משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
האיתחול המבטיח לסדרת משחקי הפעולה הנודעת נראה טוב יותר ויותר עם כל מידע ותיעוד חדש שנחשף לכתבה: http://hwzone.co.il/צפו-ה-doom-החדש-בפעולה-במסגרת-מבחני-האלפא-ש/
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.kickstarter.com/projects/670743543/ground-branch בעקרון הסרטון שם מדבר בעד עצמו. המפתח הראשי שם כבר המון שנים מנסה לקדם את הפרוייקט הזה, ואחרי שלא הצליח למצוא משקיעים, סוף סוף הצליח להגיע לשלב שיש לו מספיק מה להראות כדי לפתוח kickstarter ולנסות לממן דרכו את המשחק. המשחק אמור להיות tactical shooter ריאליסטי שבא לגרום לכם להשתמש בטקטיקות ריאליסטיות בגלל שהמשחק ריאליסטי, ולא כמו משחקים אחרים בגלל שהמשחק מכריח אתכם לשחק בדרכים מסויימות. משקיעים שם בהמון פרטים שאף משחק אחר אפילו לא מתקרב אליהם. למי שלא מכיר, kickstarter זו פלטפורמה שנותנת למפתחים לאסוף כסף מאנשים, כאשר הכסף נאסף רק אם בסוף תקופת הזמן הקצובה מספיק אנשים התחייבו לשלם. כלומר, אם הם לא יצליחו לאסוף 4250…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איי, אני לא מצליח לבצע יותר מ34/40 פגיעות כדי לעבור למטווח הסנייפר , ואני צריך להגיע ל36 פגיעות. יש לכם טיפים איך לבצע ? (לא קראק ולא כול שיט אחר, רק טיפים) תודה רבה על העזרה.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני תקוע בשמימה אצל טורינו בסוף העיר השניה תחילת העיר השלישית הוא מבקש ממני ללכת לקנות איזה שדה תעופה נטוש וזה עולה 80 אלף ולי יש כולה 35 אלף.. איך לכול הרוחות אני אמור להרוויח עוד 50 אלף ואין לי שום משימות אחרות לעשות..??
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שיחקתי בסדרות: VIRTUA TENNIS ו - TOP SPIN למחשב ואני מחפש עוד משחקי טניס טובים. יש המלצות ?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אז התחלתי שוב (בפעם ה6 אולי) לשחק בדיאבלו 2 , משום מה אני לא מוצא איפה משנים את הרזולציה עידכנתי את המשחק לגירסא 1.10 , וזה לא תיקן אתזה למישהו יש רעיון ?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ברזולוציה, יש לי בעיה מדובר NFSU2 יש לי כרטיס מסך גי'פורס 6 6600 GT ורואים פשוט ריבועים, כמה שאני לא משנה את הרזלוציה הריבועים לא נעלמים למישהו יש מושג מה הבעיה? הנה תמונה שימו לב לריבועים במיוחד על הכביש.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הציוד: עכבר: SteelSeries Sensei משטח: SteelSeries QcK אוזניות: SteelSeries Siberia V2 USB מקלדת: Razer Arctosa ההגדרות שלי: DPI: 1500 Sensitivity in game: 1.5 Windows Sens: 6 default
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק האחרון בסדרת Arkham חזר לסטים לאחר שלושה חודשי היעדרות, אבל נראה כי הוא עדיין לא ממש בשל וראוי עבור המעריצים המאוכזבים לכתבה: http://hwzone.co.il/איש-העטלף-ו-arkham-knight-השלימו-את-הקאמבק-אבל-עדי/
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן. הושק משחק חינמי חדש בסטים בשם Fallen Earth, משחק המוני כמובן. למישהו יצא לשחק ויכול להביע את דעתו לגבי המשחק הזה?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תודה רבה רבה למי שיעזור לי!
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נתקפתי בהתקף נוסטלגיה עז, ואצתי רצתי להוריד את Dune המקורי: http://www.theisozone.com/downloads/pc/dos-games/dune-full-talkie-cd-version/ אח אבוי, אינני יודע כיצד אני מריץ אותו. יש לי DOSBOX, אך אין לי שום מושג איך לגרום לזה לעבוד. עזרה, מישהו?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://www.gamepur.com/news/12603-battlefield-4-tons-little-known-tips-and-tricks-players-should-use.html http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065218161358535/ רשימה נחמדה :-)
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
קהילת הגיימרים של HWZONE ביום שני הבא בלילה יושק WOW קטקליזם באירוע השקה ענק עם מאות משתתפים המיועד במיוחד לקהילות שחקני wow בישראל. האירוע מאורגן על ידי קהילת וורלד אוף וורקראפט הישראלית בגמדיה. האירוע יתקיים באודיטוריום של המכללה האקדמית תל אביב-יפו, שלכבוד המאורע יקושט בתפאורה ססגונית מתוך עולם המשחק. המשתתפים יגיעו מחופשים לדמויות שונות מתוך המשחק וישתתפו בתחרות נושאת פרסים. כמו כן יוצגו באירוע סרטונים נבחרים מתוך תחרות סרטוני גולשים המתנהלת בימים אלו באתר הגמדיה, ויחולקו פרסים ומתנות כדוגמת חולצות רשמיות. האירוע יתקיים ביום ב' 6.12.10 , בשעה 21:00, במכללה האקדמית תל אביב-יפו חשוב שכולכם תגיעו! האירוע של הקהילה וגם מי שאינו הזמין את המשחק דרך הקנייה המרוכזת של הג…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, הייתי שמח להתייעץ אילו טלוויזיות הם הטובות ביותר בשוק היום, על מנת לשחק משחקי מחשב באיכות והרזולוציה הגבוהה ביותר. אשמח למספר רב של אופציות תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני במערכה הראשונה במשימה הראשונה אני צריך להרוג עוד גיבור אחד שנמצא מאחורי החומה ואני צריך להביא את המילת קוד אבל אני לא מצליח להיכנס אני צריך להביא איתי עוד מישהו ואני לא מוצא אותו למרות שאני עושה את כל המשימות שנותנים לי בשלב
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נראה מבטיח, במיוחד האופנוע והאפשרות לפנצ'ר גלגלים. http://www.gamershell.com/news_BGTAViceCityBPCMovies.shtml תודה למישה(THE-HUNTER)
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/47312.html?type= כל מה שיש לי להגיד שאני כבר לא יכול לחכות למשחק הזה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום בSTEAM מוכרים את Settlers 7 Gold Edition Deluxe ב 40$ שזה כ150 ש"ח וכולל את כל הDLC'S. נראה לי קצת יקר למשחק שיצא במרץ. בארץ מוכרים ב100 ש"ח את Settlers 7 Gold Edition (ללא ה"deluxe"). מי שמכיר את הגירסאות השונות יכול להמליץ האם כדאי להשקיע עוד 50 ש"ח? שיחקתי בעבר בSettlers (לא זוכר איזה) ואהבתי אולם מתלבט כרגע מה לקנות. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע מה הבעיה ? מעבד: AMD SEMPRON 2800 לוח אם: Gigabyte GA-K8VM800M כרטיס מסך: Gigabyte nVIDIA GeForce 6600GT 128MB AGP זיכרון: 1536 MB RAM דרייברים: 84.21
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך כרטיס מסך למשחק אך אני לא רוצה להוציא הרבה כסף, האם אתם יכולים להמליץ לי?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם רציתם פעם לדעת כיצד נוצרה סדרת Assassin’s Creed, בסרטון שלפניכם תוכלו לגלות D:
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה יכול להיות? http://www.callofduty.com/ צד שמאל טיפה למטה קישור למשחק החדש שלהם -CALL OF DUTY 4 מה קורה פה?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כן, כן. אני יודע שזה משחק ישן אבל זה לא מוריד מערכו "הגבוהה". בכל אופן לבעיה. רכשתי את המשחק האמיתי של RED ALERT2 לפני יותר משנתיים ואף פעם לא הבנתי למה כאשר אני בא לשחק ברשת המשחק חוזר לי למסך הראשי! ז"א, לא נותן לי לשחק במשחק הראשי! מה לעשות? אולי יש איזה פצ' לתקן את זה? *עדכנתי את המשחק לגירסה 1.6 דרך המשחק עצמו... (בכדי לשחק באינטרנט). בתודה מראש. VerJil
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-


