עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Xvertigo,

    שלום לכולם! יש למישהו ניסיון עם XP 64BIT ומשחקים? אני כרגע בודק את העניין ורציתי לדעת אם יש מישהו שם שמריץ XP 64 ... תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Ron321321,

    אוקי אני הורדתי את המשחק לוינדוס 7 אבל כשאני משחק זה עובד לי לאט רציתי לדעת למה זה קורה או אם אפשר לתקן את הבעיה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. ציפינו המון למשחק המדהים הזה. והנה אנחנו משחררים את הגיימפליי הראשון בעברית. מתחילים את המשחק בשנת 395 לספירה עם הויזיגותים. מנסים לשרוד כעם עקור מאדמתו ולנדוד ברחבי העולם - עד שנמצא מקום לראוי לבנות בו בית. עד אז אנחנו מנסים לשמור על הגינות ולשחרר עמים אחרים תוך כדי שאנחנו שורפים יישובים רומאים! חעחע. שיהיה לכולם צפייה מהנה ותעשו לייק סאסקרייב שידחוף אותנו לשחרר עוד פרקים בהקדם

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. משחק הפעולה הפוסט אפוקליפטי החדש הושק, ולשמחתנו נראה כי רוב המבקרים והשחקנים מסכימים שיש כאן חוויה נהדרת שעושה כבוד למותג, גם אם היא איננה מושלמת לכתבה: http://hwzone.co.il/עומד-בהצלחה-ברף-הגבוה-הביקורות-של-fallout-4-כב/

  5. אורח athlon
    Started by אורח athlon,

    קיבלתי את המשחק GIANTS, שו זולט? מה זה?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Iko89,

    מישהו יודע אם העידכון 1.2 שוחרר לרשת לPC ?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by OR007,

    זה מה שקורה אחרי התקנת האלף לייף, ושאני מנסה להפעיל את המשחק כמובן שעולים מלא ארורים ו-SHITS אחרים... עוד פרט, כאשר אני נעלה את המשחק ואני מנסה ללחוץ על משהו, אני מקבל את הארור הבא בד"כ Can't load gfx.wad

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. הי,משחקים עם סטייל אומנותי וכדו',משחקי תפקידים ואסטרטגייה בעיקר. Baldurs gate 1 The witcher Elder scrolls שיחקתי ואהבתי

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by shnord,

    שלום, חבר שלי משחק בבטה של Wow, אז הוא העביר לי את המשחק דרך מירק, וכעט אני משחק בשרת בטה אחר (לא של בליזרד), אז החלטתי להביא לכם קצת תמונות(כנסו לקישור). http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.folder&path=200404101130545090&user=shnord (כדאי לכם למהר, אני מוחק את זה עד מחר)

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Roeebaeloha,

    לפניכם טיפים חשובים לצליחת מכירות דקם חורף של Steam טיפ #1 - הגדירו לעצמכם תקציב בין אם הוא קטן או גדול, חשוב שתדעו כמה אתם הולכים להוציא בימים הקרובים על משחקים. באמצעות תקציב מוגדר מראש לא תתקלו בהפתעות בחשבון האשראי שלכם. יש המון משחקים ולא מעט פיתויים, ממש כמו בסופר. לא לרוץ ולרכוש כל דבר שיש עליו הנחה גדולה. טיפ #2 - קנו רק משחקים בהם תשחקו במכירות קדם חורף של Steam צפויים להימכר לא מעט משחקים בעלי ציונים גבוהים בהנחות ענק. אמנם, לא כל המשחקים יהיו לטעמכם. לפני רכישת משחק ודאו כי המשחק מתאים לסגנון שלכם. בדקו סקירות משתמשים ב-Steam ומשחקיות ביוטיוב. אם יש משחק חדש שנראה לכם מתאים אך תשחקו בו רק בעוד זמן רב - עדיף להמנע מרכיש…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. ברשותי המשחק הבא: Batman Arkham Asylum בעת נסיון ההתקנה של המשחק אני מקבל הודעה שהגרסה שברשותי אינה תומכת את מערכת ההפעלה ויסטה 64 ביט גרסת המשחק היא Batman Arkham Asylum-RELOADED האם המחשק לא תומך בויסטה 64 ביט? ***הודעה מההנהלה*** במקרה ולמישהו יש תהייה למה הנושא הזה ננעל אני אחזור שום על אחד החוקים הכי בסיסיים בעולם אין דיון/בקשת עזרה/שיתוף קישורים בנושא משחקים פרוצים/פיראטיים/לא חוקיים (תבחרו את הניסוח האהוב עליכם)

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by myDGB blws,

    אם אפשר מישהו שממונה עליהם לדבר איתי בדחיפות על שטויות שהם עושים על קאפ עם פרסים של 5 אלף שקל. פתחתי כבר תנושא והם הבטיחו שיטפלו בזה ושאני ימחק תנושא אך הם שיקרו והינה אני שוב. steam:yonaben100 Teamspeak : blws עדיף שנדבר בTS כי יש הרבה מה לומר על הניהול הכושל (ברמה מפחידה) של המנהלים.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by daniel1saida,

    בס"ד שלום אני רוצה לדעת אך אני מפעיל ומאיפה אני מוריד מודים של CRYSIS? ושמעתי על איזה מוד יפה קוראים לו LOST WORLD RETUREN אני חיפסתי ולא מצאתי הורדה אך אני מוריד אותו? תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. משחקים ששיחקתם ונהנתם. אני בדיוק קניתי כרטיס מסך חדש (לא 9800GTX), רוצה להשלים פערים. סיימתי את קמפיין כדור הארץ בSUPREME COMMANDER, את קרייסיס ואת COD4.

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Ic3 CuB3,

    שלום לכולם !! :hi: יש לי את חבילת ההרחבה הזו לאובליביון, ואני לא יודע איך להתקין אותה. :-\ יש לי מן עידכון כזה שהופך את אובליביון מ1.0 ל 1.1. ויש גם כל מיני הרחבות. השאלה היא איך בדיוק אני מתקין אותן, כי כשאני מנסה ידנית, אז זה לא מזיז כלום, והעידכון נעצר לי אחרי 4% בטענה שהוא לא מצא את הקבצים הישנים של אובליביון, אפילו ששמתי את העידכון וההרחבות בתיקיית המשחק. אני אשמח אם מישהו מכיר את הבעיה ויוכל לומר לי כיצד להתגבר עליה, או איך בכלל להתקין את ההרחבה. תודה רבה ושבוע טוב !! :xyxthumbs:

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by mMmSaK,

    שלום לכולם מה קורה? הכל טוב? יופי רציתי לדעת אם המחשב הנוכחי שיש לי יכול להריץ כמו שצריך את המשחק windows 7 64 intel core i5 haswell 3.0GHz AMD Radeom 7790 1GB הזיכרון אצלי זה בעייתי כזה הוספתי עוד 4GB לא באותו תדר: 4GB 1600 4GB 1333 דהיינו 8GB 1333 תודה מראש לכל העוזרים והמגיבים!! :cheesy:

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by carock,

    מישהו יודע מתי יהיה פריצה למשחק.. ומתי יהיה אפשר להוריד אותו.. אני מחפש עליו דברים וזה ניראה כאילו הוא עדיין לא יצא בכלל

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. התקנתי את המשחק בגירסאת הDVD שלו. כל פעם שאני מנסה להפעיל את המשחק אז אני מגיע למסך הראשון שבו רואים את הגבר והבחורה עומדים ביחד ואז המשחק לא מגיב. כל לחיצה על מקש כלשהו שולחת אותי חזרה למסך הראשי בלי שום הודעת שגיאה או משהו כזה. ניסיתי להתקין מחדש הרבה פעמים. המחשב אפילו עבר פרמוט מלא (בלי קשר למשחק) ועדיין אני לא מצליח לשחק. בעבר הצלחתי לשחק במשחק בלי בעיות. הבעיות התחילו רק כשהתקנתי את הWIN מחדש. לא התקנתי תוכנות שאני יכול להצביע עליהן שהן גורמות למשחק לא לפעול או משהו כזה תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. חברת Origin PC מצאה דרך מיוחדת ומרשימה לחגוג את עשר שנות קיומה לכתבה

  20. Started by Roeebaeloha,

    שלום בתאריך 27.11.13 קניתי באטלפילד 4 דלוקס אדישן(עותק פיזי שלושה דיסקים) התקנתי את הבאטלפילד על המחשב של אחי ולאחרונה רכשתי מחשב שאליו אני רוצה להעביר את הבאטלפילד רציתי לשאול איך אני עושה זאת?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. האם חברת Ubisoft הלכה רחוק מדי הפעם? משחק הפעולה המקוון החדש והחמדני שלה זוכה למקלחת קרה באופן בלתי רגיל לאחר השקתו הרשמית לכתבה

  22. Started by BIGMAN,

    שלום לכולם ! יש לי בעיה במשחק Jagged Alliance 2 Gold לא ידוע למה כל פעם שאני מנסה לעבור סהקטור במחשק (חלק ... מי ששחק יודע על מה אני מדבר... :saint: ) אז בהתחלה חשבתי שזה בעיה במחשב או משהו כי לא מזמן קניתי חדש... מעבד P4 2.4G דגם ה- 533MHZ זיכון 512 DDR דגם ה- 333MHZ של SAMSUNG דיסק קשיח 60 GB דגם 7200 RPM של W / S כרטיס מסך ATI Radeon 8500 128DDR לוח אם Ac97 Intel 845G/533 DDR מארז USB P4 כרטיס קול SB LIVE 1.5 של Creative אחר... צורב 8X צריך להחליף.... CD-ROM אין מושג מסך 21 אינט של CTX ואז ראיתי שכול המחשקים האחרים עובדים חלק אז לא היה הגיוני ..... ואז חשבתי אולי אני צריך איזה עדכון לJA2 אבל לא מצליח להוריד אותו אפילו מהאתר הרישמי.... http://www.Jagge…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by NiMo1771,

    אני לא מצליח להבין איך המשחק הזה עובד.. יש לי משתמש והורדתי את המשחק מהאתר שלהם, פתחתי כרטיס שחקן וקניתי מכונית התחלתי להסתובב בעיר, ראיתי אנשים אחרים.. אבל איך אני נכנס לצ'אט? או משתתף במירוץ? או פותח רשימת חברים? ניסיתי לעשות מה שכתוב בתיבת העזרה אבל זה לא פועל דרך אגב, גם ESC לא עובד, אני צריך לצאת מהמשחק דרך ALT F4 שום דבר לא מופיע על המסך חוץ מהמכונית והסביבה, גם לא הספידומטר איך מפעילים את המשחק הזה? ??? לא משנה, כבר הסתדרתי עם מה שלמעלה אבל איך אני משתתף במירוץ? אני לוחץ join ולא קורה כלום בצ'אט אני רואה שאני יחיד בחדר מתוך 50 שחקנים אפשריים. איך נכנסים לחדר?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. Started by King Of Action,

    אני תקוע בשלב שבו צריך לחטוף משאית ואז להחזיר אותה לנמל ולגנוב כמה מסמכים. אני חוטף את המשאית , נכנס לנמל , בא האיש של הבדיקה ומדבר איתי ואין לי מה לעשות יותר . ברגע שאני יוצא מהאוטו ומתקרב יותר מדי לאנשים עם הרובים ליד המכונית הם מתחילים לירות עליי. HELP IS NEEDED .

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. לא מזמן התקנתי WIN חדש, והיום התקנתי גם סטים. פתחתי את התוכנה, ועשיתי להתחבר לחשבון קיים. כשהתבקשתי להכניס את היוזר המקלדת כאילו לא עבדה, ויכולתי להכניס רק מספרים. כתבתי את הניק בתוכנה אחרת, העתקתי אותו והדבקתי בסטים. בסיסמא אותו סיפור, רק שאי אפשר לעשות קונטרול V ולהכניס את הסיסמא. אני יודע בוודאות את המשתמש והסיסמא, והם נכונים (אין מצב שהסיסמא היא רק מספרים או משהו כזה). מישהו יודע מה לעשות? תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים