משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מבחינת גרפיקה,משחקיות ואורך חיים(משחק קצר או ארוך) ועל מה מסופר שם?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב לכל חברי הפורום, נתקלתי בבעיה עם הפעלת שרת במשחק אמריק'ס ארמי. זאת בעיה קשה מאוד שלא הצלחתי למצוא שום דרך לפתור אותה. במקום שאני אתחיל לפרט על כל הבעיה הארוכה הזאת כאן, פתחתי נושא חדש בפורומי התמיכה הרשמיים של המשחק. הנה קישור לדיון: http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=204050&sid=9fe146cf814ec5f245d75e1593927f00 אם בכל זאת תרצו הסבר כללי על כל הבעיה, אני אפרט.. אך כל התמונות, ההצעות והבעיות נמצאות בדיון שם. תודה רבה לכולם. עריכה: אני רק אציין שאני פשוט מיואש כבר מהבעיה הזאת, ונסיתי המון(!) דרכים, ללא הועיל. אז אם מישהו יצליח לפתור לי את הבעיה, אני אודה לו מאוד!
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כשאני משחק ומורידים לי חיים אז אחרי כמה שניות החיים שלי מתחילים לעלות ולא שמתי קודים האם זה אמור להיות כך??
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש משחקים כדוגמת "ONI", "MDK 2", WORMS" וכדו...
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, פני מספר ימים רכשתי את חבילת הפרימיום לבאטלפילד שהבטיחה, בין השאר - גישה מוקדמת לנשקים ולמפות של CQ ושל כל החבילות החדשות כאש יוכרזו. ביום ההכרזה, לא היו סרברים ל-PC של CQ אבל היום ראיתי שנפתחו כמה. הזדמנות לראות את המפות והמצבים החדשים! אבל מה, בכניסה לסרבר מבקשים ממני להוריד את החבילה (שברשותי!) ולהיכנס לאוריג'ין דבר שלא מועיל... בבקשה עזרו לי, שילמתי על הפרימיום והובטחו לי החביולת. נ.ב. האם יש קשר לכך שאת באטלפילד קניתי מאוריג'ין "התוכנה" אבל את הפרימיום דרך האתר (50 דולר במקום 50 יורו, שווה לא?) למרות שגם את B2K רכשתי דרך הבאטלוג ואין איתה בעיות (היא לא מופיעה באוריג'ין..)
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כן, גם אני החלטתי להתחיל לשחק ב-hl2. יש באג מעצבן שאני לא מצליח לפתור. הגעתי לBlack Mesha east(או משהו כזה) וכיש מישהי שאמורה לקחת אותי לדוקטור כלשהו(אחרי בדיקה בטחונית כזאת עם לייזר). היא פותחת דלת עם קוד ומדברת על טכנולוגיית טלפורט ואז מגיעה מעלית. אני נכנס. כלום לא קורה. אני מחכה. כלום לא קורה. אני יוצא מהמשחק, נכנס חזרה, נכנס למעלית, כלום לא קורה :'(. אני אפילו לא יכול לירות בה. אין שום מקום אחר שאני יכול ללכת אליו... מישהו יודע מה לעשות???(זה קרה גם בהתחלה של המשחק, כשמגיעים למעבדה של איזה פרופסור, אבל זה נפתר כשיצאתי ונכנסתי למחשק חזרה) (רק להבהיר את העניין, המחשק הוא חוקי, דיסק שחבר שלי נתן לי. אם יש פאץ' שהוא לא דרך סטים- תביאו לי בבקשה.) סליחה על החפירה ותודה
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מכיר את המשחק? אני צריך לינק לאחת מהגרסאות, אם מישהו מכיר. תודה piro
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, (יצא לפני כמה ימים) זהו דמו למשחק סימולצייה שתוכל לשלוט במטוס ובספינה.... משחק מאוד מהנה חבל"ז, לא דורש הרבה מהכרטיס מסך, ניתן לשחק במולטיפלייר עד 8 שחקנים בחדר אני אישית נהנתי מאוד מהמשחק להורדה: http://gamershell.com/download_17456.shtml :xyxthumbs:
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי מישו יכול להגיד לי מתי יוצא Championship Manager החדש?!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני עדיין לא יודע איך זכיתי למזל הנהדר הזה, שאיפשר לי לקבוע עם אספן ממדינה אחרת, לראיין אותו ולצלם סיור וידאו מודרך באוסף שלו. פשוט מדהים, חוויה שלא אשכח, ולמרבה השמחה אני יכול גם לחלוק אותה אתכם
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי ati 9800pro 256 והשגתי הילו, משחק ממש כיפי אבל משהו פאקינג לא בסדר ה-fps זז על 30-50 פריימים אפילו מגיע ל15 מה שלא אמור להיות, הלכתי לחבר התקנתי אצלו (שלו יש radeon 9700pro ) ואללה אותו הדבר . טיפה פחות טוב הלכתי לעוד חבר שלו יש gforce4 mx440 התקנתי, והנה המשחק זז משהו בן זונה 60 פריימים דבוק (אולי יורד ל-40 ) אבל לא רציני כן כן.... אני יודע שהמשחק היה של אקסבוקס (gforce) אבל זה הומר למחשב.... לאומת זאת גנרלס טס על 60-100 פריימים על המחשב שלי, ובגי פורס הוא זז חרא, יש לכם עוד דוגמאות למשחקים שפועלים באחד טוב ובשני לא משהו... ומה אפשר לעשות כנגד זה
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בואו לברך את המנהל החדש שלנו בקהילה Sarm1x ברק ברק הצטרף אלינו לצוות כתפקיד Registrar המון בהצלחה חבר עריכה: הוא הועבר תפקיד Gather Manager
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
משהו יכול לעזור לי ולהגיד לי מאיפה אפשר להוריד מפות לCommand & Conquer 3 Tiberium Wars חפשתי בגוגל ובאימייול ולא מצאתי תודה ושנה טובה לכולם
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, המטרה של אשכול זה הוא אישי בלבד. אני צריך כמה המלצות שלכם (שכן לא הייתי בענייני הגיימינג די הרבה זמן..) לכמה משחקים מסוגים שונים: יריות מגוף ראשון (משהו שקיים ולא עתידי) מירוצי מכוניות (הNFS החדש?? איך הוא נקרא?) יריות סגנון מקס פיין 3 RPG טוב סגנון C&C משחק בסגנון הירוס (ד"א, מה האחרון שיצא?) משחק בסגנון דיאבלו 3 - ועוד המלצה/שתיים שלכם מאיזה סגנון שאתם אוהבים אישית ודי חדש.. נ.ב מתי יוצא הGTA החדש - והאם יוצא לPC? תודה מראש!
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פעם היה משחק אסטרטגי שהיה אפשר לבנות חנות מפעלים לסחו בבורסה וכו' משחק כלכלי כזה. אני ממש לא זוכר את שמו... מי שהוא אולי מקיר?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מכיר אתר שרשום בו את כל המשחקים שיצאו לאור משנת 1998 ואילך? תודה
-
רגע לפני התחלתם של מבצעי הקיץ הגרנדיוזיים, החנות של הפלטפורמה המקוונת מציעה מחירי מבצע נעים על כמה וכמה משחקים איכותיים סוף השבוע הקרוב אמור להביא מבול של מבצעים ב-Steam, אך גם לפני שמבצע הקיץ הזה מגיע נראה שיש לפלטפורמה האהובה כמה וכמה הצעות משתלמות עבורנו. סדרת משחקי הפעולה הטקטיים ARMA חוגגת 15 שנים (הספירה מתחילה מ-Operation Flashpoint המקורי והמהפכני שהושק ביוני 2001) וכותריה זמינים פעם נוספת במחירי מבצע: ARMA 3 מוצע בעלות של 20 דולר, ARMA 2 נמכר ב-2.6 דולר וחבילת ההרחבה שלו Operation Arrowhead זמינה ב-4 דולר, ARMA הראשון בגירסת Gold Edition מקיפה נמכר ב-2 דולר וגם הגירסה העצמאית של מוד הזומבים הנודע DayZ נמכרת ב-29.75 דולר אשר מהווים הוזלה קלה מהעלות המלא…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תגידו לי אפשר עדיין לקנות את המשחק deus-ex כי פשוט בזמן האחרון שמעתי עליו מלא. ומזה בא לי עליו אבל בגלל שהוא ממש ישן אני לא יודע אם עדיין אפשר לקנות אותו. מישהו יכול להסביר על מה הוא ומה העלילה????? תודה מראש, רועי :
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחים שלי, חבר שלי הביא לי STEAM ואצלו הSTEAM תופס ג'יגה ומשהו במחשב ופועל ממש טוב ובסדר. ואצלי זה תופס פחות מג'יגה והוא לא נותן להכנס למשחק. קראתי באיזה פורום על הבעיה הזאת ואמרו לי שבאמת הקאונטר לא מותקן וצריך להתקין אותו ואז התיקייה תגדל לגודל המתאים והמשחק יפעל אבל אני לא מבין בזה ואני לא יודע איך להתקין אותו [לאיפה צריך להכנס בתוך הSTEAM ומה צריך לעשות] בבקשה תגידו לי איך מסדרים את זה תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק החדש הראשון בסדרה הנהדרת מאז שנת 2005 נראה מבטיח מאוד במסגרת טיזר טרי שמיקרוסופט חושפת בפנינו לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני התחלתי לשחק בו היום ונתקעתי בשלב השני בספרייה, צריך להחזיר את הספר אז אני בא לספרייה ולא יודע איפה לשים את הספר מה אני עושה, אין שם ספרנים ביכלל! ??? ??? ???
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סוף סוף לאחר 3 שנים הוכרז אתמול RollerCoaster Tycoon 2 ! ע"פ נוסח ההודעה תהיה שיטת בניית רכבות חדשה אך כנראה לא יהיה מנוע גרפי חדש שיחליף את המנוע הקיים (והמיושן) המשחק יצא עוד השנה בסתיו
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. מחפש סימולטור מטוסי קרב טוב, כמושן שיש תמיכה בג'ויסטיק. גרפיקה חשובה אבל הכי חשוב שהסימולציה תיהיה טובה. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
חודש ספטמבר, כפי הנראה, יהיה חודש גדוש במשחקים; בין אם אתם חובבי FPS או אסטרטגיה, RTS או MMORPG- יהיה לכם משחק לשחק בו החודש: חודש זה יהיה גדוש בעיקר במשחקי FPS כגון HALO האגדי, או BREAKTHOURGH-הרחבה למשחק המצליח MOHAA, שמתרחש במלחמת העולם השניה. רשימת משחקי FPS לחודש הקרוב: BF1942-Secret Weapons of WW2: הרחבה שניה למשחק המצליח ברשת, BattleField1942. התוספת הזאת תוסיף למשחק גוון דמיוני, ונוכל להשתמש בכל מיני נשקים שלא היו קיימים במציאות(כנראה ששרמנים כבר משעממים ;D). התוספת תוסיף למשחק(כמובן) מפות חדשות, ומטרת כל צוות תהיה לפוצץ מטרה של האויב. המשחק יוצא ב9\5. FREEDOM FIGHTERS: ברה"מ שלא קרסה החליטה להשתמש בכוחה ע"מ לפלוש את ארה"ב. אנו נשחק שרברב אשר יוצא להילחם מל…
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-


