עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני מתכוון קל עד 4-5 לחצנים + JOYSTICK מלחמתי כמובן

  2. אם אתם משחקים אז יאללה שתפו פעולה תנו שם מדינה וקצת פרטים ואם בא לכם אולי נפתח איזה ברית בין כמה מדינות המדינה שלי היא frostland רק התחלתי לשחק לפני כמה ימים אז אני דיי חדש אתם מוזמנים לתקוף או לעשות ברית או מה שבא לכם המשחק ממכר ומומלץ. http://hebrew.gindis.com/ תהנו.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. Started by yanive,

    S.W.A.T IL דרישות הקלאן: KD 1.00 SPM 500 _______________________________________________________________ ברוכים הבאים לקלאן S.W.A.T IL : מטרתו של הקלאן היא לחזור לתחרותיות הישראלית בקהילה חדשה ששמה HWZone TS3: 91.228.126.109:9990 אתם יכולים לפגוש אותנו שם ולהתחרות נגדנו בצורת 4 על 4 ולעיתים 5 על 5. platoon: http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241696570907/ מגייסים! (רק מי שמעוניין שיגיב תודה) תפנו ל- ZaBaRi‬‎ בTS אני רק מפרסם בשמו.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by tomerbd,

    כשאני מתקין את המשחק הוא אומר לי שהוא לא מצליח להעתיק קובץ מסויים, יש לי מספיק מקום בדיסק, הדיסק של המשחק לא שרוט או מלוכלך וניסיתי בעצמי להעתיק את הקובץ והצלחתי. תמונה: (מצטער על האיכות פשוט רציתי שזה יהיה קובץ קטן) תודות לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  5. היי חברים, האם מישהו נתקל בבעיה שהמשחק לא עולה? הצלחתי להפעיל את המשחק פעמיים וזה לאחר הורדת כל התהליכים שרצים ברקע (אנטי וירוס, בקר משחקים לוג'יטק וכו.. אה גם לאחר הורדת ה OC מהמעבד) זה הסטאפ שלי: Intel(R) Core(TM) i7-3820 CPU @ 3.60GHz Corsair 16GB 1600 Nvidia GeForce GTX 1070 Asus X79 (מערכת הפעלת)SSD 480 עליו התקנת את המשחק Build 14393 Windows 10 *גם לאחר התקנת העדכון האחרון כלום לא השתנה אפילו המצב יותר גרוע אשמח לעזרה מאלה שנתקלו בסוגייה תודה!

  6. האם כבר שיחקתם בכותר הפלטפורמה המסוגנן והאיכותי Outland? אם תמהרו תוכלו לעשות זאת מעתה ואילך ללא כל עלות לכתבה

  7. אני מעוניין בהמלצות למשחקים קטנים (רצוי משחקים שלא דורשים התקנה) עבור Windows XP (בלי אמולטורים). הכוונה שלי היא למשחקים תמימים (לאו דווקא עבור ילדים קטנים) עם גרפיקה טובה בלי יריות ודם. מישהו מכיר משחקים נחמדים כאלה כדוגמת Commander Keen? היה עוד משחק שאני לא זוכר את שמו עם יצור קטן שעיר וחמוד. בעיקרון, מדובר במשחקים בהם אתה רץ ואוסף מטבעות, פאור-אפ וכדומה, ומעיף את ה"אוייבים" הלא מזיקים (לא מפלצות) בכך שאתה קופץ להם על הראש, או משהו כזה. אשמח לקבל רשימה קצרה של כמה משחקים מומלצים ונחמדים מעין אלה (רצוי חינמיים).

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by id3232,

    התקנתי את הדמו החדש שהורדתי מVGAMES ופתאום אחרי שאני פותח את הEXE שבעצם מחלץ את עצמו ,כשהוא מגיע לסוף החילוץ המחשב פשוט קורס!! וזה קורה כל פעם שאני עושה את זה! עשיתי גם בדיקת ווירוסים ואין וירוס בפנים!! מה לעשות??!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by tomer03,

    אז ככה המערכת שלי היא: Q9450 עם כרטיס המסך HD4870 והמשחק ניראה ממש מטושטש..אני לא ממש מבין מה הסיבה..ראיתי תמונות וסרטוני וידאו ואצל כולם רואים את הצבעים והמשחק עצמו בצורה חדה!!! המשחק רץ על ההגדרות הכי גבוהות ללא תקיעות כמובן... אשמח לעזרה..

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  10. לדו', האם יהיו כמה סוגים של מכוניות? כי המסרטונים נראה שיש רק את הF1.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by lala-blade,

    שלום לכולם, הקמתי "פלוגה" בבאטלפילד 3, מיועדת לכלל השחקנים הארד-קור וגם כאלה שיותר בקטע החברתי, כל מי שמעוניין להצטרף מוזמן . לפלוגה קוראים KINGS, http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391367049960/#!/bf3/platoon/28326553913670499 הבאטל-לוג בplaton פתוח וכל אחד יכול לדבר על מה שבא לו ולהציג הישגים או לשאול שאלות שקשורות במשחק , בנוסף מי שמעוניין למצוא אותי במשחק מוזמן לפנות אלי, גם שם אני מופיע כ- lala-blade. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by chiff,

    מישהו מוכר אולי את החשבון סטים שלו שמכיל modern warfare2?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. Started by urib,

    http://gaming.amd.com/us-en/default.aspx תהנו...

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Shenmue 3 גייס 6.33 מיליון דולר מעשרות אלפי מעריצים, והפך רשמית למשחקים המצליח ביותר בפלטפורמת ההזנקים ההמוניים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/לקיקסטארטר-יש-אלוף-חדש-בתחום-המשחקים/

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. Started by day-walk34,

    כגלשתי לי בסופר-נובה מי שיודע יודע מי שלא אז לא מצאתי קובץ על השם הזה אז הורדתי והיה בו רשום (ערכתי והבאתי תפרטים החשובים) In your DOOM 3 directory, find "DoomConfig.cfg" (x:\Program Files\Doom 3\base). Open DoomConfig.cfg in Notepad. Find the line: seta image_cacheMegs 32 (ה32 אמור להיות בסוגריים אין לי כח להסתבך אם זה ) I changed 32 to 96. I got a nice boost in performance. ------------------------------------------------------------------ בעברית בתוך תקיית הדום3 שבה התקנתם כנסו לתקייה בשם BASE משם חפשו קובץ בשם DoomConfig.cfg פתחו אם ה כתבן (NOTEPAD) תמצאו את השורה שבה רשום ככה seta image_cacheMegs 32 (ה32 אמור להיות בסוגריים אין לי כח להסתבך אם ז…

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  16. התקנתי את המשחק DARK SECTOR ושאני מריץ אותו הכל עובד סבבה והסרטון פתיחה (שלא קשור למשחק-חברה שכנראה לקחה חלק בפיתוח שלו) הכל נראה מעולה. שהמשחק עצמו נפתח, התפריטים והטקסט חלקים ואין איתם שום בעיה, אבל הגרפיקה (יענו התמונה מאחורי התפריטים אבל יותר קריטי במשחק עצמו) אמממממ אני לא יודע איך להסביר את זה, הכי טוב שאני יכול לחשוב עליו זה "לא בפוקוס", זה מן טשטוש מעורב עם מריחה כזאת של הגרפיקה וזה ממש חמור עד כדי כך שאי אפשר לשחק (אני אעלה SCREEN SHOT יותר מאוחר). חיפשתי בגוגל וכל מיני מקומות ולא מצאתי בכלל אזכור לבעיה הזאת. אבל, שמתי לב למשהו קצת מוזר: בתפריט DISPLAY (יענו וידאו\גרפיקה) יש CHECK BOX שקוראים לה "POSTROCESSING" והיא מסומנת בדיפולט. ברגע שאני מוריד ממנה את הסימון …

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by nondos,

    שלום, אני מחפש המלצה על משחקים שאפשר לשחק בשני שחקנים או יותר על מחשב הכוונה היא ישירות בעזרת גויסטיקים ולא דרך הרשת תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  18. המשחק מקורי ואני בכל האתרים רואה שרק בעוד כמה ימים הוא ישוחרר.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Yanai_Gaf,

    אהלן, אני לפני כמה ימיים החלפתי לכרטיס מסך HD6870 של Sapphire. בבורדרלנדס אני מקבל FPS של בערך 30-40 על ההגדות הכי נמוכות. וזה ממש לא הגיוני בהתחשב בעבודה שהכרטיס מריץ קרייסיס 2 שהוא משחק הרבה יותר גרפי על ההגדרות הכי גבוהות (אולטימט) על בערך 60 FPS. כשאני מעביר בבורדרלנדס הכל להגדרות הכי גבוהות אני מקבל באזור ה 20 FPS... ממש אי אפשר לשחק ככה. עוד מישהו נתקל בבעייה כזאת? יש דרך לתקן את זה? תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by Netanel16,

    נאור (FireFox17), ברוב אדיבותו ונחמדותו פתח לנו שרת ל Battlefield 2142, שעובד על המוד Clan Mod. השרת הוא שרת Infantry, מה שאומר שלא נוגעים ברכבים (כולל Rorsch-MK, התותח הנייד נגד טנקים), משחקים רק עם חיל רגלים. המוד מוציא את האנלוקים מהמשחק, ולכל חייל יש את הכלים הבסיסיים כמו שהיה ב BF2: לאסולט יש DEFIBRILATOR (הכלי שמחייה חברים), לצלף יש CLAYMORES וכו'. לכל הקיטים יש רימונים. החוקים בשרת: * לא נוגעים ברכבים. * Flag By Flag - מה שאומר שכובשים את הדגלים לפי הסדר, ולא כובשים את הדגל השני לפני שכובשים את הראשון, מקווה שהבנתם. * לא עושים TEAMKILLS, ולא עושים PUNISH על TEAMKILLS שקרו בלי כוונה. השרת כמובן אינו ראנקד. כדי להכנס לשרת אתם צריכים להוריד ולהתקין את המוד הזה - htt…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by NOSTREDAMUS,

    אוי כמה שאני אהבתי את 2000 ב 486 שהיה לי נראה נחמד

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. דבר ראשון שאני משחק סאן אנדראס אני בוחר את הרזולוציה הטבעית של ה LCD והכל סבבה, אבל מה... אני רואה כזה משהו מעצבן פסים כאלה כמו שמסתכלים על אספלד רותח (כביש ביום קיץ חם), מה זה החרא הזה איך מבטלים תגועל נפש הזה, זה מפריע בטירוף!! דבר שני זה שהתקנתי את הONLINE של MTA לסאן אנדראס, וכל מה שאני רואה שם זה מרוצים שאי אפשר לצאת מהאופנוע\מטוס מהם, לא דדמץ או משחק חופשי כמו שיש ב MTA של וויס סיטי... איך בכל זאת יש אולי אפשרות לשחק דד מץ גם בסאן אנדראס???? תודה! (:

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by sniper434,

    מי בא SOF ?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by shimon23,

    הגעתי לשלב rendezvous with the resistance, זה השלב שאני צריך לקחת את הטייס של מטוס ה g3 ל maquis hideout, אבל איפה מקום המחבוא הזה? עברתי את כל השלב עד שהגעתי לכנסיה ואני לא מוצא שום מקום מחבוא, איך עברתם את השלב הזה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים