עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני די הרבה בשרתים, אני היחיד מישראל. מעולם לא פגשתי מישהו שגם מישראל שם. המשחק לחו"ל עובד לרוב סביר מינוס, לפעמים לא משהו בגלל שפינגים צומחים. אין עוד חבר'ה כאן שקנו את המשחק ורוצים אולי לארגן "משחק ישראלי" של 4 שחקנים? D=

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום ! זקוק למשחקים שירוצו על הגרוטאה שלי (<---- מפרט מימין) , בסגנון של המשחקים שרשמתי בכותרת , כמו כן אשמח למשחקים אחרים שלדעתכם ממש טובים ושיוכלו לרוץ על המערכת שלי... תופתעו לדעת שיש משחקים שרצים סבבה על המערכת שלי למרות שהם לא מתאימים לה כביכול (כמו CS ,FARCRY ואחרים...) תודה על העזרה , גל נ.ב. לא לצחוק על הגרוטאה שלי... יום יבוא ויהיה לי מחשב חדש (כרגע עד תחילת הסמסטר אני לא זקוק לאחד...)

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by IG,

    הנוסטאלגייה.... שאלה ראשונה: האם המשחקים האלה ניתנים להורדה חינם בצורה חוקית? שאלה שנייה: מאיפה? (לא אתרי שיתוף שדורשים הורדה של הפאיירוול...) אם התשובה לשאלה הראשונה היא לא אז לא להגיב פה בבקשה. תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by ~BaRaK~,

    באתר Gametrailers מדרגים את 100 הטריילרים הכי טובים בכל הזמנים http://www.gametrailers.com/top-100-trailers/ מקומות 100-81: http://www.gametrailers.com/top-100-trailers/countdown/trailers-100-top-100/718581? מקומות 80-61: http://www.gametrailers.com/top-100-trailers/countdown/trailers-80-top-100/718579?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by SpEcToR,

    פעם ראושנה העלתי את המשחק ועבד הכל טוב.. ואז שמרתי ויצאתי.. ופעם שניה אני מנסה להיכנס.. אני עושה LOAD.. ואז מתחיל לשחק.. וזה כותב לי כזה : A.I. Disabled מעל לבאר הזה איפה שכתובה לי התחמושת.. ואנשים לא זזים ולא מדברים אלי.. אבל אני יכול לירות בהם והם מתים.. אבל הם לא מגיבים... מה הבעיה? =\

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. http://hellforge.gameriot.com/blogs/Hellforge/In-the-Lens-Mirrors-Edge מה היה קורה אם המשחק היה עובר למציאות? איך זה היה נראה בחיים? הנה התשובה...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Decktor,

    קצת באיחור שמתי לב שיצא בהתחלת החודש גרסה חדשה ל UQM שזה כמובן פורט לווינדוס של המשחק הכי טוב אי פעם Star Control 2 ניתן להוריד ב http://sc2.sourceforge.net זה עדיין גרסת אלפא אבל אפשר לסיים את המשחק בלי יותר מדי באגים 56K warning: המשחק שוקל 140 מגה בערך נ.ב. זה חוקי לגמרי היוצרים של המשחק הוציאו את הקוד מקור של גרסת ה 3DO לציבור הרחב וזה בעצם פורט של זה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. אני בכעוד מס ימים מקבל את ה8800GTS שלי...ואני כבר הורד....אאא... השגתי את המשחקים: Made Man, BF2,splinter cell ,prey, BF2142, war on teror, ועוד כמה חמודים...אז בקיצר אני רוצה להוסיף אסטרתגיה לרשימה...ואם יש עוד משחקים שאתם ממליצים פשוט תרשמו!! וכמה שיותר יותר טוב!! **אה ובלי שום משחקי תפקידים או בסגנון עתיק כמו DARK MESIH או might an magic וכל מה שיש אני פשוט לא אוהד של משחקים כאלה...

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by yan_ymar,

    לחבר שלי יש סימס 2 ויש לו קצת בעיות כשהוא משחק יש לו כל מיני קוים כאלה ואפקטי צבא שקופצים לו ככה מוזר ואי אפשר כל כך לשחק ככה... מישהוא שמע אל זה משהוא??? מישהוא יכול לעזור??? תודה מראש לעוזרים.!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Roeebaeloha,

    שלום קניתי לפני כיומיים את Age Of Empers 2 HD ואני כבר 15 שעות בקרב של 4X4 כאשר לי ולחבריי נגמרו המשאבים ושניים מהם גם מתו ל4 האויבים גם נגמרו כל המשאבים ובניהם זהב,עץ אבנים הרסתי להם את כל השווקים והם בכל זאת מוציאים אין סוף חיילים האם יש מצב שמתישהו יגמרו להם המשאבים והם לא יוכלו להוציא עוד חיילים?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Liran -,

    תגידו בא לכם לארגן משחקים פה ברשת בנינו ??..בכל משחק שתרצו..פשוט תמליצו על איזה משחק בא לכם ונארגן משהו.... רק צריך לדאוג למישהו שיהיה השרת...מישהו עם רוחב פס רחב...מישהו ?! ;D

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by B0necrack3R,

    ---------------------------------------------------------------------------- קודם כל ,אדמינים - אל תבהלו! זהו תר חוקי לכל. הגרסה שעליה אני מעלה את נושא ניתנת ל15 יום באופן חוקי מחברת EPIC! --------------------------------------------------------------------------- אז ככה לכל מי שהתנסה עם הגרסה הזאת יש לי שאלה אליכם: הורדי את הגרסה הזאת ב-65 קבצים של 15MB ועכישו יש לי בעיה בלהתקין אותה.. זה לא משחק שבא בפורמט ISO או BIN אלא זה פשוט לקחו את תוכן הדסיק וקיבצו אותו לקבצי RAR! אני מקווה שעד כאן ברור. טוב אני לוקח את הקובץ הראשון נפתח WINRAR ושמה תיקה בשם UT2003 אני לוחץ עליה ועשה לה EXTRACT (מקווה שכולם מסכמים איתי) אך זה רושם לי מלא ERRORS! WRONG METHOD. ניסיתי גם לפתח את זה …

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by yosizach,

    לפני שפרמטתי את המחשב גיביתי את המשחקים השמורים שלי במקס פיין 2 התקנתי את מקס פיין 2 בכונן e עכשיו לאיפה להכניס את המשחקים השמורים !?! איפה שמקס פיין 2 מותקן יש תיקיה בשם save game אבל עם אני שם את זה שם זה לא מכניס את זה למשחק

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. שמעתי שיצא ואני רוצה להוריד אבל אני שואל אם כדאי לי להוריד בגירסת הדיוידי?מה יש בכלל בדיוידי?שמעתי שבאמצע המשחק יהיה כל מיני סרטונים זה יפריע לי?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Nitrous90,

    http://dlx.gamespot.com/pc/serioussam2/moreinfo_6133948.html שיהיה לכם ערב מואץ עמוס במפלצות חסרי ראש

  16. אני מחפש כל מיני פורומים ואתרים לארנשים שאוהבים משחקי תפקידים למחשב. גם אתרים ישראליים בעברית אבל גם באנגלית. אז מה כל האתרים, הדפי פייסבוק והפורומים שאתם מכירים? אני האמת מחפש בעיקר בתור מפתח משחקי כדי שאנשים ינסו את המשחק שלי(בפיתוח).

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by SamurAchzar,

    מתקן את כל הבעיות הרציניות (כלומר, הserver browser). בבקשה: http://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2patch_v_101.exe

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by benboom,

    יש לי מכשיר PSP ויש לי אפשרות לקנות משחקים צרובים (גרסה אירופאית) והשאלה היא האם הוא קורא דיסקים צרובים? (מקווה שזה שייך לפורום הזה)

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אני לא הצלחתי להבין בדיוק מהן ההרחבות החדשות שיצאו. אבל אשמח לשחק בהן. יש לי את GTAIV המקורי. אני אצטרך לקנות שוב את ההרחבות? או שאני יכול להוריד בחינם? אשמח אם תחדדו את אוזני לגבי ההרחבות תודה, תמיר.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Turgeman Shahar,

    היי ,אנחנו כמה חברה עם ממש הרבה זמן פנוי . אשמח אם תצפו ותרשמו לערוץ ! תהנו !!

  21. Started by 1900GT,

    הוא אומר לי שאני לא מחובר לאינטרנט. גם אחרי שעדכנתי לגירסא 1.20 מה עושים?? אולי זה בגלל שיש לי רשת?!?!?!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by noiZE,

    סליחה על זה שלקחתי לך חלק מהשיר של הפראג שלך זה פשוט היה ממש מתאים kalabokk

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by naknir,

    אהלן חברים, קניתי היום את Half Life מקורי ב-100 שקל, הורדתי והתקנתי את ה-Counter Strike 1.5 Mod Full מהאינטרנט וגם הורדתי והתקנתי עדכון ל-Half Life לכרסא הכי חדשה. בנוסף, התקנתי גם את The All Seeing Eye. אחרי כל ההתקנות, הפעלתי את ה"עין" וניסיתי להיכנס לשרת. כשלחצתי על סרבר מסוים פעמיים, המשחק כאילו עלה ואז פתאום לפני שאפילו עשיתי משהו אני מקבל הודעת שגיאה: Could not load library D:\Sierra\Half-Life\cstrike\cl_dlls\client.dll. אין לי מושג למה זה קורה!! בנוסף כשנכנסתי ל-HL עצמו בלי ה"עין" וניסיתי לעשות משחק Multiplayer הוא כתב לי שהגרסא של ה-HL שלי לא מעודכנת והאם להיכנס לאינטרנט ולחפש עדכונים. לחצתי כן והוא חיפש עדכונים וכתב לי שהגרסא שלי הכי מעודכנת ויצא מהמשחק. וככה כל …

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by jj516,

    התקנתי את המשחק, ועכשיו כשאני משחק בו הדמויות לא מדברות נכון, הם מגמגמות וחוזרות על המילים הרבה! זה רק אצלי או שיש פתרון לבעיה?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. הורדתי את שתיי הדמואים החדשים Starship Troopers ו-BOS או בשמו השני Bet On Soldier שמתי על HIGE ב-Starship Troopers פשוט יצא לווינדוס (לשולחן עבודה) ו-BOS עבד איטי וקירטע רצח שמתי על LOW ועבד חלק אבל בגרפיקה חרא שווה להשקיע באיזה גוף קירור ב-200 שקל ולעשות OC רצחני ?? כי אין לי כסף ל-7800 או ל-6800GT אה והכרטיס שלי GigaByte NVIDIA GeForce 6600GT 128MB AGP

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים