עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. כן אני יודע שזה יישמע הזוי לכל הגיימרים שכאן שמסיימים משחק בתוך מספר שעות אבל תאמינו או לא אני כותב לכם את השורות האלה שניות לאחר שסיימתי את המשחק HALF LIFE 2 אין מה להגיד !!!! שיחקתי בעשרות משחקים בחיי (אני בן 31 דרך אגב ) אני עוד הספקתי לשחק במשחק האחים מאריו עוד לפני שזה הפך לסופר מאריו - שיחקתי אותו על התואם אפל שהורי קנו לי כשהייתי בן 10 עם מסך ירוק מזעזע ודיסקטים בגודל של בית וכמובן שלאחר מכן התקדמתי לתואם IBM 286 חחחחחחחח טוב די לעיניינו לא היה משחק שבו הרגשתי כל כך חלק מהאירועים וכאילו אני ממש נמצא שם כמו HL-2 שלא לדבר שכל מסך שונה מקודמו זה אולי נשמע מוזר שאנחנו כבר בשלהי 2008 ורק הרגע סיימתי משחק שיצא כבר לפני 4 שנים שזה זמן נצח בעולמנו הטכנולוגי אבל עדיי…

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by Godmoney,

    זו יותר שאלה תיאורטית מאשר מעשית (ובגלל זה השאלה גם לא נמצאת בפורום מפרטים), אבל העניין הוא כזה. מבחינת משחקים עברתי לשוק הקונסולות. בנתיים אני נהנה מאד מה PS2 שלי ובקרוב מאד אני מתכנן לקנות PS3. לפי מה שהבנתי, בניגוד ל C&C - שיצא לקונוסולות - Starcraft 2 מתוכנן לצאת אך ורק למחשב. אני ממש לא ארצה להפסיד את החוויה של לשחק במשחק הזה אבל מצד שני גם כואב לי להוציא 3500 שקל על PS3 ואז עוד כמה אלפים טובים על מחשב חדש (מאחר שלפי המפרט שבצד, אתם רואים שאת Starcraft 2 המחשב שלי כבר לא יוכל להריץ...). כמה נראה לכם אמור לעלות מחשב שיוכל להריץ את המשחק? או יותר טוב - האם יש חדשות בקשר ליציאת המשחק ל PS3?

    • 1 תגובה
    • 679 צפיות
  3. Started by klayton,

    http://www.gametrailers.com/player/32022.html

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Pika007,

    כידוע לנו, בכל משחק יש באגים, אז........ למה לא לנצל אותם לטובה? שכל אחד ישים בת'רד הזה סרטונים של הבאגים הכי משעשעים שהוא מוצא, לדוגמה- קוריאני מעופף בקרייסיס קוריאני מרקד- עכשיו אתם

    • 57 תגובות
    • 7k צפיות
  5. שלום לכל העונים! שאלה שמסקרנת אותי ועד רבים ואולי גם יצא מזה סקר חחה רוב המשחקים שאנו משחקים במיוחד אלו שמסוג ה FPS (תקנו אותי אם אני טועה) קימים גם לPC/XBOX360/PS3 היום רכשתי לי שלט XBOX360 אלחוטי! : D (למחשב כמובן! מי שלא יודע זה מתאים גם) התחלתי לשחק ממש כייף FIFA08 NBA PES8 NFS.... משחקי הפעולה יריות והעקשן מגוף ראשון האהובים עלי ביותר! אחרי שנים שאני רגיל לשחק עם עכבר ומקלדת לשחק בשלט זה קצת שונה (וזה לא שחזרים כפתרים ופונקציות אולי ההפך) ופה היתי רוצה לשאול אותכם מתוך סקרנות! מה אתם מעדיפים? האם היתם מוכנים לנסות? האים זה נוח? או שזה בסך הכל עניין של הרגל? (במיוחד את אילו בעלי הקונסולות) או שאין ויכוח ומשחקים מהסוג הזה זה רק עכבר ומקלדת? לגבי האחרים אול…

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. חצי שעה ויותר עד שהסטים שלי עולה בגלל שהוא מעדכן את עצמו קודם. לא רוצה שהוא יעדכן, אני רוצה שהוא יפתח ישר בלי לחכות. איך אני עושה את זה?

    • 4 תגובות
    • 879 צפיות
  7. החברה שפיתחה את המשחק Knights of Honor http://www.gamespot.com/pc/strategy/knightsofhonor/index.html התאריך כאמור לא ידוע (TBA) הפצה-Black Inc. פיתוח-Black Sea Studios ג'אנר-Sci-Fi Real-Time Strategy לשיפוטכם טריילר דמו בן 10 דקות Single Player Gameplay Demo http://www.gametrailers.com/player/31946.html אתר הבית www.worldshift-game.com

    • 4 תגובות
    • 893 צפיות
  8. Started by proview,

    הורדתי gta sa ושאני מנסה להכנס למשחק הוא פשוט לא עושה כלום אני לוחץ פעמיים ויש שעון חול ואחרי זה כלום לא קורה יש לי xp אם אתם יודעים מה הבעיה בבקשה תעזרו לי

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  9. Started by mrtikit,

    זה משחק עם תולעים

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  10. המחשב שלי די מיושן ואני לא הכי משחק במשחקים אבל לאחרונה בא לי קצת Tekken וזה משחק לפלייסטיישן , יש משחקים דומים ל PC שאפשר לשחק אותם עם ג'וסטיק?

    • 24 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. Started by nimrods,

    מאיפה אני יכול להוריד gta vice city מקורי לא דמו תודה מראש לעוזרים...!

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות
  12. התקנתי את Battle for Middle-earth II יש ברשותי כרטיס מסך 1650PRO 512 דיירקט איקס מעודכן ודרריבר 8.3 החדש מערכת הפעלה ויסטה אולטימייט 32 אני מעלה את המשחק הוא חושב חצי דקה וקורס. בדקתי ב EVENT VIEWER וראיתי שזה קשור לקובץ NTDLL.DLL הרצתי חיפוש בגוגל ולא מצאתי שום פיתרון שקשור לבעייה שלי עכשיו לקטע המוזר... התקנתי את המשחק אצל אחי (XP PRO WITH ATI 1900XT 512) וראה זה פלא המשחק עולה מישהו יודע לכוון אותי מה יכולה להיות התקלה? אולי חסר לי איזה פיצר בכרטיס מסך?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. שלום יש לי איזה בעיה מוזרה במשחק Ghost Recon Advanced Warfighter 2 התקנתי לפנ שבועים ויסטה 64 ביט והכול פועל מצוין התקנתי את המחשק. עכשו כל פעם שאני מפעיל תמחשק הוא עובד מצוין אבל מידי פעם יוצא לי מהמשחק וכתוב לי כמו הודעה כזאות על מסמך טקסט חשוב לציין שזה היה מותקן על האקס פי זה לא עשה שום בעיה!! The application has crashed and was unable to create a log file. Please check your file access permissions. משהו יכול לעזור לי זה קורה באופן קבוע

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  14. Started by morel ezra,

    תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  15. יש לי בעיה שכבר קרתה לי בשני משחקים ששיחקתי ( bioshock ו- assasin creed) והיא שבזמן שאני משחק במשחק והוא פועל טוב ויפה אז באמצע המשחק המסך נהיה לי שחור והמשחק נתקע כזה (שומעים את המוזיקה תקועה כזאת) ואני לא יכול לעשות כלום חוץ מ-ריסיט למחשב. איך אני יכול לפתור את הבעיה הזאת? תודה לעוזרים...

    • 9 תגובות
    • 975 צפיות
  16. אני משער שהמנוע הוא הSOURCE המפורסם. פורטל היה מותקן ומחקתי רק כדי להתקין מחדש לראות אם פועל, לא פעל, השגתי את הקופסא הכתומה, התקנתי משם, גם PORTAL וגם EP1 לא פועלים. האמתי פועלים, רק עד שאני עושה משהו והמשחק מתרסק. להראות את דו"ח השגיאה? ד"א המפרט שלי הוא מעבד E2200, לוח אם G33MS2, כרטיס מסך מובנה. לפי CAN YOU RUN IT אני מסוגל להריץ את HL2 על המומלץ. המשחק אפילו רץ עד שהוא מתרסק. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 663 צפיות
  17. שכדאי לציין שמדובר בחברה שהביאה לנו את ההרחבה הכושלת F.E.A.R. Perseus Mandate http://www.gamespot.com/pc/action/fearperseusmandate/index.html ג'אנר-Sci-Fi First-Person Shooter פיתוח- TimeGate Studios הפצה- Gamecock Media Group תאריך יציאה משוער-Q3 2009 אולי הפעם נראה מהם משחק מוצלח טריילר: Robert Siwiak Interview HD http://www.gametrailers.com/player/31870.html

    • 32 תגובות
    • 3.6k צפיות
  18. age Of Mythology Gold ו age Of Mythology titan זה אותו משחק?

    • 1 תגובה
    • 907 צפיות
  19. ב-CS אני ידע שזה דרך הקונסול , אבל לא בכל המשחקים אני מצליח להכנס לקונסול . למשל -Hitman Blood Money כיצד לבדוק FPS ?

    • 1 תגובה
    • 693 צפיות
  20. המשחק הולך לצאת ברבעון השלישי או האחרון השנה (תלוי באיזה אתר בודקים) הג'אנר- Historic Tactical Shooter פיתוח- Replay Studios הפצה- Gamecock Media Group אתר הבית- www.replaystudios.de/velvetassassin השחקן יגלם סוכנת בריטית חשאית שתבצע משימות בעורף האויב הנאצי. טריילרים: Behind the Scenes Trailer http://www.gametrailers.com/player/31416.html Morphine Walkthrough http://www.gametrailers.com/player/31795.html Lights Walkthrough http://www.gametrailers.com/player/31861.html Sascha Jungnickel http://www.gametrailers.com/player/31869.html

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by vicker,

    יש המלצות טובות? אם אפשר בלי אלימות, עדיף.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. מתוך הכתבה על ASUS פה באתר: " ...תחנת המשחקים הזו כוללת מעבד Core 2 Extreme, דיסק קשיח בנפח 1TB, זיכרון בנפח של עד 8GB, ו-3 כרטיסי 8800 Ultra בתצורת 3 Way SLI."

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by solidus,

    כותרת... אם למישו יש תאחד מcheathappens, אז אני מאוד אעריך את זה (וכמה שזה לא שווה - אני מבטיח לא להפיץ אותו בשום צורה). ובעקרון אם למישו יש דרך כך שיהיו לי משאבים בלתי נגמרים ו\או בנייה מהירה אני אשמח לשמוע.

    • 3 תגובות
    • 779 צפיות
  24. אני מנסה להזכר במשחק כלשהו אני אשמח על העזרה אני לא זוכר הרבה על המשחק משחק מרוצים ששיחקתי ביסודי (לפני 9-11 שנים) זה משחק מרוצים ממבט מלמלה עם כל מני שיפורים למכוניות ובמרוץ כל כמה זמן היה אפשר לעשות תורבו די מגניב הייתה שם מכונית בשם בננה (או משהו כזה) די גרועה והמכונית של השלבים האחרונים היתה בצבע שחור מה שבטוח זה לא מיקרו משינס אני יודע שזה נשמה כמו כל משחק מרוצים ישן אבל זה מה שאני זוכר אני אשמח אם תעזרו

    • 19 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. Started by dddd01,

    שלום, בcontrols של המשחק אין מקום להגדיר כזה כפתור ואני לא מוצא אותו, איך עושים? תודה.

    • 0 תגובות
    • 653 צפיות

דיונים חדשים בפורומים