עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by x-boy_24,

    שלום לפני כמה זמן בן דוד שלי התחיל לחפור לי שהוא רוצה לשחק במשחק דרגון בול זי ברשת שפעם היה לו ונמחק .אז ביררתי קצת וקוראים למשחק Bid For Power או אפילו הביא לי כסף ועברתי בכמה חנויות ולא מצאתי אותו ניסיתי להוריד וכלום לא עובד . אז אני פונה אילכם שתעזרו לי למצוא אותו תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  2. Started by zombie,

    כשאני ניכנס לאפשרויות ומנסה לשים רזולוציה 1280x1024 זה ביכלל לא מופיע לי.....מה עושים?יש לי מחשב חזק שצריך להריץ את זה על גראפיקה הכי גבוהה ומסך 19

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  3. יש לי את הכרטיס הנ"ל. שיחקתי בדמו והוא עבד מצויין... המשחק המלא בקושי זז... אולי יש פאצ' או משהו?? תודה~!

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  4. המשחק יוצא לי באמצע בדיוק כשאני עולה למגרש וזה מתסכל יש פיתרונות לנושא. :-\

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  5. Started by Galit17,

    הרצתי את המשחק ואז הוא רצה את XLIVE.DLL אז התקנתי את XLiveRedist1.1.0322 ואחכ שוב הרצתי את המשחק וזה מה שהוא רשם בתמונה רשום: [attachment deleted by admin]

  6. יש לי בעיה מוזרה במחשב. אני לא רואה את הסמן של העבר במשחקים כגון FIFA ו-NBA, במשחקים אלה העכבר מהבהב. במשחק RAIL SIMULATOR אני לא רואה את העכבר בכלל. בהפעלה רגילה של המחשב אין כל בעיה. מותקנת מערכת הפעלה ויסטה מעבד ADM 5200 וכרטיס מסך ATI 1950 PRO. מה עשוייה להיות הסיבה?

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  7. Started by Knobletz,

    אני תקוע באמצע המשימה, אין לי מושג מה לעשות שם בקטע עם המעלית והגלגל שמרים אותה. אני צריך להגיע שם לפיגומים, אבל כל פעם שאני מסובב את הגלגל, ברגע שאני עוזב אותו, המעלית יורדת ואני לא יכול להעלות אותה. תמונות של איפה שאני תקוע: אם מישהו יודע איך עולים על הפיגומים, אני אודה לו מאוד.

    • 3 תגובות
    • 515 צפיות
  8. Started by liav12,

    יש איזשהם תוספות להורדה למשחק? מפה חדשה מכוניות אופנועים וכו'...?

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  9. Started by zombie,

    כשאני שם אנטי אלסיינג או איך שלא קוראים לזה אז רוב הדברים ניהים בילתי ניראים......וליפעמים זה אפילו קורס....(יש לי מחשב חזק שאמור להריץ את המשחק חלק על הגדרות הכי גבוהות)

    • 3 תגובות
    • 688 צפיות
  10. Started by zoriza,

    אני שוקל להוסיף סלוט של 1gb בנוסף לג'גה שכבר קיים אצלי . השאלה שלי האם זה נחוץ כדי שהמשחקים יפעלו בצורה שחיקה גם על high ? יש לציין שברוב המשחקים ההגדרות אצלי על 1024:768 באיכות medium ועובד סבבה . מפרט: gf 8500 512mb ocz 1024mb 667 amd 4600 d.c 320gb

    • 8 תגובות
    • 823 צפיות
  11. Started by Andrey22,

    בהתחלה שנותנים לי משימה למצא חפץ כלשהו ב-RUINS אני מוצא את החפץ הזה בתוך תיבה איפה שהלטאות ואז חוזר לאיש שנתן לי משימה והוא פונה אליי בתגובה כאילו ולא מצאתי את החפץ,קצת עזרה תעזור פה. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 743 צפיות
  12. Started by itai_1813,

    הבטא של המשחק הישראלי יצא, כל מה שצריך לעשות זה להרשם ל-FilePlant (אלא אם כן אתם כבר רשומים) להרשם לבטא כדי לקבל קוד משתמש ולחכות בתורכם להוריד את הבטא! לדף הבית של Rising Eagle באתר FilePlant לחצו כאן: http://www.fileplanet.com/promotions/risingeagle/

    • 68 תגובות
    • 4.8k צפיות
  13. תראו זה המפרט שלי: E6600 2GB RAM 8800GTS 320 MB 160 GB HD עכשיו התקנתי את ה COD 4 לא נגעתי בהגדרות וכל זה. עכשיו יש לי FPS 80-100 במקומות רגילים . אבל ברגע שמגיעים למקומות עם גשם דשא מים . או שיש הרבה יריות . או מסוקים טנקים כלי רכב ודברים כאלה ה FPS יורד ל 40-50 ככה. למה? מה אני צריך להגדיר שיהיה לי קבוע 80-100 ? על איזה רזולציה לשחק? ואיזה הגדרות לשים ? תודה רבה. (אני שואל את זה כי אני רואה אנשים עם כרטיס פחות טוב משלי ואומרים המשחק רץ להם חלק . אז איך ? הרי 40-50 זה לא חלק.. אז מה ההבעיה.?? והיום עדכנתי את הDRIVER . ) תודה רבה לעוזרים . ועוד שאלה. איך אני יכול לבדוק שכול החלקים שיש לי במחשב עובדים כמו שצריך ולא מזייפים או משהו .? יש תוכנה ? תודה שוב

    • 8 תגובות
    • 672 צפיות
  14. Started by fuck off,

    אחרי שהתקנתי את המשחק ונכנסתי אליו בתפריט הכל לבן. אפשר לפתוח ת'קונסול ולכתוב בו. לפני שעולה התפריט אפשר לראות המסך וטעינה והכל. יש למישהו רעיונות? ד"א זה רק אחר שמתקינים את הפאצ'ים. וגם ניסיתי לעדכן דרייברים לכ.מסך. הכי חשוב, תודה מראש! :]

    • 0 תגובות
    • 762 צפיות
  15. Started by lader,

    יש דרך כלשהיא להעלות FPS ב FEAR? אולי איזה PAtch?

  16. Started by eegg,

    אני לא פותח קלאן ממש אלא כזה squad של 6 אנשים שנשחק ביחד באותו קלאן ובזמנים מסוימים. אם מישהו רוצה להיכנס תשימו את השם שלכם ולינק לשחקן שלכם כמו שלי ו http://www.bf2player.com/index.php?page=stats&search=1&searchtype=bf2&account=70126059 וכדאי שיה שחקנים טובים אז רק כאלה מעל 10,000 נקודות יתקבלו eitangalon2 MM{}RTAL][TY][ eXploZion^RoMaN

    • 12 תגובות
    • 910 צפיות
  17. Started by yuval1101,

    היי, התקנתי אתמול את המשחק COD4, וכאשר אני מפעיל את המשחק ב-SP, הוא כותב לי הודעת שגיעה: iw3sp.exe - unable to locate component this application has failed to start because d3dx9_34.dll was not found. re-installig the application may fix this problem מישהו יודע מה לעשות??? תודה מראש, יובל

    • 5 תגובות
    • 793 צפיות
  18. קיצר עכשיו נכנסתי למשחק וגיליתי שכול השמירות שלי עד עכשיו נמחקו וכול השלבים שעברתי לא נחשבים וכאילו לא עברתי אותם למישהוא יש הורדה של איזה טרינר שפותח את כול השלבים אין לי כוח להתחיל מההתחלה ושזה שוב ימחק לי אחר כך

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  19. Started by omry3000,

    שלום! אני התקנתי לפני מספר ימים ווינדוס ויסטה. התקנתי את המשחק ביושוק והופיעה לי שגיאה שאומרת -- "הפעלת הישום נכשלה מאחר שתצורת "זה לצד זה" שלו שגויה. נא עיין ביומן האירועים של הישום לקבלת מידע נוסף". מישהו יכול לעזור לי? וגם רציתי לדעת אם הויסטה מגיע עם DX10 מובנה או שצריך להתקין אותו? הכרטיס שלי הוא GeForce 8800GTS תומך DX10 ואני לא יודע איך להתקין את הDX10. תודה!

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  20. Started by Born2Kill,

    הנה רשימה של כל השחקנים הישראלים של BF2: http://forum.vgames.co.il/ranks.php?id=1&p=1 כינוי: kfirlion15 מקום: 65 הרשימה מעודכנת לתאריך ה-29/9/07.

  21. Started by PuG3o6,

    ילא אחים שלי תהנו http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe או זה אבל לא לזמן ארוך!! http://lime.dfw2.fileshack.com/cgi-bin/dl_file.y/1/fileshack/action/crysis/demo/Crysis_SP_Demo.exe?shacku=MaRtInW2&shackpw=d949128ab0b108cc9c0480889be81497 ילא בלאגאן

    • 894 תגובות
    • 107.3k צפיות
  22. Started by ex_,

    היי את 2 המשחקים אני מאוד אוהב ואני מתלבט במה לשחק אוןליין... אם יש פה שחקנים מהמשחקים הנ"ל שמשחקים אוןליין תכתבו התרשמות בבקשה תודה

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  23. Started by julbo,

    מצאתי פול צ'יטים להירוז רגיל ומשהו שנקרא ארמגדון וגם לצל המוות. אבל לא מצאתי להתעוררות האל. אני יודע שזה ישן אבל זה נוסטלגיה וזה מהנה. תעזרו לי בבקשה.

    • 0 תגובות
    • 788 צפיות
  24. ואם זה באמת 3 אז יש תיכנונים אחרי זה להמשך למשחק השלב עם המכונית ב EP2 בסוף היה ממש טוב, כל פעם הם מצליחים למצא רעיונות חדשים לא כמו 90% מה FPS שאתה סתם יורה כל הזמן, וממש העלילה פה היא חלק מהמשחק

  25. Started by Eyal_Inc,

    כמו שהבנתם כבר מהכותרת אני משחק ב Soul Reaver II ואני תקוע ממש אחרי שהשגתי את האלמנט הראשון.... יצאתי מהטירה ולאן עכשיו... ???

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים