משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יוצרי סדרת משחקי המירוצים הנפיצה והנהדרת מעוניינים להחזיר לחיינו את אחד ממצבי המשחק המיוחדים והמהנים ביותר שנוצרו במסגרתה לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
מוזר ביותר אבל לא הצלחתי למצוא אותו בחנויות ברשת בארץ (הכוונה ל Dance Dance Revolution כמובן ולא לזכרון DDR ל PS2 ) אני יודע שיש לו איזה 700 גילגולים שונים ואני מניח שכל אחד מהם יהיה סבבה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
בזמן שבו סדרות כמו Tony Hawk's Pro Skater או Skate הן כבר לא יותר מנוסטלגיה עמומה, פרוייקט מימון המונים טרי רוצה להחזיר את הז'אנר האהוד לחיים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
כותר הפוטבול העדכני של EA Sports זוכה לפרסומת ארוכה והזויה במיוחד, שהפכה ללהיט מקוון באופן כמעט מיידי לכתבה: http://hwzone.co.il/צפו-בפרסומת-המטורללת-וחסרת-המעצורים-ל-ma/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למי שלא מכיר הוא משדר משחקים עם פרשנויות למשחקים של SC II מקצוען בתחומו. עם מאות מיליוני צפיות. של השחקים הטובים ביותר. כמובן שבאנגלית. פשוט להיכנס לYOUTUBE ולעשות HUSKY STARCRAFT משדר בכל האיכויות כולל 480-1080!!! תהנו.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מוכנים למהפכה? ה-Oculus Rift של פייסבוק יגיע אל מדפי החנויות בתחילת שנת 2016, בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט ועם כותרים חדשים וייעודיים מכמה שמות גדולים בעסק לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%93%d7%95%d7%9e%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%97%d7%9c-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%94/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני התחלתי לשחק ביום יציאת קוד4 בא אליי בן דוד שלי והביא לי את הגרסא הפרוצה. שיחקתי בגרסא הפרוצה עד 2009 בערך ואז קניתי את הגרסא המקורית והתחלתי לשחק פרומוד. כשיצא קוד6 לא קניתי אותו ישר אלא חיכיתי קצת וקניתי אותו קצת לקראת סופו.. וסוג של פרשתי מקוד בכללי ואז חזרתי עם יציאת mw3 שיחקתי יחסית הרבה ואז פרשתי שוב יצא בלאק אופס 2 שיחקתי בו כמה חודשים פרשתי ואז חזרתי שוב עם פתיחת הקהילה הזו :> מה איתכם?
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חברת Crytek הציגה סרטון דמו טכני, ברזולוציה גבוהה, מדור השני של מנוע גרפי CryEngine 2, שעל בסיסו מותח משחק יריות חדש מגוף ראשון Crysis. נזכיר, כי משחק יריות Far Cry היה על בסיס מנוע CryEngine. אפשר להוריד את הסרטון,המדגים את האפשרויות של מנוע החדש, http://games.cnews.ru/files/pafiledb.php?action=download&id=999
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
*הורדה: --> http://www.bigdownload.com/games/order-of-war/pc/order-of-war-demo// --> http://www.gamershell.com/download_49358.shtml *סירטון: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-order-of-war/51111?type=flv [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נתקלתי ב- Lock on בבעיות תצוגה קשות, ניסיתי לשחק עם כמה גרסאות של דרייברים אך שום דבר לא עזר, למישהו יש פתרון ? (מידע על המערכת ניתן לראות במפרט)
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.shacknews.com/article/81503/thief-like-the-dark-mod-now-standalone http://www.moddb.com/mods/the-dark-mod/news/the-dark-mod-20-standalone http://www.thedarkmod.com/ מדובר באחד המודים המושקעים ביותר ומשחק התגנבות מגוף ראשון מצויין בפני עצמו, אתמול המוד שוחרר בגרסה חדשה שאין דורשת התקנה של Doom III.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המפרט של הוא בצד(7600GT), ועשיתי בדל התאמה 1:1 עם רזולוציה 800*600- ועדיין בהגדרות הכי גבוהות(high quality,X8,X16) המשחק עובד בתקיעות יכול להיות שהכרטיס תקול? עריכה: איך בודקים FPS במשחקים, ואם זה שונה ממשחק שלמחשק, איך אני יכול לבדוק בDirt? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי אתמול את המשחק Falcon 4.0 Allied Force עכשיו שאני נכנס למשחק אני שומע רק מוזיקה ואין תצוגה... יש לי על המחשב dx וגם שיחקתי במשחק בassisn creed שהמנוע הגרםי שלו אמור להיות יותר כבד לא? בכל מקרה אשמח אם תצוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה...!
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי את הקוד של המשחק עכשיו מה אני צריך לעשות ? להוריד אותה אפשר בבקשה לינק ?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני אהבתי נראה לא רע בכלל. לשיפוטכם: http://www.gametrailers.com/player/36095.html
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הבטא הפתוחה למשחק החדש של המפתחת האמריקאית נוסתה בידי מספר שיא של 9.7 מיליון שחקנים, ומעניקה תקוות אדירות לקראת ההשקה שלו בעוד שבוע וחצי לבליזארד (Blizzard) התפתח עם השנים שם של מפתחת שמכירה את קהל היעד שלה בצורה שאין דומה לה בתחום, מה שמאפשר לה להפיק להיט אחרי להיט, גם כאשר היא ממשיכה לדבוק ברעיונותיה ומותגיה הוותיקים בשוק שמתעדכן ומשתנה ללא הרף. כעת, נראה שגם המותג החדש הראשון שלה במילניום הנוכחי, משחק הפעולה Overwatch, נמצא בדרך הנכונה להצלחה – אם לשפוט לפי הכרזה על 9.7 מיליון משתמשים שהתנסו בבטא הפתוחה שלו, ולפי תגובות שנשמעות חיוביות בהחלט ברוב המקרים. מספר המשתתפים האדיר הזה מציב את המשחק החדש של בליזארד מעל ל-Star Wars: Battlefront של EA Games, שהבטא הפתו…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תמליצו לי על משחקי FPS / גוף שלישי שאתם מכירים שיכולים לעבוד טוב על: AMD sempron +3000 1.81GHz nVidia GeForce FX5200 128MB 512MB RAM תודה מראש לכל מי שיעזור
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חבילת Humble Bundle חדשה מתמקדת בכותרים אינטרגלקטיים ייחודיים, אך שומרת על מיקומה בתור אחת מההצעות הכי משתלמות שתוכלו למצוא בשוק לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
-
http://www.vgames.co.il/smile.Vgames.web/Site/news_article.aspx?NewsID=13246 אני חייב להגיד שפעם עבדתי ברשת אבל לא ידעתי שמישהו בארץ יתבע אותם
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני SiaTex ואני משחק לרוב SC II אבל גם לפעמים HS ומשחקי אופליין כמו WATCH DOGS וכל מיני כאלה. כולכם מוזמנים להצטרף לסטרים שלי, באיכות בסדר(יכולה להיות יותר טובה אבל זה ישתפר בהמשך), לפעמים עם מצלמה לפעמים לא, לפעמים DUBSTEP לפעמים רוק(משתדל לגוון). קישור לסטרים: http://www.twitch.tv/siatex אתם מוזמנים לעקוב!!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני תקוע בשלב שאני צריך להרוג את הדרקון משהי יכול לעזור איך להרוג אותו
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כמה שאלות מישהו משחק בזה ? ולאחר שהבסתי את אופטימוס ואת מגטרון זה מראה לי שסיימתי רק 64 אחוז מהמישחק אבל אין עוד מה לעשות איך מסיימים את המישחק באמת ?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
APB All Points Bulletin היה אמור להיות משחק מרענן מבחינת הרעיון,דבר שלא השאיר לי ברירה אלה לרכוש אותו אך לאחר מספר שעות משחק אני רק רוצה לקבל את ה50 דולר שלי חזרה. רעיון המשחק די פשוט,לאחר כניסה ראשונית למשחק אתה בוחר איך לעצב את הדמות/והאם להיות בצד של הטובים או בצד הפשע. לאחר מכן אתה עובר מדריך קצרצר ואז תהיה לך האפשרות כל פעם מחדש באיזה עיר לשחק [יש שני ערים]. בדקות הראשונות של המשחק [עד שעה] אתה בקלות אומר לעצמך זה משחק שלא אעזוב זמן רב. רעיון המשימות די פשוט מלהדליק X בניין או לקחת מזוודה מXלY שהצד של "הרעים/הטובים" תלוי היכן אתה אמורים למנוע מאחד מהשני לעשות זאת. את המשימות יהיה אפשרי לעשות בקבוצה [שאותה המערכת יוצרת אוטמאטית] אך כמובן יש באפשרות השחקן ליצור בעצמו ק…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


