משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
סקר שמאוד מעניין אותי שבתכלס בא לענות לי באופן אישי על סוג הגיימרים בפורום של HW. אבל מה דעתכם להעלות סקר כזה רישמי (ומעט משופר,ויותר מקיף...) ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבילת Humble Bundle חדשה עלתה לאוויר, עם הצעה מרשימה כמיטב המסורת לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
למישהו יש מושג מאיפה אני יכול להשיג doom 3 מלא?? (מאיפה הכי מהר להוריד)
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
והוספתי שהורדתי (אסור גם להגיד שאני מוריד ?), למה סתם לנעול...
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש המלצות למשחקי אסטרטגיה בסגנון של GENERALS
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני חפש תוכנה למציאת סרברים למשחקים חוץ מ THE ALL SEEING EYE. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, בזמן האחרון נמאס לי מכל המשחקים ואני מת למשחק "QUEST" לרשת. משחק שבו אני וחברים שלי נפתח דמות ויש עלילה... (מצרך מאוד נדיר בימינו :-\ ). יש הצעות? תודה רבה, יאיר.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בחנות של Steam, בחנות של Origins וגם בחנות ה-uPlay מצפים לכם כותרים מוכרים בהנחות נאות לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני סובל מקריעת מסך גם כאשר הוי-סינק דלוק ומוצג לי בFRAPS כי המשחק לא עובר את ה59 פריימים, ניסיתי להדליק רק דרך המשחק או רק דרך לוח הבקרה של נוידיה או שניהם יחד אבל שום דבר לא פותר את הבעיה, לא הצלחתי למצוא כל כך מידע על הבעיה באינטרנט, אשמח לעזרה! בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שינוי ההגדרות של המשחק מבחינת המקשים ומבחינת העכבר לא נשמרים ! אני צריך לאתחל אותם מחדש כול פעם! יש למישהוא פיתרון?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/special_features/bestof2006/index.html אני כבר הצבעתי והשפעתי
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את המשחק המקורי, Silver. http://en.wikipedia.org/wiki/Silver_(video_game) אני היום התקנתי את המשחק על ווינדוס 7. המשחק עובד, אך הצבעים שעל המשחק... אינני יודע להגיד מה זה. אשמח שתגידו לי מה זה שלפעם הבאה אדע. אני שם פה תמונה: http://up407.siz.co.il/img1/okidzuwdydoz.jpg' alt='okidzuwdydoz.jpg'> ניסיתי לחפש patch או קראק למשחק כי קיוותי שאולי זה יעזור לסדר את הבעיה של הצבע, אך כימעט ואין. מצאתי כמה, אך לא עזר לי. יש מישהו שיודע להגיד לי איך לסדר את הבעיה של הצבע במשחק שהצבע במסך יחזור לנורמאלי? אשמח לעזרה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם CS 1.6 יצא? ואם כן היכן אפשר להוריד אותו בהורדה חינמית? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני רוצה לקנות סטארקרפט (מספיק לי רק סי די קי מקורי ) באיזור ה 50 שקל אני מנסה לחפש ולא מוצא חוץ מהאתר פסיגיימס שהוא מוכר תמשחק ב 100 של וזה מוגזם למשחק ישן !! אם מישהו איפה אפשר למצוא תמשחק המקורי או סי די קיו מקורי אז שיצור איתי קשר (אני לא יודע אם אפשר לדבר על זה באתר)
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כותר האסטרטגיה הבלעדי למחשב האישי שיגיע בנובמבר נראה מבטיח מאוד לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9c%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%92-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%96%d7%a8-%d7%95%d7%9c%d7%a0%d7%95%d7%97-%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%91%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%94/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
הי אנשים מה שלומכם? בעקבות בקשת Sectorix ו Hectic החלטתי להראות לכם איך השיטה עובדת! להלן תמונה של נקודות דירוג לפי גודל הטורניר:
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה קניתי את Dirt 3 דרך סטים, כשאני בא להתחבר לgfwl אני לא מצליח הוא רושם שיכול להיות שגיאה ברשת או שאחד מהשירותים של gwfl אינו זמין !!! למרות שבדקתי והfirewall לא חוסם את התוכנית + באתר ממופיע שכל השרתים פעילים גם השרת של האימות. וגם מחוץ למשחק שאני פותח את gfw marketplace ומזין שם משתמש וסיסמא אני מקבל שגיאת 80048401 - תקלת "אימות" וזה פשוט לא מובן כי כשאני נכנס לאתר שלהם : http://www.xbox.com/he-IL/?lc=1033 ומזין את השם משתמש והסיסמא שלי אני נכנס באופן תקין. . וזה פשוט מעצבן, קניתי במיטב כספי ואני לא יכול לשחק?! היה כבר עדיף לי להוריד באופן לא חוקי.... בדקתי גם עם Batman Arkham City ואני מקבל בדיוק אותה התקלה. אני פשוט עצבני פשוט בא לי לשרוף את …
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/download_23131.shtml
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב נייח שמחוברים אליו 3 מסכים... איך אני יכול לבחור באיזה מסך יוצג המשחק? (כל משחק...פיפא, 2K...) תודה רבה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני אישית ממש חיכיתי למשחק הזה ושהודיעו לפני כחודשיים על דחייתו ממש נהיה לי חום! בקיצור חרי שאת כל היום הזה ביליתי במשחק יש לי דבר אחד להגיד: המשחק מדהים! הקודם היה טוב אבל בזה פשוט שיפרו הכל,כל המשחקיות שופרה,כמובן כל הסגלים מעודכנים,פשוט משחק הניהול הספורטיבי הטוב ביותר מעולם. אני לא יודע אם אתם מכורים למשחק הזה כמוני אבל אני יכול לשבת מ2 עד2 בלי להרגיש אפילו... מה דעתכם על המשחק?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחד ממקימי חברת הפיתוח אשר הפכה למובילה בתעשייה יסיים את תפקידו לאחר יותר מ-21 שנים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אז ככה, תערוכת BRING IT HOME מגיעה לסיומה ובסופה תיהיה מסיבת עיתונאים מאוד מרשימה שבא יוכרזו הרבה דברים, רשימת הדברים המלאים נמצאת בכתבה הראשונה ב: http://www.360-scene.org/ אבל מה שיותר פוגע בעיניין של כולם (כולל אלו שהם לא בעלי הקונסולה) היא רשימת הדמואים המאוד מצופים: אלו המובחרים: Splinter Cell Double Agent multiplayer Crackdown Forza Motorsport 2 Sonic the Hedghog Viva Pinata Need for Speed Carbon Call of Duty 3 Pro Evolution Soccer 6 Mass Effect + MORE מי שרוצה להתענג על תמונות: SPLINTER CELL http://www.gamespot.com/xbox360/action/splintercell4/screenindex.html MASS EFFECT http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/masseffect/index.html?q=ma…
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רכשתי עכשיו עותק של unreal tournament 2004 ורציתי לדעת אם יש אילו שהם servers ישראלים שאני יוכל לשחק בהם? כי בהרבה זה איטי מדי... איך אני מתחבר לישראלים אם יש...?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום התערבתי אם חבר שלי יש לי מחשב בעל כרטיס מסך HD 4870 1GB ומפרט טוב מתאים לגיימר אם אני מחבר את המחשב שלי ואת האקס בוקס שלו לאותה טלוויזיה איפה ייראו יותר טוב? תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-


