משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
משחקי רשת = משחקים קללים כפי שיש ב-YNET ו-NRG כלומר מבוססי ג'אווה ודומיהם. הבעיה היא שכל כמה רגעים המשחק זוחל עד שלפעמים הוא נעצר ואז ממשיך רגיל. מה הסיבה לבעיה/תקלה מהסוג הזה ומה הפתרון המומלץ? מדובר בכמעט כל סוגי המשחקים כולל משחקי חשיבה, קלפים, סימולטורים, מירוצים ועוד ועוד...
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
x9race חברי הקבוצה: devilo - אביאל jarven - אושרי dahaxon - דור yevke - איבגני equix - שי devilo - steam_0:0:26445064 jarven - STEAM_0:1:26284522 dahaxz - STEAM_0:0:24950024yevke - STEAM_0:0:18114593 equix - STEAM_0:1:12619649 http://www.*צונזר*/my/yz0nmmwwkjnb.jpg
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי Call of Duty 4 + patch 1.4-1.7 וכשאני נכנס למשחק רשום לי 1.0.525 וגם לא מצליח להוסיף שרתים תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי המשחק על מקסימום הגדרות כולל SOFT SHADOWS ומעודכן ל1.03 בהרצה המשחק ממוצע 60FPS ב1024X768 אבל תאכלס המשחק אפילו לא 33FPS הורדתי VSYNC וSOFT SHADOWS ושוב אותה בעית FPS על המפרט הקודם שלי הרצתי את המשחק חלק על MED-HIGH ב1024X768 כמעט 45FPS אגב יש כול מיני בעיות עם המשחק כאילו השחקן "מרחף" ולא בדיוק "הולך" על הקרקע,מה שגם המשחק נתקע האם עוד מישו נתקל בבעיה?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש משחק שלא יגמר ברגע שמישהו מובס בקרב. אני מחפש משחק שיהיה המשכי, שיתן לי מקום להתפתח ובאמת ליצור משהו. להקים חברה שתתפתח ותתפרש ברחבי העולם, ובנוסף שיהיו קרבות כמובן. משחק שמשלב סימולציה ואסטרטגיה. אני חשבתי על the settlers, אבל אני ישמח להמלצות שלכם. תודה רבה, levelone.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משחק הפעולה בכיכובם של גיבורי עולם הקומיקס של DC חוזר לסיבוב שני ומבטיח שכל פעולה שלכם תהיה בעלת משמעות פוסט שהודלף לפני כמה ימים הרס במקצת את הקאמבק המדובר הזה, אבל לא נורא: המשחק שמאפשר לכם להציב את כל גיבורי העל המרכזיים של חברת DC Comics אחד נגד השני לקרבות ברוטאליים חוזר, ומתיימר להיות גדול יותר ומתוחכם יותר. Injustice 2 נחשף רשמית כעת, כמה רגעים לפני שמתחילה תערוכת E3 לשנת 2016 שבה ללא ספק נקבל עוד פרטים עליו. בינתיים יש לנו סרטון השקה סינמטי מרשים בהחלט (אולי הגיע הזמן ליצור סרטים הוליוודיים של גיבורי על שמבוססים במלואם על CGI?) וגם סרטון משחקיות שנראה נהדר – בתוספת להבטחה להשקה אי שם במהלך שנת 2017, לכאורה רק לקונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4 בינתיים…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סיימתי את ה-SP לפני כמה ימים, והתחלתי עם ה-RIFTS. אני שלב 70 (wizard) אבל החל מ-RIFT מס' 14 כבר נהיה ממש קשה, אני מת שם לפחות 7-8 פעמים. אני מניח שזה עניין הציוד, יש לי קסדה אחת שהיא עם רקע ירוק (לא ראיתי כאלה במהלך ה-SP), איך אני משיג עוד כאלה + נשקים יותר טובים? במהלך ה-RIFTS עצמם לא נופלים לי יותר מדי חפצים שווי ערך. אני משער שאני עושה משהו לא נכון, כי אני רואה אנשים באינטרנט שאיכשהו מגיעים ל-RIFT 100 ויותר איך אני נתקע בשלב כזה מוקדם?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מי שמכיר את המשחק אני נכנס למשחק ובתפריט בוחר 'multiplayer ' ואז זה מבקש ממני לעשות 'update ' למרות שכבר יש לי את העידכון החדש ביותר שזה הגרסה 1.4.1 וזה לא נכנס לי לטבלה הזאת של ה 'multiplayer ' מה לעשות??
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
כל מה שצריך לעשות זה להירשם https://www.g2a.com/gr/davidd9@gmail.com דרך הלינק הזה כל אחד יביא את הלינק שלו נעשה מערך חברים גדול ביותר וככה כולנו נהנה מהנחות לדעתי מנהל הפורום יעשה אנשי קשר בנעוץ נוסיף אחד את השני ושכל אחד קונה זה נותן לאחר אם אנחנו נהפוך לקבוצה גדולה כולם יכולים להרוויח ראיתי בפורום בחול שעשו את זה מה אתם אומרים? בסוף מקבלים לינק דומה לזה שאפשר לשלוח https://www.g2a.com/r/gamesells
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחי יש R9800PRO ויש לו בעיית גרפיקה ב Counter Strike 1.6 : יש טשטוש על הקירות מרחוק ומן צללים כאלה על הריצפה במפות מסויימות... הכרטיס שלו תקין ולא עבר OC ... הוא ניסה את כל הסוגים של הדריברים. מה גם שהוא ניסה את המשחק על המחשב שלי (X800GT) וגם על של אחותי (GF6200) ועל כל המחשבים יש את אותה הבעיה .... השאלה שלי היא האם יש איזו הגדרה בדריברים שיכולה לשפר את העיניין ? ניסיתי לשחק עם ההגדרות להפעיל\לכבות את הפילטרים, אבל זה לא עזר. או שאולי יש איזה עדכון למשחק שיכול לפתור את הבעיה הזאת ? או שהמשחק פשוט ככה וזהו ?! אם אתם רוצים עוד פרטים אז תשאלו .... מקווה שתעזרו . תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אנשים.. יש לי רשת עם עוד כמה חברים , חיפשנו משחקים שניתן לשחק אחד נגד השני... סימולציות מטוסים... ניסינו את combat flight simulator 3 של מייקרוסופט... אבל זה לא בשבילנו... הוא קצת מסובך , ומעבר לכך , הוא איטי מידי... פשוט איטי... ריאליסטי יותר מידי שכבר אין כיף... קשה לשלוט על המטוס וזה מוריד את כל ההנאה. בכל מקרה, אם מישהו מכיר סימולטור כזה... לא חייב להיות מהשנה האחרונה.. הגרפיקה פחות מעניינת אותנו.. (כמובן שלא יהיה מלפני 6-7 שנים כן?) ושתומך ברשת... מוזמן לכתוב. תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך NETWORK ACCESS DISC ל PS2 איך אני משיג את זה בדיוק?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
על פי דיווחים מהרשת, מיקרוסופט מתקרבת לסיום מגעים בכדי לקנות את Mojang AB, חברת האם של המשחק הפופולארי מיינקראפט לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%a2%d7%94-%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%95%d7%a9-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%a0%d7%a7%d7%a8%d7%90/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
תודה לכל מי שניכנס יש לי בעיה ב POSTAL 2 לא יודע עם כתבתי טוב תמישחק בקיצור כל פעם שאני ניכנס למישחק זה מראה לי ברשת ולא עם אשתו שנותנת לו משימות ניסתי לעשות עם אישתו מישחק רגיל ולא ברשת ולא מצליח יש לי רק אפשרויות של ברשת למה זה ככה אני רוצה מישחק רגיל לא ברשת נ.ב ברשת זה multiplayer אני חדש סליחה עם עברתי על איזה חוק על תינעלו לי תנושא בבקשה ועם אתם נועלים לפחות תעזרו לי תודה רבה שבוע טוב
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
I just bought the orange box and I'm having problems with steam. The first issue I had was that there wasn't an English installation on the CD (only Finnish, Dutch etc, what the fuck?) but I got around that by downloading steam online. Now it won't let me install the games off the CDs, It wants to download them. How do I make it install off the CDs? The CDs don't autorun by the way.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עברתי כבר על הת'רד של ההמלצות ולא מצאתי שום דבר מעניין.. אני צריך עוד המלצות למשחקים טובים, סגנון FPS, אני אכוון אותכם לכיון שלי.. את Call of Duty 2 לא אהבתי, את Medal of Honor Airborn גם אני שונא, את S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl אהבתי מאוד, את Rainbow six Vegas אני אהבתי מאוד, את Battlefield אני שונא, שיחקתי בכולם, משו לא כבד מידי שכל שניה יש קרב יריות מטורף, משו עם משחקיות טובה ויותר עלילה, כמו STALKER, שאותו הכי אהבתי.. גם את ביושוק סיימתי ואהבתי מאוד למרות שזה סגנון קצת שונה, יש לי מחשב חדש דיי טוב (אתם יכולים לראות את המפרט בצד ימין) כך שמשחקים חדשים יתקבלו בברכה.. תודה רבה!
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש משו שירגיש כמה שיותר אמיתי יש לי הגה logitech g25 אז אני מחפש משו שירגיש ממש כמו לינהוג יש לי test drive unlimited האם כשמשחקים על HARDCORE MODE זה מציאותי? ויש לי LFS S2 אבל גראפיקה לא משו יש לי colin mcrea dirt התחושה נחשבת למציאותית? איזה משחקי מכוניות אתם ממליצים?(רק לא nfs)
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע האם הגירסה הזו תומכת בגיפורס fx? כי עושה בעיות בעת הפעלה ומעניין אותי לדעת אם זה בגלל הכרטיס מסך.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.polygon.com/2014/11/6/7170359/assassins-creed-unity-far-cry-4-pc-pulled-from-steam אחרי דרישות מוגזמות למשחקים, עכשיו אי אפשר לרכוש אותם דרך steam. טוב נו, גם ככה הם הכריחו אותנו תמיד להשתמש ב uplay המגעיל שלהם. איפה הימים שהכל היה ב steam.... מה השלב הבא ש actvision תשיק שירות משלה ותעביר את המשחקים החדשים שלה לשם ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פשוט כנסו לאתר ואתם לא תבינו איזה משחק ענק זה הולך להיות- http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2089 יש במשחק פשוט כל מה שאפשר לחלום עליו, גרפיקה מרהיבה, נשקים מגניבים, כשפים שולטים, אופן לחימה מטריף, משחקיות וטקטיקת משחק, ואי אפשר להתעלם מהסביבה והאויבים החייתיים שיש שם, תהיו בטוחים שאני קונה את המשחק ישר כשזה מגיע לחנויות ;D פשוט אי אפשר לתאר במילים את ההתרשמות שלי, אתם חייבים להיכנס לאתר ולראות בעצמכם
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בוקר טוב ושבת שלום! אני יודע שקודם בודקים ואז קונים אבל מאוד רציתי לקנות את המשחק CRYSIS אז מישהו מכיר את האתר הזה לקניית משחקים? http://www.mediagame.co.il/default.asp תודה רבה ושבת שלום ליאור
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם לימשהו יש HL Cd keys שהוא הוא לא משתמש או שהוא לא צריך או שהוא פשוט בן אדם נחמד שיביא לי בבקשה ב PM=private msg plz :'(
-
-
משחק התפקידים הפופולרי והמוצלח ינחת ב-Steam בתחילת השנה הבאה, ועתיד לאתגר גם את המערכות העדכניות והעוצמתיות ביותר לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-


