עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. כרגע אני משחק ב-Vampire The Masquerade Bloodlines ומדי פעם יש קירטועים ואיטיות גם במשחקים אחרים כמו COD 1 מישהו יודע מה הבעיה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  2. כמו בכל שנה בתקופת החגים האמריקאים, אנחנו עדים להנחות המטורפות ביותר שנראה השנה בשוק המשחקים הדיגיטליים בפלטפורמת Steam, ואנחנו פה להראות לכם את הטובים ביותר לכתבה: http://hwzone.co.il/steam-holiday-sale-2014-%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%97%d7%92-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%92%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%a8%d7%99%d7%9d/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by ns,

    תנו לי בבקשה אתרי סקינים לcs חוץ מ counterstrikcenter! :AR15:

  4. איך אני יכול לשנות את ה-LOGO שלי ב-CS לתמונה שאני בוחר...? ??? תודה מראש 8)

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by goma,

    תגידו לי משחק שנתקתם ואני יעזור לכם ;D

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  6. Started by liav25,

    עריכה: **הסרטון צונזר- תוכן לא חוקי** מצאתי פיתרון לבעיית הקבר !

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  7. משחק האינדי האפלולי והנהדר של סטודיו Playdead זמין להתקנה חינמית בחנות המשחקים המקוונת, לרגל השקה של כותר חדש ומסקרן לא בכל יום משחקים שעולים כסף מוצעים בפלטפורמת ה-Steam ללא עלות בכלל, אז כשזה קורה – מומלץ בהחלט לעוט על ההזדמנות ולנצל אותה. זה בדיוק המצב כעת, כשמשחק ההרפתקאה והפלטפורמה האפל והמצמררLIMBO זמין בחינם, רק עד מחר. LIMBO הוא משחק קצר שמכניס אתכם אל נעליו של ילד קטן אשר מוצא את עצמו בעולם מסוכן ובלתי מוסבר, והוא נחשב לאחד מכותרי האינדי המובחרים ביותר שנוצרו בשנים האחרונות – במידה ועדיין לא התנסיתם בו, לוותר על ההזדמנות לעשות זאת בחינם כעת יהיה בגדר פשע גיימינג. להמשך: https://hwzone.co.il/נצלו-את-ההזדמנות-משחק-הפלטפורמה-הנהדר-l/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by fox man,

    <צונזר>

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by MINIME,

    הוא לא פועל לי טוב בגלל ה VOODOO 4 4500 אז חשבתי שאולי תשימו לי קצת תמונות של המשחק או כתובת של אתר שמראה תמונות סתם לראות מה זה תודה מראש MINIME.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  10. המתכנת שסייע ליצור את המשחק שהוא ז׳אנר בפני עצמו חוזר עם יצירת סולו מסקרנת לכתבה

  11. קניתי HD6850 וקיבלתי אתיו קופון לDIRT3, ולא מצאתי עליו שום אזכור למספר הפעמים שאפשר להשתמש בו... הקופון פג תוקף ב31 החודש הזה. הבעיה היא שיש לי הרגל לפרמט את המחשב די הרבה, אני לא אוהב להתעסק עם כל הנקיונות אני פשוט ישר הולך על פרמוט (וכן הצלחתי למלא בזבל את המחשב החדש שיש לי בקושי חודש) אז אם הקופון חד פעמי אני אעדיף לשמור אותו לפרמוט הבא למישהו יש נסיון עם זה ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by oren99,

    מגניב ביותר לבעלי פד.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. אורח RnGKay
    Started by אורח RnGKay,

    ביקרתי כרגע באתר של בליזרד (כמובן בגלל ההכרזה המשעשת על SC2) והצצתי לרגע לאתר הבית של World Of Warcraft וגיליתי כמה Screenshots מהמשחק ולדעתי המשחק נראה פשוט מזעזע, אפילו שהוא MMORPG והעניין שהכי הופתעתי לגביו זה שהוא לא עומד לצאת בקרוב. אז אני שואל אתכם למה מפתחות המשחקים מייצרות משחקים עם גרפיקה כזאת עלובה כאשר יש בשוק את הטכנולוגיה למשהו הרבה יותר יפה, טוב וחזק? ובמיוחד חברה כמו בליזארד אשר בטוח יכלה להוציא את Warcraft 3 עם גרפיקה יותר מרשימה, ועכשיו היא מוציאה עוד משחק עם גרפיקה דיי עלובה, הרי לא הגיעה הזמן לחדש? הרי יש היום הרבה חברות אשר מוציאות משחקים דומים עם גרפיקה עוצרת נשימה. לדוגמא: Bethesda Softworks הוציא משחק מדהים לא רק במשחקיות שלו אלה גם בגרפיקה (במי…

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  14. משהו שניסיתי לעשות בעקבות משהו שקיים מקווה שתאהבו תהנו ותגיבו תגובות מה לשפר להוסיף רעיונות או כל דבר אחר יתקבל בברכה משתדל לאצלם קטעים טובים בישבילכם הצופים להבא זה רק ילך וישתפר כמובן בעזרתכם בזכות עצות רעיונות וגם ביקוש אז פשוט צפו תגיבו כאן מה דעתכם http://www.youtube.com/watch?v=_0vKAWDTn3k&feature=youtu.be

  15. אז בואו אני יגיד לכם ככה לגבי ג'יטאיי מי שאהב את המשחק הקודם את 3 יהנה מזה מאוד סה"כ אותו סגנון שיפור קל בגרפיקה אבל רואים בכל זאת הבדלת עוד כמה חידושים קטנים אבל נחמדים והעיקר משימות חדשות חמוד מאוד לגבי מאטריקס אני לא יודע אם אתם מורידים או מתכוונים לקנות בכל מקרה אני ממליץ עליו בחוווםםם פשוט משחק ענק שיחקתי בו זה דבר אדיר שילוב של יריות עם מכות עם גרפיקה אדירה אפקטים פשוט אדיר למי שיש שאלות אפשר לרשום

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by AngelFire,

    יש פה מישהו שגר ליד נשר בסביבה, ויש לו את המשחק???

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. המבצע הנוכחי של חנות הגיימינג המקוונת יציע לכם כמה מהכותרים הטובים ביותר שכנראה עדיין לא שיחקתם בהם במהלך השנה החולפת, במחירים תחרותיים וללא הגנות קבצים, כמיטב המסורת לכתבה: http://hwzone.co.il/חנות-ה-gog-מציעה-לכם-משחקים-עדכניים-במחיר/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. הגמר: גמר התחרות 3vs3 של הקהילה שלנו Hwzone נגמר ביום שבת ה5/10/13 זוכת התחרות היינה הקבוצה: Annoy, אשר נתנה משחק מצוין בגמר מול היריבה השקולה אליה ביכולות Ghosts. שתי הקבוצות בעלות רקע די עשיר במשחקי הCoD לדורותיהם. כמו כן, אף אחת משלוש המקומות הראשונים בתחרות לא יצאה בידיים ריקות. הפרסים אשר זכו הקבוצות בחסות G.Skill הם: מקום ראשון - (Annoy) כל אחד משלושת המנצחים במקום הראשון יקבלו ערכת זיכרון מתקדמת למחשב בנפח 16 גיגה-בייט בתדר 1600MHz: http://www.gskill.com/en/product/f3-1600c9d-16gsr מקום שני - (Ghosts) כל אחד משלושת המנצחים במקום השני יקבלו ערכת זיכרון מתקדמת למחשב בנפח 8 גיגה-בייט בתדר 1600MHz: http://www.gskill.com/en/product/f3-12800cl9d-8gbsr מק…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Pure-Gold,

    יש לי את המשחק עם שלושת ההרחבות. אחרי שהתקנתי יש לי רק אייקון של BF2 ו SF, איך אני משחק ב Euro Forces ו Armored Fury ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by IlanF,

    יש כאן מישהו שמשחק בGarry's Mod? אני רוצה לקנות את HL2 בשביל לשחק בו (ועוד בכמה מודים אחרים), אבל אני רוצה לדעת איך המוד הזה ברשת...

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by אלעדיקו,

    שלום לכולם! קניתי מחשב חדש, לוח אם ASROCK G31M-VS2, מעבד Intel e5500 dual core 2.80GHZ כרטיס מסך Twintech Nvidia GeForce GTS-450 ו-4GB RAM. סה"כ מחשב מאוד טוב, בסיסי+ לגיימינג וכו'. אבל, הקאונטר סטרייק סורס משום מה לא עובד לי חלק בהגדרות המומלצות ע"פ המשחק!!! לא נתקע או משהו אלא כאילו אין מספיק FPS. ביטלתי סינכרון אנכי בכרטיס מסך. מה עוד אפשר לעשות כדי לטפל בזה? יש לציין שהדרייברים והכל מעודכן. תודה.

  22. Started by Anas-Nanas,

    אני מחפש כבר דיי הרבה זמן 2 משחקים שהאהבתי בזמנו.. הראשון הוא משחק שמבוסס על הדמויות של ביווס ובאטהד שבו הם נמצאים בביה"ס והם עושים כל מיני משימות כמו לירוק על מורים וכאלה... ולשני קוראים Road Rush משחק חמוד עם אופנועים שאהבתי ואני לא מצליח למצוא גירסא להורדה! חיפשתי כבר בהרבה מקומות גם בגוגל וגם בכל מיני אתרים של משחקי נוסטלגיה... אני אודה מאוד למי שיעזור לי למצוא את 2 המשחקים הנ"ל בתודה מראש ניר

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by ^GunX^,

    היי לכולם וחג שמח , רציתי לקבל ממכם המלצות למשחקים ברשת , כמו Little Fighter 2 , Soldat , Unreal Tournement וכו' עדיף שהיו כיפיים תודה.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  24. יש אפשרות במשחק להכניס כתובת של שיודר חי לרדיו שאתה רוצה ואפשר לשמוע רדיו במשחק. ניסיתי להכניס תחנות מהארץ (גלגל"צ, ECO99) אבל זה לא עובד. מישהו הצליח? תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים