משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
חצי יום הכתבה יושבת ב-YNET ואין ת'רד בנושא, אנשים אתם ישנים 8) משחק הפעולה הישראלי ששוחרר בתחילת השנה, ניתן כעת להורדה בחינם. יתבסס בעתיד על פרסומות. ירון דותן, מנכ"ל חברת Invasion Interactive, מסר לנו היום כי גרסה מספר 1.2 של Rising Eagle יצאה לרשת, ובאמתחתה מספר שינויים ושיפורים למשחק. השינוי הבולט ביותר הוא הפיכתו של המשחק לחינמי לגמרי, במקום מחיר של 20$ כפי שהיה עד כה. לדברי דותן, ההכנסות מהמשחק יתבססו בעתיד על פרסומות בתוך עולם המשחק, ושהם עושים מאמצים רבים על מנת שהפרסום לא יפריע לחוויית המשחק. לגבי עתידו של Rising Eagle אמר לנו דותן: "בכוונתנו להוסיף למשחק נשקים חדשים ומפות חדשות, ביניהן גם כמה שלבים שתוכננו במיוחד עבור הקהל הישראלי". הוא לא הסכים לומר למה הכוונה, …
-
- 4 תגובות
- 791 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק על מחשב חזק. VISTA 32 + 4 GB זיכרון + כרטיס מסך ATI RADEON 3650 המחשב מחובר לפלזמה ברזולוציה 1360/768 הגסרתי בCONFIG של המשחק את הרזולוציה. המשחק מתחיל לעלות בסדר, מעלה את הלוגואים של החברות, אבל לאחר מכן עובר למצב שרואים שני משולשים לאורך המסך. 1 כהה 1 לבן. שומעים מוסיקה אבל לא רואים. ניסיתי להוריד רזולוציות אבל כלום לא עוזר. התקנתי על מחשב אחר עםם XP ןNVIDIA 7600GS וזה משחק בסדר גמור! האם הבעייה בכרטיס? או במערכת ההפעלה? תודה! אשמח לעזרה!
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
הנה טריילר פתיחה למשחק החדש שיהיה מבית Swordfish Studios. http://www.gametrailers.com/player/32738.html האמת, אין בטריילר כל חידוש אבל לפחות ייצא משהו חדש שממשיך את WIC.
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
סיימתי שלשום את DIABLO 2,ומאז אני לא יכול להפסיק לחשוב על מספר בעיות שגיליתי בעלילה. חיפשתי בגוגל מידע בנושא,אבל לא מצאתי כלום,אשמח אם תאירו את עיני. אני מדבר על חוסר תאימות בציר הזמן של האירועים וחוסר הגיון. כל הסיפור מפרק 1 עד האחרון,מסופר לBAAL בידי ומנקודת מבטו של האיש הזקן על עברו. לפי הסרטונים,ניתן להבין שחלפו כ20-30 שנה מאז המאורעות שעליהם מדובר. בפרק האחרון,מריוס אומר שהוא שמע שדיאבלו הומת ולאחר מכן הוא נותן את האבן לשד...אבל הרי במשחק עצמו,מיד אחרי שהרגתי את דיאבלו,טיריאל אומר לי שיש בעיה ועלי לפרטל את עצמי להורוגת'. ??? מישהו בבליזרד פישל כאן? עוד דבר שלא מובן לי זה כיצד בפרק ה4(לפני אחרון) מריוס מצליח להיכנס לתוך המקדש,הרי את אבירי וכוהני הזאקרום,מפיסטו כבר מזמ…
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
משום מה יש לי בעיות מוזרות בגרפיקה של המשחק.. בעיקר ליד מים. תראו בתמונה שהוספתי.. האזור הבהיר בצד ימין. זה מופיע בכל מקום שיש באזור מים. מה אפשר לעשות עם זה? וסתם מתוך התעניינות, אם אני משנה את כל הטקסטורות של המשחק לטקסטורות ברזולוציה גבוהה יותר, הגרפיקה תיהיה טובה יותר? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 906 צפיות
-
-
-
הורדתי גם את הפאץ' וזה לא עזר . הבעיה היא שלא שומעים את הצעדים או שאני נותן מכות למפלצות . איך מסדרים את זה ?
-
- 2 תגובות
- 526 צפיות
-
-
משחקים ששיחקתם ונהנתם. אני בדיוק קניתי כרטיס מסך חדש (לא 9800GTX), רוצה להשלים פערים. סיימתי את קמפיין כדור הארץ בSUPREME COMMANDER, את קרייסיס ואת COD4.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
הנ"ל (SimonSix)מהדיון הקודם שננעל. ילדים נודניקים ומתלהבי הורדות זה לא המקום בשבילכם. חלאס, תכבדו את החוקים פה.
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/screenpop.php?id=277813 1940X1290 ייתכן וכי הפירוט הגרפי אינו מלא. נלקח ממשחק אסטרטגיה שעדיין תחת פיתוח, crusaders: thy kingdom come
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אני אשמח לקבל מידע איך להחליף בין סוגי הפלסמידות? יש לי עכשיו את סמי הכוחות [קרח,חשמל , טלקינסיס וכד'] ורציתי איך להפוך אותם לסמים הפיזיים או סמי יכולת ואחרים. נ.ב לא מצאתי את הפורום שנפתח על ביושוק ובגלל זה פתחתי את זה
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
אני פשוט לא רוצה שהדיסק המקורי יישרט לי אז אני רוצה להשתמש בצרוב. האם זה אפשרי ?
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
העם יש איזושהי דרך ליגרום למישחק הזה לעבוד ברזולוציה של 1680X1050 ? הרזולוציות הרחבות היחידות שהוא מביא לי ליבחור הן 12XX x 7XX או 12XX x 9XX
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
-
לילה טוב! רציתי לדעת פעם אחת ולתמיד למה יש לי פינגים גבוהים בFEAR COMBAT ??? מזה יכול להיות? אני מחובר בראוטר ,אבל גם כשהיתי מחובר דרך מודם ישיר זה היה ככה . למה ? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, בבקשה תמליצו לי על משחקים למחשב המוגבל שלי.. אני משחק בדרך כלל ב medeival II וגם בזה הוא מתקשה מדי פעם... stalker רץ סביר למרות שהמשחק מעט משמים. episode 2 היה בסדר גמור. gta sa היה ענק.. חבל שנגמר. אני לא הולך לשדרג שדרוג גדול בזמן הקרוב. זה מה יש. מחכה להצעות..
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אני יודע שיש לי מחשב דיי מעפן לעומת אחרים פה אבל הינה המפרט: mother board:msi-7222 cpu p4:3.8 ram:512 video card:redaon 9550 128MB(maybe( זהו אני בטוח שאתם רגילים לרראות מספרים יותר גבוהים המשחק ACT OF WAR DIRECT ACTION יעבוד? ו BF2?
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
מאוד... יש לי בעבודה מחשב נייד, חלש, ואני רוצה המלצות למשחקים שירוצו עליו. בנתיים יש עליו: Heroes 3, diablo1+2, warcraft, red alert1 המפרט: P-III 850 MHZ 256 RAM INTEL GMA איזשהו כ.מ מובנה של אינטל... בקיצור... תודה!
-
- 5 תגובות
- 820 צפיות
-
-
סדרת המשחקים הוותיקה חוזרת לחיים. הפיתוח יתבצע באותו אולפן שמפתח את Deus Ex 3 http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=26331688&sid=6188958 עוד רמז (למתקשים להאמין) נמצא באתר החברה. http://www.eidosmontreal.com/en/games.html
-
- 0 תגובות
- 769 צפיות
-
-
אהלן,אני מחפש דריברים ל8800GT WIN XP למשחקים (ואת הדריבר שמשפר את קריסיס) מה יהיה הכי טוב להוריד?
-
- 1 תגובה
- 617 צפיות
-
-
האם זה נכון .ואם כן משהו יכל להגיד לי את השם המדוייק שלו? ועוד שאלה האם יצא טלאי ישראלי?
-
- 0 תגובות
- 689 צפיות
-
-
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=9791&Itemid=2 איזה כיף שיש לי עותק של ה CE במצב של preorder .
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
ככה אני משחק במשחק כבר בערך יומיים(באמת משחק מרשים) רק נראה שיש בו באג כי הוא פשוט פתאום יוצא אל מערכת ההפעלה והפסיק לפעול.. עוד מישהו נתקל בבעיה הזאת? דרך אגב הבעיה נפוצה בעיקר שמגיעים לעיר ירושלים אז ישר זה יוצא החוצה למערכת ההפעלה? אולי זה בגלל ווינדוס ויסטה?
-
- 2 תגובות
- 707 צפיות
-
-


