עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. חבילה שכוללת משחקים כמו MDK, Earthworm Jim ו-Kingpin זמינה כבר אטרקטיבי במיוחד עבור חובבי הנוסטלגיה גם היום יש לרשת מבצע גיימינג מעניין להציע לנו – כזה שידבר ככל הנראה בעיקר אל אלו שעברו את שנות הילדות וההתבגרות שלהם אי שם בסוף המילניום הקודם. חנות ה-GOG בה כל המשחקים הם נטולי מנגנוני הגנת קבצים מציעה חבילה של 34 כותרים שונים (38 למעשה, אם לספור צמדים שנמכרים יחד כמוצר בודד) של חברת Interplay Entertainment האמריקאית הגדולה (לשעבר) – כולם במחיר כולל של 23.26 דולר בלבד, או כ-92 ש"ח, שהם פחות משלושה שקלים לכל משחק. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%9B%D7%A2%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%94-gog-%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. נו אז למה אתם מחכים?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by kobi_af,

    טוב זה היה ברור שההגנה של האלף לייף 2 גרועה אבל כל כך מהר להביא אותו בושה ל value קראקרים למשימה הבאה הנסיך הפרסי 2 או גוסט רכון 2 :lol: :lol:

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by shtrodel,

    *** בכותרת...

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. אוקי כולם אני ב nova prospkt בשלב הכלא פרק 9 entilgent משהו כזה קיצר מצאתי את אבא של אלכס והיא מקונטרול פאנל עוזרת לי לפתוח מעברים וככה עכשיו הגעתי למקום שיש בו 2 חדרים ארוכים ומעבר קטן פיצפון בינהם שבתוכו יש תמתקן של ה3 מכונות ירייה קיצר הצבתי 2 בצד שמאל 1 צד ימין קרוב למעבר אבל יש מילון כניסות והם מפרקים לי תצורה המליון חיליים ודיסקים המועפפים ומה לא הנה תמונה http://img383.imageshack.us/img383/2962/d2prison0700057ge.jpg ועוד שאלה ראיתי שיש 14 פרקים ואני בפרק 9 לקראת הסוף שלו אז אני קרוב לגמור תמשחק לא ?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by uzana2004,

    שלום לכולם... טוב אז זה הולך ככה...אחרי שסיימתי להתקין את המשחק ולעדכן אותו הפעלתי את המשחק(ע"פ הAUTODETECT) והמשחק לא נראה טוב... ז"א יש ארטיפקים על המסך.... הדרייברים שלי מעודכנים ואין לי את הבעיה הזו במשחקים אחרים... [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by yonatan.mendelson,

    בזמן שה-Wii U מסיימת דרכה מוקדם מהמשוער, הגירסה המודרנית והממוזערת של נינטנדו לקונסולת ה-NES האגדית שלה זוכה לביקוש עצום והופכת למראה נדיר ברשת לכתבה

  8. Started by chap123,

    נתוני המחשב: מעבד: E6750 2.66GHz זיכרון: 2 GB DDR2 כרטיס מסך: Geforce 8800 GTS משום מה התקנתי משחק לאחי הקטן Lord of the ring conquest והוא עובד טוב מאוד ואז התקנתי Fifa 2010 ועוד איזה משחק של Lego Starwars חדש והם בכלל לא עולים... כלומר ב Task manager המשחקים לא נמצאים בתהליך הפעלה!!! למה זה ככה????

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%94%d7%9e%d7%90%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%99%d7%99%d7%97%d7%95%d7%93%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%92%d7%99%d7%a8%d7%a1%d7%aa-%d7%94-pc-%d7%9c%d7%9e/

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Art Tatum,

    משחק זומבי קטן ונחמד. המשחק די קצר, לא לגמרי מהונדס טוב מבחינת איזון, ועדיין משום מה מאוד כיף. השליטה בדמות טובה(גם עם שלט XBOX וגם עם מקלדת עכבר), הריגת זומבים עם הנשקים היא פעולה מהנה. שווה את הזמן, ואולי גם את הכמה גרושים שהוא עולה. IGN נתנו לו 5.4, אבל הקהל נתן לו 8.2 כי הוא מהנה. http://www.youtube.com/watch?v=L2yR7LlIa4c

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Silver Dragon,

    העם צריך לקנות איזה חלק? עם כן מה המחיר? עם לא, אז איך? פשוט שוכב אצלי במרתף PS2 וממש אבל ממש חבל לי עליו שאני לא נוגע בו, ועם הוא יהיה מחובר קצת למחשב אז הוא יקבל חיים...

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. יוביסופט מתכוננת להשקת חבילת הרחבה מרכזית עבור כותר הפעולה הטקטי והמקוון שלה - וחותכת את מחיר חבילת הבסיס לרמה חסרת תקדים, למשך מספר ימים בלבד לכתבה

  13. Started by eranmor,

    אם אני משחק ללא חבילות הרחבה, מה בעצם ההגבלות שלי? LVL? ציוד שלא קיים? יכול להיות שאני מוגבל לרמה 60 בלבד? ובנוסף, מה מוסיפות חבילות ההרחבה? אם אפשר פירוט או הפניה לאתר שמסביר בנוסף, גיליתי שיש בחבילות ההרחבה מפות ש"נהרסות", משתנות או נעלמות מהמשחק זה תקף מהרגע שהתחלתי לשחק או שזה רק אם אני מתקין אותן?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by azaz,

    http://carom3d.gameis.com/ מי פה משחק בזה??

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. Started by AVI.S.T,

    כל הזמו אהי רואה שכתוב משחקי FPS בGAMER או בVGAMES ואני לא מבין למה אם ותכונים אז תסבירו לי מי שיודע

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. המבצעים הגדולים של Steam ממשיכים גם היום, עם מגוון רחב של כותרים מהשנה האחרונה במחירים הנמוכים ביותר שלהם עד כה לכתבה: http://hwzone.co.il/far-cry-4-%d7%95%d7%9b%d7%9c-%d7%94-call-of-duty-%d7%9c%d7%a1%d7%95%d7%92%d7%99%d7%95-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%a9%d7%9c-steam-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a8/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. שלום לכולם ודבר ראשון אני מודה לכם על העזרה. יש לי משחק סימולציה ישן שנקרא "כוכב כחול", במקור המשחק היה מיועד לווינדוס 95 ו98, אך גם על מילניום הוא עלה. כשניסיתי להתקין את המשחק על אקס פי, המשחק עשה לי בעיות כשהעלתי אותו וחלק מהמסכים נעלמו. חבר אמר לי שיש אפשרות לעשות התאמת משחק לסביבת העבודה של אקס פי, או משהו כזה. אם זה אפשרי ואם מישהו יוכל לעזור לי איך לעשות את זה אני אודה לכם מאד.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. אני מכיר את האתר הבא:http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion אבל יש לי כאב ראש מלקרוא שם את הכל....... בקיצור אני אשמח למידע על העניין....... (ראיתי פה ושם לינקים אבל הם כבר לא פעילים)

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by JAMOOS GADOL,

    רציתי לדעת איך אפשר לתקן מכונית בGTA3 אני יודע שאפשר לתקן במוסך הזה ושזה עולה 1000$ אבל הבעיה זה שמאוד קשה למצוא את זה במהלך משימה (במיוחד כשיש משימה על זמן) האם יש איזה שיטה למצוא מוסכים שמתקנים את האוטו? או אפילו יותר טוב אם משהו מכיר צ'יטים או טריינר שיכול לתקן את המכונית??? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Tanya,

    היו הרבה משחקי הרפתקאות ששיחקתי כשהייתי קטנה [פלטפורמות.. משחקים עם דמות שאוספת מטבעות ועוברת שלבים]: Sting Rayman Jazz Jackrabbit Lomax והרשמה עוד ארוכה... היכן ניתן לקנות את המשחקים האלה? האם ניתן למצוא אותם באריזות מקוריות? השאלה השניה שלי, האם כיום יש משחקים חדשים כאלה? [משחקי פלטפורות עם דמויות ושלבים ובוסים ואיסוף מטבעות או כל דבר אחר]. כי כל מה שאני מוצאת זה רק אסטרטגיה\ספורט\פעולה... אבל שום דבר ממה שהיה פעם בקטגוריית הפלטפורמה. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. המשחק החדש בסדרה הנודעת נחשף במלוא היקפו עם מנוע חדש ועולם משחק נרחב הרבה יותר לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-25-%d7%93%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a8%d7%a9%d7%99%d7%9e%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a-deus-ex-mankind-divided/

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by avi.hagit,

    איפה אני יכול להוריד את הדמו של הניד פור ספיד הישן או החדש אים זה אפשרי בכלל?? אם כן תנו לי את הקישור עד להורדה כי אני לא יודע מה עושים שם

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by oded6188,

    המשחק מגיע ב 2 דיסקים מה ההבדל בין הדיסק הראשון לשני? התקנתי את הדיסק הראשון וזה אפילו לא ביקש את הדיסק השני גם כשמשחקים זה לא מבקש אותו מה ההבדל? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by nore0,

    מה ההגדרות האלה אומרות ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. רוצים את Borderlands: The Pre-Sequel ועוד שבעה כותרים נוספים במחיר זעום? המבצע הזה מחכה רק לכם לכתבה

דיונים חדשים בפורומים