עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by sir f,

    Lord of Ultima הוא משחק אסטרטגיה בשיטת שיווק של BF heroes (ז"א משחק חינמי בדפדפן) יש עכשיו בטא סגורה שאפשר להירשם אליה עם חשבון של BF heroes. אני רק עכשיו אנסה אותו, אז אין לי חוות דעת. מה דעתכם? בצורה שטחית הוא נראה לא רע דווקא...

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. היי רציתי לדעת עם אתם מכירים איזה משחקי SNOWBOARD יפים שאתם יכולים להמליץ לי כמו SSX למחשב? תודה ;D

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. אובכן אחרי שקראתי את החוברות המצורפות והמושקעות, התקנתי את המשחק ו.. WOW עולם יפה, גדול, הרבה שחקנים, הכול זז ורץ ממש חיים תוססים. בהתחלה תאמת היה קצת מסובך בקטע של איך עושים זה מאיפה משיגים את זה. בתור גיימר שאוהב לטעון נשק ולהתחיל לרסס ומידי פעם לזרוק פצצה זה מורכב יותר,אולם אחרי 20 דקות ואחרי ששאלתי אנשים אחרים שאלות סף הכול הבנתי הכול.האנשים במשחק לפחות אלה שפגשתי די אדיבים (יחסית לגיימרים ישראלים,זה הבדל של שמיים וארץ),מוכנים להסביר ואפילו ללכת איתך ולהראות לך,רק תשאל והם יענו מוכנים ושמחים לקבל שחקנים חדשים ולא מנוסים.עם הזמן חקרתי את העולם קיבלתי משימות ואני חייב לציין שהעולם באמת גדול,יפה ומגון.המשימות עצמם זה לך לשם, הרוג את זה, תביא את זה, לפחות זה עד עכשיו.אתם…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. הגעתי לשלב שבו אני צריך להעביר את אנשי העיר .. הצלחתי כבר להעביר 2 קבוצות של אנשים אבל אני נתקע עם הקבוצה השלישית. כשאני בא לקחת את הקבוצה יש מעין טנק שיורה טילים אבל אי אפשר להשמיד אותו , יש לי את הרובה טילים ולא משנה כמה אני יורה הוא לא נהרס .. מה לעשות? רותם.

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Roeebaeloha,

    שלום במשך החודש האחרון התחלתי לעבוד על מונט'אג קטן בבאטלפילד לא משהו רציני כל פעם שמצאתי לעצמי איזה 10 דקות פנויות עבדתי עליו הוא עוד לא גמור ורציתי לשמוע את חוות דעתכם עליו והכי חשוב ביקורת בונה כי רק ככה לומדים תודה https://www.youtube.com/watch?v=btpSKoN-ndE&feature=youtu.be

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Moty_p,

    אם יש כאן מישהוא שיודע מה ההבדלים בין הגרסה Rollercoaster Tycoon 3 Gold לגרסה RollerCoaster Tycoon 3 Platinum אני אשמח לדעת

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by TheDiesel,

    שלום נכנסתי לאתר הבא https://hwzone.co.il/main-games/חדש-שחקו-ב-counter-strike-global-offensive-חינם/ והחלטתי לרכוש את המשחק Counter Strike: Global Offensive עכשיו לאחר ביצןע ההעסקה מופיעה לי ההודעות הבאות: מה זה אומר ההודעות האלה ואיך אני מקבל ומתקין את המשחק?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by gman_il,

    הי. הנה שאלה שפירסמתי באחד הפורומים אבל לא קיבלתי תשובה , אולי מישהו יוכל לעזור לי עם זה? Hi guys. i've encountred these issues , maybe someone can led a light on this... 1. I've noticed that the road has far too many reflections. it's very hard to determine where the road begins and where it ends. any chance that's a details issue that can be set inside the game. i mean that insteed the road you see reflections for the landscape and it's very confusing... 2. i'm playing using the keyboard and for some reason the controls allways steer right. what i mean is that if i press forward without any other movement keys the car will always go right. if it's any help i had the sam…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. הפרק החדש בסדרה של חברת אקטיוויז'ן יספק לנו מצב עלילתי חדש שלם, מסתורי ועמוס במתים-חיים - בסגנון מלחמת העולם השנייה, כמובן לכתבה

  10. Started by 3pac,

    הרבה זמן לא שיחקתי בGTA ברשת , עכשיו אני בה להפעיל זה נכנס אבל שאני לוחץ להכנס לסרבר זה לא עושה כלום , משהו שמע על בעיה כזאת ? ויכול לעזור בבקשה ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by swisaman,

    איפה שהוא באזור יציאת CRYSIS 3 הפסקתי לשחק ולעקוב,אז אשמח לקצת מידע על משחקים חדשים ושווים ששווה לבדוק רצוי כאלה שיעבדו סביר על הגדרות בינויות לפחות במערכת הבאה: AMD PHENOM 2 955 @ 3.8GHZ HD5850 באוברקלוק בינוני 8GB Ram תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by TimoTy,

    יש לי בעיה שאני משחק אני לא יכול לדבר בצאט ........... כל פעם שאני אמור לראות משהו אני רואה Cstrike_Chat_Alldead משהו כזה........... מה אני עושה?????????

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by X_Dror,

    זה מגיע.... http://www.hl2world.com/bbs/viewtopic.php?t=9734&postdays=0&postorder=asc&start=0 שבוע הבא כבר יהיה אפשר לשחק ב- Counter Strike:Source המלא דרך Steam

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. נהניתם מ-Cities: Skylines שהפך למשחק בניית הערים הפופולרי והאהוד ביותר בסביבה? חבילת ההרחבה תראה לכם מה קורה בעיר שיצרתם גם במהלך שעות הלילה לכתבה: http://hwzone.co.il/חבילת-ההרחבה-ליורש-הגדול-של-simcity-תגיע-בעוד/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by !!צפעון!!,

    חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי, מישהו יכול לתת לי בבקשה?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by t d,

    שלום אתמול תקפה אותי נוסטלגיה כשנזכרתי במשחק שהייתי משחק מזמן מזמן (לפחות 15 שנה), אולי מישהו יוכל לעזור לי למצוא את שם המשחק: אתה בחור עם ג'ינס ומעיל וכובע עם פנס עליו, אתה מטייל בתוך הפירמידות במצרים, יש לך שני כוחות, אתה יכול לעשות מגן צהוב כזה לכמה שניות ואז הנחשים והעכבישים לו מזיזים לך, ואתה יכול לירות יריאה צהובה כזו מהפנס בכובע וזה עושה להם STUN, היו הרבה משולשים בשלבים שהיית צריך לירות בהם בזוית נכונה בשביל לפגוע בכפתורים מסויימים בין כל השלבים יש פאזלים. זה כל מה שאני זוכר

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by dante123,

    היי חברה. אני במשימה הראשונה (כן כן) בKingdom שאתה צריך להביא 500 תושבים לעיר. בניתי 4 בתים והכל היה בסדר, 70 אנשים. הבעיה מתחילה שאני בונה בתים אחרים חוץ מארבעת הבתים האלה- זה נשאר על low desirability בכולם!אפילו שאני בונה לידם מקום עבודה + באר+ מעצב את המקום קצת.בכל זאת-כלום! אפילו ניסיתי לבנות בית ממש קרוב לארבעת הבתים האלה (שמתפקדים מצוין) ועדיין אף אחד לא רוצה לבוא :-\ גם שאני מנסה לבנות בתים זה כותב לי שהdesirability של האזור היא יותר מדי נמוכה למישהו יש פתרון לבעיה המעצבנת הזאת? גם לפעמים יש תקיעות במשחק, תקיעות לא מובנות שרק אחרי כמה שניות הוא חוזר להיות בסדר. לעוד מישהו זה קורה? תודה על העזרה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. המשחק שמשלב בין רוק כבד, פעולה, הומור ואסטרטגיה מוצע חינם למשך היומיים הקרובים בלבד לכתבה

  19. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%94%d7%91%d7%90-%d7%a9%d7%9c-respawn-%d7%9c%d7%90-%d7%99%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%a7%d7%a9%d7%95%d7%a8-%d7%9c-titanfall/

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. מעוניינים להעשיר את מאגר הגיימינג שלכם לרגל החג? תוכלו לעשות זאת עכשיו עם מחירים קורצים מאוד לכתבה

  21. מה צריך לעשות, בכדי שאני אראה את הפינג של השרתים באתר?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. Started by tomerbd,

    אני צריך לינק להורדה לפאצי 1.01 לג'נרלס הרגיל (חיפשתי בגוגל ויש לי גירסה מקורית , אין לינק באתר ברשמי)

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. מי האמין, עוד בכמה ימים הראשונים, שנועם (Hectic) הסביר לי איך מתקינים Xsplit, ואיך להרים סטרים להתחיל מלקריין ריפליים של חבר'ה מהסילבר וגולד לתוך טורנירים קטנים, ואז טורנירים ישראלים גדולים. לקבל כל כך הרבה פירגון מהסצינה הישראלית, בכל מקום ובכל שעה להתקבל לעבודה אצל Imbalanced Tv, ועכשיו חברים, הגיע היום ששולחים אותי, לנורבגיה (כל ההוצאות ממומנות ע"י Noroff.com) לקריין טורניר לאן ענקי The Gathering - אני אהיה חלק מ3 אנשים שזוכים לכבוד הזה, אחת מארצות הברית, אחד מאנגליה, ועבדכם הנאמן מישראל, כולנו שדרנים ב-אימבה, שנבחרה לעשות את הלייבקאסטינג היחידי באנגלית לטורניר המטורף הזה שיתרחש בעיר Hamar, שלא רחוקה הרבה מאוסלו הבירה. הטורניר יתרחש בתאריכים 4 לאפריל עד ה8…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by parker8,

    פשוט תורידו ותתקינו: (הסדר אינו משנה) http://www.nbalive.org/portal/download/750 http://www.nbalive.org/portal/download/751 http://www.nbalive.org/portal/download/752 http://www.nbalive.org/portal/download/753 http://www.nbalive.org/portal/download/754 האתר NBA LIVE.ORG הוא זה שפיתח את הפאטצ' והוא זה שאחראי עליו. תהנו!!! נ"ב מחכה לתגובות...

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by KKK,

    היי כולם התחלתי לשחק בפיר והמצב מפחיד!!! אפילו ההגדרות מפחידות..יש מלא הגדרות של דברים ואין לי מושג במה לגעת,הנה תמונה של חלק מההגדרות,על פי המפרט שלי על איזה הגדרות אתם ממליצים לשים? יש שם כמה דברים שאין לי מושג מהם ??? על פי ההגדרות בתמונה המשחק רץ חלק http://loading.co.il/uploads/1508228752.JPG ואם אפשר הסבר קטן על ההגדרות האחרות(ראיתי שם הגדרות אפקטים,מחשב או משהו כזה) תודה לעונים :

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים