עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אולי מישהו שיש לו את המשחק אוריגינל אבל כבר לא משחק בו יותר יוכל להביא לי את הסידי קיי שאני אוכל לשחק ברשת ? אין לי פשוט כסף לקנות את המשחק הזה וממש בא לי לשחק באינטרנט. אם למישהו יש אז שישלח לי בבקשה לפרטי. תודה ענקית מראש !

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by IlanF,

    מוד נחמד למי שאוהב לההרג הרבה פעמים... המוזיקה נחמדה ומתאימה לסצינות האקשן הרבות במוד ;D כמה תמונות: קישור להורדה: http://files.filefront.com/Half+Life+2+Extreme+Singleplayer+Mod/;6545118;;/fileinfo.html המטרה (לפחות בפרק הראשון): לשרוד התקפות אוייבים. חדר קטן וסגור, ומאות של אוייבים שבאים מכל פינה...

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אז יצא הפאטץ' החדש 1.6, כמובן סטים לא איחר ועדכן את המשחק. אבל מה, כרגיל כבר, הפאטץ' החדש הורס לי את המשחק. אז בזבזתי את ה12 שעות האחרונות במחיקת והתקנת מודים בנסיון למצוא את המקור לקריסה שלי. המשחק קורס ברגע שאני יוצא החוצה לעולם הפתוח, ואפילו כשאני מתחיל משחק חדש. כל זה לא הלך כשהמשחק קרס גם כשהתחלתי משחק חדש *בלי מודים בכלל*, אז כבר אמרתי לעצמי שזה כנראה משהו בהגדרות, נבדוק מה קורה אם אני מפעיל את המשחק על ההגדרות הכי נמוכות. ואיזה פלא! המשחק לא קורס! מיד התחלתי להעלות את ההגדרות אחת אחת ולראות איזה מהן גורמת לקריסה. מה מסתבר? ההגדרה שגורמת לקריסה היא איכות טקסטורות. ברגע שאני מגדיר אותה לגבוה - קריסה. נמוך או בינוני המשחק עובד... מה שמעצבן עוד יותר ששיחקתי עד עכשי…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by MisterL,

    אממ התקנתי את המשחק לפני כמה ימים...וכל שעה ככה שאני משחק במשחק אני מרגיש את הראש שלי מסתובב כמו לא יודע מה! זה קשור למשחק? כי שיחקתי ב Quake4 כמה שעות ולא קרה לי כלום, כל פעם שאני משחק בHalf life 2 זה קורה :-[ זה קשור לקרינה או משהו? אם אני ישב הרבה לשחק בזה זה יכול להזיק לי לעיניים או משהו?? תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. האף טי פי מהיר מאוד ובעל קיבות גדולה מאוד של כמה ג'יגה אני מוכן שתעלו לשם משחקים, תוכנות, שירים לפי התיקיות שם ובסדר. אני מבקש להעלות רק קבצים מלאים. ניתן להעלות רק בתוכנת אף טי פי כמו windos cammander, flashfxp וכו'... אלו הפרטים <צונזר, אתה בכוח מתעלם מההודעות בראש הפורום?> שמח לעזור! צפיחית בדבש

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום יש לי דיסק מקורי של המשחק ולאחר ההתקנה הוא מראה לי כול פעם הודעה על קבצי סאונד חסרים כול פעם מס' אחר פעם 23 פעם רק 3 ופעם 2 אני לא מבין על איזה קבצים מדובר בכלל מישהו יכול לעזור [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by SilentBob,

    כותר קרבות החלל החדש של Yager Development, הסטודיו שהביא לנו את יצירת המופת (או הפספוס הענק, תלוי את מי שואלים) Spec Ops: The Line, רוצה לשדרג את ז\'אנר המשחקים החינמיים לכתבה: http://hwzone.co.il/dreadnought-%d7%91%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%9a-%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%aa-%d7%a2%d7%a0%d7%a7-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Guy950,

    שלום לכולם, למרות שהערב אני עובד ולא אוכל לשחק זה לא ימנע ממני בכל זאת לארגן סיבוב קהילתי ראשון עבור הקהילה הנהדרת שלנו פה בHWzone כמו שכולנו יודעים עכשיו, לHWzone הושקו שלושה שרתים חדשים ונוצצים, ועכשיו זה התפקיד שלנו למלא אותם! אז אני פותח סקר לגבי השעות ויאללה בואו נחליט על איזה משלושת השרתים ומתי! את הסקר עשיתי לאפשרויות מרובות ככה שתוכלו לבחור כמה שעות שנוחות לכם (או כל השעות) ואם לא יהיה תיאום רשמי לפחות יהיו תיאומים אישיים לשעות הכי "נבחרות". אני בנתיים מצביע ל21:45, אולי אוכל לחזור הביתה בשעה הזאתי או עשר.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by zzz727,

    אני מחפש משחק משטרתי משהו יפה ככה שמלמדים אותך כל מיני שיטות משהו כמו טרו קריים רק יותר על משימות מישטרתיות מכירים משחק בסגנון??? תודה לעוזרים!!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by CashMAn,

    מישהו יודע מתי המשחק COMMAND & CONQUER 3 יוצא ?!?! למחשב ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by SyndromE,

    לא ראיתי דיון רשמי, ואני מתאר לעצמי שאני לא היחיד כאן שלא התעניין ב GRID 2 בעיקר בגלל שהחליטו להסיר את מצלמת תא הנהג. לפחות מצאתי סיבה טובה לנסות אותו - מוד פשוט שמוסיף את המצלמה המדוברת (בינתיים למספר רכבים, אבל מתעדכן בתדירות). בסך הכל מחליפים קובץ xml של המצלמות לכל מכונית וזהו. ה-cockpit הרי כבר מובנה במשחק (בכדי שנראה משהו מבעד לחלון או כשעפה הדלת), אומנם חוסך בפוליגונים, הטקסטורות ברז' גרועה, והמראות לוקות בחסר, אבל המודים האלו רק בתחילת הדרך, וגם ככה פחות מתמקדים בפנים הרכב כשנוהגים, במיוחד כשיש פילטר DOF ופנים הרכב מטושטש וחשוך. http://www.racedepartment.com/forum/resources/cockpit-cam-mod.346/ צריך להרשם בכדי להוריד, אבל זה שווה את זה. יש שם עוד מודים למ…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by שמעון 17,

    למישהו יש לינק ל far cry אבל לא בגיסה של dvd אני צריך חלקים . תודה למי שיעזור לי למצוא

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by zoyaniv,

    אני נמצא בשלב שצריך לגנוב את התוכניות של הרובה אני הגעתי לבונקר וגנבתי מדים אבל השומרים עדיין יורים בי

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Armageddon1,

    יש למישהו פריצה למשחק: Heroes III Armageddon's Blade בגרסה 2.1 תודה!!!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by masterb,

    א. אין לי בעיה מבחינת דרישות מינימום, ב. המשחק עולה ( התפרטים )הכל טוב ויפה, וכשאני בוחר new game ואת הרמה הקו של הטעינה מתחיל ופתאום אני חוזר לתפריט הראשי :'( :'( :'( plz hlp m8's

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by liav12,

    כי אין לי מושג אני מפעיל את המשחק, הוא עולה ונכנס למשחק פתאום יוצא ממנו ואומר לי שקרתה תקלה לא יודע ואז יוצא לי מהמשחק...מישהו יודע מה זה?? או אם הכרטיס שלי נתמך בכלל? ואם הוא לא אז אפשר איך שהוא להפעיל את זה כי אני מת לשחק במשחקק בתודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. סרטון טרי מציג לנו את הטכנולוגיות החדשות שמפתחת NVIDIA במסגרת מיזם ה-GameWorks שלה, ובהתבסס על DirectX 12 לכתבה

  18. כמה כסף מוציאים בארץ הקודש על משחקים בשנה, וכיצד סכום זה משתווה אל המדינות הגדולות? רשימה חדשה מגלה לנו את התשובות לכתבה

  19. Started by fano,

    http://community.callofduty.com/thread/200792164#.UnvQBfk_v5F please create an account and push it .. for a better cod ghosts with modtools fov and all the good things זה מכתב שpara הביא לי בשביל לפרסם בקהילה שלנו תגיבו שם זה יכול לעזור פשוט תכתבו +1 או משהו לא חייבים משהו רציני תראו שאתם מסכימים

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by IL.ProSsKillMove RkLO,

    זה היה לפני שלושה ימים אני חושב אבל בכל זאת צפייה מהנה לייק וסאב יתקבלו בברכה http://www.youtube.com/watch?v=CCnKm6zTKNo

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by nokobik,

    יש תוכנה מעולה בשם PES4LAUNCHER, אפשר להכנס לחדרים ולמצוא שחקנים חסרים שם שחקנים מישראל יאללה בואו http://www.pes4launcher.co.uk/download.html

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    מי יודע איך קוראים למשימה שאני טס שם אם מטוס אל שלט או משהו אני לא ממש הבנתי אבל שי משימה כזאת נכון? ???

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by AvielGames,

    שלום ! היום אני בא להראות לכם את הסרטון הראשון בערוץ (סרטון היכרות) הערוץ:http://www.youtube.com/user/AvielGames הסרטון:http://www.youtube.com/watch?v=5ZxEGTzM9OY לייק ו... SUB

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by fragon,

    מי שלא היה מעודכן או לא ידע או סתם לא היה לו אכפת ולהתעניין ולשאול אנשים מהנבחרת. נבחרת ישראל עלתה לשלב רבע גמר Country Championship 2013 הלא הוא היורו של קול אוף דיוטי. ישראל עלתה מהשלב בתים כקבוצה מקום ראשון אחרי -תיקו עם נבחרת טורקיה -ניצחון על נבחרת נורבגיה - ניצחון טכני על נבחרת אנגליה בשלב הבא ישראל תפגוש את נבחרת צרפת, שעלתה שניה מהבית שלה ולפי התוצאות שלה היא נבחרת פחות טובה מישראל, אך בשלב שאחרי לישראל יש סיכוי לפגוש את הפייבוריטית של הטורניר, נבחרת גרמניה, אבל לא נרוץ קדימה וקודם כל נעבור את המשחק הקרוב בהצלחה פרטים לגבי המשחק יהיו בהמשך בדיון מפני עצמו. הרוסט של הנבחרת: Lafa blws rhino centix divine fano GolanNz Lynch sEEdy *אין חשיבות לסדר ה…

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by ofir2808,

    יש לי במחשב משחק שנמצא בקובץ עם סיומת MDF, דוגל הקובץ 6 ג'יגה. אני לא מצליח לפתוח את הקובץ, מישהו יודע איך אני עושה את זה? (אגב, יש לי גם קובץ זהה בגודל 8KB עם סיומת MDS) תודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים