עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by DivineS,

    סתם גיימפלי של RECHYYY מי שרוצה שיראה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Gal&Gal,

    ד"א הם ריקים =) אף אחד לא משחק? וחוץ מזה הפינגים שלי לשרת 70 80 זה הגיוני? יש לי יותר נמוכים בגרמניה חח

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by rapider,

    הרשמת קבוצת LEMON SLIDE לHWZONE לאן . חן DARUX מסליתי steam_0:1:22587897 ארטיום ANGELSOLE קרסנוב steam_0:0:2586402 דין RAPIDER גפני steam_0:0:38416732 תומר INVADER אלגריסי steam_0:0:2586402 גל ZESTY דדון steam_0:1:41860941 תמונה של ה STEAM ID http://imageshack.us/photo/my-images/689/2011122300002j.jpg/ אני RAPIDER מאשר

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שאלתי היא מה מהות התפקיד, איפה ניתן ללמוד זאת, האם שווה בגילי ה"מופלג" (31) להכנס לתחום הזה (אגב אני נשוי + 1), פשוט אחותי שעובדת בחברה מסויימת והיא טוענת שזה מתאים לי ושיש תפקיד פנוי במשבצת הזו אך איני יודע מה הדרישות, ומה עלי לדעת בשביל לעבוד בתחום הזה. תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by ran_giladi,

    לגבי המשחק הזה אני מתלבט הרבה זמן. ורציתי לשאול האם הוא כדאי לקנות אותו (אני שחקן FPS שאוהב יותר SLOW PASE בסגנון של ARMA רק לא עד כדאי כך איטי) אז ציון היתתם נותנים למשחק מאחד לעשר. תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by fragon,

    משום מה אני לא יכול לקנות דרך סטים. קניתי דרך CJS והם אומרים לי שה CDKEYS יגיעו רק ביום השחרור 1. מישהו קנה מ CJS וקיבל אולי CDKEY כבר? 2. יש אתר אחר שאתם יודעים בודאות שאם אני קונה עכשיו אני מקבל CDKEY כדי לעשות PRELOAD?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by huber,

    אז ככה... שיחקתי לי במשחק הזה עד שלב מסוים ואז נתקעתי באיזושהי משימה. שלחתי את ה SAVE'S של המשחק (שממוקמים במסמכים שלי תחת GTA3 USERS FILES) לחבר, הוא העלה את השמירה שלי, עבר את המשימה ושלח לי אותם בחזרה. העתקתי את הקבצים החדשים לסיפריה ושמח וטוב לב ניסיתי להפעיל את המשחק... הנבלה לא עלה! רואים את הלוגו של החברה על הדסקטופ (ה R הכחול עם הכוכב) וזהו. הסרתי את המשחק, הסרתי כל קובץ שקשור אליו מהדיסק הקשיח, הסרתי רת כל המפתחות ברג'יסטרי שקשורים אליו והתקנתי מחדש. תנחשו מה? - שום דבר, אותה הבעיה... ד"א - כשאני בודק ב WINDOWS TASK MANAGER תחת PROCESSES אני כן רואה את הקובץ GTA3.EXE. מישהו?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. המחשב נתקע לי לאחר יציאה מGTA_SA (שום דבר לא מגיב וגם רואים שהTASK BAR משובש ורק RESTART מציל את המצב) מדובר בP4 2.8 512MB של DDR400 כ.מסך 5700LE מה שרציתי לשאול האם לדעתכם זו בעיה של מיעוט זיכרון RAM והאם תוספת תעזור כי ברקע רצות מלא תוכנות (SNAGIT,BABYLON,GETRIGHT ועוד כל מיני עזרים קטנים שאני לא אוותר עליהם) אגב חוצמזה המחשב רצ באופן יוצא מהכלל ללא שום בעיות

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by RDvd,

    למי שעשה פריאורדר... אני כבר מוריד

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by stone cold,

    http://computers.walla.co.il/?w=//1072721 אני לא יודע איך מאריו עבר את זלדה לעזזל אבל הסרטון נחמד

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. הורדתי מ GAME-TRAILERS שלושה סרטוני GAMEPLAY של המשחק היפה הזה וזה פשוט נראה מעולה ! לכל מי שלא ראה את זה.. או שראה את זה באיכות מעאפנה , ממליץ לכם להוריד, לצפות וכמובן להביע דעה כאן - http://www.gametrailers.com/game/2577.html אני אישית ממש אהבתי שם המון אלמנטים. לדוגמא כשרואים במקומות מסויימים את הדמות צד שלישי כשמציצים מעבר לפינות וכדומה.. אהבתי את הקטע שהם עברו לשיטת COD-2 שאומרת שאם נפגעת תפוס מכסה וחכה שיחזור הכח. אהבתי כמובן את הגרפיקה המעולה של המשחק ואת האפקטים המעולים שהם הכניסו שם כמו הפיצוצים וכשזורקים רימון.. אהבתי את הקטע שאי אפשר לתפוס מכסה מאחורי גדר מעץ כי היא פשוט מתפרקת שיורים עליה (בצורה מאד מרשימה אגב..) בקיצור , תצפו ותביעו דעות! *להוריד את שלושת ה W…

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by maor1470,

    היי, הורדתי מודים למשחק והם לא עובדים אשמח להסבר מה לעשות אחרי חילוץ הקבצים תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. הורדתי כבר 2 פאצ'ים שונים של 1.3 אבל אף אחד מהם לא מתקין

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. הגעתי למשימה שאתה יוצא ממעלית וסגור בבית, כשמבחוץ יש מסוק שמפציץ את הבית כל הזמן. הבית מלא נינג'ות שאותם כבר הרגתי, איך אני יוצא מהבית הזה, ישנה דלת שמובילה החוצה אבל זה רק לבריכה ולעוד חדרון קטן ם נשק ו-medik. יש למישהו רעיון ? תודה על העזרה. The Doorman

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Pease Brother,

    hallo somebody know if will be a new counter strike or source will stay the newest?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by KingYes,

    אני עכשיו מאוד נהנה מסקיירים.. האם אני גם יהנה מה-Flaout? או שזה סגנון שונה לגמרי? מה שכן, את ה-DA2 מאוד לא אהבתי..

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by avishai220,

    חחח ניסיתי לשחק על הבוקר וקיבלתי את השגיאה הזו the game has not been unlocked ואני רואה שהסרברים ריקים כנראה שיש להם בעיה EA חח והתמיכה רשום לחכות שעה +

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. לפי דיווחים, הייתה דליפה של סרטון gameplay של משחק Harry Potter עולם פתוח RPG שנמצא בשלבי פיתוח (?) הרבה מהסרטונים שהפיצו כבר נמחקו כנראה בגלל זכויות יוצרים. בסרטון הזה ש ChiGuy הכין, הוא מדבר על ה LEAK וגם מראה קטעי וידאו ותמונות. New Open World Harry Potter Gameplay Footage LEAKED האם זהו המשחק שכל חובבי הארי פוטר בעולם ציפו לו? מה דעתכם על זה? הייתם משחקים בו?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by sgt_flippy,

    מתי יש בקרוב איזה תערוכה או כנס של משחקי מחשב?

  20. לצד סרטוני משחקיות אמיתיים ראשונים - קיבלנו את הבשורה על כך שהטרנד החם ביותר בעולם הגיימינג לא יפסח גם על הסדרה המלחמתית הוותיקה מבית EA Games לכתבה

  21. Started by lazy-bones,

    שלום לכולם לאחרונה נגלה לפני עולם המודים לGENERALSZH ומצאתי מוד ממש מגניב(לפחות ככה זה נשמע) מוד של המזרח התיכון, מלחמה בין ישראל לסוריה וכאלה. http://commandandconquer.filefront.com/file/MidEast_Crisis_Promotional_Trailer;67140 רק יש בעיה, הורדתי את הקובץ, וגיליתי שזה קובץ MOV , איך אני יכול להשתמש בקובץ כזה כמוד?!?! אשמח לקבל תשובה אני ממש רוצה לבדוק מה המוד הזה שווה (ואם תהיתם, אז גם אף נגן סרטים לא מנגן אותו) תודה מראש על העזרה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. amd barton 2500@3200 512mb ddr400 radeon 9600 np מחפש משחק שיעבוד במפרט הזה, שיהיה מהנה ולא ימאס אחרי 2 דקות מרוצי רחוב יתקבלו בברכה, shooter הרבה פחות בברכה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אז כן בקרוב יתקיים טורניר קטן ישראלי שאני עובד על הכנתו כמה זמן והייתי שמח אם משהו כאן יהיה מוכן לתרום 5-10 דולרים כמובן שיקבל קרדיט כל לייב ובכל דבר שיהיה קשור לטורניר אם אתם מוכנים תוסיפו אותי בסקייפ:dhdplays

  24. Started by navk2,

    1. יש לי בעיה גרפית בפייבל... ----------------------------------------------------------------------- למה זה ? וזה לא דרייברים 99.9 למה הורדתי אותם מהאתר הרישמי לפני שבוע ! (הכוונה לאדום שמסביב למפלצת...) 2. האם פני צלקת יעבוד אצלי טוב ? שאני אומר טוב אני מתכוון ל 800*600 טקסטורות בינויות בלי AA ו- AF*4 . המפרט שלי שם <<<<<<

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by GiBoR-Equinox,

    שלום שמי דין וכפי שכולם מכירים אותי Equinox , אני שחקן וותיק מאוד בקהילתכם עוד מימי bfbc היום כשאר רציתי להתחבר לשרת הדיבור גיליתי להפתעתי אני מורחק לצמיתות משרת הדיבור של הקהילה אני אשמח אם מישהו יוכל לדון איתי בדבר ולתת לי מענה ופירוט מדוע הורחקתי משרת הדיבור מכיוון שבסיבת ההרחקה כתוב "מפרסם קהילות מתחרות ! + סיבות עבר" איני יודע דבר מה בנושא ואשמח להסבר מפורט בתודה דין

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים