משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני בשלב שאני צריך לפרוץ לאיזה בית ואיתי פורץ כספות... השאלה היא איפה הכספת? איך מגיעים אליה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתי מיהיה אפשר להשיג את זה במחיר שפוי? כי אני מתכנן לקנות תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי שמעתי שזה משחק ממש יפה, ואני רוצה לדעת רק מה המטרה שלו כאילו איך מסיימים את המשחק? הרי זה משחק תפקידים שנדמה לי עולים רמות על ידיד הריגת מפלצות ועשיית קווסטים אז איך בעצם מסיימים את המשחק הזה? וגם דעות על המשחק יתקבלו בברכה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, בעוד מספר שבועות, יחגגו האחיינים שלי יום הולדת 9 על גג הבית שלהם. כל אחד מהם יזמין כ4 חברים, ואני נרתמתי לתפקיד צוות הווי ובידור. הצלחתי להשיג מקרן בהשאלה לאותו ערב, המקרן יחובר למחשב שלי (E5200, ATI 4850, 4GB RAM) שאותו אביא גם כן רק לאותו ערב. בנוסף, למחשב תחובר רכזת USB בעלת ארבע כניסות אליה יחוברו ארבעה בקרי משחק (ג'ויסטיקים). אחיין אחד אוהב כדורגל ולכן אני מתכנן לרכוש בשבילו את המשחק Pro Evolution 2010. המשחק תומך בעד ארבעה בקרי משחק ולכן תואם את הצרכים שלי. האחיין השני לא אוהב את הכדורגל, ואוהב דווקא משחק מונופול שהתקנתי עבורו מזמן. המונופול לא תומך בבקרי משחק אך ניתן לשחק בו עד ארבעה שחקנים. כך שחלקית הוא גם תואם את הצרכים שלי. כעת אני זקוק להמלצות למשח…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
במשימה הראשונה של הסינים, אחרי שפוצצתי את המפעל הכימי ואת הבניין שהם התבצרו בו מה אני צריך עוד לעשות?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי רק 6-10 fps !!! איך אני אמור לשפר את זה ?? ולחבר שלי יש g force 200 ויש לו 30 fps !!! אהה ודרך אגב יש לי כרטיס מסך intel express chipset 82915g
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני נותן לינק לכתבה לא לאתר עצמו - http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12303
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
בימים הקרובים שניהם באותו מחיר ומלבט מה יהיה משחק טוב יותר לאוהבי מרוצים ואקשין (אני והבן שלי בן 7:-)) מה אתם אומרים? Need for Speed Payback או Forza 7 ? תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! האם נכון להיום אפשר להשיג את הנשקים שבלעדיים ל-Limited Edition ל-Multiplayer של הגרסה הרגילה של BF3 או שעדיין חייבים לרכוש את ה-Limited Edition בשביל להשתמש בנשקים הללו? (אני מדבר על ה-Limited Edition ללא חבילת ההרחבה BtK). תודה מראש. -מתן
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האטריק זה משחק כדורגל ברשת המשחק הכי טוב שיש,ממכר מאוד,מעניין לאללה אם לא ניסיתם אתם חייבים לבדוק לכל חובבי הכדורגל וגם אלה שלא חובה! www.hattrick.org משחקים בו כ9000- ישראלים וכ650,000+ בעולם המשחק הוא משחק ניהול קבוצת כדורגל מכל מני בחינות כלכלית,לאמן שחקנים,למכור ליקנות,ליגה,גביע ועוד-קהילה ענקית! אם אתם צריכים עזרה אני יכול לעזור לצערי אני רק בליגה 5 (בונקר SUCKS)
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סרטון משחקיות חדש בן 18 דקות מאכלס בתוכו את כל מה שמדהים ומקסים בכותר האינדי השאפתני ביותר שנוצר אי פעם לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/חלל-עמוק-סרטון-המשחקיות-שיגרום-לכם-להת/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
ערב טוב... איך אני יכול למצוא את השרת הישראלי? חיפשתי ברשימה ואני לא רואה את השם... תודה מראש...
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי תקשיבו,אני רוצה לקנות משהו בPAYPAL... עכשיו יש לי את הויזה הנטענת שיש בה 90 ש"ח והמוצר עולה 190 ש"ח. לקחתי מאמא שלי את הויזה שלה [רגילה כמובן] אז השאלה שלי היא: אם אני קונה את המוצר זה מבזבז לי מהויזה נטענת את ה 90 ש"ח ומהכרטיס של אמא שלי זה לוקח את השאר[100 ש"ח]? תודה לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ניסיתי לשנות בהגדרות יש 2 מצבים שהוא לא עובד ומצב אחד שהוא עובד אבל בגרפיקה גרועה ביותר (יותר מאחור אני יעלה תמונה) מה אפשר לעשות בשביל שהמשחק יעבוד בצורה טובה ?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי באי מיול את כל ה 3 ג'יגה של המשחק הזה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יהיה המשך למשחק BATTLE REALMS? סיימתי אותו ואת התוספות וממש נהנתי יש איזה תכנון לעשות המשך? אני יודע שהתוספות יצאו ב 2002 ועכשיו 2005 אז יהיה המשך? :-\
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אח שלי קנה תמשחק ואני רוצה להתקין אני מכניס תדיסק לוחץ Install זה עושה משהו ואז כותב לי: 1607:unable to install installShield scripting runtime וזהו אין מצב שהדרישות שלי לא מתאימות כי המחשב שלי הוא תותח על וחוץ מזה לאח שלי יש אותו מחשב בדיוק ושאני אומר בדיוק אני מתכוון בדיוק ואצלו זה עובד ולא עשה לו ERROR מה הבעיה הזאת אואיך אני פותר אותה? לא מצאתי טלפון של תמיכה טכנית...
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בסוף שלב 9 מניף סראנו לעבר מקס סכין, מופיע סימון ללחוץ על RMB ואח"כ LMB, כמה שאני מנסה תמיד מקס נהרג. ניסיתי להוריד ברזולוציה וזה לא עוזר. ראיתי שבאתרים באנגלית מעלים את הבעיה הזאת, אבל האנגלית שלי גרועה. מישהו יכול לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
מחר יוצג הסרטון הראשון מהמשחק החדש! http://www.telltalegames.com/sam_and_max :jump:
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת, תודה לעונים
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
30 בסמפטמבר זה התאריך! http://www.gamershell.com/news_BHalf-Life2BGold.shtml אני כבר לא יכול לחכות!!!!!!!!!!!!!! עריכה:סליחה על ההקפצה זה סתם שקר,תקראו ותבינו :-X
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבחירה ביידכם , או שאתם רוצים שכל ליימר' פה יפתח ויהיה בלאגן ובסוף יזרקו פה מלא אנשים
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוהבים לצלוף בנאצים ולחקור עתיקות במיקומים אקזוטיים? עכשיו תוכלו לעשות זאת בזול לכתבה: http://hwzone.co.il/משחקי-tomb-raider-ו-sniper-elite-בהנחות-בחנות-של-steam/
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עכשיו יש את הPE בAMAZON ב35$ עם משלוח חינם לארה"ב. אני יכול לשלוח את זה לדודה שלי ושהיא תביא לי רק את הקוד. כדאי לקנות עכשיו או לחכות לעוד הורדה במחיר?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


