משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני לא יודע איפה הייתי צריך לפרסם את שאלתי או פה במשחקים או בחומרה,עימכם הסליחה. יש לי מערכת הפעלה XP , מחשב 4200+ AMD וכרטיס מסך X1650 PRO. התקנתי את המשחק black & white 2 והוא עובד לאט ויש הרבה עיוותי גרפיקה פיקסלים שמטעותים, או צורות מוזרות שפתאום מופיעות. וכ"ו. ישנם גם SIMCITY2 ו SIMS 2 שעובדים בסדר גמור? האם למישהו יש רעיונות?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז ככה כל מי שמשחק אנמי טריטורי בטח ראה אותנו אנחנו מחפשים שחקן או 2 כל המעוניינים שלחו לי הודעה פרטית.... אנחנו מצפים למישהוא שיודע לשחק טוב........ ILK_CKY!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
היי, אתם מכירים משחק סנוקר / פול או אחד שיכיל את שני המשחקים האלו משהו איכותי ונחמד שאפשר להעביר איתו שעות? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נשמח לדעת את חוות דעתכם בסקר המוצג. כתובת הטיםספיק: 212.199.164.135
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
הנתונים אודות פלטפורמת הגיימינג הגדולה לשנת 2017 נחשפים והם שוברים שיאים, כמובן - עם תוספת משחקים גדולה יותר מהשנתיים שקדמו לה יחד לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
-
אחד המשחקים היותר מבטיחים של EA בתקופה האחרונה, שזכה לתשבוחות רבות ולממוצע ציונים גבוה מ-90 בגירסאות הXBOX360 והPS3 מיועד לצאת מחר בגרסאת המחשב. לצערי [הרב מאוד], הנחתי את עיני על הכתבה הבאה: http://whatifgaming.com/dead-space-pc-version-perplexed-with-control-problems-and-issues-not-fluid-enough שטוענת כי גרסאת המחשב סובלת מבעיות שליטה קשות שלא מאפשרות משחק נורמאלי... וזה לא המקום היחידי ששמעתי ממנו על זה. כל הכבוד EA, חייבים לדפוק משהו על הדרך. תנו לי לנחש שגם FAR CRY2 בגרסאת המחשב יצליח לצאת איכשהו דפוק כדי שEA תוכיח לנו פעם נוספת שהיא עדיין EA.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%93%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%90%d7%a9%d7%99%d7%9f-%d7%94%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%99%d7%9f/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
זוכרים את חברת אטארי? היא מכריזה על כוונה לשוב אל עולם הקונסולות, אחרי שני עשורים של מאבקי הישרדות לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אז ככה אני מקבל מחר את המחשב החדש שלי (תסתכלו בצד ימין) ורציתי לשמוע אם יש לכם איזה שהוא משחק יריות וקרבות מומלץ אבל שלא יהיה יותר מדי מסובך אתם יודעים פשוט להרוג אנשים וכל מיני אז תגידו בבקשה אם יש לכם המלצה למשחק כמו שכבתי שכדי לי לקנות תודה. נ.ב במחשב הקודם והמחורבן שלי שיחקתי CS 1.6 ואהבתי את זה אז אם יש משהו בסגנון הזה אז עוד יותר טוב תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, יש לי בעיה קטנה ב-Halo ואני מקווה שתחסכו לי reinstall. מישהו יודע למה ב-Multiplayer אני לא יכול לראות טקסט? (כלומר, זה שמראה מה כותבים וזה שאומר מי מת ועל ידי מי - מעין log כזה)...
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, למי שיש NBA 2K15 אז שירשום כאן את השם משתמש שלו או שיוסיף: Yehonatan_M (זה לאונליין)
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חולמים לראות את Scalebound או Quantum Break גם במחשבים האישיים? הבוס הגדול של Xbox מצהיר שזה עשוי להתגשם, אם כי מקווה שלא תפתחו ציפיות שווא לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/הלהיטים-החדשים-של-מיקרוסופט-עשויים-לה/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק לפי מה שאני זוכר מתחיל בטירה שבאים לגור שם זוג... קטעים שאני זוכר: האישה נשכבת על המיטה וידיים יוצאים מהמיטה ותופסים אותה... היא רואה כל מיני דברים במראה... היא רואה מישהו\X תלוי ופתאום הוא פותח עיניים... קווסט מפחיד וקטלני אני זוכר שאהבתי אותו הכי הרבה... כמובן שזה קווסט של "הצבע ולחץ" ואם יש עוד המלצות למשחקים כאלה מפחידים אבל רק בסגנון של "הצבע ולחץ" תודה רבה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש סיכוי, או שהוא יהיה כמו הנסיך הפרסי ודאס אקס (שלא עובדים על MX)? נ.ב: אני מת על המשחק הראשון, סתם רציתי שתדעו... ;D :-*
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב. יש לי משחק טריוויה ישן בעיברית(היה לי אותו כשהייתי ילד)והוא פועל במצב DOS. אני מפעיל את המשחק ונפתח חלון DOS אבל רואים ג'יבריש.ראו תמונה מצורפת. ניסיתי לשנות בהגדרות של גופן אבל אין לי שום אפשרות. כיצד ניתן לראות עיברית? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי לדעת איך אפשר לשחק fifa 2002 או world cup 2002 באינטרנט עם משתמשים שאני לא מכיר? דרך איפה והאם זה בכלל שווה וכיף לשחק משחקים באינטרנט
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש מצב ש Mortal Kombat : Deadly Alliance יצא (בעתיד) ל PC ? שמעתי שמורטל קומבט 6 אמור לצאת ל PC (תקנו אותי אם אני טועה), רק שלא ראיתי שום כתבה באתר Midway שמעידה על כך. אני פשוט מת לשחק משחק קרבות בסגנון של מורטל קומבט או אפילו כל משחק קרבות אחר. יש איזה משחק קרבות שאמור לצאת ל PC בקרוב? תודה מראש !
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק הזה הולך לצאת ב 5/11/07 באותו היום יוצאים גם GEARS OF WAR וכמובן COD4 כך שמבחינת עיתוי אפשר להגיד שיכלו להתאמץ יותר. ע"פ הטריילרים שצפיתי מדובר בעוד משחק יריות מגוף ראשון משולב בחייזרים אבל משום מה נראה לי שהוא עוד עלול להפתיע. פיתוחו והפצה -חברת Midway להתרשמות: http://stage6.divx.com/PS3/video/1217060/Black-Site:-Area-51 http://stage6.divx.com/user/Jeuxvideomax2/video/1417284/Blacksite-:-Area-51 http://stage6.divx.com/Game-Trailers---Martster/video/1423771/E3-2007-Blacksite-Area-51-Gameplay-2-HD
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ובתור התחלה רציתי לדעת אם יש פה אולי למישהו לינק ל DAVE MIRRA FREESTYLE BMX?????? בבקשה....
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
למחשב. לא משחקי ספורט,יש לי את פיפא 2007,זה מספיק לי. תודה מראש. נ.ב : עדיף חדשים אם יש.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיות בהצגת הגרפיקה ב GTA 3 . לפעמים כבישים או בניינים לא מופיעים בכלל או נראים מאוד מטושטש גם כאשר אני מתקרב או עובר עליהם , מה שקורה אז זה בלגן שלם שמסתדר רק כאשר התמונה מתעדכנת בצורה משמעותית דוגמת פנייה לרחוב אחר או משהו . אני רוצה לדעת אם למישהו יש בעיות דומות ואיך ניתן לפתור אותם , כי אני יודע שכאשר התקנתי את המשחק אצל דוד שלי אצלו זה עבד בסדר . הדרייברים להכל מעודכנים .
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סוף סוף הרחבה אמיתית למשחק הנפלא הזה. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=153278 נראה שחזרתי לשחק במשחק הזה בדיוק בזמן. אם מישהו ימצא את התמונות מהמשחק אשמח אם הוא יוסיף אותן לפה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-


