משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני לא מצליח למצוא את הדיסקים שלי בשום מקום אני מתגייס ב 18 במאי ואני ממש ממש רוצה לשחק ב battle.net לפני הגיוס. מצאתי את הדיסק של ההרחבה. אבל דרוש לי cdkey של המקורי. אז אם למישהו יש cdkey מקורי שהוא מוכן להביא אני מאד אודה לו. יש לי cdkey של counterstrike ושל never winter nights ל"החלפות".
-
- 3 תגובות
- 783 צפיות
-
-
מחשבי ה-PC של היום פשוט לא חזקים מספיק בכדי לעמוד במעמסה...לא יהיה מספיק זיכרון גם במחשב עם 4Gb'... נלקח מ: http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=112377
-
- 21 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
היי, התקנתי את המשחק החמוד הזה היום, ניסיתי להעביר את הכסף לבחור ההוא שמחזיק לי את הכלים (שלב הראשון), אבל איך עושים את זה?? יש עלי 1500 זהב ואני רוצה להעביר אותו לתיבה...
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
אוקיי למרות שיש לי מחשב יחסית טוב (מפרט מימין) המשחק היחיד בנתיים שאני אוהב זה redalert II שלא מצריך אפילו רבע מהיכולת של המחשב שלי המשחק המודרני היחיד שאהבתי עד עכשיו היה far cry. ניסיתי לשחק גם ב-oblivion, counterstrike, WOW, quake ולא ממש אהבתי אני מחפש משחק אסטרטגיה דומה ל-red alert או משחק סימולציה למשל סימולצית טיסה. אני בכל אופן לא מחפש משחק אינסופי לשקוע בו שעות על שעות כמו oblivion אלא משחק יותר קליל. יש המלצות?
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום אני מחפש משחק סימולטור טיסה שעובד עם ג'ויסטיק מיוחד לטיסה (המוט הזה) שיעבוד על מחשב דול קור עם זכרון גיגה אבל כ"מ מובנה דיי חלש. אני מדבר על משחק בסגנון Microsoft Flight Simulator X. אודה לכם אם תעזרו לי למצוא תחליף לMicrosoft Flight Simulator X שיעבוד על המחשב החלש יחסית או אולי לדעתכם הMicrosoft Flight Simulator X כן עובד על מחשבים חלשים?! תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני דיברתי עם אנשים בקשר למשחקים מפחידים ששיחקו... חלק אמרו DOOM 3, חלק F.E.A.R וחלק גם HALF LIFE 2 המשחק שהפחיד אותי הכי הרבה והוא גם לא כל כך מוכר- Penumbra Penumbra זה סדרה של 2 משחקים (ואחד דמו) של מנוע חזק וריאליסטי ביותר... זה משחק מתח-פסיכולוגי כזה....מישהו מכיר? :s05: ומה המשחק המפחיד שלכם?
-
- 103 תגובות
- 12.6k צפיות
-
-
הגעתי לשלב שבו צריך לחלץ את יוסף פריבוי. הרגתי את כל השומרים ופתחתי את השערים אבל הוא משום מה נשאר תקוע בתא שלו כתוב שאני צריך לתת לו חיפוי בזמן שהוא יוצא אז ניסיתי את כל המגדלי שמירה אבל זה עדיין לא גורם לו לצאת.. יש מישהו שזוכר מה צריך לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום הגעתי לשלב של ה BOAT שבו יש סירה וצריף להטמין בה את הפצצה, אחרי זה מגיע מסוק שצריך לפוצף אותו. אין מפוצצים אותו לפני דהוא הורג אותי, ניסיתי כבר עשרות פעמים. אין דרך להימלט?
-
- 8 תגובות
- 856 צפיות
-
-
הגעתי לשלב 7 במישחקק במשימה האחרונה אתה צריך לפוצץץ תטנקק ולהרוג 3 אנשים אני עושה את זהה ואז אמור להיות סירטון מעבר לשלב הבא ואצלי אין את זה ניסית להתקין תמישחק מחדש לא עזור ניסיתי להתחיל תמשימה כמה פעמים מחדש כי חשבתי שאוליי עשיתי משהו לא נכון במשימה אבל כלום לא עוזרר תעזרוווו בבקשה
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
התקנדתי מחדש דרייברים ו-directx ואפילו את המשחק מחדש אך שום דבר אינו עזר . geforce 8500 512mb amd 4600 320gb vista ultimate 32bit
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הוא של חברה טורקית, נראה לי, אבל יש גרסה באנגלית. בקרוב אני אשחק ויודיע לכם איך, אבל הוא נראה לא רע. http://youtube.com/watch?v=6RvOY9Bxnxk
-
- 6 תגובות
- 955 צפיות
-
-
http://www.gamercenteronline.net/?p=386
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-
-
זה אולי יהיה ה CROSS-OVER של השנה או אולי רק טריילר מיוחד ליום השקר (ראשון באפריל) שהיה אתמול: http://www.gametrailers.com/player/32438.html שלחתי לכם גם את עמוד הפתיחה המזוייף של GAMESPOT לרגל יום השקר. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 789 צפיות
-
-
למי שמכיר את המשחק ואוהב/זוכר אותו אם שמתם לב פירסמו דיי מזמן תוספת DX10 למשחק עם אפקטים חדשים עלק,אני מדבר על זה: http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTM4NCw2LCxoZW50aHVzaWFzdA== כל הDX10 הזה במשחק זה פשוט זיוניי שכל בידיוק כמו שעשו בקרייסיס. איך אני בטוח? אז ככה:באוגוסט 2007 הורדתי את המשחק לגרסאת המחשב ושחקתי בוא על גראפיקה הכי גבוהה מין הסתם על "DX9". אחריי זה ראיתי את זה שהוסיפו DX10 למשחק שמציג גראפיקה טובה יותר. ובכן קצת התבעסתי כי לא יכולתי לשים DX10. אמרתי לעצמי,בוא נוריד את המשחק לXBOX360 שניראה איך הוא... הפעלתי את המשחק,ולא הופתעתי לגלות שהוא ניראה בידיוק כמו בDX10 הזה שהם עשו בגרסאת המחשב. לדוגמא,הם טוענים שהDX10 מציג טקסטורות טובות יותר ב…
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/32351.html Release Date: June 03, 2008 לדעתי ניראה נחמד מאוד אבל הרבה מאוד משחקים שיוצאים במקביל לסרטים בסופו של דבר נכשלים :-\
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום סיימתי את COD4 לפני הרבה זמן ועכשיו התחלתי לשחק CRYSIS עכשיו הרבה שאני מכיר מכיר מתלהבים מהמשחקים האלה מעניין אותי לדעת איזה משחק חברי הפורום מעדיפים שימו לב יש שתי אפשרויות מולטי וסינגל לכל משתמש יש אפשרות להצביע פעמיים אני אישית יותר אוהב את COD4 גם סינגל וגם מולטי למרות שלא שיחקתי עדיין קרייסיס ברשת
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
-
לפני המון זמן יצא לי לשחק במכונת ארקייד בצורת קייאק, והמשחק היה לשוט בקייאק בעולמות שונים.. אני זוכר שהיה עולם עם דינוזאורים, והיה מדי פעם מערבולת שצריכים לסובב הרבה את המשוט כדי להיחלץ ממנה, אחרת טובעים והמשחק נגמר. יש מצב למצוא את המשחק למחשב או לקונסולה מסויימת? מקווה שהייתי מובן. תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
-
הכוונה, אפשר להוריד את גרסתם המלאה, ללא תשלום כמובן (מכל מקור שהוא) לפי החוק?
-
- 7 תגובות
- 957 צפיות
-
-
שלום חבר'ה. יש מצב שאני לא מעודכן או משהו חחח ,אבל אני חייב לדעת אם יש את המשחק הזה למחשב או שאמור לצאת , אני יודע שיש 1 ,2 ו 3. לא משנה איזה גירסה ,(עדיפות ל3). תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, אני כבר איזה שעתיים מחפש משחק שהיתי משחק בו לפני המון זמן... המשחק מאוד דומה ל Disasteroids אבל היתה שם אפשרות לשחק עד 4 שחקנים וזה היה מאוד כיך לשחק בזה אם מישהו. היה אפשר לירות בחללית של שחקן אחר ואז הוא מתחיל לנוע מהר ומאבד שליטה ואם נתקע באסטרויד - מתפוצץ .
-
- 6 תגובות
- 880 צפיות
-
-
אני מחפש משחקים כדוגמת קרייסיס ביושוק AC GOW ובבקשה שלא להזכיר אסטרטגיה
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
שלום אתמול תקפה אותי נוסטלגיה כשנזכרתי במשחק שהייתי משחק מזמן מזמן (לפחות 15 שנה), אולי מישהו יוכל לעזור לי למצוא את שם המשחק: אתה בחור עם ג'ינס ומעיל וכובע עם פנס עליו, אתה מטייל בתוך הפירמידות במצרים, יש לך שני כוחות, אתה יכול לעשות מגן צהוב כזה לכמה שניות ואז הנחשים והעכבישים לו מזיזים לך, ואתה יכול לירות יריאה צהובה כזו מהפנס בכובע וזה עושה להם STUN, היו הרבה משולשים בשלבים שהיית צריך לירות בהם בזוית נכונה בשביל לפגוע בכפתורים מסויימים בין כל השלבים יש פאזלים. זה כל מה שאני זוכר
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-


