עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by LazyBurger,

    בזמן האחרון שמתי לב שאחריי כמה שעות משחק COD4 ברשת, העיניים שלי נהיות אדומות מאוד וצורבות כשאני עוצם את העיניים. הראיה שלי עדיין במיטבה, אבל יש לי הרגשה שזה בגלל שאני מתאמץ לכוון בנקודה הנכונה. המסך במרחק של כמטר מהראש שלי אז קרינה לא סביר, והרזולוציה מתאימה למסך, ככה שאני לא יודע איך לשפר את המצב. למישהו יש הצעות?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by overload,

    מתיחה של VGAMES או לא? http://www.vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=10056 לדעתי כן.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by AmitDanan,

    התקנתי את Hitman Absolution החדש כאשר אני לוחץ על האייקון של ההפעלה המחשב חושב כאילו המשחק עולה ואז לא קורה שום דבר, בדקתי את זה במנהל משימות אני רואה שהתהליך מתחיל אבל קורס. מה יכול לגרום לבעיה הזאת? אולי חסר לי זיכרון אני עם ניצול של 31% מתוך 3.5GB ללא השימוש במשחק, מישהו מכיר את הבעיה הזאת ממה היא יכולה לקרות

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Mortal Kombat: Deadly Alliance- האם זה יוצא גם ל PC ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. יש לי אפשרות לקבל בחינם 2 מתוך שלשת המשחקים הבאים: Tom Clancy’s The Division® 2, Resident Evil™ 2, Devil May Cry™ 5 איזה מהם הייתם ממליצים לקחת?

  6. Started by HuGeMouTh,

    ידענו ש BLIZZARD עובדים על משחק DOTA אבל אני חייב להודות שלא ציפיתי ליראות את זה: אחרי ש VALVE "גנבו" להם את DOTA 2 הם היו צריכים למצוא רעיון מקורי, שימוש בדמויות ש BLIZZARD יצרו אולי לא הרעיון הכי מקורי בעולם אבל זה בכל זאת רעיון טוב הפיתוח של המשחק אופס לפני כמה זמן אבל ניראה כאילו הוא בכל זאת בדרך, המשחק ישאר מוד של STARCRAFT 2 ולא יצא כ STANDALONE

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Born2Kill,

    יש במקרה איזו תוכנה שמזהה את כל המשחקים שמותקנים על המחשב ולפי הגירסא היא אומרת לך איזה פאטצ' להוריד והיא מורידה? אם אין, זה יכול להיות פיתרון ממש טוב למשחקים שהם מפוצצים בפאטצ'ים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by SilentBob,

    סרטון משחקיות קצר עבור לידתה מחדש של סדרת משחקי התפקידים-פעולה משדרג משמעותית את הציפייה שלנו לבואו גם המפיצה הגדולה EA Games חשפה קו מותגים מרשים במסגרת תערוכת E3 לשנת 2016, אם כי יש סיכוי לא קטן שהמוצר המעניין ביותר שלה הוא לא Titanfall 2 ואפילו לאBattlefield 1 שמגיעים השנה – אלא דווקא Mass Effect: Andromeda, שהוצג בסרטון קצר יחסית אך מבטיח מאוד, לקראת ההשקה המיועדת במהלך המחצית הראשונה של השנה הבאה. Andromeda יציע גישה ועלילה שונות לחלוטין מאלו שקיבלנו מכותרי Mass Effect הקודמים – עם צוות גיבורים חדש שנמצא רק בתחילת דרכו ויובל על ידי דמות ראשית שתענה לכינוי Ryder, במשימה לחיפוש כוכב בית חדש עבור בני האנוש בגלקסיית אנדרומדה שאותה טרם הזדמן לנו לחזוק בעולם המשח…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. גרסת ה-Switch של כותר הפעולה הקלאסי שחגג יום הולדת 26 לאחרונה מצאה עצמה במרכזו של וויכוח לוהט בין אלו התומכים בהגנות קבצים לבין אלו המתנגדים להן בתוקף לכתבה

  10. Started by AVL,

    אני לא שחקן WOW אבל זה נראה לי די מטורף\מגניב http://computers.walla.co.il/?w=/4/785551

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by RON_Xxx,

    לא מצליח להתקין את הפאטצ \ עדכון הראשון של המשחק (זה כותב לי שהקובץ בעל אותו שם אבל לא הקובץ שצריך משהו...) (לא החלפתי שום קובץ...)

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. רק ללקוחות NVIDIA הם מחלקים את הדמו של המשחק PORTAL:FIRST SLICE HL2:DM HL2:LC ועוד אחד http://www.steampowered.com/nvidia לזמן מוגבל! מהרו

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by דודים דודים,

    קניתי לפני חצי שעה את Homefront: The Revolution דרך האתר הגיע לי קבלה במייל שגבו את התשלום אבל לא קיבלתי שום סיריאל לסטים נכנסתי לקישור בקבלה הזו וזה רושם לי : " You have not made any previous downloadable orders! "

  14. Started by yoyo_shir,

    אחרי נובמבר... "חודש מרושש הכיסים" חח... בא חודש דיי משעממם יחסית. קרדיט לויגיימס. משחקי המחשב הבולטים של החודש למחשב Universe at War: Earth Assault ז'אנר: אסטרטגיה תאריך יציאה: 4.12 מפיצה: Sega משחק אסטרטגיה בזמן אמת המפותח על ידי חברת Petroglyph, סטודיו שמורכב מלא מעט יוצאי Westwood שעבדו על סדרת Command and Conquer. במשחק כדור הארץ הוא קרבן לפלישה חייזרית משני צבאות חייזרים שונים, ובני האדם תקועים באמצע ומנסים לשרוד את העימות. * מפתחים שעבדו על Command and Conquer. * אסטרטגיה בזמן אמת מהסוג הישן והטוב. * מערכה לינארית וגם משחק חופשי על מפת העולם עם קרבות טקטיים משולבים. * גרפיקה ואפקטים מרשימים. * לראשונה משחק בין Xbox 360 ל-PC. The Golden Compas…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. אני גר בירושלים, אני קונה עכשיו אינטרנט 20-30mb ורציתי לדעת מי מהספקים והתשתיות נחשבים הכי טוב למשחקים כמו starcraft2 battlefield3 .ובכללי עם מי אנשים הכי מבסוטים תודה! חג שמח

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. איזה מקשים ואיך מעבירים ? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. הקונסולה החדשה של סוני מקבלת עמוד משלה בחנות הצרפתית של אמאזון - שהציג לזמן קצר תג מחיר מומלץ של 500 יורו עבור הגרסה היקרה של המערכת לכתבה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. Started by oorlevi,

    כותרת. אתם יכולים לראות את המפרט בצד. אני מאמין שאם ה 256 זיכרון הוא לא יזוז, יום ראשון אני קונה עוד 512 זה יפעל טוב איתם? תודה.

    • 20 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. הפרק הרביעי בסדרת משחקי הפעולה הוותיקה נכנס אל שלב הבטא הפתוחה שלו, ומעניק לכולנו הזדמנות להתרשם ממצבי המשחק המקוונים שלו שנת 2016 הייתה עד כה מרשימה לחיוב בכל הנוגע למשחקים ולגיימינג, והמגמה הזאת אמורה להמשיך ולהתפתח בתקופה הקרובה. ב-13 במאי, למשל, אנחנו אמורים לקבל אלינו את Doom החדש והמאותחל, שינסה להחזיר את העטרה של לאחר הפסקה של יותר מעשור. כל מה שראינו אודות המשחק עד עכשיו נראה מעניין וגם מבטיח למדי – ועכשיו מגיעה ההזדמנות שלנו לבחון את התוצר במו עינינו וידינו, מעט לפני ההשקה הסופית, במסגרת מבדקי בטא פתוחה אשר יחלו ביום שישי הקרוב, ה-15 באפריל. במסגרת הבטא הפתוחה, שתהיה זמינה באופן חופשי לכל מי שמעוניין בפלטפורמת ה-Steam ובקונסולות…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by BIGWOLF,

    חברה שלום. מהר מהר... לפני שנועלים את הדיון... מישהו יכול להגיד לי איך ואיפה אפשר להוריד גירסה מלאה של המשחק הזה. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. Started by עמוס ז,

    בנוסף לשרת הישראלי שכבר קיים נפתח שרת ראנק נוסף. פרטים נוספים כאן- http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1006190 תיהנו.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by J0HNiE,

    שמעו סוף סוף הצלחתי לשחק BF2 למרות שכבר שיחקתי כמה פעמיים אלב היה בעיות אז היום התחלתי לשחק בסרבר RANKED (אפילו סימנתי RANKED בserver browser!) אז שיקתי כמה שעות ובמהך המשחק קיבלתי איזה מדליה או badge אני לא בטוח. קיצר החלטתי שאני רוצה להספיק לשחק ולחצתי על הESC ואז disconnect ובדקתי את הBFHQ ואין שם כלום זה לא עידכן כלום! ועכשיו בדקתי גם באינטרנט (אני רוצה גם את הstats) וגם שם לא הופיע כלום! מישהו יודע למה זה קורה? ובקשר לשאלות אני לא יודע אם איזה KIT לשחק... תראו אני אוהב להיות בקבוצה ואני גם אוהב להיות MEDIC אבל לMEDIC אין כלום חוץ מרימונים ואם בא למשל טנק אני לא יכול לעשות כלום! בנסוף אני אוהב את הM16 שיש לSpec-Ops וגם יש להם מטענים וככה זה כמעט כל KIT אז…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. סרטון הדגמה קצרצר של מפתח חובב מטשטש עוד יותר את הגבול שבין האמיתי לדיגיטלי לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%93%d7%92%d7%9e%d7%aa-%d7%94-unreal-engine-4-%d7%a9%d7%aa%d7%a9%d7%90%d7%99%d7%a8-%d7%90%d7%aa%d7%9b%d7%9d-%d7%a2%d7%9d-%d7%a4%d7%94-%d7%a4%d7%a2%d7%95%d7%a8/

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אני מחפש אתר להוריד את האמולטור של ה"מגה סון" האגדי ואיתו את כל רשימת המשחקים. היה לי בעבר את האמולטור רק שאז הבאתי מחבר,ועכשיו סתם יש לי חשק לשחק קצת "stree fighter" וכו.... אז בקיצור ,מי שמכיר קישור כזה או אחר להורדה שביקשתי זה יהיה מצוין! תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים