משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום אני רוצה לקנות שלט למחשב שיוכל להתחבר אל-חוטית אבל גם יוכל לעבוד על ה-Nvidia shield שלי. ראיתי את השלט של האקס בוקס וואן אבל הבנתי שהוא יכול לעבוד רק כאשר מחובר עם כבל והשלט של הפלייסטישן 4 הוא גרוע ולא נוח יש את האפשרות לקנות גם מאמזון. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכל הגיימרים הנה הסרטון הראשון שלנו מקווה שתהנו ביקורת בונה בבקשה תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי מחשב שהכרטיס מסך שלו הוא דיי חלש - Geforce 930mx אני כרגע מריץ משחק (Madden NFL 19), ביצועי המשחק סבבה לגמרי (פחות מתחשב בגרפיקה וכו') עכשיו השאלה: האם כרטיס מסך נמוך ליחסי יכול לפגוע בgameplay של משחק? כלומר, לא בגרפיקה, אלא כוונתי שיש מצב שבכרטיס מסך אחר חווית המשחק תהיה אחרת? (שאלתי נוצרה שככה זה קצת נראה לי שאני מעלעל בסרטוני היוטיוב על משחקי הנוכחי)
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לחברי הפורום! אני מעוניין לקנות את המשחק BF3, אבל חייב לדעת כמה דברים לפני. 1. אילו הגבלות חלות על הסריאל? יש ברשותי עותק מקורי של GTA IV שהסריאל נחסם לאחר שהתקנתי את המשחק יותר מחמישה פעמים. האם גם על באטלפילד חלה הגבלה זו? 2. האם יש מספר מחשבים מוגבל שעליהם אפשר לעשות אקטיבציה לסריאל? 3. איך בכלל עובד עניין האונליין במשחק בכל הנוגע לשימוש בסריאל. האם מדובר בחשבון של EA שאני יוצר ואליו אני קושר את הסריאל? ואם כן, אם המשחק מותקן על המחשב שלי, האם אני יכול ללכת לחבר שלי, להתקין על המחשב שלו את המשחק עם אותו הסריאל כמובן, ואז להתחבר לחשבון שלי ולשחק שם אונליין? 4. מצאתי את המשחק ב- PCGAMES במחיר 195 שקלים. האם זהו המחיר הזול ביותר בארץ לעותק פיזי של המשחק? (לא סריאל בל…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש בעיה להריץ משחקים בוינדוז 7 או שזה בעיה רק אצלי?? זה לא מפעיל לי הרבה משחקים...
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי חברה..לאחרונה נתקלתי בהרבה מודלים חדשים שאפשר להחליף לקאוונטר סטרייק..לפעמים זה קצת בעייתי..אבל היה מישהו שפתר לנו תבעייה והוציא Pack שלם.. אם מישהו התנסה..שיודיע לי.. אפשר להוריד מהאתר - www.games-fusion.net בכל מקרה..הורדתי..לקחתי פה ושם כמה מודלים , פה ושם כמה ספרייטים , ושינתי את המשחק..משהו בןזונה.. הבעייה רק באה שעכשיו , במשחק שאני משחק אוןליין (לא רשת מקומית) אני מקבל בקונסול Sprite : No such frame 1 מישהו מכיר תבעייה? המשחק משחק טוב , רק שזה מעצבן בקונסול... אנא עזרו?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לדעתי משחק ממש יפה יש קרב של KING KONG נגד TREX בדמו ממש מדהים מה שעשו שם 2 יצורים ענקיים נלחמים מומלץ להוריד!!! הנה תמונה ממה שאמרתי וזה הגיימפללי: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/8262/190645_full.jpg ההורדה: http://www.gamershell.com/download_11055.shtml
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק רץ לי ממש לא טוב אם 20 fps המפרט שלי כרטיס מסך gtx 650 מעבד i7 ram 8 בבקשה עזרה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%9b%d7%a1-%d7%94%d7%a8%d7%a9/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שכל הצ'יטים והטריינרים של RA2 לא עובדים בגלל שאני עובד עם XP, ואם כן, אז יש פתרון כלשהו?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
קשה להסביר אבל התוכנה של ROCKDSTAR GTA V אומר שיש עדכון גירסה חדשה ושאני צריך לעדכן ואז אני לוחץ START ואז מוריד אבל אז שאני בא להכנס או אומר שז פתוח או משהו כזה וזה ניסגר לא יודע מה לעשות יכוול להיות שיש תוכנה חדשה שמקשרת אותי עם ROCKSDSTAR אבל איך אני מוריד אותה בקיצר מסובך
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נראה מושקע. נראה טוב.. סוף סוף משחק נורמלי, סופר מושקע עם סופר מציאותיות כמו שאני אוהב. מדהים. http://www.gametrailers.com/player/usermovies/103158.html?playlist=featured
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.facebook.com/games4gamer אמרו שבשעה 9 יפרסמו כל מי שאין יכול לנסות את מזלו
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צוות אינדי קטן שמורכב מיוצרי משחקי Burnout הנהדרים החליט לספק לנו יורש רוחני ראוי - אך לא כולם אוהבים את התוצאה באותה המידה לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום רב! לפני כחצי שעה התקנתי תמשחק Hitman Blood Money משחק ממש יפה כמו כולם בסידרה אפילו יותר טוב ובקיצור הינה צלמתי פה תהגדרות של הוידאו של הגרפיקה בבקשה: http://i18.tinypic.com/2mo80nr.jpg ועכשיו רציתי לשואל אתכם עם אפשר לשנות שם משהו בגרפיקה כדאי שאני יראה יותר טוב כי למה קנית כרטיס מסך יחסית נחמד X1950XT זה אמור להפעיל אותו בהגדרות די גבהות אז בבקש תגידו לי מה לשנות אני רוצה לשחק בגרפיקה איכותית הרבה יותר תודה מראש לעוזרים (:
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הקישור לקליפ המשחק שלדעתי הוא מדהים. מצאתי אצל אותו בחור מחונן שמשתף בו הרבה ציורי מנגה יפניים מקוריים.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. אני מתלבט אם להתקין על המחשב החדש שלי את ה-Windows XP או את ה-Vista. למה? בגלל שאני אשחק בהרבה משחקים ואני לא יודע אם הם ירצו על הויסטה, ז"א אם הם יתמכו בו. מה דעתכם? המחשב החדש יוכל להריץ בוודאות עם מפרט כזה את המשחקים הכי חדשים. אני בינתיים חושב שאתקין XP. תודה מראש.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מחפש סימולטור ששיחקתי בו כשהייתי קטן יותר. זה היה סימולטור של מלחמת העולם השניה, עם כמות מכובת של מטוסים (מכול הסוגים) היו שם גם טנקים, אונית מלחמה גיפים וכול מני כאלה. אני זכור שהיו בו 3 צבאות שנלחמו וזה היה משחק כאילו אתה חלק ממלחמה גדולה מאוד ע המון בסיסים שמחולקים על כמה יבשות והיה אפשרות להתחיל מבסיס על נושאת מטוסים, את זה אני זוכר הכי טוב המשחק היה גם מולטיפלייר המוני והיית יכול לשחק כחלק ממערכה גדולה ולארגן משימות וכול מני כאלה. אני חושב אבל לא בטוח בטוח שאחד מהמילים של השם היו ACE, וראיתי שיש סימולטור בשם ACE COMPAT אבל זה לא מה שאני מחפש.. ואני גם חושב שזה היה 2, כאילו משחק המשך. הפרטים קצת מבולבלים, אבל אני ישמח מאוד אם מישו יוכל לעזור לי. תוד…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני יכול לקנות ב-400 מחבר אבל השאלה עם זה לא ישן כבר?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בשעה טובה קניתי כרטיס מסך ראוי המשחק האחרון ששיחקתי בו היה witcher 3 איזה משחקים הייתם ממליצים לעבור עליהם מהתקופה ההיא ועוד היום? 3-5 משחקים
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רואה מין גלים על המסך והגראפיקה על הפנים... אולי בגלל שלא התקנתי DX9 ? אבל גם ככה הכרטיס שלי (ושל 90% ממכם לא תומך בזה, זה משנה ?) כאן זה נראה פחות או יותר בסדר, אבל במשחק הכל ענקי כאילו זה ב-640*480... גם את העכבר אני לא רואה בתפריט, חוץ מבפינה השמאלית למעלה שאם אני מזיז אותו קצת משם הוא נעלם
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק על מערכת שאמורה להריץ אותו בצורה יחסית טובה - p4 1.7 512 mb ddr radeon x1600 pro אבל מה, המשחק עובד לאט ונתקע כל רגע כאילו חסר לו fps, שמתי על ההגדרות תצוגה הכי נמוכות שאפשר, ועדיין אותם תקיעות כל רגע. שמעתי שיש פאצ'ים למשחק, מהם והאם הם יכולים לפתור את הבעייה? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משהו מאוד יפה: http://www.zulanews.com/view_article.php?aid=54007
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מריץ את דום 3 על מחשב חדש AMD 3000 1G DDR X800XL DFI LANPARTY NF4U והמשחק עובד חלק רק על מדיום ומעל זה המשחק מתחיל לקרטע זה הגיוני או שיש בעייה?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-


