עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Earphoned,

    האמת היא שנתקעתי בחלק הזה לפני הרבה מאוד זמן.. אז פשוט גיביתי את השמירה האחרונה, והנה במחשב החדש(ותודה לHWZONE על המפרט! ) אני החזרתי אותה. בכל מקרה, נתקעתי כאן: (מאחוריי יש את השער המגנטי הכחול הזה שאני לא יכול לעבור בו אבל יריות וחפצים כן, ומימין מדרגות שמובילות למעבדה הקטנה הזאת שם.) אז.. מה עושים? נ.ב. אני גיביתי רק את השמירה הזאת ולא את הקודמות אם זה משנה משהו.. בתודה, רן.

    • 9 תגובות
    • 948 צפיות
  2. Started by the red dragon,

    שלום יש לי סימס שתיים פתוחים לעסקים מקורי שקניתי ברוסיה! הבעיה שאני לא יודע לקרוא ברוסית וכול המשחק ברוסית יש דרך לשנות לאנגלית ?? תודה לעוזרים !!

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  3. Started by IlanF,

    גם בJEDI ACADEMY הוא לא עובד איך אני גורם לו לעבוד?

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  4. Started by Guarding angel,

    יש בו המון תיקונים ושיפורים http://www.2kgames.com/bioshock/support/

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  5. Started by Guarding angel,

    http://www.fileplanet.com/promotions/frontlines/beta/ CLOSED BETA MIN SPECS - WHAT TYPE OF SYSTEM DO I NEED TO PLAY? Minimum to Play* • Windows® XP\Vista • DirectX® 9.0c • 2.5 GHz Pentium IV or equivalent AMD Athlon XP processor** • 1 GB RAM • 3 GB free hard drive space for installation • Graphics Cards** • NVidia Geforce 6 or higher w/256MB • ATI Radeon X1K Series or higher w/256MB • DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card • Broadband Internet connection. *Minimum specifications are in progress, the requirements will get lower over the course of beta. Recommended to Play • Windows® XP\Vista • DirectX® 9.0c • 3.4 GHz Pentium IV or equivalent AMD Athlon XP process…

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  6. הגענו לסוף השנה האזרחית של 2007 עוד מעט ימטירו עלינו מצעדים שונים של בחירת משחק השנה ותוצאות. השנה היתה מבורכת ביותר במשחקים ובעיקר בז'אנר FPS אם אתם סוברים שלשני משחקים מגיע התואר ,יש לכם אפשרות להצביע פעמיים. מענין אם נצליח לקלוע לדעת ה"מומחים" בהמשך.

    • 45 תגובות
    • 3.5k צפיות
  7. Started by gremlinx,

    יש לי מחשב עם q6600, 2 gb ram, 8800gts 640mb כל זה על מסך של 22 אינטש ברזולוציה המקסימלית של המסך דריברים אחרונים של nvida ווינדוס xp גירסה 32 ביט המשחק משום מה מקרטע לי בימים האחרונים. עד עכשיו עבד בסדר, אבל בימים האחרונים אם אני במירוץ עם יותר מ 4-5 מכוניות אז המשחק עושה בעיות ומקרטע מידי פעם, באופן בלתי שחיק בעליל. בהתחלה הורדתי מעט את הרזולוציה ואת הפילטרים אבל כל זה לא עזר. הגעתי למצב שאני משחק בלי פילטרים ובלי שום תוספות לרזולוציה ועדיין עושה את אותה הבעיה, משחקים אחרים כגון nfs pro street, ghost recon 2, crysis,bioshock עובדים נפלא ורק ג'ויס 2 עושה לי בעיות. חיפשתי בגוגל ולא הצלחתי למצוא אנשים עם אותה תקלה, אם למישהו מכם יש מושג אני ממש אשמח. (ניסיתי להתקין את הד…

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by Sith_Lord,

    היי חבר'ה. אני מניח שחלקכם שמע על זה שblizzard מעסיקים אנשים לפיתוח איזה שהוא משחק "top secret" ומחפשים אנשים ל next gen MMO. נשמע נחמד... מקווה שלא יזנחו את WoW או משהו כזה... אז יש לכם רעיונות? איזהשהוא MMOFPS של Starcraft או אולי MMO חדיש לחלוטין של lost vikings? או World of Wacraft 2 או אולי משחק של activision בניסוח של בליזארד או משחק חדש לחלוטין. יש לכם עוד רעיונות?

    • 34 תגובות
    • 3.3k צפיות
  9. Started by ofeky1,

    איזה סוג קובץ אחראי על השמירה של ההגדרות ואיזה סוג קובץ אחראי על השמירה של המשחק עצמו? יש קובץ SAV ויש עוד קובץ שהוא "קובץ" ואם אתם יודעים מה ההבדל בין התיקיה playersave לתיקיה playersave2? תודה מראש ofeky1

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  10. Started by yakir8,

    שלום ראיתי את המשחק לגרסאת המחשב אבל בשם שלו נוסף Special Edition יש הדל בין הגיסא הזאת לגיסא הרגילה או שככה ניקראת גיסאת המחשב? ויש הבדל בעלילה בין הגירסא הזאת לגירסת הPS2?? ועוד דבר אחרון המשחק הזה טוב באמת(כי שמעתי מחבר שהוא טוב)

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  11. אם כן, עם איזה אוטו עברתם את ה- Speed Challenge הדפוק הזה בנוואדה מולו? ואם אפשר גם אולי את ההגדרות של הרכב שבהן השתמשתם. אני פשוט כבר לא יודע כמה טוטאל לוס צברתי עם השיט הזה, ואני ממש רוצה לסיים את המשחק. תודה רבה מראש HF

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. שמתי כבר פאץ'...תראו מה זה עושה עכשיו ... http://img153.imageshack.us/img153/990/11hj5.jpg מה אני אמור לעשות ומה לעזאזל זה אומר ?!?!!?

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  13. המוד הכי מושקע שיצא איי פעם לBF2 סוף כול סוף מגיע ביום שישי הזה Friday 14th December, 2007 at 19:00GMT אני על סף התעלפות אבל מחזיק מעמד ומאוד שמח שסוף סוף ההרגשה של BF המקורי תחזור אלי!!! אפשר כבר עכשיו למצוא הורדה של המוד הזה בטורנט אבל הוא יהיה מוגן בסיסמה שרק ביום שישי יגידו לנו מה הסיסמה למוד(קובץ ZIP או RAR). ככה שכדי כבר עכשיו להוריד שלא יהיה לחץ ביום שישי. תהנו!אני יודע שאני יהנה 110% מהמוד הזה! אתר ראשי: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.php?lang=english טורנט להורדת המוד: http://80.190.246.101:6969/torrents/Forgotten+Hope+2.0.rar.torrent?64A61245F17B91D91709BA848AE22DE42FB340EA נ.ב זה מוד בחינם והוא חוקי[br]פורסם בתאריך: 13.12.2007 בשעה 00:02:31…

    • 7 תגובות
    • 925 צפיות
  14. שלום יש לי את המסך DELL 2007WFP ושאני נכנס ל SETTINGS של PRO EVOLUTION SOCCER 2008 הוא נותן לי רזולוציה מקסימלית של 1280X1024 . הרזולוציה של המסך היא 1680X1050 והכרטיס מסך שברשותי הוא HD2900 PRO עם הדרייבר הכי מעודכן שיש. מישהו יכול לעזור לי ? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 775 צפיות
  15. Started by davidcohen,

    NFSPS לא בסקר כי שמעתי שהוא גרוע בטירוף... אם יש לכם נימוק חזק להצבעה - פנקו אותי

    • 11 תגובות
    • 840 צפיות
  16. Started by miaoo673,

    משימה ראשונה... אני צריך לטפס בסולם כדי להגיע לחבל המשתלשל מהגג אבל מסיבה כלשהי הדמות נעצרת בסוף הסולם (תמונה). [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. למישהו זה גם קורה או קרה? או יודע מה הסיבה? תאמת פירמטתי לפני כמה ימים את המחשב ובווינדוס הקודם גם נתקע לי איזה יום וחצי זה היה ואחרי זה אני לא זוכר אם ניסתי לשחק לפני הפירמוט. אז בקיצר היום בבוקר לא היה בעיה רק עכשיו יש. אולי זה בעיה של האינטרנט לפעמיים או אצל EA . נראה אם זה ימשיך ...

    • 2 תגובות
    • 789 צפיות
  18. Started by cleric,

    לא מתאים לי המשחק, הוא ממש משעמם אותי ואני לא נהנה לשחק בו, איך אני מוכר אותו למישהו אחר? איפה אני רואה את הcd key?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Crappyday,

    בעקבות הדיון המשחק המאכזב של השנה... בואו גם נדבר על המשחק המפתיע של השנה... הכנתי רשימה קצרה שיכולה להתאים. Clive Barker's: Jericho Timeshift Call of Duty 4 Gears of War Crysis Unreal Tournament 3 Company of Heroes Medal of Honor: Airborne The Witcher Hellgate: London Assassin's Creed (כמובן שאם יש לכם משחק אחר בראש , אז שתפו ) אני מצביע ל COD4

    • 42 תגובות
    • 4.2k צפיות
  20. התחלתי לשחק עוד פעם GTA:SA ואני לא יודע איפה לשים שירים בתיקיה של המשחק.. (כדי לשמוע ברכב/אופנוע בתור רדיו..) תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. כל פעם שאני מגיע לאיזור שבתמונה, אני מקבל את הודעת השגיאה שבתמונה. מה יכולה להיות הבעיה? אם לא רואים את התמונה: http://aycu30.webshots.com/image/37509/2003926467129340488_rs.jpg אשמח אם מישהו יוכל להעלות שמירה של המשחק אחרי שעוברים את האיזור הזה (אני בפרק השני, לקראת סוף המרדף של הANT LION הגדולה). עריכה: הנה הקובץ שמירה שלי http://www.sendspace.com/file/ubt60m. אשמח אם מישהו יוכל להמשיך משם ולהעלות את השמירה מחדש.

    • 0 תגובות
    • 674 צפיות
  22. Started by ohadedwi,

    יש לי המשחק BourneOut הכי חדש, כמובן לכל מי שיודע המשחק הזה מיועד רק לPS האם יש מצב שאוכל לשחק במחשב עם המשחק הזה? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  23. אני סיימתי אותו עם הסוף הרע למה הקשבתי לאטלס ואחריי זה סיימתי עוד פעם אבל עם הטוב ואחשב אני עומד לסיים בפעם השלישית כנראה עם הסוף הטוב אייזה סוף היה לכם?

    • 12 תגובות
    • 898 צפיות
  24. אני נכנס למשחק וזה נתקע לי פשוט!! עכשיו הייתה לי בעיה בגרפיקה של המשחק יש לי כרטיס מסך 7600 g force בכל אופן ... לאחר שאני שמתי פאץ' כדי שלא תהיה את הבעיה הזאת ... זה מה שקרא ... http://img413.imageshack.us/img413/8666/46824823lf1.jpg http://img249.imageshack.us/img249/7853/56285394xn0.jpg מה אני עושה ? עכשיו הכרטיס מסך של הלוח אם נהפך להיות ברירת מחדל... מה אני אמור לעשות עכשיו חוץ מלעשות ריסטרט כי זה יחזור על עצמו ברגע שאני אפעיל את המשחק .

    • 6 תגובות
    • 741 צפיות
  25. זה בא קצת באיחור זה היה אמור להיות בחנוכה אבל מסיבות טכניות זה נדחה אנא תנו דעתכם ותגיבו בשיקול דעת זה ממש במחיר מצחיק של 50 ש"ח לשעתיים או 75 ש"ח ל-4 שעות (הכסף לא למטרת רווח אלא לכיסוי חלק קטן מההוצאות)אוכל ושתיה במקום. נאמר לי שאם יהיה ביקוש גבוה אותו אדם נחמד יפעיל את המקום גם במשך השנה. תנו את שיקולכם.

    • 3 תגובות
    • 529 צפיות

דיונים חדשים בפורומים