עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ma4351,

    מה החלון הזה אומר ולמה הוא קופץ כל פעם שאני מפעיל את המשחק? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 608 צפיות
  2. מה אתם אומרים על המשחק? איך הגרפיקה? משעמם לעתים קרובות או כיף מאד? אפשר לייבא דמויות רבות? אפשר לייבא דמויות מ-TF2 או רק מ-HL? בקשר למולטי של המשחק : מה ניתן לעשות בו? תודה אני שוקל לקנות

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by DUDEnamE,

    איך מוכרים מכוניות ? היא צריכה להיות נקייה מWANTED?

    • 0 תגובות
    • 566 צפיות
  4. Started by Rule The Pc,

    אהלן אני משחק כבר הרבה זמן PES אבל יש דבר אחד שכל הזמן תוקע אותי - תמיד במשחק חשוב חסר לי שחקן אחד לפחות בגלל שהקונדישן שלו במצב טוב אני מנסה לתת מנוחה לשחקן לפני המשחק החשוב בתקווה שככה יהיה לו קונדישן טוב אבל הרבה פעמים זה אפילו עושה יותר רע ממה שהיה אם הוא היה משחק כמה משחקים ברציפות... יש למישהו עצה?

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  5. שאלתי בבאג, אין להם בכל הרשת. מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המשחק?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. שלום, אני מחפש משחק FSP בסגנון CS... שאפשר לעשות בו FCM/PCW או משהו בסגנון... וגם שיהיה אפשר לקנות לו שרת(CS,COD)... ושלא יהיה כבד מדי.. שירוץ על מחשבים סבירים(כמו סורס+-) שתהיה לו קהילה בארץ... גרפיקה רצו סבירה אך לא חובה... תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 861 צפיות
  7. Started by Cupid Me,

    ^ זה בעצם הקמפיין של המשחק הראשון או איזשהי תוספת כלשהי להרחבה?

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  8. Started by badmama,

    http://download.nvidia.com/downloads/nZone/demos/nzd_BurnoutParadiseOB_PC.zip סוף סוף משהו לשחקני ה PC להנות ממנו, אחרי העינויים הגובלים בסדו-מאזו מסדרת NFS העלובה.

    • 92 תגובות
    • 11.3k צפיות
  9. אז EA לא שכחה אותכם. EA announces Battlefield 1943, Bad Company 2 EA has launched DICE's Battlefield sequels Battlefield 1943 and Battlefield: Bad Company 2 games on XBOX 360, PS3 and PC Electronic Arts has revealed two new Battlefield sequels from DICE currently titled as Battlefield 1943 and Battlefield: Bad Company 2. Battlefield 1943 will take gamers one year ahead in the World War II from Battlefield 1942. No specific date has been set, but both games are scheduled for release on Xbox 360, PlayStation 3, and PC. As the name suggests, Bad Company 2 is powered by Frostbite game Engine used in the first Bad Company and will be its direct sequel. The d…

    • 2.2k תגובות
    • 189.3k צפיות
  10. היי.. עברה שנה בערך מאז הפעם האחרונה ששיחקתי. עכשיו אני משודרג עם 4 ג'יגה זיכרון וכרטיס מסך חדש וחזק. מחפש המלצות למשחקי פעולה ואסטרטגיה (עדיף פעולה) שייצאו בשנה האחרונה. אשמח אם תציינו בהמלצה שלכם אם המשחק מצטיין בסינגל או במולטי. טנקס

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. תמליצו על מישחק טוב אני משער שזה לא משנה באמת מאיזה ז'נר (רק לא מרוצים) שהוא לא כזה מפורסם כמו קרייסים ואלא אבל הוא עדיין טוב... כי פשוט חרשתי כבר על המשחקים המוכרים. חיכיתי שמישהו יבקש המלצה ואני פשוט יקח את אותה המלצה..צריך משחק קליל למערכת (קרייסיס ומטה) ועם עלילה טובה טיפה... משעמם כשאין עלילה...

    • 4 תגובות
    • 871 צפיות
  12. Started by (G),

    מישהו העלה פה דיון של משחק בשם NECROVISION שמשום מה הנושא נעלם ואני לא מוצא אותו. התרשמתי מאוד ממנו, מזכיר לי את HERETIC בזמנו. http://www.necrovision-game.com/html/page.php?al=download_en&deflang=en דמו להורדה: http://www.necrovision-game.com/html/page.php?al=download_en&deflang=en

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. כל תנועה מהירה שעושים עם העכבר ף גורמת לכך שרואים מטושטש זה ככה המשחק או משהו בהגדרות?

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  14. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3666095,00.html הם ממש מתוסכלים לדעתי. אני לא מצפה למשהו מיוחד.

  15. Started by amirusus,

    כאשר אני מנסה לרענן את רשימת המשחקים און ליין המחשב או המשחק לא מאפשרים זאת אני רוצה למחוק את המשחק ולהעלות מחדש אבל איך אני שומר את הפרופיל שיש לי עד עכשיו?[br]פורסם בתאריך: 2.02.2009 בשעה 21:41:35 sorry הצלחתי לשתגבר על הבעיה..תודה

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  16. האם זה נכון? לפי Gamespot המשחק אמור לצאת מחר, 3 בפבואר 2009?

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  17. Started by bitran,

    לפני שאתם קונים משחק אתם יכולים לבדוק אם תריצו אותו אני רוצה להציג את האתר ** אתר לבדקית דרישות מערכת באתר תוכלו למצוא דרישות מערכת לכל המשחקים חדשים וישנים בנוסף תוכלו למצוא גם באתר כתבות וסיקורים על משחקים אז שלא תקנו סתם משחקים

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  18. היי, קניתי את המחשב הזה: מעבדי אינטל Core 2 Quad Q9550, 1333Mhz, s775, 12MB לוחות אם למעבדי אינטל GIGABYTE EP45-UD3R s775 1600Mhz, Intel P45, DDR2 1066, PCI-E זכרונות DDR II 1066Mhz 2x2GB Corsair Dominator TwinX CL5 דיסקים קשיחים Western Digital 640GB 7200RPM, 16MB, SATA II כרטיסי מסך ASUS HD 4870 DK 1GB GDDR5 DX10.1 HDTV 2xDVI PCI-E 2.0 צורבים LG DVD±RW GH22NS x22 Black SATA מאווררים וגופי קירור Zalman CNPS9700 LED מארזים Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Black (No PSU) ספקי כוח Thermaltake ToughPower W0116 750W PFC (24pin) עכשיו אני מחפש משחק חזק שאני אוכל לחנוך איתו את המחשב החדש (הכוונה למשחק עם דרישות גבוהות ואיכות כמה שיותר מטורפת) (אני מאמין שהכ…

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  19. Started by arad gonen,

    שלום, יש לי את ה- GTA IV למחשב ואני לא מצליח להתחבר לחשבון מסנגר שלי כדי לשמור. מה אני צריך לעשות מכדי לשמור?

    • 3 תגובות
    • 3.5k צפיות
  20. מבחינת חודש הבא אני מצפה מאוד לSIMS 3 מה איתכם מה המשחק שאתם הכי מצפים לו השנה ?

    • 89 תגובות
    • 7k צפיות
  21. חבל שלא הראו GAME PLAY באף אחד מהמשחקים אבל בכל זאת זה יותר ממה שידענו קודם הטריילר של X-MEN ניראה טוב (סוף סוף RAVEN מראים משהו) הם אמרו שבשבועות הקרובים הם יראו עוד דברים על המשחק http://www.gametrailers.com/player/44928.html גם ה FEAR 2 ניראה טוב אבל זה דיי סרטון שמבוסס על הדמו עם כמה תוספות יפות, הסוף מאוד טוב http://www.gametrailers.com/player/44953.html עוד טריילר ל RED FACTION http://www.gametrailers.com/player/44936.html ולסיום RED ALERT 3 http://www.gametrailers.com/player/44934.html עוד לא הוסיפו באתר את הפרק המלא רק את הסרטונים החשובים :'(

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  22. Started by klayton,

    http://www.gametrailers.com/player/44955.html

    • 33 תגובות
    • 3.8k צפיות
  23. Started by noam1979,

    שלום לחברי הפורום בירשותי משחק מקורי של far cry 2 ומערכת ההפעלה שלי היא wundows xp הבעיה היא שבמהלך המשחק פיתאום אני נזרק חזרה לשולחן העבודה בלי שום הודעת שגיע עם למישהוא יש פיתרון או ניתקל בעבר בבעיה אני ישמח מאוד לעזרה בתודה מראש לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 839 צפיות
  24. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה....ראשית.... יש לך את המשחק ואני רוצה לצרוב עותק של הדיסק...כי אני רוצה לשמור על הדיסק...(רק את דיסק 1) איך אני עושה זאת? שאני משחק...אני רואה שהוא בונה את הגרפיקה באמצע המשחק...אני לא רוצה שזה יקרה איך אני יכול לשנות את זה?. וגם אני רואה קוים ישרים...כאליו שאני בלי AF....אבל אני עם.... יש משהו לעשות??...אן צריך אני יעלה תמונה של מה שאני מתכוון.... תודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  25. Started by HGIK,

    קניתי משחק והוא תומך רק ב windows xp ולי יש רק windows vista מה עלי לעשות כדי להפעיל משחק . תודה........

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים