עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Los,

    אהלן הורדתי והתקנתי את Tropico 3 Demo ורוב הזמן המשחק רץ לי ב 30-20 FPS ולפעמים זה פחות מזה. המערכת שלי אמורה להסתדר לא רע עם המשחק GTX285+Q9450 3.2 אני מריץ את המשחק על ההגדרות ULTRA על רזולוציה לא כל כך גבוהה 1440X900. האם מישהו נתקל בבעיה או שזה בכלל באמת משחק כבד??

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. ראיתי באיזה שרת שעשו את זה

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by bjnhv,

    יש לי מחשב ישן והמון זמן לא שיחקתי. לאחרונה התפנה לי זמן ושיחקתי כמה משחקים שפתחו לי את התאבון לעוד. שיחקתי וויצר 1+2, fallout3 כולל ניו ווגאס. elderscrolls - oblivion+skyrim. - מחפש משהו בסגנון. מה אתם ממליצים שיכול לרוץ על הכרטיס שלי (מעבד Q6700)?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by mironm,

    יש לי בעיה קניתי משחק הטירה הנאצית ושיחקתי בו ברשת הכל טוב ויפה אבל פתאום ביומיים האחרונים שאני מנסה להכנס לשרתים זה כותב לי invalidcdkey המשחק הוא מקורי! עכשיו ניסיתי להתקשר להדארצי והם אומרים לי להתקשר לחברות של השרתים ולהגיד להם את זה!!!!!!! זה כל כך מעצבן ואין לי מושג מה לעשות עכשיו בבקשה תעזרו לי תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. בואו לקרוא על עוד דילים מעולם הגיימינג שזמינים ממש עכשיו, ולא כדאי לכם להחמיץ לכתבה

  6. יש לי delay מאוד מעצבן בעכבר כשאני משחק במשחק הזה מישהו יודע אולי איך מסדרים את זה כי זה ממש הורס את כל הכיף במשחק תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by giliboy,

    לכל מי שאמר שהיא לא יצאה אז היא כן !! המשחק הוא על שני דיסקים! יש לי את הראשון ואני מוריד את השני!! iso !!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by adi518,

    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=183341369

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by huber,

    ב 18 לחודש גם מי שאין לו קונסולה יוכל סופסוף להינות מהמשחק הנפלא הזה! http://www.gamershell.com/news_63124.html

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. שלום אני מחפש משחק שיעבוד על לפטופ שיש לי בבסיס פנטיום 3 1.13 512 זיכרון 32 מסך מחפש משחק שאפשר להתחבר 2 שחקנים ומעלה או אפילו כמה שחקנים על אותו מחשב (כמו וורמס) יש הצעות? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. היצירה החדשה פרי מוחו הקודח של האדם אשר הביא לנו את Metal Gear Solid מאבדת את הבלעדיות המוחלטת עבור ה-PlayStation 4 - עוד לפני ההשקה הרשמית לכתבה

  12. Started by Cha0stAlker,

    בד"כ אני נכנס לשרת אירופאי אקראי עם פינג 75+-... יש שרתים טובים ספציפיים שאתם מכירים, ושאני יכול לשחק איתכם? גם סרברים ישראליים הם אופציה, חוץ מהעובדה ש"עבודת קבוצה" זה לא מושג בלקסיקון של הישראלים, אבל שיהיה.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by barlevi321,

    אהלן! יש לי שאלה בקשר לגויסטיק למחשב , קניתי גויסטיק למחשב שלי והתקנתי אותו , הוא מזהה לי אותו בלי בעייה . השאלה שלי היא כזאת: איזה משחקים בדרך כלל עובדים עם גויסטיק ? ואיך אני בעצם מפעיל את הגויסטיק במשחק מחשב ?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Shadowman,

    חבר שלי קנה את call off duty החדש התקין אותו עם הקוד המשחק עבד כמו שצריך, עד שעשיתי לו יוסר חדש ב steam והעלתי את המשחק דרך steam רק שביוסר החדש כשהכנסתי את הקוד של המשחק היה כתוב שהמשחק כבר רשום ביוסר אחר עכשיו הוא לא זוכר את היוסר ולא את האימייל ואין אפשרות לשחק ביוזר החדש!!! מה עושים<?

  15. Started by corteX,

    תהנו

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Y-T-M,

    קנו לי ליומולדת את המשחק עכשיו בבית יש לי רשת בין כמה מחשבים והוא אומר לי שאני לא מחובר לאינטנט איך אפשר לפתור את הבעיה?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. גדלתי על המשחק הזה ורק עכשיו גיליתי את השם המלא שלו.. יש דרך לקנות אותו?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by IlanF,

    וידאו שנתקלתי בו אתמול וכהמשך לכתבה שפורסמה פה באתר לפני כמה ימים looking good

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by crowbar87,

    Company of Heroes: Modern Combat Mod תאריך יציאה: 13.3.12 אתר: http://www.moddb.com/mods/company-of-heroes-modern-combat http://moderncombat.blacksandstudio.com/ תיאור (לקוח מעמוד הMDB): ביקורת: Company Of Heroes : Modern Combat Mod Review מפות:

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום לכולם, יצא לי לשחק היום במשחק הזה והאמת שהוא דיי חמוד ומגניב ורציתי לשתף אתכם המשחק, בלי לפרט יותר מידי, הוא בעיקר פתירת בעיות ופאזלים (חידות כאלה כמו שיש נגיד ב PRINCE OF PERSIA) ואקשן ויריות קצת מגוף שלישי. אתם משחקים במשחק את BLITZ, רובוט כתום וחמוד שתקוע באיזה מעבורת חלל נטושה. כשהמעבורת מותקפת על ידי רובוטים אחרים מהחלל משימתכם היא להשמיד אותם ולשמור על המעבורת. לעזרתכם ניצב איזה רובוט טכנאי שבונה לכם כלי נשק חדשים כל פעם ומוסיף לכם נשקים וכלים לארסנל.. המשחק כולו בנוי על עקרונות פיזיקה מורכבים ביותר כמו כוחות משיכה, משקל לחפצים וכו'.. ומלווה כולו בהומור והרבה שטויות .. המשחק די קל ופשוט וייסב הנאה לשחקנים המתחילים אך גם יצחיק ויאתגר לפעמים את הגיימרים הכבדים שב…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Tomerico,

    טוב אני נאלץ לפתוח עוד תראד על aa (למרות שלר רציתי) סיימתי את הסנייפר סקול (שתי משימות) ואין לי לאיפה להמשיך :

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by ~BaRaK~,

    ת'רד המלצות מודים ת'רד זה נפתח במטרה לשיתוף מודים שאתם ממליצים עליהם. מה זה בעצם מודים? מודים הם תוספות למשחקים קיימים שמפותחים ע''י מעריצים. התוספות האלה יכולות לבוא לידי ביטוי כמשחק שנבנה על המנוע של המשחק המקורי, כמפות, נשקים, דמויות חדשות ועוד. דוגמא טובה למוד מאוד מוצלח היא counter strike שיצא כמוד למשחק Half life והוא משחק מאוד פופולארי גם אחרי יותר מ 10 שנים אחרי יציאתו. מי שלא מכיר מודים או לא העז לנסות, יוכל להיחשף כאן לנושא המופלא הזה. לכל המלצה תוסיפו תיאור, קישור, מאיזה משחק המוד, תמונות בגודל נורמלי והוראות התקנה אם אין קובץ התקנה לאותו מוד. כל מוד שאתם ממליצים עליו חייב להיות מוד שאתם ששיחקתם בו. אתרים מומלצים למודים (תציינו גם אתרים מומלצים שלכם ואני י…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. המשחק שהתחיל כמשחק דפדפן והפך לאחד מהמשחקים המצליחים ביותר ב XBOX LIVE חוזר הבייתה למחשב האישי. החודש Trials Evolution צפוי לצאת למחשב בגירסה מיוחד. Trials Evolution יצא שנה שעברה ל XBOX LIVE והיה הצלחה גדולה (ממוצע של 90 ב Metacritic ומכר מאוד יופה), RedLynx עשו עבודה מדהימה והוסיפו יוצר שלבים, אדגרים חדשים (חלקם אפילו לא על אופנוע) והוציאו את המשחק מהמוסך בו הוא היה עד היום לעולם הפתוח. המשחק האחרון בסדרה שיצא למחשב היה Trials 2 שיצא ב 2008, מאז RedLynx היו תחת חוזה עם MS ויכלו להוציא את המשחק רק ל XBOX 360. לפני כשנתיים המפתחת נקנתה על ידי UBISOFT ונחמד לראות שזו בחרה סוף סוף להחזיר את TRIALS הביתה Trials Evolution: Gold Edition מפותח על ידי Ubisoft Shanghai תחת פי…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by First Squad,

    ניראה מה הוא שווה.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by megastorm,

    יש לי את המשחק המלא Need for Speed Underground ואני שיחקתי הרבה ב Underground mode ועכשיו יש לי רק אפשרות אחת של מסלול race ושאני מנסה להכינס אליו הוא אומר לי you dont have enagh reputasion to enter this race needed 1 ויש לי מוניטין 1 אני לא יכול לעשות כלום מישהו מכיר את זה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים