משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
סדרת משחקי הפעולה וההרפתקאות האהודה תנסה למצוא לעצמה כיוון וחיים חדשים לאחר היעלמותה של THQ לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
סטים פועל ב PROCESS אבל כשאני מנסה לפתוח CSS אז הוא פשוט לא מגיב... http://img172.imageshack.us/img172/8839/cssnotworkmx6.png
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הרבה זמן שלא שחקתי אני צריך עזרה בהגדרות ב geforce experince (אם אפשר לקבל יותר ביצועים...) הכל רץ בסדר אני משער שאפשר יותר... התקנתי את BATTLEFIELD 4 (למרות שלא שחקתי בקודמים)- ואת CALL OF DUTY GHOSTS. יש אולי עוד המלצות בסגנון? כ.מסך: GIGABYTE GTX 770 4GB Windforce GV-N770OC-4GD לוח: GIGABYTE GA-Z87X-OC מעבד: INTEL 4770K קירור אויר: SCYTHE Grand Kama Cross זכרונות: Kingston HyperX Predator Series 16GB (2 x 8GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 2133 SSD: ADATA XPG SX900 OS WINDOWS 7 64
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש משחקים שיתאימו למחשב שלי מכיוון שאני לא מתמצא כל כך במשחקים ובייחוד בדרישות ההפעלה שלהם. אני מחפש בעיקר משחקי יריות. מפרט המחשב שלי הוא: מעבד 3.0 של אינטל גי פורס FX 5200 512 זיכרון ראם תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יצא מצב מודים מובנה ורשמי (בגרסת בטא) למשחק: http://www.ibtimes.co.uk/fallout-4-gets-official-game-mod-support-pc-creation-kit-launch-coming-consoles-soon-1557159 דבר שני וקטן: מישהו יודע במקרה איך ניתן לשנות בצורה בטוחה את שם הדמות אחרי שכבר שיחקתי בה די הרבה? קראתי שאנשים מציעים לשנות משהו בשמירות אבל אני לא יודע עד כמה זה בטוח. אגב למה הדיון על משחקים שונה בפורום? אין חלוקה לפי תחומים וכולי...
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברה התחלתי לשחק במשחק אחרי שהעברתי כמה מאות שעות על Rome (אחח, איזה משחק) וחשבתי על ת'רד של קרבות ממש גדולים שהשתתפתם בהם (וגם ניצחתם ). אם אפשר print screen. רק מקווה שיש הרבה אנשים שמשחקים פה אז אני אתחיל: הם עשו לי מצור (מיצרו?) על הטירה, בטירה היה 400~ איש. להם היה קו מלא (1000+) הבאתי תגבורת של 200 איש ותקפתי אותם ישירות, משום שלא היתה לי טירת אבן אפילו (טירה שלא הספקתי לפתח אותה, רק חומת עץ מסכנה). ידעתי שאם הם יתקיפו את הטירה שלי עם אייל ניגוח לא יהיה לי סיכוי (בקרב הקודם הייתי 400 על 300 והם קרעו לי את התחת עם אייל ניגוח (לא בצורה הזאת ;D)). התחלתי את הקרב, וראיתי שאני שולט רק על 300 חיילים והAI שולט על ה415 האחרים (אינטלגנציה-AI<נעל). הAI והאויבים נעמ…
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, לאחי הקטן יש מחשב והוא רצה שאני יביא לו משחקים יחסית די ישנים בסגנון: פעולה יריות הרפתקאות מכות אסטרטגיה כיוון שאני שכחתי את המשחקים האלה רציתי את העזרה שלכם שתרענן קצת את הזיכרון שלי ואני יוריד לו.. יש לציין שהמחשב ישם מאוד! משנת 2000(הייתם מאמינים חחחח) יש בו מעבד מסוג פנטיום4 1.5 זיכרון 256 RDRAM וכרטיס מסך מדגם FX5200 128MB אני לא רואה שצריכים להביא מפרט יותר בסיסי מזה... מקווה שתעזרו ליי תודה רבהה ציון
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה במשחק Beijing 2008, על ההתחלה הוא שואל אותי אם אני רוצה להרשם לאיזה אתר ואני לא יכול לסמן לו את האופציה השנייה שאני לא רוצה. לא מופיע לי הסמן של העכבר ולא כלום. מישהו יכול לעזור לי?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה שכתוב בכותרת אני מוצא רק את ה WARHEAD וכבר סיימתי אותו. תודה טל.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדה - http://www.gamershell.com/download_37066.shtml סירטונים- http://www.gametrailers.com/search.php?str_type=allmedia&s=Legendary [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אחים שלי, הורדתי STEAM מפה http://www.steampowered.com/?area=getsteamnow ועכשיו אני רוצה להוסיף את CZ יש לי את הCD-KEY אבל אני לא יודע לאן להיכנס כדי לרשום אותו בבקשה תגידו לי איפה צריך לרשום רציתי לדעת אם אחרי שאני ירשום אני יוכל לשחק ברשת ???
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברים,רציתי להציע שכל מי שמשחק במשחק המדהים הזה יעלה לכאן סרטונים מהמשחק.לדעתי עדיף לעלות סרטונים שלנו משחקים אבל זה בסדר אם תעלו גם דברים מטורפים מיוטיוב.זה יכול להיות כל דבר: הריגה, קרב, משהו מצחיק, וכו'...אני אעלה לפה מידי פעם סרטונים שלי.אתחיל עם סרטון שלי של קרב קשוח וטוב ללא הרוגים. מה דעתכם על הסרטון?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן מחפש משחקי fps אולדסוקל אתם יודעים שעדיין אוספים בהם חבילות חיים ונותנים בראש לכל המפלצות והאוייבים hell yeah !!!!! משחקים ששחקתי: סדרת doom סדרת quake סדרת hexen halo 1,2 סדרת hl hetric painkiller black serious sam fe,se,2 return to castle wolfenstien מקווה שאתם יודעים על מה אני מדבר ותעזרו לי תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתי יוצא delta force team sabre?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי ווינדוס XP לא הצלחתי להפעיל את המשחק הזה.. אז בדקתי קצת באינטרנט וראיתי שכדי שה יעבוד... צריך לשנות את השם של הקובץ gimme.dll בסדר.. עשזיתי את זה.. זה נכנס למשחק אבל שאני נכנס למשחק רשת (אני בלאן פארטי..) זה מוציא אותי החוצה.. אנלא יודע מה לעשות עיזרו לי בבקשה
-
אני עד היום משחק ברשת ב RED ALERT 2 C&C , , אבל ה AOE3 הוא אסטרטגיה 3D , ולא ממש נוח , כמו כל המשחקים החדשים שיוצאים היום , , יש למישהו המלצה על משחקים דומים ? וטובים ?... כמו RED ALERT 2 \ כי לצערי כבר לא ייצאו משחקים בסגנון הזה מבחינת גרפיקה .. תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת אם יש כאן שחקנים רציניים לשחק בLFS? אין לי בעיה גם בדמו וגם במלא(רכשתי). אני משחק עם הגה DFP 900 מעלות!
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Thank you for watching if you like the video do like&subscribe Subscribe ►https://www.youtube.com/user/kadurygames •
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ישלי מחשב מעבד:amd phenom 1075t 6x שתי כרטיסי מסך shappire 6850 crossfirex 4GB זכרון וכל המשחקים עד עכשיו רצו לי על הכי טוב מהר הורדתי משחק חדש the amazing spiderman והוא פשוט תקוע כל הזמן לא רץ חלק בכללל רץ גרועע! למה זה ככה? מה המחשב לא סוחב? המשחק חזק מידי.?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בבקשה אני לא מוצא כלום על המשחק ומצאתי צאטים שלא עובדים .. ושלא נדבר על טריינר .. , אבל לפחות צאטיים משהו ..תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יצרנית ה-PlayStation מתחילה במהלכיה להגדלת הבאזז סביב שנת הגיימינג החדשה עם רשימה של 23 כותרים שלא כדאי לכם להתעלם מהם - בין אם יש בבעלותכם PS5 ובין אם לאלכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
-
יש דבר אחד שאני מקנא בו בשחקני הקוסנולות וזה משחקי מכות מישהו מכיר משחקים טובים מהז'אנר לPC? (לא רק 3D ,אם יש).
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
כממו שבכותרת מבקש שתסבירו לי איך להפעיל 2005 בלי להכניס דיסק
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד את DUKE NUKEM 3D אבל את ה- ATOMIC VERSION או לפחות את הגרסה המלאה?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-


