עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by PuMbA,

    התקנתי את המשחק אני מתחיל לשחק עם וולברין נגד אחד גדול כזה כל כמה שניות נתקע לי המשחק ואז אחרי שתי דקות בערך יוצא מהמשחק ולא נותן לי להכנס אליו שוב עושה לי ERROR עכשיו רק אחרי ריסט למחשב הוא נותן לי להכנס שוב ואז זה קורה עוד פעם שימו לב כל פעם זה נתקע לי במקומות אחרים וכל פעם זה יוצא במקום אחר עכשיו אני יתקין אותו מחדש ויראה אם זה קשור לאיך שהתקנתי דרך אגב שימו לב למפרט שלי לפני שאתם מגיבים ועוד משהו ביטלתי ליבה אחת במקרה שזה היה קשור לזה אבל אין קשר אז החזרתי ! תודה מראש !

    • 8 תגובות
    • 839 צפיות
  2. טוב אנסה לקצר כי זה ארוך.. אז ככה: לפני שנה היה לי מחשב בינוני ככה פנטיום 4 2.6 512 ראם וGeForce5700FXLE של nVIDIA . -התקנתי את פאר קריי אז ושאני נכנס לשלב הראשון איני רואה כלום מלבד מסך כחול בהיר למדי ואת תווי השטח של הסביבה הסובבת אותי,למשל:את תווי השביל,את הסדקים של השביל וכו'.(חוץ מזה שום דבר אחר פשוט הכל כחול). -לאחר התייעצות עם כמה חברים באותה תקופה (אני מזכיר שנה שעברה)הורדתי את הדריוור העדכני ביותר של nVIDIA והמשחק עבד כמו שצריך ללא שום בעיות מסוג כלשהו. -השנה(למעשה לפני 3 ימים)החלטתי לראות את המשחק על המחשב החדש שלי =] מפרט בצד. -הקנתי והכל נראה טוב בהתקנה-אך הפלא ופלא אותה בעיה בדיוק שקרתה אז בשנה שעברה. -עידכנתי את המחשב שלי בדריוורים העדכניים ביותר של nVIDIA …

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by m.l,

    הורדתי את המשחק אבל הוא בצרפתית....יש אוליי איזה קובץ או משהו שיהפוך אותו לאנגלית? תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  4. Started by The Dom,

    שלום. הורדתי את המשחק 9DREGONS לאחר שהמליצו לי עליו. התקנתי את המשחק והכול עבר חלק ללא בעיות/תקלות. כשניסיתי להפעיל סוף סוף את המשחק -זה כתב שיש בעיה במשחק וזה נותן לי אפשרות של : close או debug. וזה מעודכן לגרסה 1 מה אני צריך לעשות? תודה מראש http://img168.imageshack.us/img168/6600/untitledhp1.png

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  5. Started by thegame998,

    אני מנסה לשחק ברשת וזה עושה לי את הודעה הזאת : http://img165.imageshack.us/img165/6278/aoews4.jpg למשהו יש את הבעיה הזאת ויכול לעזור לי בבקשה ?

    • 5 תגובות
    • 777 צפיות
  6. Started by lidor_abo,

    אני בא להיכנס לתוכנה שפוחת קלאן ומופיעה לי השגיאה באה ניסיתי להתקין מדחש אך לא עזר אשמח לקבל עזרה ממכם..

    • 0 תגובות
    • 522 צפיות
  7. Started by gigabot,

    מה לעשות? [attachment deleted by admin]

  8. Started by liav12,

    בכלל שאני אומר את הבעיה, הכרטיס נתמך במשחק? כי איך שהתחלתי את המשחק אני לא רואה אנשים בכלל או שאני רואה אותם מטושטש, חצאי אנשים וסתם שנראה כמו באג שהם נעלמים וחוזרים לעוד אנשים יש את זה או שרק אצלי?

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by ben_20,

    התקנתי את המשחק הפעלתי את הקראק עם ה DAEMON Tools המשחק עולה יש מסך שחור וכתוב OUT OF RANGE וזהו זה נשאר ככה מה אני עושה ? תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  10. Started by XDude,

    שלום, מה המצב? התקנתי את Battlefield 1942 ושמתי CRACK, עדכנתי הכל.. ושאני מנסה לעלות אותו הוא נותן מסך שחור ויוצא בחזרה לוינדוס! יש לי radeon 9700 דרייבר גירסה 3.6 , winXp , 512 זיכרון , DX9(לציין עוד משהו?) מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה רבה!!!

    • 8 תגובות
    • 835 צפיות
  11. Started by tronado,

    התקנתי את המשחק והוא עבד טוב למרות שהמחשב הוא מתחת לדרישות מינימום היום התקנתי את הpatch 1.03 וכשאני מפעיל את המשחק הוא מעלה מסך שחור וחוזר לחלון הראשי של המחשב ויוצא מהמשחק למישהו יש פיתרון?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אני מתקין את המשחק ומנסה להפעיל אותו ופשוט הוא לא עובד אני לוחץ על הקיצור דרך הוא כזה נפתח לשתי שניות ואז נסגר ויש לי גם בעיה ב- X-Men Legends2 Rise of Apocalypse אני מנסה להתקין אותו וזה אומר לי גם שאני מנסה להתקין ulimate spiderman זה עושה לי את אותה הבעיה... מישהו יודע איך אפשר לסדר את זה? וד"א עשיתי ריסט וזה לא עזר...

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  13. Started by noiZE,

    יש לי בעיה שאני תמיד נכנס למשחק ומופיע מסך שחור 10 שניות וזה רושם לי המשחק הפסיק לפעול ויוצא לי. מישהו יכול לעזור לי???

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by puvsc,

    התקנתי BF - והכול טוב ויפה- עולה לי אבל איך שעולה השמימה - בלי שאני אלחץ על כלום - קופץ לי התפריט הראשי של לחזור למשחק , אפשרויות וכו' ...וכול האופציות- אני לא מצליח לשחק- יש למישהו פיתרון???

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, יש לי בעיה ב BFH. כשאני מנסה להכנס לסרבר, זה טוען תוך שניות, ומתנתק, ומציג שגיאה 15. אחרי זה כשאני מנסה להתחבר, הוא טוען מלא זמן ואז אומר שאין לי סרבר להתחבר אליו. מה אפשר לעשות?

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות
  16. Started by Pease Brother,

    יש לי בעיה שם בשרת ISRAELI RANKED SERVER היום בבוקר ובצהרים הצלחתי לשחק אבל אכשיו? הוא נעלם לי מה FEVORITS או שהו מופיע באדום ואני לא יכול להכנס למה זה? :'(

    • 7 תגובות
    • 951 צפיות
  17. אין לי מושג מה הבעיה אני ניכנס למשחק והוא יוצא ממנו

    • 11 תגובות
    • 980 צפיות
  18. שלום אני אתמול התקנתי את הוידוס (XP) אחרי פירמוט כול המחשב אחרי את המשחק מדיסק מקורי כמובן ואני משחק אני מתחבר לשרת ישראלי ואחרי כמה משחקים הוא יוצא לי לתפריט הראשי ואומר לי שאחרי שתי דקות אני אף ומה שהעיף אותי זה התוכנה punkbuster ושאני כדי אולי לפתור את הבעיה צריך לעתכן את PB client מזה אני ממש מיואש ואני מת לשחק? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  19. Started by No-way,

    אז ככה לפני כמה זמן רציתי לשחק BF2 כרגיל כמו כל יום אז התחשק לי לשחק BF2 אני נכנס הוא פותח לי אותו ופתאום נסגר לפני שמתחיל הסרטון אפילו. אכשהו הגעתי לאימייל שלי וקיבלתי מכתב כזה יש קשר בינהם נראה לי שזה בגללם יכול להיות? Hey fellas(and some girls?) Anyway, its Snow8oard101. I have been talking to Heli0s and decided to move over to artificialaiming.net I don't know what you have heard in the past, but I currently use the hacks and they kick ass. I often get scores of 50-0 with the PUNKBUSTER SCREENSHOT PROOF AIMBOT and bounding boxes. The detection rate is 0, meaning it has NEVER been detected. For example, he has had his CSS hack out for over a year. As you all see …

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  20. Started by giler472,

    שלום קניתי לפני כמה ימים את המשחק bf2c התחלתי לשחק במולטי שלו ואחרי 10 דקות קרס לי המחשב הופיע לי מסך כחול וקרס המחשב יש פיתרון לזה ?

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  21. Started by dirazor,

    שלום יש לי בעיה ב BF3 שאני בא להיכנס לסרבר זה ניכנס ואז יוצא וזה כותב לי אתזה ame disconnected: something went wrong. עם מישהו יכול לעזור תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by mistaarvim,

    יש לי כרטיס מסך 1950XT ומסך 740N של samsung וכשאני מסמן את האפשרות V SYNC ונכנס למשחק אז אחרי איזה דקה של משחק המסך נהיה שחור, הנורה שלו מהבהבת וזהו אין תגובה מהמחשב יותר.. כשאני מבטל את האפשרות המשחק רק... למישהו יש מושג לגבי הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 510 צפיות
  23. Started by Ametrine,

    אני כרגע דיי באמצע המשחק ופתאום התחילה בעיה מוזרה מאוד. באמצע ההליכה הוא פתאום נתקע ומפסיק ללכת. כדי שילך שוב צריך שוב ללחוץ קדימה. הוא עוצר כל כמה צעדים ולא ניתן לשחק בצורה זו. מישהו נתקל בבעיה?

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  24. Started by zach,

    שלום אני משחק במשחק אבל אחרי 10 דקות זה עושה לי ריסט או נתקע מה אני צריך לעשות כי: זה מה שהמשחק דורש:Operating System: Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium III 700 Mhz or Higher Video Card: 32 MB 3D Video Card Hard Drive: 1.4 GB HD CD-ROM: 8x or Faster RAM: 128 MB RAM ולי יש את הכל וזה עושה לי ריסט או נתקע מה אני צריך לעשות

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by zach,

    שאני משחק אחרי כמה דקות המחשב עושה ריסט או נתקע מי שיודע לעזור להגיד לי מה הבעיה כי גם יש לי את כל מה שהמשחק דורש אולי זה קשור לדריבר שצריך להוריד אז אם מישהו יודע גם איזה דריבר צריך אז שיגיד תודה מראש. :kopfpatsch: :kopfpatsch: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות

דיונים חדשים בפורומים