משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
המשחק רץ באיטיות מטורפת במחשב שלי, ברמה של 1-2 פריימים לשניה. הקטע הוא שעל אותו מחשב בדיוק המשחק פעל לפני שנה בלי שום בעיות. ניסיתי לעדכן דרייברים לכרטיס מסך, להתקין שוב DirectX, להתקין את המשחק מחדש, אבל כלום לא עזר. כשאני מסתכל על אחוזי הCPU בשימוש הם אכן מגיעים ל100%, אבל איך זה הגיוני? מה גם שהמפרט שלי חזק בהרבה ממה שצריך בשביל המשחק. גם כשאני מריץ את המשחק בלי שום פרוסס אחר ברקע זה לא משפר את הביצועים. המפרט שלי להלן: Windows XP PRO SP3 DirectX 9.0c AMD Athlon 64 X2 6400+ Black Edition, 3294 MHz (16 x 206) Gigabyte GA-M68M-S2P (nVIDIA nForce 7025-630a) 2 x 2 GB OCZ DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-6-6-18 @ 400 MHz) (4-5-5-15 @ 333 MHz) (3-4-4-12 @ 266 MHz) Radeon X1950 Pro 256…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אנשים איזה משחקים ישנים יש שכייף לשחק איתם בLAN? בנוסף אני מחפש בנרות את המשחק virtua cop 3 אם מישהוא יכול לעזור לי למצוא אותו אני ידאג להחזיר לו טובה (כמובן בפרטי כי בפורום זה כנראה לי חוקי) תודה לעונים!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
לאיזה משחק גרפיקה טובה יותר?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז ניסיתי פשוט לחשוב על הכל ולא מצאתי פתרון. יש לי מחשב די ישן יחסית,AMD 900MHZ עם MB RAM 384 ועם כרטיס חדש סבבה יחסית FX 5500 . משום מה לא עולים לי משחקים כמו NFS החדש, SONIC החדש ועוד כמה (FIFA 07 עולה כמו גדול). כל פעם שאני מפעיל אני מקבל הודעת שגיאה בסגנון הזה Sonic Riders has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. תיאור: AppName: sonicriders.exe AppVer: 1.0.0.0 ModName: sonicriders.exe ModVer: 1.0.0.0 Offset: 00119beb וזהו, פשוט לא נכנס למשחק, חיפשתי מידע בגוגל על הבעיה אך ללא פתרון. למישהו יש הצעה? תודה מראש!
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לי תדגם wirless laser desktp 6000 של microsoft ושאני משחק בפיפ או ראינבוי סיקס ויגאס יש בעיה עם המקשים: בפיפא שאני לוחץ על w פלוס d או a הוא לא יכול לרוץ קדימה וברינבוי סיקס ויגאס 2 שאני לוחץ על w רוצוף הוא נתקע כל הזמן מה לעשות?איפה הבעיה במשחק או במקלדת?? תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רמת קושי - begginer, כדי שלא יתעצלו לשחק... טבלאת השיאים נכון לעכשיו : 1) Zzzz-28 seconds (2 (3 (4 5)
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אין לי כוח לשרתים אני סתם משחק
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קודם כול, שנה טובה לכולם . הורדתי את המשחק החינמי Aces High 2, אבל כשאני מנסה להרסם למולטי, זה אומר לי לרשום גם cupon cod או משהוא כזה. מה זה הדבר הזה? איך אני משיג? דבר שני, איך עובד המולטי במשחק הזה בכלל? תודה לעוזרים! אלון
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי, אשמח להמלצות, שיהיה כולל: -שרת ענק עם מפה - יקום ענק, עדיפות לשלנו (כוכבים ומרחק בינהם, חוקי פיזיקה). -רב משתתפים (עדיפות לשילוב בין pc לקונסולות). -שיהיו הרבה אפשרויות, כמו משימות, תחרויות, קרבות ועוד.. נגיד כמו gta אבל בין כוכבי : ) תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
הרפתקאת חלל מבוססת על איזשהו גיבור אסטרונאוט שנוצר מתוך נובלות מדע בידיוני גרמני ישן, בגרפיקה לא רעה בכלל ודיבוב מעולה, בהתחלה נתנו שם חידה של ניחושים קשה ברמות מייאשות, אבל אח"כ המשחק ממש נהיה סביר מבחינת קושי, לפחות לכל מי שהתנסה במשחקי הרפתקה. סה"כ סגנון ייחודי שלא רואים בכלל בזמן האחרון, בהחלט עשו עבודה יפה ושווה ביותר לכל חובבי משחקי ההרפתקאות. [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
לפני כמה ימים התקנתי DIRECTX 8.1 במטרה להפעיל את GTA3 אחר כך שבאתי לשחק ב מקס פיין הוא לא פעל וכתב שהוא צריך DIRECTX 8 ומעלה ! אם מישהו יכול לעזור שיכתוב ! ???
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחבר אותו והוא לא עובד לי במשחק, מה לעשות? גיימפאד של לוג'יטק ,הדגם הנפוץ rumblepad 2 נראה לי
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בבית משחק NBA2K12 שנרכש לפני שנתיים. בהתחלה המשחק עבר רגיל וללא שום בעיה, אך בשלב מסוים נאלצנו להחליף כונן קשיח במחשב. ההחלפה בוצעה בלי בעיות, ולאחר מכן התקנתי שוב את המשחק. אך מהר מאוד נתקלתי בבעיה - לא הייתה אפשרות לשמור שום שמירה במשחק. באינטואיציה נתתי הרשאת מנהל למשחק ואכן המשחק התחיל לעבוד רגיל. הבעיה היא שרק למנהל המחשב יש גישה למשחק ולילדים שגם רוצים לשחק אין גישה למנהל כי יש סיסמה. ניסיתי לבדוק מתי המערכת דורשת הרשאת מנהל אבל זה נמצא ברמה נורמלית, כלומר דרגה אחת מעל אף פעם. האם למישהו יש רעיון לפתור את הבעיה? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, פתחתי על המחשב שלי שרת לBF2 מאחר ויש לי חיבור עם אפלוד גבוהה וגם מחשב חזק, הגרסא של השרת מאפשרת לכל הגרסאות של באטלפילד לשחק (והמבין יבין). אי פי מעודכן: 82.80.146.49 תחוו דעו לגבי לאגים או פינגים אני אראה אם להשאיר אותו או אם זה שווה משהוא בכלל (זה DEDICATED SERVER). המפה היא GULF O MAN וזה ל64 שחקנים. תהנו. עריכה: אוקי, הורדתי אותו עד שאני אוריד מחדש את הסרבר המעודכן.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בזמנו קניתי Humble Bundle Origin שם קיבלתי לא מעט משחקים של EA ביניהם medal of honnor בימים האחרונים הורדתי אותו וניסיתי לשחק בsingle player אך אני מגיע למסך שחור והמשחק יוצא. אני שמתי את המשחק בסטים וניסיתי להסיר אותו ולהתקין מחדש אך אותה בעיה חוזרת על עצמה, ניסיתי את המולטי והוא עובד מצויין אבל הסינגל לא אני לא יודע מה לעשות ולמי לפנות
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כחלק מבית C בגביע האומות באתר Clanbase, נבחרת ישראל תפגש נגד נבחרת שוויץ ביום ראשון הקרוב (5/2) בשעה תשע בערב. המפגש כרגיל יתקיים בפורמט של ארבעה סדרות 1על1 וסדרת 2על2, כל הסדרות הטוב משלוש. לבקשתם של השוויצרים סדרה אחת שוחקה ביום חמישי, ו Blight פגש את המקצוען השוויצרי biGs. סרטונים מהסדרה הזאת: חלק 1 חלק 2 השחקנים שישחקו וכתובת השידור תפורסם לקראת תחילת המפגש.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הרגע שיחקתי להנאתי בNFSU ברשת במרוץ דראג כשלפתע מגיחה משמאלי מכונית ועוקפת אותי בטיל (והייתי על 350~) הייתי בטוח שזו היתה תוצאה של לאג (קרה לי כבר כמה פעמים) אבל כשבדקתי בסטטיסטיקה ראיתי שהוא טס ב700 ומשהו קמ"ש. האמת שלדעתי זה הדבר הכי עלוב שקיים, לעשות צ'יטים במשחק.......
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אבא שלי עכשיו נמצא בחו"ל, והוא אמר שהוא מצא לי חנות שכול המשחקים שם ב50% הנחה. אז, איזה משחקים אתם ממליצים לי? אני מעדיף משחקים שמתרכזים יותר במולטי, כי משחקי סינגל אני יכול להשיג בדרך לא דרך . אני אשמח גם להמלצות על משחקים שכיף לשחק איתם בשלט של ה360 על המחשב. תודה לעוזרים! אלון
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו שיש לו את המשחק המלא יכול בבקשה לבדוק אם יש במשחק את הקבוצה פיורנטינה (או פלורנטינה) היא אמורה להיות באיטליה ליגה שנייה או שלישית זה ממש חשוב לי אז בבקשה תבדקו תודה!
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם כן, יצא לכם להפעיל משחק ברשת?? משום מה, אני לא מצליח למצוא עוד משתמשים ברשת.. המשחקים שאני מנסה הם: WORLD TOUR SOCCER CHALLENGE EDITION UNTOLD LEGEND: BROTHERHOOD OF THE BLADE משחקים מקוריים.. זה מוזר, כי הWEB עובד לי ואני גולש ב PSP ופשוט ה MULTIPLAYER לא רואה עוד שחקנים.. אגב, אם מישהו מעוניין, אפשר לקבוע איזה יום למשחק..
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כי זה לא נפתח ב winrar, איך אפשר לאחד אותם?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-


