משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי את המשחק KOTOR 1 וזה המשחק הrole-playing הראשון שאני משחק. יש לי 2 שאלות. בהתחלה יש בחירת דמות, מה ההבדל בין solider ,scoundrel ו scout ? שאני נלחם עם משהו ,אם אני לוחץ יותר מהר זה עוזר במשהו ? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
כך תבנה לעצמך COMPANION CUBE מהמשחק PORTAL: 1) הורד אחת מהתמונות הבאות: גרסה למתחילים: http://greg.medding.net/blog/wp-content/uploads/2007/10/weighted-companion-cube-cutout.pdf גרסה למתקדמים: http://greg.medding.net/blog/wp-content/uploads/2007/10/1192220188409.jpg 2) הדפס את התמונה באיכות גבוהה. 3) קפל לפי המודל הבא: 4) הדבק. 5) שחק.
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
אני משחק בLAN מול אח שלי במחשב השני. זה די מהנה אך לאחר זמן זה כבר נהיה משעמם כי המפות גדולות מדיי בשביל אחד על אחד... רציתי לדעת אם אפשר [כמו בקואנטר סטרייק] להוסיף בוטים למשחק שיהיה יותר מעניין. תודה מראש לעוזרים...
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
-
שלום, אני מחפש משחק רשת חדש MMORPG . חשוב לי: גרפיקה,כולל PVP.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום הבאתי את המשחק לחבר שלי . בשביל שישחק קצת עד שהוא יקנה דיסק משלו והכלבים שלו אכלו את הקוספא ביחד אם הדיסק וכל הדיסק שבור עכשיו חבר שלי אמר כשהוא יביא לי את הכסף על המשחק . כמובן שאני לא יקח ממנו גם כי אני לא לוקח כסף מחברים וגם כי הוא רוצה את המשחק כבר המון זמן וההורים שלו לא יביאו לו שוב כסף כי הם רק קנו לו מחשב חדש עכשיו השאלה שלי זה אם אני חייב לקנות דיסק חדש או שאני יכול לקנות משומש ולהשתמש במשתמש שלי ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 795 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות את המשחק guild wars עכשיו אני חדש בכל ענייני המשחקים במיוחד במשחקי רשת שעדיין לא יצא לי לנסות בכלל עכשיו ראיתי שיש כמה משחקים מהסדרה הזאת של guild wars ורציתי להתייעץ איתכם בתור שחקן מתחיל איזה מהם כדאי לי לקנות אודה לכם על כל הסבר נוסף שתוכלו לתת שאלה נוספת - האם ההרחבות כוללות את המשחק המקורי, זאת אומרת הדיסק זה המשחק המקורי וההרחבה ביחד כי ראיתי כמה דיסקים של הרחבות שרשום עליהם שלא צריך את המשחק המקורי? תודה מראש לכל העונים
-
- 9 תגובות
- 883 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/adventure/overclocked/index.html?tag=topten;all;title;4 בדרך אלי, נראה משחק ברמה. טריילר קטן: http://youtube.com/watch?v=Z5pWjer3Nz0
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
Minimum System Requirements for Mass Effect on the PC Operating System: Windows XP or Vista Processor: 2.4+GHZ Intel or 2.0+GHZ AMD Memory: 1 Gigabyte Ram (XP) 2 Gigabyte Ram (Vista) Video Card: NVIDIA GeForce 6 series(6800GT or better) ATI 1300XT or better (X1550, X1600 Pro and HD2400 are below minimum system requirements) Hard Drive Space: 12 Gigabytes Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card and drivers ---------- Recommended System Requirements for Mass Effect on the PC Operating System: Windows XP or Vista Processor: 2.6+GHZ Intel or 2.4+GHZ AMD Memory: 2 Gigabyte Ram Video Card: NVIDIA GeForce 7900 GTX or higher. ATI X1800 XL series or higher Hard Drive Space:…
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
סימתי את המשחק הראשון ורציתי לדעת אם הבנתי טוב את העלילה . אז תגידו לי אם זה נכון : דליה מקריבה את הבת שלה אליסה כדי לזמן את אלוהים. אבל חלק מהנשמה של אליסה ברחה וזאת בעצם צ'ריל (הילדה המאומצת של הארי) בסוף רואים את את צ'ריל שהיא בעצם בגוף של אליסה ,והאליסה האמתית זה זאת על הכיסה גלגלים . אחרי זה הם משתלבים כדי לזמן את אלוהים ,אחרי זה הכל מובן. ובלי ספולרים ל3 בבקשה כי עוד לא שיחקתי .[br]פורסם בתאריך: 15.04.2008 בשעה 16:45:05 אפשר בבקשה תשובה ?
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
כל פעם שאני עושה משחק בתוכו.. זה נגמר בשנות ה2000 ועדיין לא מספיקים להשתמש בדברים המעניינים באמת.. הטילים, הפצצות, המטוסים המיוחדים.. אפשר איכשהו לשנות שהמשחק יגמר רק כשאתה כובש נגיד 70 אחוז מהעולם? בלי שהוא יגמר מדברים מפגרים כמו מי בורח עם החללית ראשון.. יענו יש אפשרות שאני יחליט וישנה מה צריך בשביל לנצח?
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-
-
מישהו יודע אם אמור לצאת לספר גם משחק? בדר"כ המשחקים יוצאים במקביל לסרט. חיפשתי באינטרנט פרטים ולא מצאתי כלום. יכול להיות שלא מתכוונים להוציא את המשחק? :s05: נקווה שיוציאו ושיוציאו אחד נורמלי באותו הזמן. החמישי היה דיי טוב רק חבל שלא עשו FREE LOOK עם העכבר זה היה כ"כ מטומטם. נ.ב למה באמת כל המשחקים החדשים כ"כ קצרים?... נ.ב 2 עדיף שיהיו קצרים ולא יעשו כמו שעשו בקרייסיס... התחלה טובה אמצע טוב סוף ממש גרוע... איפה ההיגיון בלהסתובב בתוך חדר שחור ופשוט לנחש לאן ללכת? =\ תודה
-
- 6 תגובות
- 882 צפיות
-
-
אהלן אנשים... לא מזמן נזכרתי באיזה משחק ישן יחסית שסבא לי רוצה על המחשב שלו, שיהיה לנו ולקטנים במשפחה מה לשחק שבאים אליו בחגים וכאלה... [אין מצב המחשב שלו תומך קרייסיס.. ]... אני לא זוכר את השם שלו, אבל זה היה על איזה יצור עם ראש כזה שהלמעלה של הראש שלו ארוך מאוד... איזה חייזר כזה או משהו... העלילה איפשהו בתוך חללית אם אני לא טועה, ויש לי אסוציאציה של 3 אותיות באנגלית בתור השם של המשחק.. משהו עם DK או משהו כזה.... אבל לא בטוח... אני לא זוכר לא מצאתי בגוגל כלום... אשמח אם מישהו זוכר/מכיר =]...
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
לפני מספר ימים עשיתי את מה שהיתי אמור לעשות עוד ממזמן.... לסיים פעם אחת ולתמיד את המשחק המהולל ומשובח FAR CRY לפני בואו של של ההמשך כמובן.. בכל פעם ופעם שניסיתי לשחק במשחק המחשב שהיה לי לא היה מספיק חזק בשביל להריץ אותו עם כל האופציות והפילטרים ומשחק כזה שווה להנות מכולו ולא לטעום כמה אחוזים ממנו! לאומת זו אחי סיים אותו עוד בזמנו (עוד באותה תקופה שP4 וFX5200/ATI9600 היו להיט ) היום לא חסר לי מפרט חזק... ואפילו גם המחשבים הפחות חזקים יריצו אות בלי שום בעיות.... איזו גרפיקה נכון יש את קריסיס ואת COD4 והם באמת שייכים לליגה אחרת של ימינו (בגרפיקה בכל אופן) אבל!!! זה משחק בן 4 וקצת והוא שם בכיס הקטן משחקים אחרים של היום בלי לדבר בכלל.... ממש יצירת פאר!!! עולם אחר …
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
ז'אנר: Modern Tactical Shooter פיתוח: Ubisoft Montreal הפצה: Ubisoft תאריך יציאה: 15-17/04/08(PC) אתר בית של המשחק: www.rainbowsixgame.com ביקורות: http://n4g.com/pc/games/g-86625/tt/metareviews.aspx תקציר: נלקח מ: freak דרישות מערכת http://www.yougamers.com/news/18059_rainbow_six_vegas_2_system_requirements_revealed/
-
- 90 תגובות
- 17.8k צפיות
-
-
ראיתי אותו ב.. מקומות אסורים.. אין מידע עליו ב GS או בכלל, כנראה שהוא לא יצא? שמעתם עליו משהו?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כרגע אני יכול רשמית להכריז שאני מכור ל-Steam. הורדתי המון מודים ואני מתרשם כל פעם מחדש מאיכות ההפקה שלהם. מי שלא הבין על מה אני מדבר, כל בעלי חשבון ב-Steam שיש בו משחק המיוצר מ-Valve בטכנולוגיית המנוע Source יכול להוריד מודים שמשתמשים שונים הכינו ולשחק בהם בחינם. מה שמעניין אותי זה באיזה מודים אתם משחקים, ואם יש לכם המלצות למודים שונים. אני אתחיל בפירסום כמה מהם: Insurgency מוד פנטסטי המתמקד על לחימה של צבא ארה"ב כנגד כוחות טרוריסטים. המוד מתמקד בTeam Tactics בניגוד למשחקים שונים שצצים לכם בראש [CS], וכאן כדי להצליח צריך לעבוד בקבוצה, לקחת מחסה ולהשתמש בשכל שלכם. פה, בניגוד לרוב המשחקים, אין מד חיים ורוב הזמן תמונות מירייה אחת או שתיים. תמונות: http://www.insmod.net/medi…
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני יודע שזה קצת דבילי להמליץ על משחקים מלפני (כמעט) עשור אבל רק עכשיו נזכרתי בהם, יצא לי לגלות אותם מאוחר: Rayman 2: The Great Escape Rayman 3: Hoodlum Havoc שניהם למחשב ושניהם מעולים לא פחות מ"מאריו 64"... מניסיון! RAYMAN אומנם ידוע ומכר מעולה בשביל UBISOFT אבל לא זכה להיות פולחן כמו "מאריו 64" באותה התקופה. בקיצור ולעיניין, פלאטפורמינג תלת מימדי מגוון ומעולה, אקשן מדליק לכל גיל, עלילה קלילה וכייפית, הפתעות שמחדשות כל שניה את ההרפתקאה. שווה לנסות אפילו שהגראפיקה ישנה! במיוחד מומלץ לאלה מבינכם שרוצים "לשרוף זמן" על משחק נוסטלגי ומדליק. שימו לב, המשחקים מתחילים בצורה מאוד בסיסית ואחרי 10 דקות אתה נכנס לשוונג ולהפתעות.
-
- 13 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני שוקל לקנות אחד המשחקים הנ"ל. אשמח אם תמליצו לי על משחק מנסיונכם (או אולי על משחק אחר בסגנון?) מבחינת משחקים מהסגנונות האלה, מאוד אהבתי סדרות Half Life ו-Prince of Persia (לפי מה שנראה, Assassin's Creed די דומה לו...) תודה!
-
- 41 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
ניסיתי לעשות כל מני מדריכים של קהילות בחו"ל אבל זה לא ממש עובד... למישהו יש ניסיון עם זה?
-
- 1 תגובה
- 837 צפיות
-
-
-
שלום כולם , לאחרונה מצאתי את העצמי משחק הרבה GTA2 (כן כן , ישן אבל כיף בטירוף ) אחרי העידכון האחרון של הווינדוס המשחק פתאום זז לאט , יכול להיות שזה בעיה ב directX ? בבקשה תעזרו לי , אני לא יכול לצאת מהבית וGTA זה מה שמחזיק אותי שפוי
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
יש פה אנשים שאוהבים civ ויודעים איך משחקים בו ברשת? תפרטו לגבי אם זה בכלל כיף וכמה זמן לוקח לחכות בין תור לתור ואיך פתרו את הבעיה הזאת אם פתרו אם יש אנשים שיודעים איך לשחק ברשת והם לא משתמשים בpower play מטורף כמו שראיתי בזמנו בstarcraft אז הם מוזמנים להגיב ולקבוע משחק
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה לשחק ברשת את Unreal Tournament 3 רק עם עוד חבר אחד אני פותח server וחבר שלי לא מוצא כשהוא פותח server אני לא מוצא אני תשתית כבלים 8 מגה והוא ADSL 5 מגה(אין קשר סתם לצורך העניין) אני אשמח לעזרה כי זה פעם ראשונה שאני מנסה אבל זה נראה לי אחלה משחק לשחק ברשת
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
לילה טוב! אני אצל חברה שלי עכשיו ,(היא ישנה חחח), ניסיתי להתקין אצלה את המשחק הזה אבל הוא לא עובד, יש לה מחשב מאוד "עתיק" 256RAM 1000MHZ GF-6200 256 MB, האמת היא שעד היום היה לה GF-5200 אבל הבאתי לה 6200 שסתם זרוק אצלי, בדקתי את המשחק אצלי עם ה 6200 והוא עבד ממש טוב, עכשיו מה שקורה אצלה זה שיש את המסך הלבן הראשון של ההתחלה , ואז הוא חושב טיפה ונותן שלח ,אל תשלחץ מעבד, לוח ,זיכרונות ,הכל יחד??? ;D
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-


