משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום, לא ממזמן עברתי את COD4 ואני מחפש משחקים אחרים כדי לשחק בהם, והעיקר שהם יהיו מעניינים כי חבל לי לבזבז כסף סתם. המחשב שלי: Q6600, 2GB, X1950PRO, והארד דיסק די גדול של 250GB המשחקים שכבר עברתי או שיחקתי ולא אהבתי: COD 4, CRYSIS, TIMESHIFT, ORANGE BOX, NWN2, BIOSHOCK, GEARS OF WAR כמו שאתם יכולים לראות אני אוהב FPS, אבל שתהיה לו עלילה בינונית+ לפחות, וגם משחקי RPG, מה שלא אהבתי זה CRYSIS שהוא מצועצע מדי עם הגרפיקה הנוצצת בלי שום עלילה ו\או הגיון. תודה ! נ.ב- קראתי את הטרד של המשחקים המומלצים, הבעיה שהוא ממש לא מעודכן
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חברת ההפצה TAKE 2 הודיעה כי שני משחקים חדשים בסדרת GTA מפותחים ע"י רוקסטאר האחד-המשחק GTA:LIBERTY CITY STORIES יוצא בהמרה לPLAYSTATION2 למי שלא יודע-GTA:LCS זה משחק בסדרת GTA שיצא לPSP [הקונסולה הניידת מבית סוני] שהחזיר אותנו על LIBERTY CITY אך הפעם עם דמויות חדשות,עלילה חדשה,מקומות חדשים בעיר,ותוספות רבות אחרות... השני-משחק GTA חדש שייצא לPSP ויתבסס על תוכן חדש לחלוטין. בכל מקרה-הידיעה הראשונה והעיקרית-היא יציאת משחק חדש בסדרת GTA לPS2...אם תשאלו אותי-מדובר פה במשהו עקום לגמרי המרה של המשחק מגירסאת קונסולה ניידת לקונסולה?!?!זה ממש עקום המשחק הזה מכיל אולי עשירית מכמות התוכן והפיצ'רים שהיו בGTA:SA,ולכן זה נראה לי לא מתאים בכלל שזה ייצא לPS2 רוקסטאר אמרו שהם יכללו שיפורים …
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היי. צריך לתת לאחי משהו לשחק, כי הוא נודניק בזמן האחרון קיצר, מunreal כבר נמאס לו,call of duty עבר,NFSMW עבר,מקס פיין 1\2 סיים,HL2 עבר עם קצת עזרה,והילד עוד לא בן 8 -__- המחשב הוא אט'לון XP 1700+,עם 256 MB זיכרון וGF4 MX440. המלצות?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
משחק הפעולה הטקטי החדש של יוביסופט מקבל דחייה של חודש וחצי וינחת אצלנו בחודש האחרון של שנת 2015 לכתבה: http://hwzone.co.il/הטקטיקנים-ימתינו-עוד-קצת-rainbow-six-siege-מגיע-ב-1-בד/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קרב הענקים בין שתי סדרות משחקי הפעולה החל רשמית פעם נוספת, אבל הפעם נראה שכבר בשלב המוקדם הזה יש לנו מוביל ברור חשיפתו של Battlefield 1 החדש בשבוע שעבר הפתיעה כמעט את כולם, עם קפיצה חזרה על העבר – ואל מלחמה ש"חווינו" רק לעיתים רחוקות בלבד בעולם הגיימינג עד כה. החשיפה הזו גם החזירה אותנו אל המלחמה הגדולה שבין סדרת Call of Duty (עם Infinite Warfare והחידוש ל-Modern Warfare אשר יגיעו ב-4 בנובמבר) של אקטיוויז'ן לבין סדרת Battlefield (ב-21 באוקטובר) של EA Games – כאשר אם נתבסס על התגובות שמסתובבות להן ברשת אודות סרטוני החשיפה של כל אחד מהכותרים, נראה שהפעם יש לנו מנצח גדול כבר בשלב המוקדם הזה. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%91%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%9B%D7%…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם יש צורך להגדרות מיוחדות או שהיציאה מוגדרת דרך הגדרת היציאה של המחשב
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו ראה את המשחק? הוא יפה? כי אני חושב לקנות אותו אז אני רוצה חוות דעת של אנשים שיש להם כבר את המשחק מה דעתכם?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שיחקתי עכשיו בדמו של בלאיזינג אנגלס וזה משחק פצצה :yelclap: אני מחפש משחקים בסגנון מלחמת העולם השנייה אבל אם גרפיקה טובה אפשר גם עתידני אם יש
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. רציתי לשאול אם מישהו יודע אם, המחיר של הPLAYSTAION 2 צריך לרדת עם יציאתו של PLAYSTATION 3? ואם כן אז מתי בערך. בנוסף, רציתי לדעת כמה יעלה בערך הPLAYSTAION 3 עם יציאתו?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אין הרבה אבל גם זה משהו [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי את המשחק return fire שזה משחק פעולה אסטרטגיה ישן (שנת 1996) שצריך להשמיד את מחנות האויב באמצעות 4 כלי לחימה (טנק, גיפ, מסוק ונגמש) עכשיו אחרי שהורדתי זה עשה לו התקנה קצרה בחלון DOS ובסוף זה יצר את כל הקבצים. וכשאני לוחץ על הקובץ הפעלה זה כותב לי: Returne Fire is not compatible with Windows NT אבל למעשה יש לי וינדוס XP! ??? מה לעשות? איף אפשר לסדר את זה??? ודרך אגב, אני יודע שיש משחקים ישנים שכדי להפעיל אותם צריך שהמחשב יהיה על 256 צבעים. אפשר להפעיל משחקים כאלו בלי לשנות כל פעם ל256 צבעים?? וגם בוינודס XP י אפשר להחליף ל256 צבעים....
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נערך בתוכנה Sony vegas pro 11 צפייה מהנה!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
החנות של Steam מפנקת אותנו גם בימי המנוחה האלו עם כותרי פעולה וכותרי נהיגה - כולל Ghost Recon: Wildlands הטרי לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
סיימתי את המשחק עם כל הצבאות וחסר לי כמה מדליות כדי להשלים את המשחק אז מי שצריך עזרה שייבקש
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, האם מישהו יודע אולי מה יכולה להיות הסיבה שמשחקים חוזרים למסך הראשי בווינדוס ? המשחק ממוזער, זה קורה בדרך כלל 30 דקות אחרי תחילת המשחק. ווינדוס 10.תודה, Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי תמשחק וזה מבקש ממני סיסימא ושם משתמש חפשתי באיטרנט תאתר הרישמי+הרשמה ולא מצאתי מי יכול לעזוטר לי בענין הזה אני מאוד ימח תודה מראש לעוזרים בברכה מתן
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/news/17113.html פיפא http://www.gamershell.com/news/17105.html וורהמר
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
Avalanche Studios מדברת על מה שמצפה לנו בכותר השלישי בסדרת משחקי האקשן הנהדרת שלה, אשר נחשף לראשונה מוקדם יותר השבוע לכתבה: http://hwzone.co.il/just-cause-3-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
ACTIVISION הודיעו על סגירת הסטודיו שעמד מאחורי PROTOTYPE, Scarface, The Simpsons: Hit & Run, Hulk, חלק מסדרת Crash Bandicoot וזוג משחקי Mario שיצאו למחשב. http://kotaku.com/5922129/prototype-creators-shutting-down המפתחת שנפתחה ב 1991 הייתה המפתחת האחרונה של ACTIVISION שלא עבדה על COD או משחקים שמבוססים על סרטים. הסטודיו לא יסגר לגמרי אבל גם לא יפתח משחקים יותר, במקום זה תשאר שם קבוצה קטנה שתעזור בפיתוח של מפתחות אחרות. עצוב לראות מפתחת כזו (וגם את RAVEN שלא במצב הרבה יותר טוב) במצב כזה בזמן שמפתחות כמו Beenox ו FreeStyleGames נהנות מיחס שונה למרות הזוהמה שהם הוציאו בשנים האחרונות.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זה ממש לא נעים לעיניים. יש מושיע שיודע איך אפשר לשנות זאת? ???
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אומנם לא לגמרי משחק מתנה, אבל בכל מקרה origin מחלקים כרגע את BF4 בחינם למשך שבוע! הכוונה שניתן להוריד בחינם ומרגע שהתחלתם לשחק יש לכם שבוע שלם לשחק חופשי... עד שזה ננעל.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
(לפני שאני מתחיל, כל שאלות שיש לכם למה אני ממשיך את זה, לפרטי בבקשה) ונמשיך במסורת, הפעם רשמים מהמשחק NBA Live 2003, המשחק שהכי ציפיתי לו השנה וכנראה הראשון שלא איכזב אותי. נתחיל בתפריטים, מאז NBA Live 2000 החליטו EA SPORTS לשלב קצת גראפיקה אמיתית בתפריטים, זאת אומרת שחקנים אמיתים שקופצים, עושים תנועות וכו', פה תמצאו רק שחקן אחד באותו זמן אשר מדגים כמה תנועות ריאליסטיות. אבל EA SPORTS כנראה למדו סוף סוף משנים עברו והחליטו להטיב עם בעלי המחשבים ה"לא חזקים" וניתן למצוא את השחקנים המדגימים הללו רק בתפריט הראשי בתור תוספת נחמדה לאפשרות "Next Song". התפריטים עצמם לא מסובכים כלל וכלל ובעלי אנגלית פשוטה ביותר. דבר אחד שלא אהבתי בהם זה שהאפשרות Load/Save נמצאת דווקא תחת Options, …
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נתקלתי במשחק דיי נחמד לאחרונה - TANKI. חשבתי לשתף אתכם. לכל הזקנים כמוני, שזוכרים שמשחקיות טובה עדיפה בהרבה על גרפיקה משוכללת... זה רץ על הבראוזר, משחק טנקים בתלת מימד. סה"כ דיי כיף לשחק בו, יש DM, TDM, CTF... הנשקים מגוונים, והמשחק מאוזן למדי ככה שלכל סגנון משחק יש שדרוגים מתאימים (אפשר להחליף טנק ונשק בהתאם לסיטואציה ולאיך שאוהבים לשחק) אתם יכולים לחפש סרטונים ביוטיוב כדי לראות, או פשוט לנסות בעצמכם 5 דקות... מי שרוצה להתרשם (לא צריך הרשמה) או להירשם (חינם) מוזמן לעשות את זה דרכי ולהוסיף כחבר... יש על זה בונוס. http://tankionline.com#friend=03a752921 מי שלא רוצה דרכי - פשוט לרשום את שם האתר... קיצר - באמת משחק נחמד. קליל ומשחקיות טובה. קלאן HWZONE מישהו ?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי ועולה לי הודעה משהו בקשר לסטם מה צריך לעשות מצדי לשחק נגד bot העיקר לשחק הורדתי Steam עכשיו להתקין ואז מה לעשות ? איזה סיסמה לרשום
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב התקנתי את F.E.A.R דרך GOG GALAXY והוא פותח מסך ברזולוציה נמוכה עם עיגול כחול חושב ונתקע שם . מה עושים ?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


