עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by KingYes,

    לא מצאתי איזה אשכול רישמי על המשחק.. אז פתחתי את האשכול הזה. בגדול.. יש קובץ של הגדרות שלפני שמפעילים את המשחק.. שמה אתה מגדיר את המקשים + רזולוציה. האם יש דרך יותר טובה לערוך את ההגדרות (אפקטים, AA, שאנדואו)? האם המשחק הזה בכלל תומך ב-GAMEPAD? כי זה לא נראה לי. אשמח לעזרה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by DivineS,

    13-5 GG 1st half 2nd half

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by RoyShefy,

    סיימתי אותו אחרי בערך 8 שעות של מתח ואנדרנלין שלא נראה לי שעברתי מול העולם האמיתי. הסיבה שפתחתי את הת'ראד הזה במקום פשוט להמליץ עליו היא שלמשחק הזה מגיע יותר. רוב האנשים לא שמעו על המשחק הזה שד"א שונה לו השם ל - Indigo Prophecy. לדעתי זה חבל, ולכן אני פוקד על כל מי שקורא את זה לקנות את המשחק בהקדם האפשרי. הגראפיקה לא מדהימה או חדשנית ברמות אבל כל זה לא משנה, כתשחקו במחשק הגאוני הזה, אתם תבינו. 11 מתוך 10 לטעמי ולטעם כל החברים שלי ששיחקו במשחק. לינק לביקורת של האתר GameSpot - http://www.gamespot.com/pc/adventure/fahrenheit/index.html?q=Indigo%20Prophecy הסיבה שהמשחק קיבל 8.4 היא כנראה בגלל הגראפיקה (סגנון מקס פיין 2).

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. חושב שהיה אולי שלב ברכבת או אולי שלב שקשור להחלקה עם קרח תודה!!!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by AtR,

    לא יודע אם לכולכם יצא לראות את הטריילר למשחק שאמור לצאת באוגוסט: לדעתי זוהי פשוט יצירת אומנות!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. עולם הגיימינג מציע אינספור הזדמנויות לרעיונות מקוריים ובלתי רגילים - ואלה הם הכותרים שלקחו את החופש הזה אל הקצה של הקצה לכתבה

  7. Started by ~BaRaK~,

    מפיצה: Capcom מפתחת: Slant Six Operation Raccoon City אמור לצאת בין הרבע האחרון של השנה (Q4 2011) לתחילת שנת 2012. המשחק יקרה בין הארועים של Resident Evil 2 ל Resident Evil 3, ויתרחש בעיר Raccoon City שתושביה הפכו לזומבים בעקבות התפרצות ה T-Virus. אנחנו נשחק בתור קצין אבטחה של ארגון אמברלה .Umbrella) נוכל לשחק עד 6 דמויות שונות Vector, Spectre, Beltway, Four Eyes, Lupo, Bertha ולכל דמות יהיו יכולות אישיות שונות. Preview http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-resident-evil/715226? http://www.gametrailers.com/video/preview-resident-evil/720125 http://www.gametrailers.com/video/sdcc-11-resident-evil/718008

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. ברוכים הבאים לפורום משחקים פורום זה נועד לכל דיון בנושא משחקי ניהול וסימולציה. חוקי הפורום במסגרת ניסיון לשמור על רמת דיון גבוהה בפורום, הוחלט על מספר חוקי פורום שעל כל משתמש לדעת וליישם. אנא הקדישו מספר דקות לקריאתם והבנתם, בכדי לחסוך אי-נעימויות מאוחר יותר. תוספות חוקים ספציפיות לפורום משחקים: 1. דיונים על פריצות, הורדות ותכנים לא חוקיים בנוגע למשחקים - אסורים בתכלית האיסור. 2. דיון שייפתח עם שאלות בסגנון "המחשב הזה יריץ לי את XYZ?" יינעל. בשביל לבדוק ביצועים יש דמו או דרישות מערכת שפורסמו עבור המשחק. 3. כותרות בסגנון: "בעיה | משחק X לא רץ" לא מקובלות. במקום זאת כתבו כותרת עניינית שמתארת את הבעיה/תמצית השאלה. 4. בעיות חומרה במשחקים, כגון קריסות, משחקים שפועלים לאט ללא …

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by ^DaRk-MiNd^,

    למי שלא שמע\קרא\ראה משחק האסטרטגיה הזה עומד לצאת בקרוב. הגראפיקה שלו ממש יפה ונראית דומה לשל משחק פעולה, השליטה נוחה ויש לו הרבה פוטנציאל. כמה תמונות שתפסתי מהדמו: (Geforce 4 ti4200, עם קצת הורדת איכות צללים והשתקפויות הוא פועל טוב גם ב1280X1024) את הדמו שכולל מולטיפלייר אפשר להוריד כאן ואולי גם לארגן משחקים ביננו

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by simonsix,

    שימו לב מי נמצא במקום ה 3 ועל זה נאמר - יש משהו שאנחנו לא יודעים? 3 כותרים ל Battlefield בשנה אחת? http://dailyfidelity.com/gaming/top-10-most-anticipated-shooters-of-2009/ 1. Call of Duty Modern Warfare 2 2. Operation Flashpoint: Dragon Rising 3. Battlefield 3 4. Bioshock 2 Sea of Dreams 5. ARMA II 6. Battlefield 1943 7. Battlefield Bad Company 2 8. Red Faction Guerilla 9. Wanted: Weapons of Fate 10. Velvet Assassin

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. יש לי pIII 866 עם radeon 9000 pro 128 mb 256 זיכרון sdram386 דיירקט איקס 9(למרות שאני יודע שהוא לא תומך) וזהו כל המידע. למישהו עם מחשב פחות טוב משלי עובד חלק ואני מתכוון לזיכרון מעבד וכרטיס מסך. תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Blue Cheese,

    אני יודע שרוב הגיימרים הישראלים ממש לא משחקים במשחק הנהדר הזה,אבל אני עדיין אשאל פה,האם מישהו מתכוון לשחק במשחק המלא? הבטא נסגרת ב 12 באפריל והם מוחקים את כול החשבונות,שחקנים מתחילים מהתחלה. המשחק חינם ולא עולה כסף אבל..אין יותר גולד יומי,אם רוצים פרמיום אז צריך לקנות גולד,כרגע הם מציעים 3 חבילות שמהם ניתן לבחור - http://game.worldoftanks.eu/news/general_news/buy_gold_special_price_and_get_unique_tank_free בקיצור מישהו שוקל לשחק במשחק כשהוא יצא? אפילו בלי פרמיום...?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  13. Started by EzX1,

    יש לי כרטיס מסוג 8800 gts לפניו היה x1800xt על הכרטיס הקודם המשחק היה רץ יופי ועל הכרטיס החדש מציג לי שגיאה ביכלל לא ניכנס למשחק והוא מעודכן לפאץ החדש מישהו ניתקל בבעיה הזאתי חוסר תמיכה בדריברים או באג רציני במשחק תודה מראש לעונים

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. התחלתי להתעניין בסימולטורים ואחרי שחטפתי שוק מהריאליזם של Lock On (המטוס התפוצץ על מסלול ההמראה בגלל שלא הזרמתי מספיק CO2 למנועים או משהו כזה) החלטתי לעבור למגזר האזרחי של סימולטורי הטיסה, ולכותר הדגל: MS Flight Simulator 2004. אך לפני שאני מתחיל לשחק, מעניינים אותי כמה דברים: 1. הבנתי שאפשר לשחק גם עם מקלדת, אבל האם עדיף ג'ויסטיק? האם השליטה איתו יותר נוחה והאם זו יותר עניין של תוספת לריאליזם של המשחק? 2. אם נגיד אני מתכנן להטיס איזה בואינג חביב מנתב"ג לניו יורק למשל, האם הטיסה תארך 14 ומשהו שעות כמו טיסה אמיתית? 3. משיטוט בפורום סימולטורים בגיימר, שמתי לב שהם עורכים מטסים של חברי הפורום, אבל בשביל להיות שותף במטס צריך להכיר נתיבי אוויר, לדעת להשתמש במפות GPS, להכיר …

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by DAN123,

    אך אני ניכנס למסך הקונסול כדי לכתוב ולהפעיל קודים למשחק. תודה מראש...

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by MINIME,

    GILAD THE KING IS COOMING. DOOM 3 יצא בחצי שנה השנייה של 2003. :AR15: :AR15: :AR15:

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by zoyaniv,

    שלום שאני משחק במישחק אחרי כמה זמן הוא רושם שאין לי מספיק זיכרון למרות שיש לי 512 מגה ואני סוגר את כל היישומים הפתוחים למישהו יש הצעות?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. לילה טוב! רציתי לדעת פעם אחת ולתמיד למה יש לי פינגים גבוהים בFEAR COMBAT ??? מזה יכול להיות? אני מחובר בראוטר ,אבל גם כשהיתי מחובר דרך מודם ישיר זה היה ככה . למה ? תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Mayan_S,

    יש עוד מישהו ששם לב שמאז העידכון האחרון המשחק נהיה בלתי שחיק, לאגים שתוקעים את המשחק לכמה שניות? וMATCHMAKING זוועתי

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by approx,

    מצאתי עותק מקורי של המישחק אצלי בבית והשאלה היא האם המישחק הזה שווה משהו ? מישהו יצא לו לשחק בו ? הוא שווה משהו ?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by alex_2007,

    הורדתי משחק True Crime: New York City אבל מה עביה הקובץ IMG לא נפתח לי ב DAEMON Tools :nixweiss: מה לעשות תעזרו לי בקשה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by mbs,

    היי, האם בהנתן מפרט מחשב חזק למדי יהיו הבדלים בביצועי משחקים תחת מערכות ההפעלה הנ"ל? שמעתי טענות שלפיהן XP PRO מבצע הרבה בדיקות ברקע שעלולות להפריע לביצועים. האם זה נכון? תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אני על ההתחלה יצאתי מהספינה וניכנסתי לחדר שם אני מדבר עם זקן וזהוא מה השלב הבא שעלי לעשות? איך פותחים תדלת? תודה למגיבים !!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by kobi_af,

    פשוט אחרי פירמוט של סי המשחק נשאר לי בדי והוא עובד אז בטח השמירות של ניד פפור ספיד היו בסי שמרתי אותם אבל עכשיו אני לא יודע איפה לשים אותם שהמשחק יפעל עם השמירות

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by WarMachine,

    המשחק המדובר אמור להגיע לחנויות בשבועות הקרובים בגרסאותיו השונות(נראה לי ל360 הגיע כבר), IGN פרסמו עליו כבר ביקורת ובה מרעיפים עליו שבחים מכל עבר, כנראה שבהחלט המשחק עומד בציפיות שלו, קיבל 9.0 אצלם. http://xbox360.ign.com/articles/739/739175p1.html בכל מקרה אולי לאיזה אחד מבעלי ה-360 יצא להניח את ידיו עליו והוא יכול לספר לנו ממקור ראשון איך הוא?

דיונים חדשים בפורומים