עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by KingYes,

    אני זוכר שפעם היו דיבורים.. האם יש עדיין משהו על הפרק? ומה השם של הכותר?

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  2. Started by oren99,

    תשמעו, התמכרתי. Developer-Katauri Interactive Publisher-1C Company Release date-September 23, 2008 Genre-Tactical role-playing[1] Mode-Single-player Rating-ESRB: T official web site at: http://www.kings-bounty.com Atari web site at: http://www.atari.com/ wiki - http://en.wikipedia.org/wiki/index.html?curid=17431444 Minimum system requirement: * OS:Windows XP/Windows Vista * Processor:Intel Pentium 4 2.6GHz * RAM:1GB * Graphic Card:Nvidia GeFirce 6800/ATI Radeon X800 * VRAM:256MB * Free Hard Disk Space:5.5GB * DirectX version:9 Recommended system requirement: * OS:Windows XP/Windows Vista * Processor:Intel Pentium 4 3GHz * R…

    • 113 תגובות
    • 14.7k צפיות
  3. Started by avivasban,

    יש לי כרטיס מסך 8500gt geforce 512mb זיכרון 2.0gb והמעבד דואל כור e6750 2.66 GHZ אתם אומרים המחשק יעבוד אצלי ואני חדש כאן אני חשוב ששמתי במקום הנכון זה ממש חשוב לי כי ההורדה של המשחק זה כמה ימים

  4. Started by ronaldo-9,

    שלום לכולם אני יודע שהמשחק הזה קצת ישן אבל יש לי בעיה מוזרה. המשחק הזה היה מותקן אצלי בעבר ושיחקתי בו שעות לא מבוטלות, היום שוב התקנתי אותו מחדש וניסיתי לשחק אך הוא נותן לי שגיאה לא ברורה עם הפעלת המשחק(צירפתי תמונה) ההבדל היחידי בין אז להיום שהחלפתי לכרטיס מסך Geforce 9800 gt יש למשהו מושג למה זה קורה? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  5. Started by totah,

    תודה.

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  6. אז ככה המיפרט שלי הוא e8400 p5ql-e zotac 9800gtx+ wd 500gb 4gb ram ocz nzxt tempest corsiar 550wtt ושאני פעיל קרייסיס ווארהד על הגדרות gamer עם רזולוציה 1280X1024 עם בלי AA אני מקבל בין 60 fps אבל שאני מסובב את המסך זז ויורה זה יורד ל35-40 fps זה בסדר? זה תקין?

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  7. יש משחקים שאין להם הגדרה לפיד דרך הCONTROL של המשחק איך אפשר להגדיר את זה שיעבוד על פיד בכל זאת? שמעתי על שיטה שנכנסים להגדרות של המשחק דרך הקובץ עצמו איך עושים את זה?

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  8. Started by idos100,

    קניתי לפני שבוע מחשב חדש. hd 4850 e8400 4 gb ram. עכשיו יש לי בעיה בכמה משחקים מסוימים שהייתי מצפה מהמחשב שלי להריץ על מקסימום (מסך 22"הרזולציה של המשחקים 1680 כפול 1050). המשחקים שהיה לי בהם בעיות הם crysis שהצלחתי להריץ רק על med-high וfar cry 2 שהצלחתי משהו כמו high עכשיו אני לא מבין למה זה ככה כי המחשב שלי אמור להריץ את הדברים האלו בקלות אם מישהו יודע למה זה יעזור.

    • 2 תגובות
    • 781 צפיות
  9. זה לא סוד שחלק מהמשחקים מעדיפים ATI (כמו GRID אני חושב) בעוד אחרים מעדיפים NVIDIA בבירור (GTA4 למשל, לא?). בתור גיימר מזדמן במשחקי 1st/3rd Person Shooters למיניהם הייתי מעוניין לדעת האם יש נטיה כזו או אחרת של משחקים בתחום הזה להעדיף כרטיסים של NVIDIA או ATI. ברור שיש כאלה ויש כאלה - השאלה אם קיימת נטיה ברורה לאחת החברות אם מוציאים מהמשוואה משחקי אסטרטגיה , תפקידים, נהיגה וכדומה. אני מקווה שלא ניגרר פה לפאנבוייזם צפוי מראש... הייתי באמת רוצה לשמוע פה מידע מהימן מגיימרים מנוסים שמכירים את התחום בשנים האחרונות ולא הצהרות אמונים לחברה זו או אחרת. רב תודות מראש לכולם.

    • 32 תגובות
    • 2.8k צפיות
  10. אז ככה קניתי את המשחק crysis warhed ו far cry 2 ו call of duty 5 ויש לי בכולם בעיה הינה סירטון של התקלה שלי הכרטיס שלי zotac 9800gtx+ ובסירטון יש לאותו ילד 9800gt מה שמוזר שגם לילד שהעלה את הסירטון יש את אותה בעיה תיסתכלו טוב בסירטון בצדדים ואתם תבחינו בעצים שניבנים וסלעים שפיתאום יוצאים או שנגיד הוא מיתקרב לגיפ פיתאום רואים יותר דברים קטנים שלו ראו מירחוקק למה זה קורה? יש לי דרייבר 180.48

    • 30 תגובות
    • 3k צפיות
  11. מישהו יודע איפה נמצאת תייקית השמירה של Call Of Duty World at War? אני מתכוון לפרמט ואני לא מוצא את התייקיה כדי שאני יוכל להמשיך את המשחק אחרי הפירמוט.

    • 4 תגובות
    • 992 צפיות
  12. Started by zzz727,

    כותרת.

    • 1 תגובה
    • 6.5k צפיות
  13. מישהו יודע איך מגדירים לשחק בו עם ג'ויסטיק??? לצורך העניין logitech rumbellpad 2... אמרו לי שצריך להוריד איזה עדכון מהאתר הרישמי שלהם אבל אני לא מוצא ובתמיכה של אטארי לא מבינים מהחיים שלהם... תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  14. Started by דנדן,

    מישהו יודע באיזו תיקייה השמירות של המשחק נמצאות?

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  15. מחפש משחקים בסגנון Star Defender 4

  16. Started by Fat_Fred,

    הבעיה שלי כזו: התקנתי DEAD SPACE, מבחינת וידאו המשחק פועל חלק ללא קירטועים כלל, אבל הסאונד נתקע כל הזמן וחוזר על עצמו ולפעמים גם לא מסונכרן עם הוידאו ומדלג על קטעים... תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  17. Started by Tanya,

    הי. האם זה כמו Warcraft?... קונים את הדיסק ומשלמים כל חודש? תודה.

    • 7 תגובות
    • 906 צפיות
  18. הרימייק המתוכנן שקצת נשכח לאחרונה חי ובועט וכנראה ישוחרר בחורף 2009 החדשות הגדולות הן שהפעם יהיה גם מולטי למשחק עם תוכן חדש והרבה עידכונים ויש גם תמונות http://www.worthplaying.com/article.php?sid=57966

    • 73 תגובות
    • 8.7k צפיות
  19. Started by mafyoner,

    GTA IV לא אמור לצאת היום?

    • 1 תגובה
    • 884 צפיות
  20. Started by נמשל,

    אני לא איש של משחקים לכן תסלחו לי על הבורות. ביקרתי באופיס דיפו ורכשתי את שני המשחקים יחד ב-100 שקלים (50 לאחד). לגבי הפרו אבולושן אני יחסית מכיר את ה-2009 שאחים שלי משחקים בפלייסטיישן. אך איני מכיר את הקומנדוס 3. הרצתי חיפוש בפורום והבנתי שהוא יצ א ב-2003 שזה די מזמן אשמח לשמוע רשמים על המשחק והאם משתלם להשאיר אותו?

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  21. המסך כותב לי ב2 משחקים שניסיתי להפעיל כבר OUT OF RANGE והמסך הבהב יש לי מסך דק יש מצב זה כי חסר לי חוט בין המסך למחשב עצמו ועובדים לי איטיים ויש לי כרטיס מסך גיפורס 8 ו2 גיגה זכרון וליבה כפולה קיצר המחשב אמור להפעיל ולא יודע מה לעשות סלחו לי אם העלתי את הנושא במקום לא טוב פשוט לא מבין באתר ולא יודע איפה לעלות תודה לעוזרים

  22. Started by simonsix,

    לחובבי הסידרה, הכותר החדש ישוחרר ביומיים הקרובים בארה"ב. ביקורת ראשונה ומעולה של IGN הציון- 93 IGN It has its shortcomings, but I already sense that Prince of Persia will be one of the few games from this generation that I carry with me for the next decade. http://pc.ign.com/articles/934/934100p1.html

    • 9 תגובות
    • 930 צפיות
  23. Started by zzz727,

    למישהו יש צ'טים למשחק הזה???

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  24. Started by huber,

    כן, אני יודע, VALVE כבר הוציאו חידוש של HL1 שנקרא Half-Life: Source, אבל מי ששיחק בזה יודע שזה בדיחה לא מצחיקה. מי שאהב את HL1 ישמח לשמוע שיש חברה שמטפלים בנושא והתחילו ליצור חידוש של HL1 בגרפיקה טובה תחת מנוע ה Source. צפי - 2009 לצערנו: http://www.bit-tech.net/news/2008/12/01/black-mesa-source-trailer-released/1

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by A-L-o-n,

    שלום... hd4850 יכול להריץ את קרייסיס על הביצועים הכי גבוהים? אה ועוד שאלה זה משנה באיזה מסך אתה משתמש? נגיד 22 אינץ' ועוד???

    • 1 תגובה
    • 759 צפיות

דיונים חדשים בפורומים