עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום לכולם, עד עכשיו הייתי בעיקר בענייני משחקי אסטרטגיה אז אני לא בקיא במשחקי פעולה מגוף ראשון. חבר נתן את ה-HL2 והוא היה פשוט מדהים, בעיקר בזכות הפיזיקה הריאליסטית שבו ואופן המשחק. סיימתי אותו ואת אפיזוד 1 הממשיך. אני לא מוצא משהו דומה - את STALKER לא אהבתי, על BF2 אני לא מת מהתרגשות... יש לכם איזושהי המלצה למשחק בסגנון HL?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. עכשיו אחרי חשיפת הBattleField 4 מולטי. יהיה עכשיו 3 ימים של משחקי LAN במולטי החדש ! המשחקים יתחילו כבר מהיום בערב משעה 21:00. תהנו! http://www.twitch.tv/battlefield/new?utm_campaign=live_embed_click&utm_source=www.battlefield.com#

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by doorman,

    הגעתי לקטע של האוניה, אני צריך למצוא את המטען של הנשק הביולוגי ואני לא מוצא אותו, ישנם חדרים שאני לא מצליח להכנס אלהם. מצאתי כמה כרטיסי כניסה והשתמשתי בהם. בקומת המגורים (איפה שכל המיטות של המלחים) ישנה דלת עם ידית עגולה (כמו דלת בצוללת) ואני לא מצליח לפתוח אותה... מישהו יודע איך לעבור את השלב המעצבן הזה ? תודה The Doorman

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. Started by omerha,

    עדכנתי את המשחק , הטמפ' לא חריגות עזרה בבקשה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by STRENGTH,

    אני כבר שבןע מנסה לעבור את הקטע הזה אני משתגע אני בקטע אחרי שהיצור מפחיד והחזק הזה מעיף את מלך העורבים כזה לקיר. ואז הוא רודף אחרי,אז הצלחתי להתחמק ממנו. ולפני זה הנסיך הפרסי אמר שהוא צריך לחזור בזמן לעבר בשביל ''ACTIVITE THE TOWER'' אז עכשיו הגעתי לפה ואני לא מבין מה עושים בבקשה ממכם תעזרו לי

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by bagetrek,

    שלום שלום למישהו יצא לשחק את המשחק החדש ? מבלי לאכול את הראש איך המחשב לא מריץ את זה על איכות הכי גבוהה עם FPS יציב וטוב מבלי להתאמץ יותר מידי ? אז כנראה שלא , משהו לא מסתדר לי במשחק הזה , אני רוצה לקנות אותו השבוע , אבל משום מה הייתי חייב לנסות לשחק בפרוץ ( כן מה לעשות ) ושם הבנתי שהסיפור לא פשוט כמובן גם אחרי חיפוש ברשת הבנתי שהמצב אצל אנשים עם מערכת HIGH-END אותו דבר נ.ב חשבתי שאולי משהו אצלי במערכת לא בסדר כאן לדוג' http://www.carmageddon.com/forum/topic/26685?page=2 איזה באסה .. מרגיש לי כמו הדרישות של GTA IV לעומת התכלס במציאות ..

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. Started by DEMON HUNTER,

    מחר ( בלאת ברירה בגלל מחירי המשחקים כיום ) אני הולך לקנות משחקים הכי חדשים ב25 ש''ח כל אחד והנה המשחקים שאני הולך לקנות תגידו מה עדיף מה לא למה והאם כדאי לשנות: freedom force alien vs predetor 2 sof2 gta3 pc baw creature isle ואחרון חביב soul rever 2 אנא הביעו את דעתכם ובבקשה על תיצלבו אותי בגלל שאני קונה משחקים בצורה הזאת אבל אני חייב בגלל המחירים ואני גם קונה משחקים במחיר מלא לפעמים המשחקים האחרונים שקניתי במחיר מלא הם: CIV3 EMPIRE EARTH

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by reuven61,

    המחשב שלי מתאים לדרישות מינימום של המשחק ובכל זאת זה זז קטוע. (מפרט בצד)

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. הורדתי את המשחק הזה לא מזמן COMMANDER AND CONQUER (הראשון) בהורדה חינמית. ואז גיליתי שיש למשחק הזה גם תוספות שיצאו חצי שנה אחרי אז חשבתי שאם אפשר היום כבר להשיג את המשחק הקודם שלו אז אולי גם אפשר את התוספות (שגם בנוי על אותו גרפיקה) השם המלא של המשחק הוא:COMMANDER AND CONQUER COVERT OPERATIONS יש דרך להוריד את המשחק?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. היי, כל פעם אחרי שאני מגיע לירושלים לדבר עם באראו (Memory3) אז השחק יוצא וכותב נתקל בבעיה ועליו להיסגר.. מה אפשר לעשות במקרה הזה?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. יש לי בעיה שאין אפשרות להפעיל את האון ליין או שאני פשוט לא מוצא את זה זה לא הגיוני עזרה!!!!!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by nadav1379,

    אני רוצה לדעת מה זה rep שרשום מתי שאתה משחק באינטרנט זה כתוב בצד אז אני רוצה לדעת מה זה ואיך מעלים את זה? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  13. Started by matan_18,

    קיבלתי את המשחק:gta3 ו.....הכל טוב ויפה אבל... יש לי כרטיס מסך:MSI G-4 MX460 ואני משתמש בדרייבר 28.32 הרשמי ואני לא יודע למה אני לא רואה את הכתוב במשחק כלומר אני רואה מסך מקושקש ושומע קולות ... והתקנתי מאותום דיסקים אצל אחי במחשב ויש לו שם כרטיס מסך:RIVR TNT 2 32 MB ואצלו זה עובד ... אז הבעייה אצלי במחשב ...אבל אני לא יודע מה! תעזרו לי??? עריכה: אני אודה לך עם תקפיד על כותרות ענייניות מעתה ואילך.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by hwforcer,

    -נערך- השרת קצת איטי אבל בסוף ההורדה זה משתלם הגרסה הזאת היא DX9 כי זה גרסת הדגמה מהימים בהם עוד לא היה כרטיס DX10 אבל מה זה משנה יש 10 שלבים וגרפיקה מדהימה!!!! nimtahtem

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by LIOR42,

    היגעתי לשלב שנכנסים לבחורה ההיא האמצע המקלחת ואחרי זה חסלתי את כל השומרים ואני לא מצליח לצאת משם מה עושים כדי לגמור את השלב?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by alexrta,

    טוב אחרי שנעלו לי את האשכול הקודם אבקש ממכם.. לא לרמוז כלום בקשר להיכן אפשר להשיג את המשחק!! למי שלא מעודכן עדיין כפי הנראה הופץ בטא של HL2 לרשת.. אני לא יודע אם התמונות אמיתיות אבל הנה תמונות מהבאט http://www.neowin.net/staff/creamhackered/halflife2/ *למנהלים פעם הבאה שאתם נועלים לי דיון אבקש לדעת את הסיבה. מהאשכול הקודם הסקתי שהוא ננעל כתוצאה של WAREZ..

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Omerole,

    החלטתי לחזור לשחק בCSS,התקנתי את המשחק דרך הדיסקים,הורדתי את העדכון(נים),עכשיו שאני נכנס למשחק ומנסה לשחק באינטרנט הוא נתקע על Sending client information משהו כזה ושאני מנסה נגד הבוטים הוא נתקע על Initializing game data ,שאני מנסה להכנס לאפשרויות הוא מצפצף ונתקע. מישהו יודע מהי הבעיה? עריכה-הבעייה הייתה בכרטיס קול,עידכנתי דרייברים והרבה יותר דברים עובדים עכשיו ;D

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. פשוט אין על הדיסקים התקנה בשפה האנגלית זה הגיוני לעוד מישהו זה ככה זה צריך להיות ככה זה לא הגיוני

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by MINIME,

    יש לי VOODOO 4 4500 הורדתי את הPATCH המשחק פועל זה נראה מסריח. יש דרך לשפר את הגרפיקה מבלי לגעת בSETING כשאני משנה משהו בזה המשחק נתקע. :'( :'(

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by yossi21,

    יש לי מנוי אצל בליזארד, כאשר אני נכנס לחלון של המשחק ומקיש שם את פרטי המנוי אני מקבל הודעה שישנו פאטצ' זמין למשחק ושהמשחק הולך להתעדכן. אני לוחץ אישור, זה יוצא לי מהמשחק ורושם לי הודעה: Diablo III has stopped working מישהו יודע אולי מה זה יכול להיות? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by cLassico,

    היה לי משעמם אז החלטתי לערוך משהו קטן של קוד 8 אז מקווה שתאהבו

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום, השאלה שלי היא האם ניתן להשתמש בזה לכרטיסי מסך של ATI כדי לא להפסיד FPS כשמפעילים VSYNC... אני זוכר שהיה פה באתר פעם משהו על זה אבל בחיפוש לא עולה לי שום דבר משום מה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Asaff,

    למי שלא יודע, זו החברה שיצרה את המשחק Neverwinter Nights. הוא עובד על מפות וסיפורים חדשים שיופיעו בחבילת ההרחבה שתצא בעתיד הקרוב.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. לי יש את המשחק, מי שרוצה את הקופון לקנות את המשחק מוזמן לבקש, הקופון יעבוד רק עד ה30 לחודש אז אם אתם רוצים אותו תמהרו להגיד לי.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. Started by GameGems,

    CUT ALL THE THINGS!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים