משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, בעקבות שדרוג המחשב שלי, אני צריך המלצות למשחקים. שימו לב בהמלצות שלכם, שאני בן 13 ואני די פחדן , אז לא משחקים מפחידים מדי. ואגב, crysis לא יהיה מפחיד מדי נכון? המפרט שלי הוא: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz 2 GB על XP 8600 GTS
-
- 31 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
האם ניתן לשחק במשחק בשתי שחקנים על אותו מחשב עם אותו מסך - כמו ב-XBOX? - כל אחד על ג'ויוסטק נפרד או מקלדת ועכבר לשחקן אחד וג'ויסטיק לשני? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
אהלן, בדיוק התקנתי את המשחק כי רציתי לשחק בו בפעם הראשונה המשחק רץ מהר מדי במחשב! רץ בצורה מלאה לאגים ובצורה ממש מוזרה...כאילו הוא על ספיד...חח בעיה מוכרת? איך מסדרים דבר כזה? ובנוסף אני לא יכול לשים רזולוציה של 1050*1680, מדוע? תודה!
-
- 23 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
אז ככה רציתי לשאול כמה שאלות: 1. עם אני קונה את המשחק פה בארץ מחנות פה בארץ, אני יוכל לשחק באון לין? (הרי בישביל מה אני קונה את זה, בישביל לשחק באון ליין). 2. עם יש לי חבר שקנה את המשחק מחו''ל (ארה''ב) אני יוכל לשחק איתו באון ליין (שלי שיש את המשחק מחנות פה בארץ)? 3. אני צריך לשלם כדי לשחק באון ליין? תודה רבה.. מקווה שכל השאלות הם כן
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
כשאני מתקין את המשחק אז ההתקנה עוצרת ומופיע לי ההודעה הבאה: download failed. check your internet connection and try again מה צריך לעשות??
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-
-
רציתי לקנות את המשחק ורציתי לדעת עם אני יכול לקנות אותו פה בחנות בארץ. כאילו לא קניה דרך האינטרנט. ורציתי לדעת עוד משהו, עם אני קונה את המשחק פה בחנות, אני גם מקבל CD KEY לאון ליין? (אני בכלל יוכל לשחק באון ליין?)
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/rpg/warhammeronline/news.html?sid=6186104&tag=topslot;title;1 הכתבה כוללת ראיון וידאו עם הCreative director של המשחק.
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
האם זה אפשרי להפעיל את שני המישחקים האלה על Vista , מישהו ניסה?
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום יש לי שלושה מחשבים בבית שיש בניהם רשת אפשר להעביר וקבצים ולגלוש באינטרנט מכולם אבל שאני רוצה לשחק פיפא ברשת אז אפשר רק בין שניים מהם יש מחשב אחד שאני מנסה לשחק איתו וכל הזמן המשחק מתנתק מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
עוד טריק שיווקי בשביל לעשות כמה דולרים. http://www.gamespot.com/news/6186097.html?tag=latestnews;title;0 הם יערכו תחרויות מאורגנות (בתשלום) ויתנו לשחקנים להתחיל עם דמויות בדרגה 70 עם "epic equipment" והכל על מנת לערוך קרבות PVP. המנצחים בטורניר יזכו ב$75,000
-
- 3 תגובות
- 814 צפיות
-
-
קרה למישהו כבר שאתם משחקים כמה דקות ואז פתאום המשחק קופא ונתקע???? אני לא מבין מה הבעיה!! הורדתי את הפאטץ' 1.1 וגם את 1.2 וזה עדיין קורה!! זה קרה לי גם בכרטיס הקודם וגם בכרטיס החדש!!! ולא קורה במשחקים אחרים!! יש למישהו פתרון בבקשה??!!
-
- 1 תגובה
- 540 צפיות
-
-
בזמן האחרון שמתי לב שאחריי כמה שעות משחק COD4 ברשת, העיניים שלי נהיות אדומות מאוד וצורבות כשאני עוצם את העיניים. הראיה שלי עדיין במיטבה, אבל יש לי הרגשה שזה בגלל שאני מתאמץ לכוון בנקודה הנכונה. המסך במרחק של כמטר מהראש שלי אז קרינה לא סביר, והרזולוציה מתאימה למסך, ככה שאני לא יודע איך לשפר את המצב. למישהו יש הצעות?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש למה לחכות אני אוהב את המשחקים של החברה הזאת (לא EA אלה בליזארד) http://www.gamespot.com/news/6185882.html שמועות על KOTOR III http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=26213172&sid=6185996&action=convert&om_clk=latestnews&tag=latestnews;title;0
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האקדמיה הרשמית לאמנויות המדע והאינטרקטיב ובקיצור למשחקי מחשב ( :-) ) המכונה AIAS The Academy of Interactive Arts & Sciences בחרה בפעם ה-11 את משחקי השנה שלה לשנת 2007 . בחירה זו שהחלה בשנת 1998 נחשבת לאליטה של ההכרה והכבוד בענף הגיימינג. הזוכה הגדול הוא Call of Duty 4: Modern Warfare כפי שתשימו לב הזכיות הן גורפות הן לקונסולות והן ל PC למרות שיש קטגוריה אחת משחק הפיסי והקונסולה של השנה רשימת הקטגוריות והזכיות העיקריות: Outstanding Achievement in Animation---> Assassin's Creed * Outstanding Achievement in Art Direction--->Bioshock *Outstanding Achievement in Visual Engineering--->Crysis *Outstanding Achievement in Story Development--->Bioshock …
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.fileshack.com/file.x/11771/The+Club+Demo http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=15151 http://www.gamershell.com/download_23149.shtml http://www.fileplanet.com/184399/180000/fileinfo/The-Club-Demo http://files.filefront.com/The+Club+PC+Demoexe/;9606601;/fileinfo.html
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי תמשחק System Shock 2 המלא ,ולפי מה שהבנתי צריך להיות סירטון בהתחלה וגם בקטע אחרי הקורסים האלו. אפשר עזרה בבקשה?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
קודם כל אני יגיד שאין לי מושג אם זה חוקי או לא. אני רוצה להפעיל משחק PS2 על המחשב שלי. יש לי את התוכנה PCSX2 בגרסתה האחרונה. האם אני יכול להשתמש במשחקים מקוריים לPS2? האם אפשר להוריד רומים ולשחק אותם ללא דיסק?... תודה
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
הרי כידוע ניתן לכבוש תמונות דרך print scrren.... אבל בשביל סרטים איך?
-
- 5 תגובות
- 788 צפיות
-
-
אני לא בטוח שהמשחק יעבוד על המפרט שלי אפשר לדעת מה הדרישות?
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
איך אפשר לגרום לכך שכפתור ה WINDOWS (זה במקלדת עם הציור של הסמל של windows) לא יתפקד בזמן משחקים - אני כל הזמן בטעות לוחץ עליו ויוצא לי מהמשחק. תודה
-
- 4 תגובות
- 937 צפיות
-
-
חייב עזרה דחוף הורדתי Need for Speed Carbon התקנתי אותו המשחק הולך חלק פועל טוב מאוד יש קטע בשלב הראשון שהמשטרה רודפת אחריך ואתה צריך לברוח למקום מבטחים הבעיה אצלי איך שאני מגיעה למקום הזה מופיעה לי הודעה כזאות "nfsc.exe ניתקל בבעיה ועליו להיסגר אנו מתנצלים על אי הנוחות" משהו יודע איך אפשר לסדר את זה
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
אשמח לקבל המלצות למשחקים המבוססים על מלחמת העולם ה-II ואשמח עוד יותר אם תחלקו הצעותיכם על פי שתי קטגוריות: 1) גרפיקה טובה 2) משחקיות טובה בתודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 760 צפיות
-
-
New Grand Theft Auto IV Media Released http://www.shacknews.com/onearticle.x/51235
-
- 2 תגובות
- 954 צפיות
-


