עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by n_aviv1,

    פעם שיחקתי באיזה משחק ואין לי מושג איך קראו לו! זה נוסטלגיה משהו גאוני! אני רוצה לדעת איך קוראים לו כי זה מחרפן אותי. אני זוכר את כל המשחק אחד לאחד. בכל מקרה צריך לגרום לכל מיני פעולות לקרות. נותנים לך כל מיני אביזרים (נדנדה, כדור באולינג/טניס/כדורסל, מאוורר, מספריים, טרמפולינה וכו...) בכמות מוקצבת שניתן לקבוע בעצמך איפה ואיך להציב אותם ויש כאלה שהם קבועים מובנים במשטח (תלוי בשלב). כל האביזרים נמצאים בצד ימין, משחקים עם העכבר, גוררים אותם למשטח המרכזי ומשחקים איתם. בסופו של דבר לוחצים על הפעלה וזה גורם לרצף אירועים לקרות (מסוע מופעל, מפיל כדור באולינג על הנדנדה, הנדנדה מקפיצה כדור שנמצא בצידה השני שפוגע במספריים והם נסגרות, וצריך לחבר גומיות בין מסועים וכו...) 90% שהמ…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Lion,

    אהלן, אני פשוט לא מוצא שירות שמציע דבר כזה, חוץ מESERV ...וגם זה לא כ'כ עובד משהו פשוט 32/64 סלוטים, תלוי במחיר. מכירים משהו?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by DXT,

    בלעעעע לא מצליח לעבור את החרטא הזה. אני מצליח בדרך כלל לבנות בסיס ואפילו להשתלט על כמה supply center-ים אבל זה לא עוזר כי אז מפוצצים לי את הצורה עם Scud Storm, ולא משנה כמה כוחות אני אבנה, להם יש יותר והם באים ובאים... עוד דבר, נאמר לי שיש איזה מפקד של ה GLA שנמצא בשטח, איפה הוא מסתתר? קניתי את ה apc הזה שסורק יחידות מוסתרות אבל לא מצאתי אותו. איזה משימה מעצבנת

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by zoyaniv,

    אני צריך IP לשרתים ל MOHAA אם מישהו יודע

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. שלום -יש לי מחשב חדש כ שנה וחודשיים עד עכשיו סיימתי את המשחקים הבאים: the sabuter crysis crysis warhead call of duty-mw 2 call of duty-world at war call of duty-black ops shank medal of honor-2010 battelfield-bad company 2 mafia 2 james bond-blood stone turok assasins creed 1 assasins creed 2 assasins creed-brotherhood bulletstorm האחרון היה בולטסטורם-משחק מדהים לדעתי,אך קצר. מה לדעתכם המשחק הבא?אני יודע שרובכם תמליצו על קרייסיס 2,אבל התחלתי לשחק ומשום מה אין לי כח אליו בינתיים. מה עם OPERATION FLASHPOINT החדש? התחלתי לשחק השאלה אם זה טקטיקה או רגיל? ויש לי גם את DEAD SPACE 1 וגם את DEAD SPACE 2 כדאי להתחיל באלו? ואם יש משחקים שלא ציינתי מהסגנונות ש…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. יש לי שרת חוקי עם גישה למחשב + FTP 155 מגביט NL שרת ממש חזק אני רוצה להתקין עליו שנוכל לשחק ברשת CS & CZ 1.6 מה אני צריך להוריד לעשות להתקין וכו...??.. יש למישהו מדריך אתר וכו...?....

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/assassins-creed-unity-%d7%a9%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8-%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a/

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. חברה אני עומד לקנות PlayStation 2,קודם כל האם כדאי עדיין לקנות? דבר שני יש פה מישהו שמבין קצת בPlayStation 2?כי אני רוצה לקנות ומחפש מישהו שיעזור לי לבחור מהחנויות(כמו WALLA,P1000,סקאל און-ליין).אם מישהו יכול לעזור אני אשמח מאוד. נ.ב כמובן אני מחפש שיקרא צרובים. תודה רבה לעוזרים אשמח לקבל עצה.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by saoron,

    למי שמכיר תמשחק ולמי שלא הנה לינק לשרת ישראלי בחינם http://l2-il.no-ip.info/index.php

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. פגרת הקיץ הסתיימה רשמית לפני מספר שבועות, ומאז ועד היום אנו מקבלים הרבה סיבות חדשות לשמוח ולהתלהב, גם ב-PC וגם בקונסולות לכתבה

  11. זה שווה לקנות ב-100 ש"ח, אני קצת מתלבט כי זה קצת ישן....

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by B.D.B,

    taken from here picture included supposed to be in game... [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by SuicideSilence,

    שלום , יש לי את המשחק כבר שנה ולאחרונה התחילו לי בעיות עם הצבעים במשחק ,אחרי איזה שעה של משחק הצבעים נדפקים ,ואי אפשר להבין כלום במשחק . לא הצלחתי למצוא פתרון לבעיה בדקתי את המעלות של הכרטיס מסך בזמן המשחק והוא מגיע למקסימום של 78 (במנוחה 40-45) . אשמח לדעת אם מישהו נתקל בבעיה דומה או יודע מה יכול לגרום לבעיה זו .. כי זה ממש מתסכל אגב הכרטיס מסך זה gtx 560 ti

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. משהו טוב שאפשר לשחק בו לא רק ברשת? חשוב שיהיה חינמי ושיהיה איכותי (גרפיקה) ומעניין. תודה...

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by pc student,

    האם מישהוא יודע איפו אני יכול להשיג אחד?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by PrefaceAlumni,

    היי אני מחפש משחק ישן(תחילת שנות ה90 אולי לפני), קווסט שאתה מן רובוט\אסטרונאוט כזה בחללית. יותר מזה אני לא זוכר, רק שהיה למשחק שם ארוך. זה קצת LONG SHOT, אבל אני מנסה בכל זאת... תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by zzzx,

    דוד שלי הביא לי לפני 4 ימים את need for speed underground מקורי... כשאני מתחיל להתקיןן את המשחק , בערך ב 9% הוא כותב לי שיש בעייה בהעתקת קובץ אחד (לא זוכר תשם) ואי אפשר להמשיך.... זה מעצבן אותי ואני חייב חייב עזרה בקשההההההההה.... :) יש לי windows xp proffesional p 4 2.66 geforce 4 128 mb mx 256 ram תעזרו בקשה...

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. כותר המירוצים המסקרן יכיל כמות מרשימה עד מאוד של רכבים רשמיים, מסלולי מירוץ ותנאי סביבה על מנת לאתגר אתכם לכתבה

  19. איפה(אם זה אפשרי) אפשר לשחק משחקים של Mega Drive במחשב? היה לי קונסולה עוד לפני זה אבל אני לא זוכר את השם הכונה שלי לאתר שאפשר לשחק את המשחקים תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by POPSTAR,

    "נחשף טרלייר ראשון של GTA4 " http://video.google.com/videoplay?docid=3913745262811179417&q=gta

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Dima67,

    אם מישהו עדיין זוכר את משחק האינדי הזה, Hawken. אז אפשר להירשם עכשיו ל-CB שלהם! אם באלכם תיכנסו בבקשה דרך הלינק שלי. https://playhawken.com/?ref=pj5lssqb אם לא אז הנה הרגיל, איך שבא לכם. D: https://playhawken.com/ אם מישהו מעוניין לדעת יותר על המשחק חפשו ביוטיוב, תקראו כאן http://hawkengame.com/ או שתעשו חיפוש בפורומים. אני חושב כבר פתחו על המשחק הזה כמה דיונים, נראה בהחלט מעניין! המשחק יהיה F2P ויצא ב-12.12.12 הנה סירטון טוב D:

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by joelittle,

    שלומות , אני לא ממש גיימר למרות שאני משחק במשחק או שניים בצורה קבועה . בקרוב אני עושה מעבר לכונן SSD (קטן יחסית 500GB) , ורציתי להתייעץ האם כדאי לי לאחסן את המשחקים בכונן נפרד ? בגדול לא הייתי שואל , אבל אחד מהמשחקים שבהם אני משחק זה משחק רשת MMO שיש בו גם PVP , וזה מצריך כל חלקיק של שנייה ... (במיוחד עם האינטרנט שיש לנו בארץ) -- לכן אני לא סגור מה לעשות . האופציה ששקלתי זה לשים את שאר המשחקים בכנון נפרד (WD כחול) , ואת משחק הרשת על כונן C . מסכימים ? לא מסכימים ? אשמח לשמוע !

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. יש לי את קרייסיס המקורי אבל לא ממש אהבתי את המולטי.... ורציתי להחליף אותו בHL.... בטים פורטרס 2 איפה אפשר לעשות את זה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by Eyal-Style,

    הורדתי לפני שבועיים בערך, אחלה של משחק כייפי ומעביר את הזמן. הגרפיקה בכללי לא מאכזבת אך יש הרבה מה לשפר במידה ויהיה המשך למשחק. אני נהניתי מהמשחק זרם בכיף ואהבתי את התפקידים המשימות והמטרות שנתנו לשחקן . לא הצלחתי להבין (וגם לא התאמצתי יותר מידי) למה אי אפשר לשחק במשחק כשיש פילטרים בדרייבר של הכרטיס מסך (ATI ) אז שיחקתי בלי פילטרים בדרייבר, אבל הכל על מקס במשחק. ממליץ עליו בחום למי שמעוניין לשחק בעוד אחד ממשחקי ה- FPS (אם אפשר להגדיר אותו ככה, אולי פעולה יהיה נכון להגיד עליו).

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  25. Started by yovel,

    שלום לכולם! אני ממליץ מאוד מאוד לקנות את המשחק ArmA 2. אנחנו קלאן ישראלי, 30 איש, כל יום שישי בשעה 15:00 יש פעילות מבצעית. כאשר אתה עובר 3 פעילויות מצעיות עם הקלאן אתה יכול לבחור הסבה או להיות חיל בחי"ר ההסבות הן: 1. טייס בחיל האויר. 2. שיריונר. 3. מפקד חוליה בחי"ר. טים ספיק שלנו: 212.235.17.81:8767 אתר: http://www.arma2.vgo.co.il/

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים