עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by klayton,

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by e.s,

    למישהו יש מושג אולי מתי יוצא הטוני הוק הבא-tony hawk underground ?????

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. היה פעם OGL אולם מאז לא ראיתי

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Judas Iscariot,

    אהלן, לא מזמן הורדתי(מgamesplanet נה נה בננה) את GTA 4 והתחלתי לשחק.. להפתעתי המשחק מאוד כבד ואני נאלץ לשחק על הגדרות מאוד נמוכות וגם אז ישנן תקיעות. הנה לוג הבאנצ'מארק שביצעתי: Statistics Average FPS: 26.46 Duration: 37.53 sec CPU Usage: 99% System memory usage: 72% Video memory usage: 93% Graphics Settings Video Mode: 1024 x 768 (60 Hz) Texture Quality: Low Shadow Quality: Low Reflection Resolution: Low Water Quality: Low Texture Filter Quality: Tri-Linear Night Shadows: Off View Distance: 17 Detail Distance: 9 Hardware Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 Video Adapter: NVIDIA GeForce 8600 GT Video Driver version: 258.96 Audio Adapter: Fast Track Pr…

  5. האם לאחר חודשיים של עבודה מצד אחד והמתנה דרוכה מהצד השני, אנשי ה-PC יזכו סוף סוף להתנסות בגירסה תקינה, יעילה ויציבה יותר של הכותר בכיכובו של איש העטלף? לכתבה: http://hwzone.co.il/תחילתה-של-הישועה-טלאי-חדש-ל-arkham-knight-זמין-להו/

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by aGGy,

    להפתעתי שמחתי לראות שיש בארץ שחקן GM חדש, שני במספר, אחרי אושו. אמנם מדובר בשרת האמריקאי, שנחשב לקל יותר ועם שחקנים פחות רציניים, אבל עדיין, GM זה GM. מדובר בשחקן Omer הישראלי, והוא כרגע מדורג בתחתית רשימת ה GM האמריקאית. אני מנסה לתפוס את עומר לשאול אותו קצת שאלות, מקווה שאצליח! פרופיל השחקן: http://sc2ranks.com/us/298847/Omer מזל טוב לעומר! [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by simonsix,

    שלוש שנים אחר המשחק הראשון, מגיע הטריילר למשחק ההמשך http://www.gametrailers.com/video/e3-09-just-cause-2/49806

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. ואני יכול לפתוח שרת טוב אם אתם רוצים...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by oded6188,

    התקנתי את המשחק... אבל כשאני בא להפעיל אותו אז המסך הופך לשחור ואז זה נראה כאילו המשחק הולך לעלות... אבל אז זה יוצא בחזרה לווינדוס :-( אני לא יודע מה לעשות

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by asdasdasd,

    הנושא דיי ברור ..אין לי מה לכתוב כאן :

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by yitzik,

    משחק ממכר כדי לנסות http://genew.co.il/register.php?id=56.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Guy950,

    קרה לי קטע מוזר שאני חייב לוודא שזה לא קורה רק אצלי, אחרת אנשים יתחילו לדווח שאני צ'יטר למרות שאני לא. נכנסתי לשרת הארדקור ואחרי איזה 5 דקות שאני בעיקר יורה ולא משתמש ברימון, פתאום כתוב לי 4 הריגות עם רימון, ואז באותו הסיבוב היה כתוב עוד 3 הריגות עם רימון ששוב, לא זרקתי. אני אציין שבסיבוב, כמובן, היה צ'יטר אמיתי - זה יכול להשפיע? עברתי לשרת הארדקור אחר, ושוב זה קרה פעם אחת נוספת. בשרתים שהם לא הארדקור זה לא קורה לי. אז, מי יכול להגיד שזה קרה לו גם?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by moshee13,

    שלום הורדתי מקס פיין שלוש גרסת הr.g . הכל עובד טוב עד שהגעתי לשלב של האנשים בחנייה אני יורה על כולם ועל אחד מהם במצב של bullet time והמשחק פשוט נתקע ככה ,כלומר המצלמה לא חוזרת אליי ונשארת באותו מצבב בבקשההה עזרה אשמח ל save game של chapter 2 אולי זה יעזור תודהה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. אני מקבל את ההודעה הבאה: אגב יש לי עותק מקורי. http://img381.imageshack.us/my.php?image=83510000dx9.jpg האם אני יהיה חייב להסיר את התוכנה ?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Koko Ben Hamin,

    שלום לכולם. ברצוננו(מספר חברים..) לפתוח סרבר גדול(מינימום 18 שחקנים-24 שחקנים) ולכן אנחנו צריכים עוד שותפים שיעזרו לקנות,אנו 5. מי שמשחק בקאונטר סטרייק שיצור קשר בבקשה, אייסי:58825562 מסן:admin@firstgtaworld.biz אימייל:moshikoalis@gmail.com תודה רבה לכולם,ויום טוב.

  16. בטעות אחד בבית מחק את השמירה במשחק, מי יודע איפה המשחק שומר את הקבצים ואז אוכל לעשות שיחזור?

  17. Started by benams,

    היה לי את המשחק הזה מהיום שהוא יצא והוא תמיד עלה לי טוב וראו את הכל רק עכשיו לא רואים לי את הבנות שמזניקות את המירוץ מה אני אמור לעשות?? זה מעצבן

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by HuGeMouTh,

    EA ממשיכה ללכת ראש בראש עם VALVE ומנסה לצמצם פערים. מעט אחרי ההכרזה שבקרוב ORIGIN יהיה זמין גם ל MAC מגיעה הודעה מ DICE שהמנוע המוצלח של החברה גם הוא יתמוך במערכת ההפעלה של אפל. נכון להיום Frostbite 2 הוא המנוע שעליו מבוססים כל המשחקים של EA (בחירה מצויינת של EA, צעד מאוד חכם) ולכן ניתן לצפות שכל המשחקים שמפותחים על ידי המפתחות של EA יגיעו גם ל MAC בצמוד ליציאתם ל WIN PC. כנראה שתמיכה בלינוקס גם היא רק עניין של זמן, EA מנסים לצמצם פערים עם VALVE מהר ככל האפשר והמפסידה הגדולה כנראה תהיה MS שמאבדת את השליטה שלה בשוק מחשבי הגיימינג.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by MonoMan,

    הי יש לי בעיה מעצבנת בNFSU מקשים דביקים - ז"א אם אני שם גז ימינה\שמאלה המקש כאילו ממשיך להילחץ כמה שניות אחרי שאני עוזב.. כמובן שאי אפשר לשחק ככה. פעם אחת בטעות לחצתי על מקש שהפעיל accessibilty optiones בינתים ביטלתי שם הכל. זה המשחק היחיד שבו זה קורה לי רעיונות מישהו ???

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by EyEOnE,

    איזה משחק יותר טוב משניהם? אשמח גם לשמוע ביקורות קצרצרות מאנשים ששיחקו כדי לעזור לי במה לבחור. כמובן שהולך לקנות מקורי אז שהמשחק יהיה שווה את כסף.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by FatherBoard,

    מישהו יודע מה צריך לעשות במשימה "cutting the grass" של ? אני מגיע לאיש, ואז הוא הולך עם מכונית אחרת וכתוב משהו כמו spokometer. מה עושים במשימה הזאת? ???

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. לא יכול להיותתתתתתתתתת זה הכ. המסך השלישי החזק בעולם ועדיין קורס בBF2!!!! אין כלום שאפשר לעשות?!

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by SilentBob,

    לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/onlive-%d7%94%d7%a1%d7%95%d7%a3/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by waizman,

    זה משחק ששיחקתי פעם במגה דרייב. משחק ל 1 או 2 שחקנים שמשחקים צפרדים שיורים וצריכים להרוג עורבים וחזירים מעופפים וכו'. יש שלב גם שהם נמצאים בביוב ורוכבים על אופנועי ים ורודים כאלה ועוד שלב שהם תלויים בחבל ויורדים באיזה באר או משהו כזה... מוכר למישהו? אני מחפש את השם... תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by sasasa,

    נעלו אל הדיון הקודם כי אמרתי שהחוק נגד הקפצות דפוק אז נעלו את הדיון נעלבו או משהו ואמרו: ''אם החוקים לא מקובלים עלייך זו לא בעיה שלי ננעל.'' מתי אמרתי שהם לא מקובלים עלי?! הם כן רק אמרתי שהם דפוקים (דעה שלי) נפני שהתחלתי לשחק התקנתי את הפאצ'ים 1.1 ו1.2 ולא היה לי ליבחור נמר!! ורציתי לשחק אז בחרתי ארייה... איך בוחרים נמר?? יש לי 9600XT ואני לא יכול לבחור בכמה מהאפשריות של הגראפיקה כמו BLOOM שהכרטיס שלי תומך בו!! או DEPTH ON FIELD שאני לא יודע מהזה אבל הכרטיס שלי לא ניראה לי תומך באפשרות הזאת ועוד משהו אחד... כרטיס מעודכן למה אין BLOOM??!!?!?!!? יש דרך לעשות שהחייה שלי תיהיה טובה מהר??? זה לא אפשרי להיות SOILDER ולהיות טוב?? וגם פיצצתי את החקלאות באנש…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים