עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9070 צעד כזה יכול מאוד לחזק תמכירות של הPSP ואני מקווה שאם סוני יעשו את זה גם נינטנדו יורידו מחירים לנינטנדו DS LITE ותיהיה פריחה ענקית בתחום הקונסולות הנידות

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. משהו יכול להסביר לי איך אני נכנס לסרבר הישראלי?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. עוד הצעות מעניינות לחובבי המשחקים שביניכם: המולטיפלייר ל-Black Ops 3 זמין להתנסות חינמית למשך היממה הקרובה, משחק האסטרטגיה Ashes of the Singularity מוצע בחצי מחיר וגם משחקי סדרת ARMA נמכרים בהנחות נראה שאנשיה של חנות המשחקים בפלטפורמת ה-Steam נמצאים במצב רוח מלחמתי משהו בימים אלה – ומציעים מספר דילים שעשויות לעניין את חובבי משחקי הפעולה ומשחקי האסטרטגיה. ראשית, לשחקנים מוצעת הזדמנות לנסות את חבילת ה-Multiplayer Starter Pack הטרייה של משחק הפעולהCall of Duty: Black Ops 3 באופן חינמי – עד לשעה 23:00 מחר (יום ראשון, ה-28 בפברואר), בהורדה דרך תוכנת ה-Steam שלהם. מי שיתרשמו לטובה יוכלו לרכוש את החבילה במחיר הסטנדרטי שלה שעומד על 15 דולר, או לרכוש את Black Ops 3 במלוא…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by UnwiZ,

    אתר שנפתח לפני כמה חודשים (וזמין אגב גם בשפה העברית), ומאוד דומה לפוטסטאר או להאטריק בז'אנר - רק שמדובר בכדורסל ובשליטה על שחקן אחד בלבד (ניתן גם לקבל קבוצה, אבל זה טיפה יותר מסובך...) http://www.cyberdunk.com/?ref=80572 (הלינק מציין שאני הפנתי אותכם, אז אני אשמח אם כאשר תרשמו, אז תרשמו דרך הלינק הזה ספציפית מכיוון שאני מאוד ארוויח מזה, תודה :>) כשנרשמתי למשחק הסתייגתי ממנו בגלל אותן 2 סיבות שציינתי למעלה בקשר לייחוד שלו, אבל למעשה זהו משחק מאוד מהנה וש-קל להתמכר אליו. לאחר שאתם מקבלים שחקן, אתם יכולים לאמן אותו וכך לשפר את היכולת שלו, לנסות ולהתקדם במעלה רמות הליגות והקבוצות עד לקבוצת עילית אמיתית, לנסות ולהגיע לHALL OF FAME (המשחק עדיין בליגה השניה שלו, ככה שזה דווקא…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by benor,

    מישהו ניסה לשחק בזה אני שחקתי וזה ממש משחק דפוק גם אתם חושבים?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. בואו לשמוע על המבצעים הבולטים בימים אלו בחנות הגיימינג של וואלב, ובחנות הגיימינג האלטרנטיבית שדוגלת בהעלמת הגנות הקבצים סוף השבוע הנוכחי הוא זמן טוב לא רק לרכישות בתחום החומרה – אלא גם לרכישות של משחקים. בחנות של פלטפורמת ה-Steam, הנחות סוף השבוע המסורתיות כוללות כעת את משחק הפעולה הנהדר Dying Light, בגירסת ה-Enhanced Edition שלו שהושקה בתחילת השנה עם חבילת הרחבה מאסיבית ואיכותית ועוד שידרוגים שהפכו משחק טוב למשחק נהדר. הכותר הזה זמין בעבור 40.2 דולר, שמגלמים הנחה של 33 אחוזים לעומת המחיר המלא שעומד על 60 דולר. Dying Light: Enhanced Edition עוד ניתו לרכוש בהנחה את משחק הפעולה האלים Killing Floor 2, שנמצא כעת בתוכנית ה-Early Access וזמין לר…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by House M.D.,

    היי. אני רוצה המלצה למשחק RPG טוב, לא ברשת. הנה המשחקים מהז'אנר ששיחקתי בהם ואהבתי: The witcher 2 Gothic 3 Risen 1+2 Fallout 3 + New Vegas Oblivion + Skyrim Fable 3 Two worlds (פחות אהבתי) אשמח להמלצות

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Nemesis,

    אנחנו יוצאים לחו"ל, ואבי בא לעשות בייביסיטר לכלב. שנינו משחקים Fallout 4 שמותקן ב- Steam (לכל אחד עותק). אם הוא נכנס בעזרת הפרופיל שלו למחשב שלי, ועם הפרופיל שלו ל- Steam, התוכנה תזהה ש-FO4 הותקן כבר עי הפרופיל שלי ותאפשר לו לשחק, או שזה יעשה סמטוחה?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Kenny,

    היי אנשים, יש לי כאן את המשחקים האלו. רציתי לדעת מה לדעתכם היה משחק יותר מעניין ? מבחינת גרפיקה והכל הם אותו דבר אני מניח, רק קו עלילה שונה. התחלתי לשחק קצת ב Lost and demand ושמתי לב שהרבה מסגנון המשחק הוא סביב האופנועים והקנופיה ופחות "לבד". מה לדעתכם היה משחק מוצלח יותר? ממה נהנתם יותר? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by MishaK,

    מי שלא יודע על מה אני מדבר אז הינה כמה לינקים: CarThief DopeWars בקיצור, אלא משחקים חסרי כל גראפיקה ורק ממשק טקסטואלי, אבל ממכרים מאוד, במיוחד CarThief.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    חיפשתי כבר במלא אתרים ואני לא מוצא ציטים לשני המשחקים: MOH PACIFIC ASSULT POP 2

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אני מתכנן לקנות את המשחק BATTLE FIELD 2. אבל לפני שאבזבז 210 ש"ח מהכסף שלי, הורדתי את הדמו כדי לראות אם המשחק באמת שווה כמו שכולם טוענים, רק הבעיה היא שאני אפילו לא מצליח לשחק בדמו! אז קודם כל המפרט שלי: AMD AXP 2500 ABIT NF7 512MB KINGTONE RADEON 9200 128MB WD 80GB 7200RPM JB XP PRO התקנתי את הדמו וההתקנה הסתיימה בהצלחה. אחרי זה נכנסתי למשחק הדמו, הופיע לי הלוגו של EA-GAMES וכמה הודעות שלהם, ואז מסך שחור שבו אני יכול לראות רק את הסימן של העכבר ואני יכול להזיז אותו גם, ובנוסף אני יכול לשמוע את המוזיקה של המשחק ברקע. אחרי כמה דקות ווינדאוס חוזר לבד לשולחן העבודה שלי ומופיעה לי הודעת השגיאה הבאה: בפעם הראשונה שזה קרה עבדתי עם דרייברים של OMEGA לכרטיס מסך, אבל א…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Ark,

    שלום לכולם, האם מי שהזמין עותק דיגיטלי מקבל guest pass לחלק? אם כן איפה מוצאים את זה(בתוך הבטלנט כמובן)? תודה מראש לעונים נ.ב. מחפש Guest pass בנרות אז אם יש למישהו ורוצה לתת אני ישמח לקבל...

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Sunny Jim,

    אני חייב לשתף אתכם במשחק שמצאתי בביקורות של YNET לא מזמן. זהו משחק חינמי חדש, אשר חובבי FALLOUT למיניהם יעריכו מאד(שיטת קרבות זהה) . הוא בנוי על TURN BASED COMBAT, לאומת הREALTIME הנפוץ. התחלתי לשחק בו לפני כמה שבועות, ומאז אני פשוט מכור. מדובר בשליטה של קבוצה של 3 חיילים, כאשר ניתן לפתח כל אחד מהם. יש אינספור סוגים של נשקים במשחק(כנראה בסביבות ה60-70+) והתמחויות שונות שניתן לפתח. כלומר יש כאן אלמנט של RPG מהבחינה שניתן לפתח את הדמויות. ניתן לבצע קרבות של 1X1 עד אפילו 5X5 שחקנים, כאשר יש גם כמה סוגים של משחקים(בסגנון ה capture the flag). המשחק מאד ממכר, והכי חשוב-חינם לחלוטין. מה שכן, ניתן לקנות חבילות של כסף GUNROX, שאיתו ניתן לקנות כל מיני דברים מועילים מאד, אבל זה כ…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by IdaN15,

    נפתח טורניר ישראלי למשחק הענק medal of honor לפרטים והרשמה!!! http://www.mohaa-il.up.co.il

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. שלום רב אני אחרי ההספקה של יותר מ - 15 שנה והעדכון האחרון שלי זה 6600GT ו-5 דיסקים להתקנה של FAR CRY ... אז ככה 1. אם קונים משחק בסטים חייב ישר להוריד אותו ? והאם ניתן לקבוע לאיזה כונן להוריד אותו? 2. ממה שהבנתי ב -Humble Bundle אני מקבל קודים לסטים או לחנויות אחרות וגם שם השאלה האם אני יכול לבחור את מועד ההורדה ? 3. האם החנויות שמופיעות ב IsThereAnyDeal.com הם אמינות בדרך כלל? 4. ב -GAMEPASS של מיקרוסופט איך אפשר לדעת מתי משחק אמור לצאת מהקטלוג כדי שלא אתקין אותו סתם ? 5. ממה שהבנתי משחקים עם DRM אפשר לשחק רק דרך האפליקציה של החנות בניגוד למשחקים ללא שמותקנים ישירות במחשב - תקנו אותי אם אני טועה. תודה רבה למי שיכול לעזור

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by kingpin,

    מישהו משחק במיקרה במישחק flatout זה המישחק הכי פצצה ששיחקתי בזמן האחרון זה מכוניות מיתנגשות אם שיפורים קלים מרוצים ותחריות בונוס הכי הורגות שיש תיראו בתמונות אתם תיבנו ממולץ

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by yonatan.mendelson,

    צמד משחקי הכדורגל הבכירים מתכוננים להתנגשות הגדולה הבאה שלהם, כל אחד באמצעות המאפיינים הספציפיים שאותם הוא בוחר לקדם ולהבליט לכתבה

  19. Started by Doron_Rajwan,

    איך אני משיג בארץ? יש לי גירסא אמריקאית של wii u. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Galit17,

    תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by NOSTREDAMUS,

    אהלן חבר'ה אימרו לי נא האם יש תוכנה נוספת חוץ מ NVIDIA RERESHRATE FIX לתיקון הריצוד במשחקים תחת ווינדוס אקס פי ? תוכנה שתואמת גם לדטונייטורס החדשים ? או בכלל תוכנה יותר טובה מזאת של אנוידיה לתיקון בעיית הריצוד ? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by ofer_mat,

    משהו יודע יודע כמה שחקים אפשר לשחק עם חיבור 0.5 ADSL יש לציין שלכולם יש את אותו חיבור ( 4 מחשבים כולל שרת עם 1.5 ) - יש בעיה של פיהג גבוהה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by pc student,

    אם הבנתם תגידו

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. איזה רשימה שחורה בדיוק אתה נכנס

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. אהלן, אשמח מאוד אם תמליצו לי על משחקים למחשב הבא: AMD 3800X2 939 1 GB RAM X800GTO2 @ X850XTPE

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים