עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by asaf556,

    איך אני מכניס את הקודים למשחק ניסיתי אבל לא הולך לי אשמח אם אני אקבל הסבר ברור לא כמו במעבדת הdna אני לא מוצא איך לשים שם [br]פורסם בתאריך: 18.07.2008 בשעה 15:16:40 עזרה בבקשה

    • 1 תגובה
    • 981 צפיות
  2. אפשר להוריד אותו?

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  3. למשל אם אני אשחק לדוגמא ב-Assassin's Creed, Gears Of War, Crysis פתאום המחשב אחרי כמה דקות ממזער לי את המשחק לשורת משימות. זה קרה לי בכל המשחקים, בהתחלה חשבתי זה באג שיש במשחק אחד. אבל ראיתי שזה בשאר המשחקים גם ככה. מה עושים ? יכול להיות שזאת בעיה בכרטיס מסך ? תודה לעונים.

    • 7 תגובות
    • 2.5k צפיות
  4. זקוקה לעזרה נואשות ! הורדתי מייפל סטורי למחשב חדש עם כרטיס מסך צלצ מיימד ואני לא מצליחה לראות דבר ! רק לשמוע. מה עושים ??? אנא עזרתכם

    • 1 תגובה
    • 721 צפיות
  5. אני משחק על winXP הכל הולך חלק במשחק הכל סבבה ואז כשאני רוצה לשמור אז המשחק פשוט נתקע יצויין שזה הופיע רק בשלב יחסית מתקדם במשחק אחרי ששיחקתי כמה שעות ובהתחלה זה לא היה ככה...מה עושים??

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  6. Started by ag43,

    אני מתכנן להתחיל לשחק STALKER בפעם הראשונה והבנתי שיש מוד כזה שאמור לשפר את חווית המשחק עשרת מונים. אשמח לפירוט על המוד הנ"ל והאם הוא מתאים גם למי שמשחק בפעם הראשונה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. מאז הקרבון יצא משחק מכוניות ששווה משהו?

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. Started by Pure-Gold,

    התקנתי מחשב חדש ולאחר שהתקנתי את התוכנה אני לא יכל להוריד שום משחק. מצורפת תמונה. האם מישהו נתקל בתופעה הזו ? עד כה EA לא ממש מועילים עם התמיככה שלהם. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by kobiatti,

    שמתי לב ששמים תמשחק במלא benckmarks ... לא הבנתי מה הדרישות הגבוהות במשחק הזה?!?! אני עם geforce5700 והרצתי אותו סבבה לאללהה למה שמים אותו בבנצ'מארקים?

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  10. Started by Royz,

    הגרסה החדשה 2.1 יצאה עם מלא שיפורים פתחתי פה פעם דיון מושקע עם הרבה תמונות ומידע - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=319349.0 על מנת לשחק במוד צריך: 1)להוריד סטים אם אין. 2) משחק המבוסס על המנוע SOURCE של half life 2 כמו: hl2, hl2dm, hl2 ep1, hl2 ep2, dod source, css,tf2 3) Source SDK base מ steam tools (שוקל קצת וצריך אותו בשביל להפעיל כל מוד של hl2) יש המון שינויים מהגרסה קודמות: - 2 New Maps - 3 New Game Modes - Tons of fixes - Plenty of additions - Lots of balance changes For more check out our Readme Be sure to also check out our Player Guide while you download! קישור לסרטון הרשמי של המשחק: http://www.gamershell.com/download_23070.sht…

    • 4 תגובות
    • 911 צפיות
  11. Started by x-pac,

    אני רוצה המלצה למשחק אסטרטגיה חזק שלא יהיה מהפשוטים משחק עם קצת מורכבות ושיביא לי אתגר אמיתי תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  12. אני לא מוצא את המפתח הרביעי שניים נמצאים כבר אחד פתחתי את השער ושמתי אותו איפה האחרון עזרה בבקשה אני לא יודע מאיפה להביא אותו מי שיכול להביא תמונה שתתאר את המיקום זה יעזור תמונה: תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 975 צפיות
  13. Started by haimon_v,

    המשחק מוחרם או משהו? אף אחד לא מתייחס אליו? למה?

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  14. מעבד E6700 OC 3.200 כרטיס מסך 8800GTS 512 G92 OC משחק על פרטים הכי גבוהים. אני מאמין שמשהו מגביל את המערכת.

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  15. Started by quantoM,

    www.aim400kg.ru/en אתר לאימון על האימינג במשחקי FPS, בעיקרון כתוב שזה לCS, אבל אני חושב שזה מתאים לכל גיימר של FPS. עלו והצליחו, Quantom.

    • 30 תגובות
    • 3.8k צפיות
  16. שלום, הורדתי את המשחק בכמה חלקים כאשר חילצתי את אחד מהם (שכולם ביחד) קיבלתי קובץ iso אותו ניסתי לפתוח בדימון טולס אך כאשר ניסתי להכניס אותו לכונן הוירטואלי... המחשב ביצע ריסטארט לאחר הריסטארט המשחק נקלט בכונן הוירטואלי אך כל פעם שאני לוחץ עליו כדי לקבל את מסך ההתקנה המחשב מבצע רר תודה לעוזרים חשוב-זה לא קרה לי אם משחק קודם שהורדתי

    • 4 תגובות
    • 752 צפיות
  17. יש לי משחק ישן של L.A.P.D השוטר הרובוט משחק הדמו יש לי ואני רוצה להתקין אותו אבל הוא לא קורא ווינדוס אקס פי ניסיתי לשנות במאפייני ההתקנה לווינדוס 98 זה לא נכנס גם כן האם יש דרך כלשהי להתקין את המשחק בכל זאת ?!

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  18. המחשב מספיק חזק, CSS פועל ב1920x1080 חלק 150FPS +- תמונה: http://img389.imageshack.us/img389/9712/aaprobbt9.png

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  19. Started by Tommy,

    המשחק יצא לחנויות המובחרות כמו שנוהגים להגיד פה אין לי אותו עדיין אז אני מצפה לאנשים שיש להם לכתוב פה איך המשחק ...

    • 34 תגובות
    • 3.9k צפיות
  20. Started by Nikiller,

    אני לא יודע אם אני בפורוםפ הנכון (אם צריך תעבירו) ואני הולך לשאול שאלה ממש מפגרת... אני רוצה להריץ את ה AC על 1680X1050 עם כל ההגדרות עד הסוף...(מסך 20") אני מקבל 22-30 FPS הכרטיס עם OC דיי רציני.. והמשחק עובד טוב.. אם אני מוריד את ה SHDOWS ואת ה MULTISAMPELLING ל-2 ו-1 בהתאמה אתה הרזולוציה ל 1280X1024 אז המשחק רץ 35-55 =] אבל אני רוצה את המקסימום... השאלה היא כזאת: לבעלי ה88GT וAC כמה FPS יש לכם ברזולוציה הנ"ל?(יכול להיות שהוא חלש מידיי???) והאם יכול להיות שיש רכיב שמגביל אותי?(כי אני בונה על 4870 בקרוב..) תודה מראש.. NIKILLER

    • 1 תגובה
    • 912 צפיות
  21. Started by A.Iniesta,

    התקנתי את המשחק על מערכת שאמורה להריץ אותו בצורה יחסית טובה - p4 1.7 512 mb ddr radeon x1600 pro אבל מה, המשחק עובד לאט ונתקע כל רגע כאילו חסר לו fps, שמתי על ההגדרות תצוגה הכי נמוכות שאפשר, ועדיין אותם תקיעות כל רגע. שמעתי שיש פאצ'ים למשחק, מהם והאם הם יכולים לפתור את הבעייה? תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. לא יודע מה הבעיה אבל אני לא מצליח לפתוח שרת . אני הולך ל MultiPlayer אחרי זה פותח את השרת , הכל טוב ויפה לאחר מכן אני צריך להגדיר את סוג המשחק ואת המפה והמכוניות. אז אני הולך ל Setup Event ומשם מגדיר הכל עד שאני מגיע למכוניות אני מסיים את ההגדרות של המכוניות ובא לפתוח את השרת זה יוצא ישר ומביא את השגיאות הבאות: http://img372.imageshack.us/img372/626/80713041ad9.jpg ולאחר מכן לחיצה על אינטר או אישור אני מקבל את השגיאה הזאת: http://img228.imageshack.us/img228/9015/27462444il5.jpg ד"א (ה Directx שברשותי הוא הגירסא ה 9 , וינדוס אקספי - בעבר זה פעל מצויין). וכמובן אני לא בטוח שמכירים כאן את המשחק אולי מעטים אבל גם מי שלא יכול לעזור או לנסות. אשמח לקבל קצת עזרה , תודה.

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  23. אני מחפש משהו שאוכל לנצל מחשב מאוד חזק, כלומר רזולציה של 1900 על 1200, כרטיסי מסך חזקים (כמו 280GTX או 4870 במערך CF) וכו'. מחפש משחקים או אסטרטגיה, או קואסטים, או פעולה (FPS או אחרים). לא משחקי ספורט ולא סימולטורים (אפשרי מרוצי מכוניות) איזה משחקים יש לכם להציע לי שממש "יפילו אותי מן הכסא" גם מבחינת גרפיקה וגם מבחינת סאונד, ורצוי גם עלילה מרתקת ומעניינת ומשחקיות ככה שאהנה לשחק בהם שעות על גבי שעות ? תודה מראש!!

    • 32 תגובות
    • 3.2k צפיות
  24. שלום ולילה טוב לכולם, אני פרמטתי את המחשב ואני מחפש משחקים בקטגוריות FPS,אקשן,פעולה (משחקים אקשן/פעולה בגוף שלישי או יחיד)... המפרט שלי בצד.. אני רוצה שמשחקים ירוצו מצויין על 60FPS בערך...(אני מעדיף שירוצו על 60FPS עם רזולוציה 1680*1050) ושהמשחקים לא יהיו מאוד ישנים.. הינה דוגמאות למשחקים שאני אוהב ואני רוצה שיהיו דומים לאלו: COD4,FarCry,Max Payne 2... תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  25. Started by Shoko,

    יש אותו גם למחשב או שזה כותר רק לפלייסטיישן ?

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות

דיונים חדשים בפורומים