עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אחרי תקופה קשה של 7 חודשים, נגמלתי סוף סוף מ-WOW :nutty:, ועכשיו אני מחפש משחק שיעסיק אותי למשך שעה או שעתיים, כשאני בבית ואין לי מה לעשות. הזא'נר של המשחקים ממש לא חשוב, אני פשוט מחפש משחקים חינמיים (לא פרוייקט קטן, משהו בסגנון גודל כמו AA וכו') שמעבירים את הזמן בכיף, ויש בהם קהילה גדולה של שחקנים. לבנתיים, אני מוריד את שני המשחקים שבכותרת (לפי מה שקראתי, AA נשמע די כיף), ומתכנן להוריד עוד כמה משחקים במקביל. אני זוכר שפעם הייתי משחק במשחק דו מימדי, שבו אתה בוחר רכב מסויים, נכנס למפה ולפי תורות כל אחד מהקבוצה יורה על הרכב של הקבוצה השנייה עד שאחת מהקבוצות מחוסלת ולא נשארים לה שחקנים (היה שלל של רכבים, ממשהו שהיריות שלו היו בומרנג, השני סתם טילים, שלישי כדורים ירוקים וכו…

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. היי, משחק אסטרטגיה רב משתתפים. הורדה מ play store: https://play.google.com/store/apps/details?id=createix.com.www קהילת השחקנים בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/829637923783490 עלילת המשחק: תהנו.....

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by liadpr,

    שלום כולם לפני שעה קניתי cr לbf4 וזה כותב לי שיש לי את זה גם בbattlelog אבל שאני מנסה לשים חפץ של הcr זה כותב ליAVAILABLE IN CHINA RISING ואני כבר לא יודע מה לעשות !!! תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. Started by myDGB blws,

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. התחלתי את ההתקנה והופיעה לי שגיאה.. צירפתי קובץ להודעה עם תמונה של השגיאה ------------------------------------------------------------------- ב-Assassins Creed II יש לי בעיה, אני משחק ובלי שום התראה המשחק נסגר במהירות ונעלם כלא היה... [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a8%d7%92%d7%a2-%d7%9c%d7%a4%d7%a0%d7%99-%d7%a9%d7%a0%d7%92%d7%9e%d7%a8-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%a0%d7%94%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Funkyzord,

    לכול אלה שמתים על deusEX מחר הוא יצא http://www.eidosinteractive.com/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. ה FREE 2 PLAY FPS של CRYTEK צפוי להגיע לצפון אמריקה ואירופה ב 2012. המשחק במקור פותח לאסיה בלבד (שוק ה F2P גם היום מרוכז בסין, קוריאה וכו'). המשחק משתמש ב CRYE3 (המנוע של CRYSIS 2) אך אינו מציג את אותה גרפיקה מדהימה והעיצוב שלו בכללי דומה לזה של שאר המשחקים החינמיים מאסיה. עוד לא ברור מי תיהיה השותפה של CRYTEK שתפיץ את המשחק אבל יש סיכוי גדול שזו תיהיה EA שלאחרונה הוציאה מספר לא קטן של משחקי F2P וגם כרגע מקדם את ORIGIN, שירות שאמור להתחרות ב STEAM. המשחק צפוי להגיע למחשב בלבד במהלך השנה הבאה אך יכול להיות שבעתיד ניראה אותו מגיע גם ל XBL, ידוע ש MS עובדת על אפשור משחקי F2P על הקונסולה שלה ו CRYTEK התקרבה מאוד לענקית התוכנה שגם חשבה בשלב מסויים לקנות את CRYTEK (ולמזלנו ירדה…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Krazy-Hawk,

    שלום, רציתי שתמליצו לי על משחקי פעולה-יריות בסגנון של FAR CRY\SOLDIER OF FORTUNE

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. שלום לכולם קניתי מחשב חדש, צריך להגיע שבוע הבא , המפרט למי שמעוניין - כאן (ב2-3 דפים האחרונים יש את המפרט שקניתי בסוף) עכשיו, בחיים לא קניתי משחק מקורי (חוץ מ RED ALERT 1, זה שיצא ב 1996) אני מעוניין לקנות משחק מקורי עכשיו, שאפשר לשחק ברשת מול שחקנים אחרים. ז'אנר - אסטרטגיה (הכי אהבתי - RED ALERT 1 , STARCRAFT) או משחקי תפקידים + אסטרטגיה (WARCRAFT, DIABLO) (אף פעם לא שיחקתי דיאבלו 2, המחשב שלי לא החזיק אותו, זה שווה ?) (אגב "אהבתי" אומר - ממש אהבתי, הגעתי בתחרויות של WESTWOOD למקום שישי ורביעי בRA1 בעולם, מתוך עשרות אלפי שחקנים, בחיבור DIALUP מאפן לאינטרנט) דרישות : אורך חיים ארוך מאוד, משחק רשת חובה, הרגשת "מתכת במתכת" משחק כיפי שלא ייגמר, תצוגה יפה ולא תלת מימדית מקרטע…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Gotze,

    אוקי מי אתה חושבים המריץ הכי טוב בקהילה הכי נחמד לדעתי המריץ הכי טוב זה : SLICER

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by mb7,

    אני משחק ב SOF2 הורדתי קודים בשביל המשחק אמורים לכתוב אותם בלחיצה על ~ כאשר אני כותב הוא אומר לי שהוא לא יכול להפעיל את הקודים {שהם "לא זמינים" } ??? למה , איך אפשר לפתור את הבעיה , יש טרינר לSOF2 ?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Ramsses_II,

    מי אחראי על AI? המעבד? המשחק? ה-AI שמולו תתמודד יהיה תמיד אותו הדבר ב-100%? אם אני משחק עם מעבד יחסית חלש, יכול להיות שהוא יחשב את ה-AI ברמה נמוכה יותר ממעבד תותח? בשורה התחתונה - שחקן עם מחשב חזק ייצטרך "להתאמץ" יותר במשחקים (כל משחק, לא רק פעולה)?

  14. Started by Pure-Gold,

    התקנתי מחשב חדש ולאחר שהתקנתי את התוכנה אני לא יכל להוריד שום משחק. מצורפת תמונה. האם מישהו נתקל בתופעה הזו ? עד כה EA לא ממש מועילים עם התמיככה שלהם. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. משחק המירוצים שהושק רק לפני כחודש יקבל המשך, במידה והשחקנים יבחרו לממן אותו לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%91%d7%a8%d7%96%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%9d-project-cars-2-%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. דבר ראשון המחשב שלי אמור להריץ תמשחק בצורה מעולה. יש לי 512 DDR2 גיפורס- PX6600 256MB מעבד פנטיום 4 3000 קיצר המשחק פועל טוב חוץ מדבר אחד. יש לי בגרפיקה כל מיני ריבועים ורודים כאלה בדרכלל איפה שיש אפקט של אשן או אש. אממ ניסיתי להוריד ביכלל תגראפיקה להכי נמוך וזה עדיין אז זה לא בעיה של זה. התקנתי פעמיים ועדיין זה ככה. החלפתי קראק פעמיים וזה עדיין ככה. התקנתי דרייבר הכי חדש לכרטיס מסך וזה עדיין ככה. התקנתי דיירקסט 9 וזה עדיין ככה. לא יודע מה לעשות. יש לך הצעות?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by benor,

    האם יש דרך להפעיל את הירוס 3 בווינדוס XP?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. חנות המשחקים המקוונת מסיימת את מבצעי האביב שלה עם הפתעה: פיספסתם את ההנחות הקודמות? עכשיו כולן זמינות יחד למשך יומיים אחרונים בהחלט לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%96%d7%93%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%a0%d7%a7/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. קניתי את המשחק ביום שני השבוע וכבר יש לי בעיה יש לי (NeverwinterNights) Windows XP Pro והמשחק מפסיק להגיב לי אחרי כמה זמן וכותב NOT RESPONDING ??? מה אני צריך לעשות כדי להפסיק את זה ??? בבקשה תעזרו לי בדחיפות. :-[

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. אני משחק אם מישהו בדיאבלו ב tcp\ip טוב אז מתי שאני מנסה לעשות HOST שזה ישחק ממני והוא יתחבר אלי זה לא עובד לי אבל כשאני מתחבר אליו (עושהJOIN הוא מתחבר ואז רק אני משחק ) מה אפשר לעשות כדי לתקן את הבעיה? אני סגרתי את הפיירוול המובנה ב XP !! אולי ה אי סי קיו אסור שיעבוד.....?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by guynemni,

    שלום. כשאני נכנס למשחק יש לי מסך שחור למשך איזה 5 דקות רק עד שאני נכנס לתפרית הראשי. ולאחר מכן יש לי בערך עוד 5 דקות לחכות הטעינה של המפה ובין כל שלב לסרטון. וב-COD 4 הכל עבד לי מצויין. למישהוא יש הצעות? (כבר התקנתי מחדש 4 פעמים)

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. Started by B0necrack3R,

    היי חברה קניתי כרטיס מסך חדש GF4 TI4200 128DDR ויש לי בעיה בסוף ,שאני לא מצליח לשים את הTEXTURE LEVEL ב HIGH! ואפילו לMEDIUM!!! אני משחק חלק על 1200 X 1600 עם הכל על HIGH אבל את הTEXTURE LEVEL אני לא מצליח לשנות! אנא עיזרו לי! עוד בעיה ב SOF2 MULTIPPLAYER. אני מבין שהוא צריך את הCD KEY בשביל שאני יוכל לשחק ברשת.. אז איפה שאפשר לרשום את הCD KEY רשמתי אותו עשיתי VERIFY הוא רשם CDKEY VAILED כאילו שהכל בסדר אבל אחר כך הוא נעלם ואני חוזר לאותה הבעיה! :( אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי !!! תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by jeffo,

    dfgdf

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by Iron Man,

    אני חושב שגנבו לי את הCD KEY של HALF LIFE . ניסיתי להיכנס לכמה שרתים של HL ועוד כמה מודים של HL ובכולם כתוב שהCD KEY שלי הוא בשימוש, אפילו בשרתים אירופיים,לא נתתי לאף אחד אותו, מה לעשות? איך יכול להיות שבכל השרתים שניסיתי הוא בשימוש? ד"א אני משתמש בתוכנה The All-Seeing Eyeכדי למצוא שרתים למשחקי רשת.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. בניגוד מובהק ומופגן למתכונת המקובלת בשוק המשחקים כיום, מכריזה CD Project Red כי המשחק החדש שלה יכלול שלל חבילות תוכן מוסף - חינם אין כסף לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9b%d7%9b%d7%94-%d7%a2%d7%95%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%aa-%d7%96%d7%94-%d7%a0%d7%9b%d7%95%d7%9f-witcher-3-%d7%99%d7%9b%d7%9c%d7%95%d7%9c-16-%d7%aa%d7%95%d7%a1%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%aa%d7%95/

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים