עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. ל PC בלבד שירוצו על P3 800 עם R9100 לא לינקים לא הורדות אלא רק המלצות שלא יהפוך לת'רד ווארז! תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Shmoolik,

    אני יודע בוודאות שהמקלדת עובדת כמו שצריך , גם מחוץ למשחק וגם בפנים (תפריטים) , למשל שאני לוחץ על כפתור ונגיד מכוון אותו שמאלה , זה מגיב. אבל אחרי שעשיתי יוזר , קיבלתי הדרכה , התחילה ההדרכה , אמרו לי לפנות למנורה האדומה משמאלי , ואני לא יכול ! רק עם העכבר אני יכול לזוז.. אהה ואפילו אני יכול ללחוץ על F2 שזה נותן לי לכתוב דברים במין קונסול כזה , ושם אני כן יכול לכתוב. מישהו יודע מה לעשות ? תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by gargar,

    הייתי בשוק כשראיתי את זה. 2.5 דולר. משחק מוזיקה בלעדי למחשב המשלב מרוצים וסוג של טטריס. מאוד חמוד וממש כיף לשחק בו ויש דרוגים לכל מדינה בעולם כולל ישראל.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. השקה בהפתעה של חנות ה-Epic Store יחד עם כמה כותרים בלעדיים תנסה להכניע את הכמות האינסופית של הפלטפורמה מבית Valve באמצעות דגש על תנאים טובים יותר עבור המפתחים לכתבה

  5. Started by -ox-,

    http://www.lanharbor.com/photopost/showgallery.php/cat/510/password/ לא יודע מה איתכם אני פשוט אוהב את הסדרה הזאת , והגרפיקה כאן נראת מאוד מאוד טובה ומפורטת מאוד אבל עדיין קשה לדעת מתמונות סרוקות (ניתן ללחוץ פעמיים ולהגדיל את התמונה עוד כדי שיהיה אפשר לקרוא את הטקסט)

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by 7k9af,

    יש לי כמה דברים בנוגע למשחק , שלא הבנתי אותם... 1) למה שינו לו את הפרצוף ? 2) לא ממש הבנתי את העלילה, זה לא ממשיך מהמשחק הקודם ? אשמח אם תענו לי בהקדם.. תודה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. אחח... supreme commander... חלומו הרטוב של כל חובב RTS

  8. יש לי בעייה שנבדקה בימתיים בשני משחקים. האחד הוא וגאס 2 והשני הוא AC. הבעייה היא שהFPS שלי לא עולה מעל 20 בוגאס (המשחק חלק מרגיש הרבה מעלה 20) ובAC קרוב לזה. עכשיו החכמים יגידו לי "תוריד הגדרות ותראה איך הFPS יעלה פלאים" אז זהו שזה לא קרה. שיחקתי על הגדרות בינוניות בוגאס, חשבתי שזה המקסימום של הכרטיס שלי. ואז רציתי לנסות את ההגדרות הכי גבוהות. וראיתי שהFPS לא ירד בכלל! הוא אפילו עלה ב1-2 FPS. מה יכול לגרום לזה? (בAC אותו סיפור) תודה לעונים.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. מי שמכיר, בעבר היה לWIN XP את Gearhead Garage האגדי: http://www.gearheadgarage.com/ ואחריו הגיע משהו שמתקרב יותר לדבר האמיתי, המבוסס על תכנית טלויזיה בדיסקברי, Monster Garage: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_mgSetfeLcw#t=168s ויש עוד שלל משחקים ששמים דגש על חווית הנסיעה ופחות על הבניה והתיקון במוסך... בכל אופן, אם למשהו יש הצעה טובה - אני אשמח לשמוע כי גוגל הפנה לי את גבו

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. מישהו מכיר משחקים בסגנון של the elder scrolls oblivion ?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by MDK,

    אני לוחץ על הקיצור דרך וכלום לא קורה....לא נטען כלום בדקתי גם בתיקיה NADA מה יכולה להיות הבעיה?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. שלום, אתמול התחלתי לשחק שוב במשחק המהולל Mafia שעברתי בעבר! כאשר התחלתי לשחק, היו בעיות עם הצליל - לא בעיה ברמקולים, אותה בעיה היתה ברמקולים הקודמים. המשחק פעל חלק לגמרי על כל הרזולוציות, וכל הפירוטים הגרפיים. אך כאשר נכנסתי ל-Setup ובאזור ה-Sound לחצתי על Software Mixing Only, הבעיות עם הצליל נפתרו, אך המשחק עבד באיטיות נוראה - אפילו ברזולוציה של 640x480 עם 16 ביט - קיצר הכל על הכי נמוך, אך בלי Software Mixing Only יכולתי בקלות לשחק על הפירוט והרזולוציה הכי גבוהים - רק הסאונד היה מרשרש חזק! כל הדרייברים שלי מעודכנים - כרטיס מסך, כרטיס קול (מובנה על לוח האם), לוח אם קיצר הכל! חשוב לציין כי כשהיה לי MSI GeForce FX5200 T-128, לא היו לי רישרושים כאלו - למה יש אותם עכשיו…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. מדובר ב-Marvel Super Heroes, גרסת ה-Arcade. ראיתי בהמון מקומות איזה 3 דרכים שונות ואף אחד לא עובדת לי.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. המשחק הוא Freestyle של gamekiss.com . ביום שלישי התקנתי ושיחקתי על הווינדוס XP אצל דודים שלי ואתמול ניסיתי להתקין אצלי וזה לא עבד והעלה לי את השגיאה הבאה : ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש כל מה שקשור ל- visual c++ והרצתי יותר מידי חיפושים בגוגל אך לא מצאתי תשובה . הנה מה שמותקן לי במחשב : אשמח לעזרה. בתודה מראש , לידור. נ.ב אני עובד עם win 7 enterprise 64bit (חוקי ל- 90 יום ומעודכן)[br]פורסם בתאריך: 1.04.2010 בשעה 15:21:34 הציעו לי להתקין : MICROSOFT VISUAL STUDIO EXPRESSלא עזר.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Big_Guy7,

    כשאני מנסה להתחבר לסטים, התוכנה נתקעת (ולא חוזרת לעצמה, גם אחרי זמן מסוים) הבעיה נמשכת כבר כמה ימים, וניסיתי לרסט את המחשב ואת הראוטר, אך זה לא עזר לבעיה. למישהו יש פתרון? צירפתי תמונה של המצב שבו התוכנה נתקעת תמיד. [attachment deleted by admin]

  16. Started by הגיימר,

    תקוע לי המשחק בשלב 15 בלבד אפילו כשמריץ על הגדרות נמוכות עם 4600 נ.ב בשאר השלבים זה עולה יופי

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by EcSm,

    משתלם הכוונה אם יוצא זול יותר מהארץ בהפרש שמצדיק זאת (נאמר, במקום 200 תקבל משחק ב150). מעוניין לשמוע על אתרים או חנויות ששולחות לארץ במחיר סביר (לשקלל את המחיר יחד עם עלות המשלוח).

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by dmkiller1,

    שלום חברים, יש ברשותי שני משחקי BF3 עם רישיון ורק אחד מהם מותקן במחשב כמובן, אני משחק במשחק זה כבר שנים, משום מה האנטישמיות חוגגת גם במשחקים, וקשה להם שיש ישראלי שיותר טוב מהם כנראה, וזרקו אותי כבר מהרבה שרתים ותיכף לא לא נשאר לי שרת שאוכל לשחק בו, אנא מכם, תעזרו לי איך לגרום לכך שלא יזהו אותי. אני לא יודע איך השרתים שלהם מזהים שחקנים, אולי אתם יודעים, בבקשה אני מתחנן לעזרה, מה עליי לעשות? תודה למשיבים.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אז ככה הרבה זמן שלא שיחקתי במחשב.. למען האמת מאז Soldier of Furtune הראשון ושאר המשחקים הישנים מאוד שיכלו לרוץ בפנטיום 3 שהיה לי. עכשיו שדרגתי את המערכת שלי והייתי רוצה המלצות למשחקים בז'אנר פעולה ואסטרטגיה. אסטרטגיה- שלא יהיה מסובך יותר מידי כמו Rome: Total War.. בנוגע לפעולה, גמרתי עכשיו את COD2 (מה זה קצר מידי..לא? בטח זה מיועד יותר למולטיפלייר) והייתי רוצה המלצות בסגנון משחקי המלחמה כמו COD, המשחקים המאוד ריאליסטיים.. אבל תנסו להמנע ממשחקי מלחמת העולם השניה אלא אם כן זה משחק ממש טוב. לגבי גראפיקה, יש לי פנטיום D 805 כפול ליבה 2.66, ג'יגה זיכרון DDR2 וכרטיס מסך GeForce3 Ti200 64MB.. אני יודע שהכרטיס מסך לא פותח הרבה אפשריות של הרבה משחקים, אבל אם הוא הריץ את COD2 חלק …

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by N N C,

    לא מזמן קיבלתי את האינטרנט המהיר והתחלתי לשחק באינטרנט אתמול נזכרתי שיש לי משחק עלום שם שנקרא קוויק שלוש שאף פעם לא יכולתי לשחק בו באינטרנט או להוריד לו מודים כי זה לקח יותר מדיי זמן. ובכן עכשיו שסוף סוף יש לי אינטרנט מהיר ורציתי להתחיל להוריד מודים למשחק לא ידעתי מה להוריד כי יש כלכך הרבה, לכן אני מבקש ממכם עצה לגביי מודים טובים למשחק. דרך אגב אני רוצה להמליץ לכם גם על מוד שנקרא bid for power שזה בעצם מוד שהופך את המשחק למעין משחק בסטייל אנימה (לא בגרפיקה) ומחליף את הנשקים בכל מיניי קסמים שונים ומשונים, בקיצור מומלץ ביותר... עריכה: מפני שלא יכולתי לשנות את גודל התמונה הסרתי את אחת התמונות... אתה המוד תוכלו למצוא באתר הזה: www.bidforpower.com

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. Started by B@By-KiLLeR,

    אני מחפש משחק קלפים שקוראים לו Spider ( עכביש ) של מייקרוסופט. זה משחק בסגנון סוליטייר, מי שיודע מאיפה להוריד שיגיד לי בקשה. למשחק יש גרסא גם בעברית וגם באנגלית, אם אתה יודעים מאיפה להוריד את העברית אז תגידו לי למרות שגם האנגלית זה בסדר. בתודה מראש, B@By-KiLLeR

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. משחק הפלטפורמה וההרפתקאות המשובח זוכה לאישור רשמי על פיתוחו של המשך, וגם זמין להורדה חינם במסגרת חגיגות יום ההולדת של יוביסופט לכתבה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. איזה מחשב אמור להריץ משחקים יותר טוב? הנייח - INTEL QUAD 2.66GHZ 4GB RAM GTS 250 הנייד - INTEL I7 2.0GHZ 8GB RAM RAEDON 6770 תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. מעוניין במשחק דמו נחמד לא משנה הסיגנון רצוי first person shooter שיהיה Multiplayer שיהיה אפשר לשחק אם חברים . שלא יהיה כבד שירוץ טוב על radeon 9250 מעפן תודה לכל העונים

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Fasil,

    http://gyazo.com/7176ff3c58439d05618c767b6e1be6b2.png

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים