  14. Started by Lost Spirit,

    הבחור קיבל מיוט [ :lol:] ולכן ביקש ממני לפתוח לו ת'רד עזרה, מה עושים וכיצד עוברים את המקום הזה? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 729 צפיות
  15. למי שלא הספיק לקבל סידיקי לבטא של קרייסיס ,קבלו עוד הזדמנות : http://ve3d.ign.com/articles/news/34858/In-House-Crysis-Multiplayer-Beta-Key-Giveaway חשוב לציין שלא מומלץ לשלוח 2 בקשות או יותר,אחרת תימחקו מהרשימה. בהצלחה

    • 2 תגובות
    • 722 צפיות
  16. Started by simonsix,

    אמנם מדובר על משחק שיצא בשנה הבאה ועד אז יצאו כ"כ הרבה משחקים מעולים . למרות זאת שווה איזכור. קיבלתי מחבר היום לינקים ונראה מרשים בהחלט.במיוחד לחובבי BF מבית היוצר של THQ http://www.frontlineswar.com/ טריילרים : http://stage6.divx.com/user/Jeuxvideomax2/video/1424214/Frontlines-:-Fuel-of-War http://stage6.divx.com/user/Jeuxvideomax2/video/1426002/Frontlines-:-Fuel-of-War http://stage6.divx.com/user/jeuxvideomax/video/1562305/Frontlines-:-Fuel-of-war http://stage6.divx.com/GamesCathedral/video/1565800/GC-2007:-Frontlines-Fuel-of-War-Intro-720p

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. Started by lader,

    אני בצ'פטר 13 ואני די לא יודע מה אני אמור לעשות, בכל דרך יש שדה מגן. http://img91.imageshack.us/img91/7066/d3citadel030000hr0.jpg http://img91.imageshack.us/img91/5795/d3citadel030001qy3.jpg

    • 8 תגובות
    • 721 צפיות
  18. יש מצב שהוא בכלל יעלה, גם בהגדרות הכי נמוכות? אני לא בטוח מה הדגם של הכרטיס, אבל יש לו 64MB זיכרון, והוא בא עם מחשב שנקנה לפני חודש...

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  19. [נא לא לצרף לדיון הראשי - זה שאלה קטנה שמשגעת אותי ולא קשורה למשחק ממש] הוצאתי הרבה כסף (ולא ממש מזמן) קניתי כפול ליבה של AMD 3800 כרטיס Leadtek מומהר 7800GT לקחתי לוח אם מקצועי של DFI lan party (גם יוקרתי) גם 2 ג'יגה זיכרון 2 דיסקים קשיחים (לא חסר לי מקום) זה היה לא ממש מזמן (בסביבות שנה ) והוצאתי על זה כמעט 11,000 שקל (לקחתי גם מארז יפה......) השאלה היא מהההההההההההההההה, עברה רק שנה והמחשב הזה לא מסוגל להריץ משחקים בצורה חלקה????? ה COD רץ ממש גרוע!!!! אני מרגיש כאילו Nvidia רימו אותי עם ה 2600 שקל שהוצאתי על הכרטיס שלהם, או שאולי יש לי איזה בעיה אחרת, כי זה לא נראה לי הגיוני

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by guyshsh,

    עברתי כבר על הת'רד של ההמלצות ולא מצאתי שום דבר מעניין.. אני צריך עוד המלצות למשחקים טובים, סגנון FPS, אני אכוון אותכם לכיון שלי.. את Call of Duty 2 לא אהבתי, את Medal of Honor Airborn גם אני שונא, את S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl אהבתי מאוד, את Rainbow six Vegas אני אהבתי מאוד, את Battlefield אני שונא, שיחקתי בכולם, משו לא כבד מידי שכל שניה יש קרב יריות מטורף, משו עם משחקיות טובה ויותר עלילה, כמו STALKER, שאותו הכי אהבתי.. גם את ביושוק סיימתי ואהבתי מאוד למרות שזה סגנון קצת שונה, יש לי מחשב חדש דיי טוב (אתם יכולים לראות את המפרט בצד ימין) כך שמשחקים חדשים יתקבלו בברכה.. תודה רבה!

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Born2Kill,

    כן כן, המשחק הממכר הזה יוצא בפעם השלישית אלינו הגיימרים ויש לו להציע מנוע גרפי אדיר: Rumor #7: EA is seriously considering going back to World War II for Battlefield 3 with a new graphics engine and expanded commander functions. They feel they cornernered themselves with Battlefield 2 as they really have no where to go with it. As previously mentioned Battlefield 3 is going to be based on a new engine as far as we can tell. But the problem we run into is having systems that can support this. I know many people that spent no less than three hundred dollars to upgrade their computers so they could handle Battlefield 2! This would not be a smart idea unless it were something…

    • 51 תגובות
    • 5.7k צפיות
  22. Started by RavivRavR,

    המד חיים לא יורד לי בכלל בשום מצב. חיפשתי באינטרנט את כל ה-SAVE GAME כי הלך לי פעם ההאר דיסק ולא רציתי להתחיל מחדש את המשחק אז הורדתי את ה-SAVE GAME והתחלתי מהנק' שהפסקתי אז אבל אני לא יכול למות וזה די מעצבן לשחק ככה. מה אני יכול לעשות ? האם אני צריך להתחיל לשחק מחדש ?

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות
  23. Started by Elad_m,

    אהלןן אני תקוע בשבלב 4 בפאר קריי בקטע שמגיעים לבסיס שצריך לפוצץ בו בונקר נשק, הצלחתי להרוג את כולם לקחתי את kay card מהאוהל,לקחתי את הפצצה אבל הבונקר לא נפתח ואין לי מושג מה לעשות בשביל לפתוח אותו!! תודה לעוזרים!!

  24. Started by ac1240,

    אני רוצה לשפר את הFPS במשחק COD4 אפילו אם זה ישפר לי את ה FPS ממש בקצת האם יש דרך כזאת ? ואני לא מדבר על להוריד את כל הגרפיקה יותר ממה שהיא עכשיו אולי יש קונפיג טוב לא או משהו כזה ?

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by Andrey22,

    אני נכנס ל-NEW GAME ובוחר את השלב הראשון וזה פשוט חוזר כאילו ולחצתי על CANCEL.

    • 7 תגובות
    • 753 צפיות

דיונים חדשים בפורומים