משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
משחק הפעולה-תפקידים שנדחה כבר כמה פעמים מזכיר לנו שהוא עדיין כאן וגם רלוונטי מתמיד עם קדימון מרשים אחד המשחקים המסקרנים ביותר שהיה מיועד להיות מושק במהלך תחילת שנת 2016 הוא Deus Ex: Mankind Divided, הפרק הרביעי בסדרה הנודעת שגם נכנס לנעליים הגדולות מאוד שהותיר אחריו Human Revolution בשנת 2011. עם זאת, במפתחת Eidos Montreal הרגישו שהזמן שיש להם לא מספיק על מנת להפיק את התוצר הטוב ביותר שהם מסוגלים – וההשקה נדחתה אל המחצית השנייה של השנה, מה שהביא לכך שהמשחק נעלם במידה מסויימת מעיני הציבור. כעת הוא מבצע קאמבק קטן, עם סרטון ארוך יחסית שמשלב אקספוזיציה עלילתית, מידע על המנגנונים והיכולות שזמינות במשחק, וקטעי משחקיות קצרים אך מגוונים. אין ספק שהופעתו של הטרייל…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, כשאני מנסה להפעיל את המוד זה כותב לי שחסרים לי הקבצים הבאים במחשב: -d3dx9_43 -d3dx9_43.dll והם לא חסרים.... מה עושים? להתקין מחדש או משהו בסגנון (זה מה שמומלץ בהודעה)
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משחק העולם הפתוח של Rockstar Games יוכל לפעול גם על מערכות מחשב בינוניות וסבירות - עם הרבה מאוד מקום פנוי בכונן האחסון לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי כאמור את שני הדיסקים של המשחק (דיסק התקנה ודיסק המשחק) כשאני נכנס למשחק (ההתקנה הסתיימה בהצלחה) הוא מראה את מסך הפתיחה והסרט ואז מבקש ממני להכניס את דיסק מס' 2 (שהוא בעצם דיסק המשחק) לתוך הכונן, כאשר דיסק מס' 2 כונן, והוא לא מעלה את המשחק! יש לי כבר את כל הפצ'ים האפשריים שקיימים למשחק וזה לא עוזר (יש לי XP) זה מוזר למה כבר שיחקתי במשחק הזה בדיסקים האלה והכל עבד מצוין (חוץ מבעיה של שמירת המשחק שכבר נפתרה ביינתים אחרי שהורדתי את הפאץ' לבעיה הזאת) משהו יכול לעזור בבקשה ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה. שיחקתי לפני כמה שנים בTomb Raider שיצא ב2013 ומאוד אהבתי... אני רוצה לקנות את ההמשכים וראיתי שיש 2 המשכים וגם יצאה גרסה בשם "Rise of the Tomb Raider 20 Years Celebration" היא כוללת בפנים את Shadow of the Tomb Raider ואת Rise of the Tomb Raider שבהם לא שיחקתי? ניסיתי להבין קצת מגוגל אבל לא לגמרי הבנתי במה מדובר. אשמח לעזרה בנוסף, יש לי גם PS4 PRO וגם מחשב שאני מאמין שיריץ די טוב. יש הבדלים בין הגרסאות?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אזזז כככההה כנראה בעיה אם הדריור האחרון של ATI וזה לא כיף ככה לשחק את המשחק הזה יש לי מן כזה קווו כזה שחור עווה שיוצא לי מדמיות במשחק מה לעשות אולי עוד מישהו ראה את זה??. קבלו תמונה של הבעיה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מפת משחק חדשה, גדולה ומלאה בכל רכב, אויבים חדשים, נשקים חדשים ועוד הפתעות מצפות לכם ב-The Following לכתבה: http://hwzone.co.il/חבילת-ההרחבה-ל-dying-light-מקבלת-סרטון-חשיפה/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש משהו שמוכן לשתף סידיקיי של battlefield 2, משהו שקנה את המשחק ויש לו סידיקיי מקורי שלו שלא העביר לאף אחד. המטרה היא שאני צריך עוד סידיקיי בשביל לשחק עם חבר טוב ביחד על אותו שרת באותו זמן. סידיקיי תמורת סידיקיי. וכמובן צריך אמון. שנינו מרוויחים פה גם אתה תשתמש בסידיקיי שלי בזהירות. באותה מידה. בשביל שתוכל לשחק עם חבר טוב ביחד על אותו שרת. שים לב שחוץ ממך ומהחבר שלך שאף אחד לא יעביר את הסידיקיי כמובן.עכשיו האפשרות הכי הכי טובה לשנינו היא אם תוכל לתת את הסידיקיי שלך לחבר שלך. ואת מה שאני יתן לך תשתמש אתה ככה שרק אתה תדע ממנו זה יהיה הכי טוב. במקביל אצלי כמובן. וזהו. אם יש משהו כזה בבקשה אני מוכן.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה פעם מאוד אהבתי לשחק במשחקים 2003-2011 היום זה קצת יותר מורכב, ואוהב תפשוט כמו למשל wolfenstein או resident evil יש לכם המלצות? אני בינתיים ממתין לינואר, סתם חבל לי שהמערכת לא מנוצלת יותר....
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חברים. מיזמן לא יצא לי לשחק באיזה מישחק חזק בגלל עבודה החיים וכדומה.אבל כיום יש לי יותר זמן אני אוהב משחקי יריות אקשן דם. אשמח להמלצה מהתותחים שבניכם מספיק יהיה שם המישחק ואני כבר יוריד. המון תודות.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, האם יש איזשהי אפשרות לשנות את הממשק חזרה לאנגלית, אולי להוריד איזשהו patch או משהו כזה..? מישהו מכיר אפשרויות נוספות? תודה, נדב.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש משחק סימולטור טיסה שעובד עם ג'ויסטיק מיוחד לטיסה (המוט הזה) שיעבוד על מחשב דול קור עם זכרון גיגה אבל כ"מ מובנה דיי חלש. אני מדבר על משחק בסגנון Microsoft Flight Simulator X. אודה לכם אם תעזרו לי למצוא תחליף לMicrosoft Flight Simulator X שיעבוד על המחשב החלש יחסית או אולי לדעתכם הMicrosoft Flight Simulator X כן עובד על מחשבים חלשים?! תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה להיתחבר לחבר שלי אי פי לאי פי איך עושים את זה מישהו יודע מישהו ניסה?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ב-Ubisoft החליטו לחשוף את הרימייק המקיף הראשון שלהם למשחק מהעבר - Prince of Persia: Sands of Time האגדי, שזוכה להתנגדות ולכתף קרה כבר מהרגע הראשוןלכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חדשות טובות לאוהבי הPC http://www.gamespot.com/news/6186307.html
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הוספתי תמונת מצב של TASK MANGER , איך זה יכול להיות שה PROCESS עולה ב 32BIT במקום 64 ? פספסתי משהו ?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Dalilama Iceped Wasabip Sevenlegend darxpain SupremeSplendor Standalonee Sasiski The Great Potato nefulous PushKushi
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני אחד שאוהב מאוד משחקים ומה לעשות שחברות הפיתוח של המשחקים דפקו אותנו בעלי ה PC וכמעט ולא מפתחים לנו משחקים טובים אולי איזה שתי משחקים טובים בשנה שזה ממש ממש מבאס המשחקים היחידים שיש בשפע למחשב זה משחקי אסטרטגיה שאני הכי לא סובל אז הגעתי למסכנה שאם אני רוצה להנות מהמשחקים החדשים שיוצאים לקונסולות אז אני צריך לקנות את אחת מהם אז חשבתי ללכת על האקס בוקס 360 ופה אני צריך את העזרה שלכם יש לי שתי שאלות 1.האם שווה לי לקנות את האקס בוקס או לחכות לפלייסטישן 3 2.האם בכלל יש מאיפה לקנות משחקים צרובים כי אם לא אז לא שווה בכלל לקנות אף אחת מהקונסולות כי 400 שקל על משחק אני לא ישקיעה עוד לא נדפק לי השכל ואם בכל זאת ללכת על האקס בוקס אז רציתי שתתנו לי קישור לאתר טוב שאפשר לקנות…
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ההרחבה החדשה של משחק ההתגנבות האיכותי תמשיך את הקו העלילתי שלו, אך לא תדרוש אותו על מנת לפעול לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אמרתי שיהיה משחק חדש שלהם ב E3 וצדקתי 8) WB הודיעו על משחק חדש בעולמו של BATMAN, הפעם בפיתוח אצל MONOLITH (ידועה בזכות משחקים כמו No One Lives Forever ו FEAR). המשחק יהיה משחק מולטיפלייר בגוף ראשון, שונה מאוד מכל מה שראינו עד עכשיו מ BATMAN. לא ידוע הרבה על המשחק והרעיון נשמע מעט מוזר אבל עם מפתחת טובה מאחוריו אי אפשר לדעת מה יצא בסוף. ככל הנראה במשחק לא נשחק כדמויות מעולמו של BATMAN, הדמויות יהיו דומות למה שראינו ב dc universe online ("חיקויים" של הדמויות השונות מהקומיקס). תיהיה אפשרות לעצב את הדמות כרצונכם, אישרו גם CLASS SYSTEM ובנוסף לזה ניתן יהיה לבחור גם מבנה גוף שונה, דק וזריז, רגיל וגדול גוף שיהיה חזק ובעל אורך חיים רב יותר. הרעיון נשמע דומה למה שראינו ב BRINK, ב…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי בדקתי את המישחק עם 2 כרטיסים שונים על אותו מחשב , לאחר בדיקה עם כרטיס 4850 ATI המישחק קירטעה על אותם הגדרות רזולוציה . לאחר בדיקה עם NVIDIA 9800GT המישחק עבד חלק על אותם הגדרות , מדוע זה כך?? בבדיקה עם משחק TIME SHIFT הATI עבד עם כל הפילטרים חלק , לעומת הNVIDIA 9800GT שנעלצתי להוריד רמת פילטרים כי המשחק קירטע , מבקש את תגובתכם . רוני
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקיי אם יש למישהו שאלה על קאונטר סטרייקת אז אפשר לשאול אותי !!! :AR15: ok my icq is :161371997
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא מזמן נאלצתי לעבור מערכת הפעלה, מ Windows XP ל Windows 2000 מכיוון שנתקלתי בפינגים מאוד לא יציבים במשחק הרשת של Coutner Strike. הפינגים נעו בין 100-300MS ולעיתים אף יותר. נודע לי כי זהו באג ידוע ב Windows XP. הייתי מעוניין לדעת האם ניתן למצוא פרטים רישמיים ממיקרוסופט לגבי הבאג, והאם קיים תיקון אשר מטפל בבעיה. בסך הכל, הייתי מאוד מרוצה ממערכת ההפעלה הזאת, אך נאלצתי לעבור ל2000 רק בגלל שרציתי שהמשחק יעבוד בצורה חלקה וטובה. אשמח לשמוע תגובות לגבי הבעיה, האם עוד אנשים סובלים מהבעיה, האם יש מישהו שהצליח לפתור את הבעיה בדרך זו או אחרת. תודה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היום החברים רצו להפתיע אותי לכבוד יום הולדת ונתנו לי דיסק של המשחק אותו קנו מאמזון הדיסק הגיע סגור עם עטיפה פתחתי את העטיפה והתקנתי את המשחק לאחר מכן שמתי את הקוד הסודי ורציתי לשחק אלא שאני לוחץ על play וכלום לא קורה הגלגל מסתובב וכלום לא נדלק אני רוצה להוסיף שהמערכת שלי חדשה ביותר וכוללת בתוכה מעבד i7 וgtx 780 ti וזה המשחק הראשון שהייתה לי אפשרות לשחק בו אני יודע שכל הבעיה הזו נשמעת מוזרה אבל הכל אמיתי לוחצים על play וכלום לא קורה אני מאוד מאוד אשמח אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה כי חבל להזמין טכנאי בהרבה כסף
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מי בזמנו לא שיחק במשחק האגדי הזה? מי לא היה נוב ובחר תמיד את יוקוזונה רק בשביל למחוץ את היריבים שלו? ובכן, מכיוון שרובכם מכירים ואני מקווה שאהבתם את זה, בחרתי לעשות TRIBUTE למשחק, העלתי כמה סרטונים לYOUTUBE שאני משחק במשחק מתוך המשחק, ואם יש מישהו שרוצה אחד על אחד בזכות האימולטור MAME רק שיגיד לי...
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-


